Dzisiejsza metamorfoza to ebook Chucka Freya, Mind-Mapping Software: Jak wybrać idealny Program do swoich potrzeb. Chuck żyje i oddycha tym. Jest “człowiekiem mapowania umysłu”, ale zmagał się z opanowaniem swojego rynku docelowego. (W rzeczywistości jest to drugi wysiłek ebooka, który recenzowałem. Pierwszy, jak myślałem, potrzebował całego planu marketingowego “przemyślenia”, stąd szybki krok do projektu, który znacznie lepiej nadawał się do tego formatu.
Chuck ma całkiem dobry język marketingowy na tej stronie. Niestety, jest zakopane pod głowami ho-hum i śródtytułami. Zobaczysz, co mam na myśli, gdy spojrzysz na bieżącą stronę.
Oto tło:
- Gol
Zwiększ sprzedaż ebooków z kilku do wielu egzemplarzy miesięcznie. - Problem
Reklamy generują ruch, ale nie zamykają się w pobliżu wystarczającej sprzedaży. - Bieżąca Strona Docelowa
http://www.mindmap-ebook.com/selecting/index.asp - Strona / Reklama generująca kliknięcia
http://mindmapping.typepad.com i Google Adwords - Koszt ebooka
$19.95/$39.95
10-punktowa krytyka Mavena
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
#1-obecny nagłówek jest zorientowany na funkcje i ponowne przedstawienie podtytułu Twojej książki. To, co chcesz tutaj, to zaprezentowanie “wielkiego pomysłu” Twojej książki , tego, który przemawia do serca niepokoju zakupowego twojego gościa … i to szybko.
Założymy na chwilę, że twój rynek ma odrobinę wiedzy na temat mapowania myśli. Coś o burzy mózgów, pobudzaniu kreatywności itp. Twoja książka nie jest jednak o mapowaniu umysłu per se. Chodzi o pomoc tym, którzy rozważają oprogramowanie do mapowania umysłu (zamiast iść sam z ołówkiem i żółtym podkładką), aby podjąć mądrą decyzję o zakupie. Więc o co chodzi? Właściwie zakopałeś to w body copy poniżej-nie wszystkie programy mapowania umysłu są sobie równe. To twój punkt wyjścia.
#2-zgodnie z punktem #1, Dodaj silną podporę wspierającą, która przemawia do łagodzenia niepokoju zakupowego.
A czym jest niepokój? Popełnianie błędów, kupowanie niewłaściwego programu mapowania myśli, marnowanie czasu i pieniędzy. Jesteś ekspertem MM. Zacznij pokazywać go w tej przestrzeni, oferując Przeprowadzanie odwiedzającego przez proces oceny w sposób łatwy, wygodny i niedrogi.
#3-Dodaj prehead lub “kicker”, aby ustawić nagłówek i założenia marketingowe i obietnicę strony docelowej.
Lubię uchwycić obecne środowisko odwiedzającego za pomocą tego komponentu. “Wiem, czego chcę, ale jest zbyt wiele możliwości wyboru. Jak mam to zrozumieć?”
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
#4-Użyj formatu listu, “drogi Poszukiwacz pobudzający kreatywność” lub niektóre takie, aby potwierdzić, gdzie odwiedzający jest w procesie decydowania o zakupie.
Powitanie nie musi być szalenie kreatywne ani Zabawne. Ale zawsze lubię przyznać, gdzie jest głowa odwiedzającego – że on / ona już wie i chce korzyści obiecane przez mapowanie umysłu. Chcą tylko fachowych wskazówek, jak kupić najbardziej odpowiedni program. Format listu również rozgrzewa wygląd strony i czyni ją bardziej przyjazną w prezentacji i domniemanej intencji. Dodaj swoje zdjęcie w pobliżu saluation i nie zapomnij też podpisać listu.
#5-Otwórz swoją kopię ciała z ponownym wyjaśnieniem problemu. Podziel się bólem, frustracją – i nie zapomnij o pierwszym wezwaniu do działania.
“Może to ja, ale … jeśli oprogramowanie do mapowania myśli ma na celu rozwijanie jasności myśli i celu … zachęcanie kreatywności do przepływu w krótszym czasie … to dlaczego jest tak przeklęty (lub inny deskryptor, nawet dobrze umieszczony #$#%^$%^# działałby tutaj), aby dowiedzieć się, który z nich kupić. Czy ten proces nie powinien być o wiele łatwiejszy? Myślę, że tak, dlatego napisałem książkę, itp. (Ale nie za dużo orientacji “I”. Należy skupić się na własnym interesie i odpowiedzieć na pytanie – Dlaczego Twoja książka i dlaczego teraz?
