Utwórz Wodospad plików do pobrania dla swojego ebooka

Pisanie pierwszego ebooka jest ekscytujące. Ale kiedy już to w końcu napiszesz, musisz znaleźć sposób, aby dostać to w ręce publiczności.

Po całej tej ciężkiej pracy, długich nocach i niekończących się badaniach, byłoby szkoda, gdyby Twoja książka została nieprzeczytana.

Ci z Was, którzy niedawno napisali ebooka, są w trakcie pisania lub planują napisać go w najbliższej przyszłości, muszą zacząć myśleć o Twoje metody dystrybucji.

Możesz być najlepszym pisarzem na świecie, ale jeśli nie wiesz, jak się sprzedawać, nikt nie będzie wiedział o Tobie i Twoim pisaniu.

W ten sposób należy podejść do strategii dystrybucji e-booków. Myśl jak marketer. Nie każdy z dużymi umiejętnościami pisania jest ekspertem od marketingu.

Jeśli potrzebujesz wskazówek, jak uzyskać mnóstwo plików do pobrania dla najnowszego ebooka, masz szczęście.

Przeprowadzę Cię przez wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć wodospad plików do pobrania. Oto jak to robisz.

Zacznij przyjmować zamówienia przedpremierowe

Nie czekaj, aż skończysz pisać ebooka, aby go promować. Przyjmowanie zamówień przedpremierowych na wczesnym etapie to świetny sposób na budowanie szumu dla ebooka i marki.

Jeśli ludzie wiedzą, że mogą dostać ebooka z wyprzedzeniem, może się to wydawać jeszcze bardziej atrakcyjne.

Lysa TerKeurst wykorzystała tę strategię do promowania swojego ebooka, Nieproszony:

image6 4

Takie podejście jest świetne, ponieważ daje ludziom powód, aby zamówić książkę w przedsprzedaży. Każdy, kto zamówił tę kopię w przedsprzedaży, mógł od razu pobrać pierwsze pięć rozdziałów.

Promują też ograniczone dary, które nie zostały ujawnione. Obie te promocje mogą wzbudzić zainteresowanie potencjalnych czytelników.

Pobieranie rozdziałów z wyprzedzeniem daje ludziom poczucie wyłączności. Mają coś, do czego nie każdy ma dostęp.

Dodatkowo, jeśli spodobają im się pierwsze rozdziały, mogą nawet sami zacząć promować książkę.

Wymyśl inne sposoby, aby zachęcić ludzi do zamówienia ebooka w przedsprzedaży, zanim zostanie wydany. Jeśli pobierasz opłatę za pobranie, możesz zaoferować zniżkę dla każdego, kto zamówi ją w przedsprzedaży.

Nawet jeśli ludzie nie zamówią go z wyprzedzeniem, umieszczenie go tam tworzy szum wokół ebooka przed jego wydaniem, wystawiając go potencjalnym czytelnikom.

Nagraj wersję audio

Nie każdy woli czytać ebooki. Nagrywanie wersji audio może sprawić, że Twoja książka będzie bardziej atrakcyjna dla szerszej publiczności.

Według Pew Research Center, książki drukowane są nadal bardziej popularne niż ebooki i książki audio:

image1 4

Ebooki są bardziej popularne niż książki audio, ale jak widać z danych, nadal są ludzie, którzy wolą słuchać książek audio.

Ale w jaki sposób wydanie książki audio zwiększa liczbę pobrań ebooka?

Połącz je w parę. Załóżmy, że pobrany ebook zawiera również bezpłatną wersję audio. Mów, jak chcesz.

Możesz też pobierać opłaty za książkę audio i oferować ebooka do pobrania za darmo.

Jeśli nadal będziesz udostępniać różne formaty swojego e-booka, spodoba się to szerszej publiczności i zwiększy liczbę pobrań, które możesz uzyskać.

Twórz posty na blogu z każdego rozdziału

Jeśli masz aktywny blog, musisz skorzystać z tego kanału jako zasobu marketingowego.

Masz już publiczność zaznajomioną z twoim głosem i odwiedzającą Twoją witrynę, aby przeczytać bloga. To są ludzie, których musisz najpierw wycelować.

O wiele łatwiej będzie pobierać pliki od odbiorców bloga niż od osób, które nie wiedzą, kim jesteś i nigdy wcześniej o tobie nie słyszały.

Zamiast blogować o swoim ebooku raz lub dwa razy, możesz wygenerować wiele treści na blogu, pisząc post o każdym rozdziale. Istnieje wiele korzyści z tej strategii marketingowej.

Przede wszystkim daje sposób na dodanie świeżych treści do swojej witryny. Jest to świetne rozwiązanie do celów SEO i poprawy rankingu Google, co może zwiększyć ruch na twojej stronie.

Ale blogowanie jest również świetne, ponieważ daje pretekst do promowania nowych treści w innych kanałach marketingowych.

Na ostatnie cztery lata, blogerzy używają mediów społecznościowych jako podstawowej metody kierowania ruchu do swoich postów:

image2 4

Za każdym razem, gdy blogujesz o nowym rozdziale, masz pretekst do publikowania na swoich kontach w mediach społecznościowych.

