7 rzeczy, które wielcy copywriterzy chcieliby wiedzieć

 

Czasami mówimy o kopiowaniu i treściach internetowych, jakby były takie same, ale nie są-uzupełniają się, ale służą również dwóm różnym celom.

Kopia, tradycyjnie, jest tym, czego używamy do sprzedaży. Aby użyć wyrażenia Alberta Laskera, jest to sprzedaż w druku (lub pikselach). Jego celem jest przekonanie.

Treść robi wszystko inne. Przyciąga publiczność, angażuje ich stałą uwagę, demonstruje zdolność do rozwiązywania problemów i toruje drogę do ostatecznego zakupu.

Content marketing to nowe fajne dziecko w reklamie – ponieważ Internet pozwala nam wykorzystywać Treści, aby osiągnąć tak wiele przy stosunkowo ograniczonych zasobach.

Ale naprawdę inteligentni marketerzy treści wiedzą wystarczająco dużo, aby ukraść ich bardziej tradycyjnym braciom i siostrom copywriting. Ponieważ te oldschoolowe elementy perswazji sprawią, że wszystko w Twoich treściach będzie działać lepiej.

Oto strategie 7, które chcesz przenieść z bogatej tradycji copywritingu bezpośredniego reagowania:

#1: nagłówki, nagłówki, nagłówki

Copywriterzy wiedzą, że jeśli nagłówek jest słaby, Reklama nigdy nie zostanie przeczytana.

To samo dotyczy twoich treści. Umieść niejasny, gofrowy lub niejasny nagłówek na najlepszym fragmencie treści, jaki świat kiedykolwiek widział, i nadal nie zostanie przeczytany. Nawet jeśli masz przyzwoitą publiczność, nadal musisz przekonać oni, dzień w dzień, aby nadal zwracać na Ciebie swoją uwagę. Świetne nagłówki pomagają w tym.

Teraz najlepsze nagłówki nie mogą pomóc treści, które są stale cienkie i słabe. Ale to Wola zrób wiele, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców w wysokiej jakości treści, a także udostępnienia i linki.

Smart content marketerzy pójdą chwycić nasz darmowy Ebook na pisanie nagłówków i zacząć wydobywać go od razu, aby uzyskać wskazówki dotyczące tworzenia wspaniałych nagłówków.

#2: przestań być taki mądry

Rozumiem. Nie byłbyś pisarzem, gdybyś nie miał ukrytej miłości do sprytnych gier słownych.

Kalambury, dowcipy i zabawy językowe to rozkosz pisarza. Zdaj sobie sprawę … że mogą nie być uciechą twojej publiczności.

Writerly craft to dobrze. Uważne myślenie o języku uczyni go jaśniejszym i potężniejszym, a tego właśnie chcesz. Ale wielcy copywriterzy wiedzą, że sprytność zbyt często prowadzi bezpośrednio do dezorientacji odbiorców.

Odrobina sprytu tu i tam może dodać przyprawy, więc jeśli go używasz, używaj go oszczędnie-i nigdy w nagłówku.

#3: Rozwiń swój wielki pomysł

Jako Content marketer nie piszesz (mam nadzieję) niekończących się Stron suchych, rzeczowych informacji, które tylko odpowiadają na pytania.

Publikujesz informacje, które zarówno bawią, jak i edukują czytelnika — i robisz to w ramach wielkiego pomysłu.

Pomyśl “1000 piosenek w Twojej kieszeni.”Szukasz natychmiastowej komunikacji pożądanej korzyści, skompresowanej w niezapomniane oświadczenie. Nie zawsze jest to łatwe do znalezienia, ale jeśli będziesz szukać dalej, to tam będzie.

Dla tych z Was, którzy są członkami naszej społeczności marketingu premium, autorytet, Brian Clark i ja przeprowadziliśmy niedawno warsztaty na temat wielkiego pomysłu-idź i weź powtórkę i przestudiuj ją. W zeszłym tygodniu zrobiliśmy również klinikę tagline, która bierze wielki pomysł i pokazuje, jak działa na twojej stronie.

Nie bądź po prostu kolejnym blogerem piszącym, projektującym, modnym lub rodzicielskim. Oprawiaj swoje treści za pomocą przekonującego wielkiego pomysłu.

# 4: Zrób swoje badania

Najlepsi copywriterzy to najbardziej wytrwali badacze. Podobnie jak górnicy, kopią, wiercą, dynamitu i chip, aż mają ładunki cennej rudy. John Caples poradził mi raz zebrać siedem razy więcej interesujących informacji, niż mógłbym wykorzystać. ~ legendarny copywriter Gary Bencivenga

Jeśli piszesz autorytatywne treści, wynika tylko, że jesteś również obsesyjnym student twojego tematu.

Kop głębiej. Przeszukuj strony takie jak Abe w poszukiwaniu cennych książek na Twój temat. Wyjdź poza “Duże blogi”, które czytają wszyscy w Twoim temacie — przejdź do rzadkich, niejasnych zasobów, zwłaszcza jeśli są żujące i trudne dla przeciętnego czytelnika.

