Jak zdobyć mnóstwo osób, które przypiszą Twoje produkty na Pinteresta

pinterest

Najlepsze w Pintereście jest to, że jest to witryna oparta na obrazach, a ludzie uwielbiają przeglądać obrazy, obraz po obrazie. Jeśli Twoja firma opiera się na produktach, idealnie pasujesz do Pinteresta.

Jeśli prowadzisz działalność usługową, nadal możesz korzystać z Pinteresta, ale prawdopodobnie będzie to możliwe za pomocą innych środków, takich jak tworzenie treści bogatych w wirusy. Jeśli możesz skłonić inne osoby do udostępniania i repinowania swoich zdjęć, stworzysz boom ruchu na swojej stronie.

Oto 9 wskazówek, jak ci w tym pomóc:

Taktyka # 1: Stwórz wiadomość w swoich obrazach

Jako bloger prawdopodobnie położysz duży nacisk na pisanie świetnych treści i optymalizację ich pod kątem wyszukiwarek, ale mniej, jeśli chodzi o optymalizację obrazów, które dołączasz do swoich treści.

Jeśli jednak użyjesz odpowiedniego obrazu, twój post zostanie przypięty.

W rzeczywistości obraz może być różnica między rysowaniem w większym ruchu a nie widząc dowolny korki. A jeśli chcesz zwiększyć moc tego obrazu, umieść na nim jasny przekaz.

Oto wiadomość na temat tytułu postu na blogu od Complex Style, który będzie napędzał kliknięcia:

complex pin

G Adventures, firma turystyczna, również dobrze wykorzystuje tę strategię. Na przykład, promując swoje wycieczki po Europie, pokazują, że podróżowanie to nie tylko zwiedzanie katedr:

europe pin

Sekret polega na użyciu pogrubionego, prostego tekstu. Oto kilka edytorów graficznych, których możesz użyć, aby dodać tekst do dowolnego obrazu (i są bezpłatne!):

  • Pixlr – możesz tworzyć nowe obrazy od podstaw lub edytować je z Internetu lub z komputera.
  • FotoFlexer-wiele efektów wizualnych z tym darmowym edytorem obrazów, ale zaawansowane funkcje są trudniejsze w użyciu.
  • Gimp 2.6 – naprawdę potężny edytor obrazów, ale bardzo złożony.

Taktyka # 2: Stwórz codzienną tablicę motywów

Organizacja, która wzięła obraz tekstowy w nadbieg, jest siódma.

Siedmiokrotnie podnosi pieniądze i świadomość organizacji charytatywnych na całym świecie. Jedną z tablic, które stworzyli, jest codzienna tablica inspirująca. Opis informuje o celu tej tablicy:

quote pin

Do tej pory istnieje ponad 79 pinów z inspirującymi obrazami tekstowymi, takimi jak ten:

sevenly pin

Zwróć uwagę na trzy rzeczy dotyczące tego obrazu:

  1. Sevenly oznakował go swoim adresem URL, dzięki czemu nawet jeśli ktoś nie łączy się z nimi, ludzie nadal znają oryginalne źródło obrazu.
  2. Tekst na obrazie nie musi być długi. Jeśli możesz połączyć odpowiedni obraz z odpowiednimi słowami, obraz będzie dosłownie mów za siebie!
  3. W opisie zachęcali Cię do powtórzenia. To świetne wezwanie do działania!

Pamiętaj, że ponieważ jest to tablica, o której ludzie wiedzą, że będzie aktualizowana codziennie, będą wracać, aby ją sprawdzić.

Taktyka # 3: Formatuj swoje zdjęcia w prawo

Za każdym razem, gdy ktoś odwiedza Twoją witrynę, powinien mieć możliwość przypięcia Twoich zdjęć do Pinteresta, co oznacza, że obrazy muszą być zoptymalizowane pod kątem Pinteresta.

Prostym sposobem na sprawdzenie, czy Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem Pinteresta, jest przejście na tę stronę i umieszczenie adresu URL w miejscu “YourWebsite.com”.

Tak wygląda QuickSprout.

quicksprout pin

Możesz też zainstalować przycisk “przypnij go” w przeglądarce, odwiedzić jedną ze stron witryny i przypiąć ją. To pokaże Ci, jak wyglądają twoje obrazy na Pintereście.

Im więcej obrazów na stronie, tym więcej pinów otrzymasz…tak długo, jak twoje obrazy działają na Pintereście.

Oto kilka świetnych wskazówek dotyczących optymalizacji obrazów na Pintereście:

mashable pin

Taktyka # 4: Prowadź konkursy i prezenty

Wzrost ruchu w witrynie może prowadzić do większej liczby pinów do obrazów. Jaki byłby lepszy sposób na zwiększenie ruchu niż rzucenie konkursu?

Konkursy są bardzo popularne na Pintereście. Po prostu wyszukaj “prezenty”  a otrzymasz mnóstwo opcji:

contest pin

Jak widać, wiele osób umieścić słowo “giveaway” w opisie. Możesz zwiększyć swoje szanse, umieszczając inne słowa kluczowe w opisie, takie jak” konkurs “lub” enter, aby wygrać.”

Oprócz tego Dołącz słowa kluczowe związane z Twoją branżą. Na przykład, jeśli sprzedajesz balsam do ciała, dodaj “Body lotion giveaway” w opisie. Jeśli sprzedajesz lekcje karate, dodaj ” enter, aby wygrać lekcje karate.”

