Jak jeden człowiek uratował rodzinny biznes meblowy, a następnie zbudował Szalenie udaną firmę Fitness Online

Ryan Masters wykonał ciężar udanej strategii content marketingowej, która pozwoliła mu włamać się na jeden z najtrudniejszych rynków internetowych: męską kondycję.

Odcisnął piętno, publikując krótkie, szalenie przydatne filmy treningowe i wysyłając codzienne e-maile do swoich lojalnych subskrybentów. Nazywa swoją społeczność “Spartanami” i z pasją pomaga im osiągnąć najlepsze życie.

Ryan prowadzi również firmę konsultingową zajmującą się marketingiem internetowym, która pomaga firmom osiągnąć sukces dzięki reklamie i analityce Google. Jego inteligentna taktyka i strategiczne zarządzanie Adwords wygenerowały ponad 4,2 mln USD przychodów dla jego klientów.

Miałem szczęście usiąść z Ryanem i zadać mu kilka pytań o to, jak osiągnął swój niesamowity sukces.

Okazuje się, że nie jest tylko kolejną ładną buźką.

Jak się nazywa Twoja Firma i czym się zajmujesz?

Moja Firma to kącik ćwiczeń i pomagam mężczyznom budować spartańską sylwetkę, jednocześnie zwiększając ich siłę, odwagę i pewność siebie.

Kim są twoi czytelnicy i subskrybenci i jak im służysz? Czy był pilny problem, który starałeś się rozwiązać w swojej witrynie?

Moją publicznością są mężczyźni na całym świecie, którzy są zainteresowani poprawą ogólnego poziomu zdrowia i kondycji, aby lepiej kontrolować swoje życie.

Jednym z największych problemów w “branży treningowej” jest przeciążenie i nadmierna komplikacja informacji treningowych. Kończy się to tym, że uczciwi faceci są zdezorientowani co do tego, co naprawdę działa, a oni utknęli kręcąc kołami i denerwując się tym całym bałaganem.

Uczę prostego spartańskiego podejścia do treningu: szybkiego, skutecznego i ukierunkowanego na cel.

Jako zapracowany facet-posiadam dwie firmy – chcę podzielić się z innymi na całym świecie, że można pozostać w świetnej formie oraz miej normalne życie.

Wierzę w wykorzystanie fitnessu i Twojej firmy, aby poprawić swoje życie, a nie je prowadzić.

Jakie treści tworzysz, aby pomóc Ci promować swoją firmę?

Mam dwa główne źródła treści: filmy na moim kanale YouTube i kampanię e-mail marketingową, która składa się z codziennych wiadomości e-mail do mojej listy.

Tak, wysyłam maile do moich ludzi w każdy dzień tygodnia. Mówię im z góry, aby się tego spodziewali i otrzymuję bardzo niewiele skarg spamowych lub anulowania subskrypcji.

Część z tego pochodzi z nauki pisania e — maili w zabawny, zabawny sposób-tak jak w programie telewizyjnym lub talk-show. Kiedy zacząłem to robić, prawdopodobnie były trochę szorstkie, ale powiedziano mi, że są coraz lepsze. Jeśli przegapię dzień lub dwa, ludzie będą mnie pytać, gdzie jest ich codzienny e-mail.

Na początku bałem się wypróbować tę strategię, ponieważ bałem się, że wszyscy zrezygnują z subskrypcji, złożą skargę, a potem dopadną mnie widłami i płonącymi pochodniami. 

Ale powiedziałem sobie: “spróbujmy przez 30 dni i zobaczmy, co się stanie. Jeśli to nie bueno, mogę przestać.”

Co się stało? Sprzedaż więcej niż podwojony w ciągu tych 30 dni. Więc codziennie wysyłam maile.

Produkuję też co najmniej jeden film na YouTube tygodniowo. Spójna treść jest ważna, jeśli chcesz grać w grę YouTube. Polecam kręcenie jednego filmu w tygodniu, najlepiej tego samego dnia i mniej więcej o tej samej porze każdego tygodnia (tak jak w programie telewizyjnym).

I zawsze daje wezwania do działania w moich filmach, takich jak subscribe, jak, “Go download this,” itp.

Jak wykorzystać portale społecznościowe w swojej firmie?

W tej chwili nie korzystam z wielu serwisów społecznościowych.

Mam stronę na Facebooku, ale skupiam się głównie na YouTube i e-mailach. Jestem zdecydowanym zwolennikiem opanowania 1-2 form mediów, a nie bycia przeciętnym z nimi wszystkimi.