#6-Użyj ilustracji mapy myśli “szaleństwo” jako sposób na podkreślenie zamieszania użytkownik czuje. Użyj innego, aby pokazać drugą mapę myśli po tym, jak ktoś dokonał mądrego wyboru po przeczytaniu Twojej książki.
Byłby to wspaniały sposób na wizualne wzmocnienie twojej wiadomości. Pokaż im przed: “zbyt wiele programów” i po: “Happy Clarity”, a odwiedzający natychmiast otrzymają Twoją wiadomość.
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
#7-dodaj kilka kolejnych podtytułów, z których każdy poświęcony jest silnej, istotnej korzyści, jaką należy uzyskać, czytając ebooka.
To, co teraz używasz, jest słabe i anemiczne. Twoje podtytuły są mini-nagłówki, które ogłaszają z pewnego rodzaju korzyścią i utrzymują czytelnika w ruchu od jednego akapitu do drugiego.
#8-Zwiększ swój opis ebooka o szczegóły i emocje-czego dokładnie nauczy się twoja perspektywa, czytając twoją książkę?
Określ wskazówki … nazwy imion … używaj dokładnych liczb … bądź tak dokładny, jak możesz, o tym, czego można się nauczyć, czytając książkę. A nie są to obrazki z mapami myśli? Pokaż mi też kilka zdjęć.
#9-nie odsyłaj gościa, żeby zobaczył Twój życiorys. Jesteś ekspertem, wejdź na swoją stronę docelową w pierwszych kilku akapitach.
Zaoferuj swoje doświadczenie i poświadczenia jako część kopii sprzedaży i zrób to z góry, a nie po namyśle. Dlaczego odwiedzający powinien zaufać twojej wiedzy? Pokaż im, powiedz im i udowodnij to. Zrób to teraz, ale chciałbym zobaczyć, jak przechodzisz na wyższy poziom. Wyeliminuj hiperłącza, które kierują odwiedzających z dala od strony sprzedaży i włącz te istotne punkty wiarygodności w samej kopii.
#10-Umieść swój najsilniejszy testimonial powyżej krotnie. Resztę posypać całą kopią.
Referencje są używane najlepiej, gdy są specyficzne dla kopii ciała, mówiąc o tym samym. Wróć do ludzi, którzy naprawdę kupili twoją książkę. Zapytaj ich, co myśleli, jak wiele zyskali. Wielkie nazwiska są dobre, ale rzeczywiste wrażenia użytkownika są o wiele lepsze. Użyj obu dla maksymalnego efektu.
PUNKTY BONUSOWE:
- Zamieszanie 1: W obszarze zamówienia Kopia przemawia do wersji Deluxe, jednak na pierwszy rzut oka nie widzę wspomnianej wersji standardowej.
- Zamieszanie 2: Jeśli Wersja Deluxe naprawdę oznacza główną książkę plus dodatkowe raporty, to powiedz tak. Ale nie nazywaj ich Raportami bonusowymi, ponieważ bonus w sprzedaży prawie zawsze oznacza darmowy, a nie dodatkowy.Nic nie zabije konwersji szybciej niż zdezorientowana, zawiła wiadomość i oferta. Sugerowałbym wersję standardową i rozszerzoną jako możliwe nazwy.
- Zamieszanie 3: Kupuję od Ciebie, nie od Clickbank. Nie obchodzi mnie, jaka jest gwarancja Clickbank, tylko twoja.Zdaję sobie sprawę, że rozpowszechniasz przez nich, ale nadal będziesz chciał przerobić kopię, aby porozmawiać o osobistej gwarancji. Również Kopia gwarancyjna znajduje się na stronie docelowej obok pieczęci. Żadnych kliknięć.
Podziękowania dla Chucka Freya za cierpliwość i wsparcie dla Heifer International.
Oto Twoja szansa na kolejną metamorfozę strony docelowej copywritingu Mavena!
Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Chcesz podzielić się z czytelnikami Copyblogger? Gotowy, aby umieścić trochę własnej “skóry w grze” dla Maven Makeover? Następnie postępuj zgodnie z kliknięciem, aby uzyskać wszystkie szczegóły na stronie docelowej Mavena. (Proszę pamiętać, że jestem zarezerwowany na nowe gratis critiques do 12/1. Jeśli jesteś zainteresowany prywatną krytyką/metamorfozą, napisz do mnie bezpośrednio.)