W Internet Marketing for Smart People Radio show finale do sezonu pierwszego, Brian odnosi się do “Kevin Costner Syndrome”, warunek, który dotyka wielu blogerów, marketerów, i przedsiębiorców.
Jeśli widziałeś przebój Costnera z 1989 roku “Pole marzeń”, pamiętasz tekst z filmu:
Jeśli go zbudujesz, przyjdą.
To było wzruszające i inspirujące w filmie. Może zniszczyć cię jako marketera online.
Powiedziano ci, że jeśli zaczniesz blogować i “dołącz do rozmowy”, twoja wdzięczna publiczność zostanie magicznie przyciągnięta do ciebie.
Niektórzy ludzie blogujący dla biznesu to still czekam, aż ” oni ” przyjdą.
Głupcy. Dobra rzecz we ‘ d nigdy na to nie daj się nabrać … my wiemy lepiej. Prawda?
Może nie.
Wielu z nas, którzy czytają Copyblogger, goni teraz własne marzenia. Budujemy je, bo wierzymy, że przyjdą.
My tylko wiedzieć przyjdą. Jesteśmy zmęczeni, ale nie rozumiemy, dlaczego nasze marzenia nie przyciągają uwagi, na którą zasługują.
Jeśli to brzmi jak ty, jest możliwe, że masz zespół Kevina Costnera (KCS), zbyt.
KCS zjada Twoje marzenia na śniadanie
Przedsiębiorcy łatwo są oczarowani historią “pola marzeń”.
Uwielbiamy ideę, że nasze marzenia są przeczuciami niepowstrzymanych wydarzeń.
Ruch oporu kocha to, że my też kochamy ten pomysł.
Sama w sobie KCS może być niesamowitym atutem dla przedsiębiorcy. Może dać nam wiarę, której potrzebujemy, aby przetrwać najciemniejsze dni naszej podróży. Czyni nas to jednak również podatnymi na mylące Kierunki.
Sadzenie głosów, które maskaradują się jako nasze własne, to specjalność ruchu oporu, więc skąd wiesz, czy twoje powołanie jest czyste?
Spokojnie. Po prostu odpowiedz na to proste pytanie:
Jakie jest twoje boisko?
Innymi słowy, jaka jest wielka atrakcja, która przyciągnie te wdzięczne tłumy?
Czy Twoja odpowiedź była drukowana książki, e-booki, nagrane audio, nagrane wideo, strony internetowe, pakiety konsultingowe, usługa lub inna rzecz, którą możesz trzymać w dłoni?
Jeśli tak, może to oznaczać tylko jedno: zostałeś nabrany.
Zamiast budować najlepsze boisko do piłki, spędziłeś zbyt dużo czasu, aby uzyskać najlepszą ofertę na śruby do trybun i bez kontrowersji kredy do linii.
Byłeś tak skupiony na malowaniu stoiska koncesyjnego (dwa razy, bo za pierwszym razem nie podobał Ci się kolor), że zapomniałeś zamówić światła. Potrzebowałeś światła, więc zgasiłeś lampy podłogowe i kazałeś przyjaciołom trzymać latarki tak długo, jak długo wytrzymają ich ręce.
Byłeś tak zajęty skupianiem się na logistyce, że przegapiłeś wiadomość.
Uratuj swój sen przed zabójczym uściskiem Costnera
Nie pozwól KCS zrujnować sobie życia.
Każdy legendarny przedsiębiorca ma w swojej historii kilka zepsutych boisk i robili niesamowite rzeczy.
Ty też możesz, jeśli odpowiednio poradzisz sobie ze swoim stanem.
KCS jest łatwo zarządzany przez zrozumienie dwóch krytycznych prawd:
- Twoje boisko jest nie Twoje różne produkty
- Twoje boisko do piłki is twoja podstawowa wiadomość
Takie rzeczy jak książki lub Godziny konsultacji są niczym więcej niż mediami dla twojej wiadomości, często określane jako Twoja wyjątkowa propozycja sprzedaży. Jest to Oświadczenie o pozycjonowaniu, które przekazuje treść emocjonalną wymaganą do przyciągnięcia ich do Twojego produktu lub usługi.
Wiadomość nie opowiada twojej historii — chodzi o to, na czym budujesz swoją historię. Jeśli budowałeś swoje boisko z przesłaniem, które dotyczy ludzi, którzy dają ci pieniądze, nie będziesz tak intrygujący, jak niedoszły konkurent, który budował USP skoncentrowany na kliencie.
Twoja wiadomość jest siłą napędową wybranych pojazdów (takich jak strony internetowe, książki, Pakiety konsultingowe itp.). Bez niego brakuje Ci magnesu dla mas. Poleruj go, aby zaspokoić sprawdzoną potrzebę, a jesteś gotowy na home run.
Ale co, jeśli Twoje główne przesłanie jest nadal niejasne?
Rozważ odwrócenie go…
Jeśli budujesz oni, przyjdzie
Zamiast dalej wyrzucać produkty w pustą halę, rozważ przerwę na chwilę … po prostu usiądź wygodnie i posłuchaj..
Skup się na ludziach, z którymi chcesz pracować i obserwuj ich w działaniu. Dowiedz się, na czym im zależy i co je motywuje.
Kiedy budujesz relacje, dowiadujesz się, czego chcą i potrzebują Twoi przyjaciele i współpracownicy. Mówią ci. Musisz tylko słuchać i być gotowy, aby się przydać.
Nie przestawaj pisać tylko dlatego, że nie masz jeszcze swojego USP. Dopracuj go, gdy tworzysz rzeczy i nawiązujesz przyjaźnie.
Spróbuj na wiadomości lub dwa i zobaczyć, jak pasują.
Dowiesz się, kiedy będzie dobrze — powie Ci to mnóstwo klientów.
Bądź cierpliwy. Bądź spostrzegawczy. I cokolwiek robisz, nie przestawaj wierzyć …
O autorze: Jessica Commins jest menedżerem partnerskim Copyblogger Media i koneserem mrożonej herbaty. Śledzenie jej na Twitterze może być najłatwiejszą rzeczą, jaką robisz przez cały dzień.