Kop, wierć, dynamit i chip. Nie bądź tylko ekspertem-bądź palantem w swoim temacie. Głębia i bogactwo, które zyskasz, pokaże.

(Nawiasem mówiąc, najlepsze wielkie pomysły zwykle pochodzą z kompulsywnych badań-w połączeniu z pewną kreatywnością i wystarczającą ilością czasu, aby dokładnie przemyśleć problem.)

#5: Znajdź swój głodujący tłum (wtedy ich posłuchaj)

Znany geniusz copywritingu Gary Halbert lubił mówić swoim uczniom, że kluczem do udanej restauracji nie jest lokalizacja, świetne jedzenie ani niskie ceny — to obecność głodującego tłumu, który potrzebne i poszukiwane co miała do zaoferowania Twoja restauracja.

I oczywiście, to samo dotyczy każdego rodzaju biznesu.

Jeśli chodzi o marketing bezpośredni, najbardziej opłacalnym nawykiem, który możesz kultywować, jest nawyk ciągłego poszukiwania grup ludzi (rynków), które wykazały, że głodują (lub przynajmniej głodują) na jakiś konkretny produkt lub usługę. ~ Gary Halbert

Wasz “głodujący tłum” jest waszą publicznością — ludźmi, którzy są głodni tego, co macie do powiedzenia, w sposób, w jaki to mówicie.

Wspaniałą rzeczą w budowaniu głodnej publiczności jest to, że możesz się odwrócić i poprosić (lub obserwować) ich, aby się dowiedzieć czego konkretnie chcą.

Tradycyjni bezpośredni marketerzy używali drogich list odpowiedzi, aby się o tym dowiedzieć. W świecie treści online możemy zdobyć wiele tej wiedzy, słuchając tego, co nasi odbiorcy mają do powiedzenia, zarówno na naszych własnych stronach, jak i na forach lub innych mediach społecznościowych.

Kiedy wiesz, czego chcą twoi odbiorcy, możesz stworzyć idealny produkt lub usługę, aby spełnić to pragnienie. Jak powiedział słynny człowiek reklamy Bill Bernbach:

Reklama nie Utwórz zaletą produktu. Może tylko conveyor to … Bez względu na to, jak zręczny jesteś, nie możesz wymyślić przewagi produktu, która nie istnieje.

Uzyskanie właściwego produktu lub usługi is świetny marketing – a gdy połączysz go z solidnymi umiejętnościami perswazji, będziesz nie do powstrzymania.

#6. Wiedzieć, dokąd idziesz

Pisanie kopii odpowiedzi bezpośredniej zawsze służy konkretnemu celowi. Piszesz, aby stymulować określone zachowanie. Jeśli tak się zachowasz, wygrasz. Jeśli ci się nie uda, przegrywasz.

Ekonomia content marketingu pozwala nam eksperymentować więcej, ale nadal chcesz rozwinąć pomysł na to, co konkretnie każdy stworzony przez Ciebie content ma osiągnąć.

Być może chcesz poszerzyć swoją publiczność, uzyskać więcej subskrypcji e-mail, edukować swój rynek o nadchodzącym produkcie … istnieje wiele celów, które możesz osiągnąć za pomocą treści.

Ale dryfowanie i publikowanie “zobaczyć, co się dzieje” powinno być ograniczone do minimum.

Nasz ebook dotyczący strategii Content marketingowej pozwoli Ci dokładniej przyjrzeć się celom stojącym za różnymi rodzajami treści. (To i 14 innych przydatnych książek marketingowych są częścią twojego bezpłatnego członkostwa w MyCopyblogger.)

#7: nie bądź nudny

Mów prawdę, ale czyń prawdę fascynującą. Wiesz, nie możesz zanudzać ludzi do kupowania Twojego produktu. Możesz ich tylko zainteresować kupnem. ~ David Ogilvy

Jesteśmy fanami Davida Ogilvy ‘ ego, ponieważ D. O. był wieloletnim mistrzem marketingu opartego na edukacji.

Ale wiedział bardzo dobrze, że aby to zadziałało, trzeba wykształcić fascynujące.

  • Użyj osobowości
  • Użyj wspaniałych zdjęć
  • Użyj swojego wielkiego pomysłu
  • Użyj przyjaznego dla czytelnika formatowania
  • Użyj humoru
  • Użyj kontrowersji

Nie po to, aby klaunowo przyciągać uwagę, ale po to, aby twoje dobre rady i przydatne treści były bardziej interesujące i czytelne.

A Ty?

W Copyblogger mamy dosłownie setki tradycyjnych porad copywritingowych, które lubimy stosować w content marketingu. Na tym powstał blog.

Czy masz ulubioną wskazówkę w starym stylu, która świetnie sprawdza się w Nowym Świecie treści i mediów społecznościowych? Daj nam znać w komentarzach …

Uzyskaj nasze najlepsze wskazówki dotyczące copywritingu w jednym darmowym ebooku

Zarejestruj się poniżej, aby otrzymać nasz darmowy ebook, Copywriting 101 – Jak stworzyć atrakcyjną kopię, plus nasz cotygodniowy przegląd artykułów Copyblogger.

Total
0
Shares
Related Posts