Jaka była twoja sytuacja przed rozpoczęciem tego biznesu? Czy zawsze byłeś właścicielem firmy, czy też miałeś bardziej tradycyjną karierę?

Mam inny biznes, Squeeze Juice Marketing, który rozpocząłem w 2008 roku, aby pomóc klientom w uzyskaniu dominującej obecności w sieci i pozyskaniu wszystkich dochodowych kliknięć dostępnych dla nich w Google AdWords.

W 2012 roku zarządzałem $371,000 na wszystkich kontach i przyniósł zwrot w wysokości $4.26 milionów (579%). Analityka jest częścią tego tajnego sosu.

Tuż przed rozpoczęciem Squeeze Juice Marketing, zbudowałem od podstaw stronę internetową ecommerce, aby pomóc rodzinnemu biznesowi meblarskiemu, który w tym czasie upadał ze względu na gospodarkę i konkurencję ze strony Chin. Mieliśmy tylko 500 dolarów i książkę Perry ‘ ego Marshalla AdWords, więc to było naprawdę zatopić lub pływać.

Po pięciu latach 12-14 + godzinnych dni, odwróciliśmy działalność i sprzedaliśmy ją. UFF!

Jakie zasoby lub narzędzia uznałeś za najbardziej pomocne, gdy zaczynałeś pracę z content marketingiem?

Jeśli rozważasz YouTube (lub marketing wideo), Książka Steve ‘ a Stockmana, Jak nakręcić film, który nie jest do bani to absolutna kopalnia złota. 

Zrób sobie przysługę i przeczytaj ją, zanim zaczniesz kręcić filmy. To mi pomogło. więc dużo.

Wziąłem również program Ben Settle “e-mail Players” I kurs Matta Fureya, aby pomóc mi pisać bardziej zabawne i angażujące e-maile.

Używam Infusionsoft do automatyzacji mojego content marketingu i CRM, ale w zależności od tego, gdzie jesteś w podróży przedsiębiorczej, może to nie być dobre dopasowanie.

Przed skokiem do Infusionsoft użyłem Awebera. Dzięki AWPROTools Jacka Borna możesz uzyskać korzyści takie jak segmentacja listy (co jest bardzo ważne) z Awebera. Więc zacznę tam najpierw, a następnie wskoczę do Infusionsoft, gdy Twoja firma będzie na to gotowa.

Używam WordPress do mojego blogowania i platformy internetowej.

Jakie były niektóre z głównych punktów krytycznych lub ” A-ha!”momenty, kiedy budowałeś biznes? Jak do tego doszło?

Może to zabrzmieć głupio, ale dotarcie do innych podobnie myślących twórców treści i nawiązanie relacji było nieocenione. Myślę, że łatwo jest uwięzić się w naszej małej bańce i czuć się zbyt komfortowo za ekranem komputera.

Wymyślanie powietrza poprzez dzielenie się pomysłami i rozmowę z innymi może naprawdę pomóc naładować cię i zabrać swoją firmę w kierunkach, których nie zorientowałbyś się na własną rękę.

Co było najcenniejszą rzeczą, jakiej nauczyłeś się w swojej firmie?

Do kącika ćwiczeń, jedną z największych rzeczy, których się nauczyłem, jest to: nie bądź serową pizzą.

Ser jest prosty i nudny. Jasne, wszyscy to lubią, ale nikt kocha to. Potrzebujesz czytelników, żeby cię kochali. Żeby to zrobić, będziesz potrzebował jakichś hejterów. Meat Lover ‘ s Pizza ma miłośników i hejterów. Tak jak pizza wegetariańska.

Im bardziej naładowane emocjonalnie treści i im bardziej zajmujesz stanowisko, tym większe przyciągniesz.

Oczywiście, nie musicie celowo próbować rozzłościć ludzi czy coś w tym rodzaju. Po prostu bądź sobą i nie powstrzymuj się, gdy piszesz i tworzysz treści.

Bądź nieustraszony.

Ale cokolwiek robisz, rób nie dołącz swoją osobistą wartość lub wartość do treści lub odpowiedzi, które do niej otrzymujesz. Nie ma żadnej korelacji.

I pamiętaj, że każdy komentujący w Internecie uważa się za ” eksperta.” 🙂

Jakie były twoje największe błędy lub największe straty czasu/pieniędzy?

Zbyt długo zajmowałem się tworzeniem produktów, a także stworzyłem produkty, których nikt nie chciał, ale przysiągłbym, że są potrzebne.