Ten etsy giveaway wykonuje dobrą robotę, włączając doskonały tekst na obrazie:

etsy pin

Za każdym razem, gdy używasz pogrubionego obrazu do prezentów, na pewno wygenerujesz więcej pinów.

Taktyka # 5: Stwórz planszę wokół szerokich zainteresowań

Powiedzmy, że sprzedajesz niestandardowe etui na iPhone ‘ a. Zamiast tworzyć tablicę o nazwie “fajne Etui na iPhone ‘a”, możesz stworzyć jedną o nazwie ” fajne ilustracje.”

Otworzy to twoją kategorię, abyś mógł udostępnić na niej wiele wspaniałych zdjęć…w tym ilustracje iPhone ‘ a.

Lub jeśli tworzysz ręcznie wykonane obiekty, takie jak Umbele, możesz utworzyć tablicę dla Etui na iPhone ‘ a:

iphone pin

Jeśli twój produkt zmienia się wraz z porami roku, możesz utworzyć dla nich tablice. Lub jeśli sprzedajesz sprzęt sportowy, możesz mieć deski do różnych sportów.

Obrazy rządzą na Pintereście, a jeśli możesz udostępnić całkiem niesamowite rzeczy, ludzie Wola powtórz.

Taktyka # 6: Pokaż ludzi i zwierzęta

Niektórzy ludzie powiedzą ci, że Pinterest nie jest przeznaczony dla każdej marki. Nie jestem pewien, czy się z tym zgodzę.

Spójrz na GE, firmę, która sprzedaje żarówki. Ma super fajne konto na Pintereście, które pomaga konsumentom zrozumieć, że robi o wiele więcej niż buduje żarówki.

Jego deska hardkorowych maszyn pokazuje, że GE buduje pociągi, samoloty i ogromne turbiny:

ge pin

Na przykład Centralne Dowództwo USA naprawdę zhumanizowało swoją organizację takimi tablicami jak ciekawe:

interesting pin

Lub jego zarząd psów wojskowych:

dog pin

Musisz pamiętać, że Pinterest to platforma społecznościowa, taka jak Google+ lub Facebook. To znaczy, że musisz być bardzo ludzki.

Oznacza to również, że musisz zostawić komentarze i opublikować zdjęcia ludzi i zwierząt w swoich pinach.

Taktyka # 7: postępuj zgodnie ze złotą zasadą

Mówiąc o byciu społecznym, upewnij się, że poświęcisz czas na repinowanie rzeczy innych ludzi. Jeśli stale przypinasz własne rzeczy, mniej prawdopodobne jest, że zdobędziesz obserwujących lub przypniesz własne rzeczy.

Jeśli chcesz zostać ukarany, musisz to zrobić.

Myśl nieszablonowo, tworząc tablice poświęcone rzeczom niekoniecznie związanym z Twoją firmą.

Na przykład, mimo że jestem Konsultantem marketingowym i współzałożycielem dwóch firm zajmujących się analityką internetową, na moim koncie na Pintereście mam tablice poświęcone innym rzeczom, które lubię:

neil pin

Podobnie jak na Twoim blogu lub stronie internetowej, im więcej zdjęć przypniesz, tym bardziej prawdopodobne jest, że twoja zawartość zostanie udostępniona.

Taktyka # 8: użyj przycisku Pin It

Jeśli chcesz zachęcić do udostępniania zdjęć w swojej witrynie, pierwszym krokiem jest umieszczenie przycisku przypnij go w swojej witrynie.

blog pin

Jeśli masz produkty, umieść przycisk Pin It obok nich.

I zrób to samo dla swojego bloga. (Przyciski można pobrać tutaj.)

Pozwól innym publikować swoje blogi na Pintereście. Ponadto zachęcaj ludzi do obserwowania cię za pomocą przycisku “Obserwuj mnie na Pintereście”.

I jak powiedziałem powyżej, jeśli użyjesz sprytnej wiadomości w swoim obrazie, będziesz miał większą szansę na udostępnienie tego obrazu. Im więcej zdjęć znajduje się na twojej stronie, tym więcej pinów”dostanę.

Taktyka # 9: Śledź, co jest przypinane z twojej witryny

Nie, Nie potrzebujesz Google Analytics do tej sztuczki. Wszystko co musisz zrobić to umieścić swój adres www w tym linku gdzie jest napisane “yourwebsite.com”:

pinterest.com/source/yourwebsite.com

Jeśli spojrzę na źródło wszystkich moich pinów, widzę to:

source pin

Lubię czasami przeglądać piny moich zdjęć i dziękować ludziom za udostępnienie moich pinów. Wtedy mogę zdecydować, czy chcę się połączyć. Zazwyczaj też zbieram kilku obserwujących.

Jest to świetna strategia pozwalająca utrzymać konwersację na Pintereście i zwiększyć ruch w Twojej witrynie.

Wniosek

Jeśli możesz zainwestować czas i jeśli docelową grupą demograficzną są kobiety lub zależy ci na poleceniach, Pinterest jest doskonałym narzędziem do generowania leadów w marketingu przychodzącym.

Dodatkowo, gdy udostępniasz piękne obrazy z atrakcyjnymi wiadomościami i ułatwiasz innym udostępnianie tych obrazów, generujesz duży ruch z mnóstwa pinów i repinsów, które na pewno otrzymasz!

Czy masz jakieś inne wskazówki, jak pomóc ludziom generować więcej pinów?

Total
0
Shares
Related Posts