Zwycięzcami konkursu Copywritingowego Copyblogger są…

Są głosy, a wyniki zostały podliczone. Więc chyba nadszedł czas, aby ujawnić trzech zwycięzców pierwszego w historii konkursu Copywritingowego Copyblogger.

Po pierwsze, chciałbym podziękować wszystkim, którzy nadesłali zgłoszenie. Otrzymaliśmy wiele wspaniałych zgłoszeń, a szkoda, że możemy mieć tylko zwycięzców pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca.

Po drugie, chciałbym podziękować Darren Rowse i Seth Godin za Wolontariat ich czas, aby ocenić. Obaj dzielili się wspaniałymi spostrzeżeniami na temat swoich najlepszych wyborów, które zobaczymy poniżej.

I na koniec, chciałbym podziękować Squidoo za dostarczenie 10 000 $w darmowej reklamie, która zostanie podzielona między naszych zwycięzców. Szczególnie chciałbym podziękować Megan Casey z Squidoo za pomoc za kulisami.

Dobra, dość tego. Oto zdobywcy trzeciego, drugiego i pierwszego miejsca, ich kopia reklamy z linkiem do strony docelowej i komentarzem do każdego.

Trzecie Miejsce: Andy Wibbels

Spieprzyć Bloga?

Dowiedz się najlepszych błędów blogowania 5 (i jak przestać je teraz robić!) Uzyskaj natychmiastowy bezpłatny dostęp…

Komentarz Sędziów:

Seth: Jest to jasne i skuteczne, a strona docelowa nie spodoba się wszystkim, ale przeniesie przyzwoitą liczbę.

Darren: Proste, do rzeczy i uzyskają wyniki z wieloma.

Brian: Jest to klasyczna technika “squeeze page”, która trochę odkłada, ale w rzeczywistości świetnie łączy się z najbardziej zmotywowanymi perspektywami.

Andy wygrywa 2000 dolarów w reklamie SquidOffers za trzecie miejsce.

Drugie Miejsce: Ian Lurie

Stwórz udany Plan marketingu internetowego w 4 tygodnie

Jesteś mądry. Jesteś na Squidoo. Ale twoje działania marketingowe w internecie sprawiają, że wieszasz głowę. Może coś zobojętniającego sok żołądkowy lub dwa. Potrzebujesz pomocy: czas z doświadczonym marketerem internetowym. Współpracuj z Dyrektorem Generalnym Portent Interactive Ianem Lurie i podejmuj konkretne kroki w kierunku większej sprzedaży, większej liczby leadów, większej uwagi lub czegoś, czego potrzebujesz od swoich odbiorców online.

http://www.portentinteractive.com/consulting/

Komentarz Sędziów:

Seth: Ian zrobił moją ulubioną. Dotyka wszystkich zwykłych przycisków, ale w bardziej oryginalny sposób. (stół piknikowy?). Jedyna dziesiątka na mojej liście.

Darren: Nieźle. Nagłówek był najlepszą częścią reklamy—kopia reklamy była mocna w punktach – strona docelowa była dobra, chociaż trochę przeciągnięta.

Brian: To miły, wszechstronny wysiłek. Przemawia do publiczności w swojej kopii reklamy (ale może spróbować silniejszego wezwania do działania), a strona docelowa jest czysto przyciągająca wzrok, dobrze napisana i posypana przerywanymi wezwaniami do działania.

Ian wygrywa $3,000 w reklamie SquidOffers za swoje drugie miejsce.

Pierwsze Miejsce: Michael Furniss

Badly Drawn stickmen ujawniają jak przyciągnąć i konwertować brudne bogatych klientów

Bogaci klienci są świetni, bo zapłacą więcej, częściej kupują i mniej narzekają. Sprawią, że twój biznes będzie bardziej opłacalny, a Ty bogatszy, podczas gdy konkurenci będą walczyć o szczypce, które wyrzucasz na bok.

Poznasz 86 kroków do zdobycia brudnych bogatych klientów, w tym:

1. Jak zidentyfikować idealnego bogatego klienta
2. Jak dostosować swój produkt, aby przyciągnąć bogatych
3. Jak uwieść bogatych przed sprzedażą

Wygraj bezpłatną 15-minutową konsultację, poproś o bezpłatny przewodnik już teraz.

Komentarz Sędziów:

Seth: Bardzo mi się w tym podoba. Podoba mi się sprytny nagłówek i bezwstydny apel do poszukiwaczy okazji.

Darren: To był pierwszy, który naprawdę chciałem przeczytać całą drogę i kliknąć.

Brian: Unikalne podejście powoduje ciekawość, a koncepcja jest elegancko wpleciona-od kopii reklam po nagłówek strony docelowej, wizualną i body copy. Zintegrowane podejście sprawia, że “stickmen” więcej niż chwyt i trzyma się ruchu do wezwania do działania.

Michael wygrywa $ 5,000 w reklamie SquidOffers za swoje pierwsze miejsce.

Tidbits:

Zgłoszenia oceniano przyporządkowując wynik od 1 (straszny) do 10 (wyjątkowy). Zdobywcy pierwszego i drugiego miejsca w dużej mierze opuścili publiczność, gdy ich wyniki od każdego sędziego zostały połączone, a jednak Michael pokonał Iana tylko o jeden punkt. Andy poprowadził resztę najlepszych zawodników do trzeciego miejsca.

Gratulujemy zwycięzcom i jeszcze raz dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili się do konkursu! Megan Casey skontaktuje się ze zwycięzcami, aby zorganizować dostawę nagród.

Total
0
Shares
Related Posts

SEO dla blogerów

Aaron Wall właśnie wydał świetny darmowy zasób zatytułowany Blogger ‘ s Guide to SEO. Jest pełen przydatnych informacji…