Innym powodem, dla którego powinieneś zastosować tę strategię, jest to, że te posty będą bardzo łatwe do napisania. Zrobiłeś już wszystkie ciężkie rzeczy ze swoim ebookiem.

Te blogi będą streszczeniami rozdziałów, które już znasz jak własną kieszeń. Napisanie tej treści nie zajmie ci wiele czasu i wysiłku.

Jeśli możesz zaangażować swoich czytelników w te posty na blogu, otrzymasz pliki do pobrania e-booków. Tylko upewnij się, że nie zdradzisz wszystkiego na blogu. W przeciwnym razie czytelnicy nie będą mieli powodu, aby pobrać ebooka.

Drażnij odbiorców na tyle, aby ich zainteresować, ale Pobierz ebooka, aby uzyskać wszystkie informacje.

Oczywiście musisz promować swój ebook na swojej stronie internetowej. Ale nie ograniczaj tej promocji do jednej strony docelowej.

Umieść link do pobrania na całej swojej stronie. Po prostu upewnij się, że nie jest przytłaczający lub nie pojawia się jako spam. Strony internetowe z prostymi projektami mają wyższe współczynniki konwersji.

Na przykład umieść przycisk CTA na stronie głównej, pasku bocznym i menu suwaka. Jeśli ktoś przejdzie do innej strony w Twojej witrynie, pojawi się wyskakujące okno z linkiem do pobrania.

Dzięki temu będzie oczywiste, że twój ebook jest dostępny do pobrania.

W tej chwili eksperci od marketingu nie są właściwie wykorzystanie przycisków CTA:

image4 4

Mniej niż połowa witryn ma przycisk CTA, który można zauważyć w czasie krótszym niż trzy sekundy. To o wiele za długo. Ponad 70% firm nie ma swoich CTA na wewnętrznych stronach swoich stron internetowych.

Nie popełnij tego błędu.

Należy również rozpocznij testy A / B umiejscowienie, rozmiar, brzmienie i kolor przycisku CTA. Testy te pomogą Ci poprawić wydajność witryny, dzięki czemu możesz uzyskać maksymalną ekspozycję.

Spróbuj pobrać pliki od subskrybentów poczty e-mail

Jak powiedziałem wcześniej, omawiając blogowanie, musisz spróbować pobrać jak najwięcej plików do pobrania od osób już zaznajomionych z Twoją marką.

Kierowanie na subskrybentów wiadomości e-mail jest idealne do tego. Ci ludzie są wystarczająco zainteresowani Twoją marką i głosem, aby zarejestrować się, aby regularnie słyszeć od ciebie.

Znacznie łatwiej jest kierować reklamy do istniejących odbiorców niż próbować znaleźć czytelników gdzie indziej. Sprawdź jak Pomóż Skautowi wykorzystuje tę technikę w swoim biuletynie e-mailowym:

image8 2

Bezpośrednio i prosto do sedna. Nie próbują promować niczego innego poza tym nowym ebookiem.

Wiadomość kończy się wyraźnym przyciskiem wezwania do działania, który służy jako link dla subskrybentów do pobrania ebooka.

Ci z Was, którzy pobierają opłaty za pobranie e-booka, mogą spróbować zachęcić subskrybentów e-maili do zakupu, oferując im zniżkę.

Publikuj infografiki z badaniami z twojego ebooka

Ludzie kochają wizualizacje.

Infografiki są świetne, ponieważ pomagają zwiększyć ruch na twojej stronie. Oto dlaczego.

Jeśli zaczniesz publikować wysokiej jakości infografiki, inne witryny będą wykorzystywać Twoje wizualizacje do ulepszania własnych treści. W rezultacie otrzymasz link polecający.

Zwiększy to szanse na wystawienie Twojej książki na szerszą publiczność.

Możesz nawet dodać logo lub inny znak identyfikacyjny do wszystkich infografik z tytułem książki. Nagłówek każdej infografiki może zawierać tytuł rozdziału, do którego się odnosisz.

Jeśli nigdy wcześniej nie robiłeś infografiki, nie daj się zastraszyć. To całkiem proste.

Istnieje wiele bezpłatnych narzędzi i zasobów online, które pozwalają tworzyć niestandardowe infografiki. Zobacz Canva na początek.

Nie odrzucaj możliwości publikowania gości

Pamiętasz, jak powiedziałem wcześniej, że blogowanie na własnej stronie internetowej może korzystać z pobierania? Cóż, możesz również uzyskać więcej pobrań e-booków, pisząc posty gości.

Posty gości udostępniają twój ebook nowym odbiorcom. Osoby czytające inne blogi mogą nie znać Twojej marki i głosu. Ale możesz zwrócić ich uwagę za pomocą postu gościa.

Podobnie jak w przypadku infografik, będziesz mógł uzyskać linki polecające do postów gości. Możesz nawet skierować te polecenia bezpośrednio do linku do pobrania.