To podwójne brednie, bo cały ten czas inwestujesz, ale nikt nie kupuje. Więc czujesz się naprawdę sfrustrowany i zdenerwowany, i łatwo jest czuć się osobiście odrzucony. Ale to po prostu rynek mówi, aby spróbować innego podejścia!

Odkryłem również, że próbując zrobić coś doskonałego – czy to film, e-mail, obraz itp. – to ogromna strata czasu. 80% perfect jest często wystarczająco dobre i zawsze możesz wrócić do aktualizacji lub aktualizacji później.

Get it zrobione najpierw to napraw.

Jak dziś wygląda twój biznes?

Jestem bardzo, bardzo wdzięczny. W tej chwili kącik ćwiczeń ma ponad 4 miliony wyświetleń i ponad 39 000 subskrybentów na YouTube. Mam duży e-mail PO, i jest wiele więcej rising Spartans w treningu.

W mojej niszy te liczby to tak naprawdę małe ziemniaki. Ale czuję, że chodzi o to, by brać to jeden dzień na raz i doceniać to, co masz.

Co dalej?

Popełniłem błąd w pizzy serowej, więc obecnie pracuję nad treściami ze Spartan training. Jestem bardzo podekscytowany tym, co będzie dalej. Wczesne opinie były bardzo pozytywne.

Dlaczego uważasz, że Zostałeś właścicielem firmy online, kiedy większość ludzi po prostu trzyma się swojej kariery (nawet jeśli jest to niezadowalające)? Co się w tobie zmieniło?

Wierzę w projektowanie i wykorzystanie Twojej firmy (y) do poprawy Twojego życia.

Myślę, że zbyt wielu ludzi przywiązuje się zbytnio do jednego konkretnego biznesu, kiedy czasami najlepszym rozwiązaniem jest odpuścić i pójść w nowym kierunku. Oglądanie Shark Tank daje wiele przykładów tego.

Chciałem swobody podróżowania, więc to było dla mnie wielkim motywatorem, kiedy odważyłem się wkroczyć w świat biznesu online. Uwielbiam drogę rozwoju osobistego i odkrywania, przez którą wszyscy przechodzimy jako właściciele firm. Niekończąca się nauka, nieuniknione frustracje, sukcesy – nie zamieniłbym ich za świat.

Myślę, że wiele osób trzyma się kariery, która jest niezadowalająca, ponieważ są (zrozumiałe) przerażeni. Czy będę w stanie zapewnić sobie i mojej rodzinie? Co pomyślą moi przyjaciele i bliscy? Co jeśli całkowicie, całkowicie i całkowicie zawiodę przy wszystkich?

Są to poważne i uzasadnione obawy. Ale żeby coś się zmieniło, ty muszę się przebrać.

Niezależnie od tego, czy oznacza to przejście do nowej kariery, wreszcie uruchomienie własnego biznesu na boku, czy coś zupełnie innego … ty są punktem dźwigni.

Nie ekonomia, nie praca, nie czas — TY.

Jakich porad udzieliłbyś właścicielom witryn i przedsiębiorcom, którzy próbują zbudować odbiorców online?

1. Działanie

Udostępnij tam swoje treści. Nie staraj się, żeby było idealnie, po prostu to wyjmij.

Utwórz harmonogram i trzymaj się go. Twoi odbiorcy poinformują cię, co z nimi rezonuje, dzięki czemu możesz dostosować się w miarę upływu czasu.

Pomyśl o tym jak o rowerze … jeśli się nie ruszasz, przewracasz się.

2. BĄDŹ SOBĄ

Napisz jak mówisz. Napisz o tym, co generuje silne uczucia do ciebie. To zabłyśnie i przyciągnie ludzi.

Zobacz wszystko, co produkujesz, jako część procesu, zamiast myśleć o każdym kawałku jako wydarzeniu. Proces jest taki: stajesz się lepszym producentem treści. Przez to przechodzisz.

3. EMBRACE THE FEAR

To przerażające. Pamiętaj, że Twoja osobista wartość i wartość nie są w żaden sposób powiązane z Twoimi treściami ani reakcją na nie.

Nie chcę być zbyt chorobliwy, ale to pomogło mi przezwyciężyć moje obawy o bycie na YouTube: za 500 lat wszyscy odejdziemy; za 5000 lat wszyscy będziemy długie zniknęło; a za 50 000 lat praktycznie nie będzie śladu … więc w wielkim schemacie rzeczy, jakie to ma znaczenie, jeśli ktoś rozerwie Cię lub Twoje treści, jeśli popełnisz błąd lub zrobisz to wszystko źle?

Jak mówię moim Spartanom … Never Retreat & Never Surrender!

Total
0
Shares
Related Posts