Widzę, że zbyt wielu ludzi odrzuca możliwość publikowania gości. W rzeczywistości więcej niż 40% blogerów w ogóle nie pisz postów gości.

image7 4

To kompletna stracona szansa. Za każdym razem, gdy ktoś oferuje Ci post gościa, powinieneś na niego wskoczyć. Po prostu upewnij się, że ich strona ma te same podstawowe wartości, co Twoja marka.

Nie chcesz być związany z kimś, kto nie jest zgodny z Twoją moralnością. Jeśli nikt nie oferuje Ci możliwości publikowania gości, znajdź je na własną rękę.

Strony internetowe będą zachwycone oferowaniem gości, ponieważ mogą publikować nowe treści bez konieczności wykonywania żadnej pracy. Jest to scenariusz korzystny dla wszystkich.

Czytaj sekcje na transmisji wideo na żywo

Filmy na żywo sprawiły, że lista moich najważniejsze trendy marketingowe, których należy szukać w 2018 roku. Jest to świetna okazja, aby dotrzeć do odbiorców i nawiązać z nimi kontakt na platformach mediów społecznościowych.

Zacznij od platform takich jak:

  • Facebook Live
  • YouTube Live
  • Instagram Live.

Użyj dowolnej platformy, na której znajdują się największe media społecznościowe. Jeśli masz wielu obserwujących we wszystkich tych sieciach, to świetnie. Hostuj Transmisje Wideo na żywo na wszystkich z nich.

Po prostu upewnij się, że transmisja na żywo nie jest nudna. Chciałbyś przeczytać kilka fragmentów, aby dać ludziom wyobrażenie, czego mogą oczekiwać od twojej książki, ale to nie wszystko, co powinieneś zrobić.

Eksperci od marketingu mówią wideo na żywo to świetny sposób na pogłębienie zaangażowania ze swoimi obserwatorami:

image5 4

Odpowiadaj na pytania w czasie rzeczywistym dotyczące procesu pisania, badań i inspiracji do pisania ebooka.

Możesz nawet rozdawać kopie ludziom oglądającym transmisję na żywo.

Wykorzystaj platformy mediów społecznościowych

Chcesz mieć pewność, że wyczerpujesz wszystkie kanały dystrybucji marketingowej, aby promować swój ebook. Omówiłem już Twoją stronę internetową, blog i listę subskrypcji e-mail.

Oprócz korzystania z mediów społecznościowych do transmisji wideo na żywo, będziesz także chciał skorzystać z innych funkcji na tych platformach.

Publikuj zdjęcia i filmy, aby przekazać je swoim obserwatorom.

Zachęcaj do udostępniania na Facebooku i retweets na Twitterze. Dodaj link do pobrania do swojego bio na Instagramie.

Pomyśl o wszystkich obserwujących, których masz na tych platformach. Wyceluj w nich przed wypuszczeniem. Promuj datę premiery mocno. Nawet po napisaniu książki utrzymuj strategię marketingową w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej plików do pobrania.

Możesz również spróbować pracować z wpływowymi mediami społecznościowymi na tych platformach.

Promuj swoją markę osobistą

Dlaczego ktoś miałby czytać twojego ebooka?

Musisz zacząć promować swoją osobistą markę. Wypozycjonuj się jako ekspert w tej dziedzinie.

Jeśli masz dyplom w określonej dziedzinie lub jakiekolwiek osobiste historie sukcesu odnoszące się do treści Twojej książki, poinformuj o tym ludzi.

Odpowiedź te pytania aby pomóc ci zdefiniować własną markę:

image3 4

Co sprawia, że kwalifikujesz się do napisania ebooka?

Jeśli odpowiednio oznakujesz siebie, doda to wiarygodności Twojej książce. W rezultacie więcej osób będzie zainteresowanych wysłuchaniem tego, co masz do powiedzenia.

Doprowadzi to do większej liczby pobrań.

Wniosek

Pisanie ebooka nie wystarczy, aby pobrać.

Musisz podjąć odpowiednie kroki, aby upewnić się, że ludzie pobierają twój ebook.

Zacznij przyjmować zamówienia przedpremierowe, aby zbudować szum i zyskać ekspozycję przed wydaniem książki. Nagraj wersję audio, aby książka była bardziej atrakcyjna dla osób, które wolą słuchać książek.

Blog o tym. Użyj każdego rozdziału swojego ebooka jako inspiracji do posta na blogu. Możesz nawet skorzystać z możliwości publikowania gości.

Twórz infografiki, aby zwiększyć ruch na swojej stronie. Upewnij się, że witryna ma wyraźne CTA na każdej stronie z linkiem do pobrania.

Celuj w ludzi, którzy już wiedzą, kim jesteś. Korzystaj z mediów społecznościowych jako kanału dystrybucji i przesyłaj strumieniowo filmy na żywo, aby stworzyć autentyczną interakcję z odbiorcami.

Zawsze Promuj swoją osobistą markę, aby ludzie wiedzieli, że jesteś ekspertem w tym temacie i masz Kwalifikacje do napisania tej książki.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, nie będziesz miał problemu z pobraniem mnóstwa plików do najnowszego ebooka.

Total
0
Shares
Related Posts