Miliard godzin nagrań.
Tyle treść jest oglądana każdego dnia na YouTube!
Przekłada się to na 46 000 lat treści rocznie.
Kolejną niesamowitą rzeczą w YouTube jest ilość czasu, który użytkownicy spędzają na nim.
Wierzcie lub nie, Średnia sesja YouTube to 40 minut.
Że krasnoludki ilość czasu ludzie wydają na Instagramie i Twitterze.
Mów o zaręczynach!
Oto kilka innych Śmieszne statystyki które demonstrują moc YouTube:
Jest to ogromna szansa dla marketerów treści do wykorzystania.
Ale samo założenie konta na YouTube, nagrywanie niektórych filmów i przesyłanie ich nie wystarczy, aby zachęcić ludzi do subskrypcji i śledzenia Cię na YouTube.
Potrzebujesz mocnych strategii, które przyciągną ludzi i przekonają ich, że jesteś kimś do oglądania oraz za mną.
Pozwól, że pokażę Ci strategie 13, które pomogą Ci zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube i poprawić swoją markę YouTube już dziś.
1. Monitoruj “wynik uwagi”, aby zmierzyć dobre opowiadanie
Dyrektor YouTube Bing Chen mówi: “kolejną rzeczą, której nie można zastąpić, jest dobre opowiadanie historii. Naprawdę zalecamy, aby przejść do Pulpitu nawigacyjnego i spojrzeć na wynik uwagi.”
Jaki dokładnie jest Twój wynik uwagi? To pokazuje poziom uwagi i czas, jaki ludzie spędzają na oglądaniu Twoich filmów.
Jeśli twój wynik jest solidny czerwony, to robisz całkiem dobrze. Ale jeśli spada w określonym obszarze, możesz to zmienić.
Istnieją dwa rodzaje treści YouTube: rozrywka i informacje.
Filmy rozrywkowe przyciągają ludzi z dobrymi nagłówkami lub kuszącymi miniaturami, więc poziom uwagi jest wysoki na początku, ale spada pod koniec.
Oto, co sprawia, że świetny zabawny film:
- Zasada pięciu sekund – Świetny film rozrywkowy musi przyciągnąć ludzi w pierwszych pięciu sekundach. Możesz użyć pytań lub postawić się w niezwykłej sytuacji. I nie zapominaj o konflikcie. Ludzie muszą natychmiast poczuć napięcie.
- Opowiadania – Bing Chen mówi, że to konieczne. Naucz się sztuczek tkania dobrej historii, aby ludzie spędzali z tobą czas trwania filmu. Możesz użyć gimmicka lub konfliktu, aby to osiągnąć.
- Krótki – Zabawne filmy nie mogą być zbyt długie. Od jednej do trzech minut jest idealny. To jest, gdzie patrząc na swój wynik uwagi jest krytyczna. Gdzie są ludzie zrzucający? Czy to górny zakres uwagi?
Innym rodzajem wideo jest wideo informacyjne. To są Twoje samouczki i klipy Jak to zrobić i zrobić to samemu. Rzecz w tego typu filmach polega na tym, że ich wyniki uwagi będą przeciwieństwem rozrywkowego filmu.
- Wczesny wynik uwagi jest niski – Większość ruchu kończy się wcześniej. Ludzie szybko decydują, czy nauczą się tego, czego chcą się nauczyć z filmu.
- Wynik późnej uwagi jest wysoki – Ci, którzy pozostaną po dwóch lub trzech minutach, Zwykle zostaną na cały film.
- Kroki – Świetne filmy informacyjne przyciągają ludzi, dając im systematyczne kroki w celu wykonania określonego zadania. W rzeczywistości ludzie mogą mieć tendencję do wstrzymywania wideo i pisania notatek lub faktycznie wykonywania zadania. Pomyśl o tym, jak nauczyłbyś się składać papierowy samolot lub naprawiać zlew.
- Długość – Nie ma znaczenia, jak długo Twój informacyjny film jest tak długo, jak dajesz ludziom odpowiedzi, których potrzebują.
2. Użyj adnotacji
Adnotacje YouTube to notatki na Twoich filmach. Możesz ich użyć, aby zwiększyć liczbę odbiorców, postępując zgodnie z tymi technikami:
- Wezwanie do działania – Utwórz notatkę sugerującą, że ludzie subskrybują Twój kanał.
- Adnotacja Spotlight – Pozwoli to na utworzenie klikalnej adnotacji na samym filmie. Prowadź ludzi do strony docelowej lub strony produktu.
- Link do innych filmów – Adnotacje pozwolą Ci również linkować do powiązanych filmów (niezależnie od tego, czy są Twoje, czy nie).
Możesz kontrolować, gdzie adnotacje pojawiają się na filmie. Kontrolujesz również, kiedy pojawiają się i znikają.
Są one wyświetlane na Twoim filmie za każdym razem, gdy ktoś je odtworzy, ale widz może przejść do ekranu menu odtwarzacza wideo i je wyłączyć.
3. Pięć kroków do planowania dobrego filmu
Za dobrym filmem kryje się wiele planowania. Spójrzmy na pięć elementów dobrego planowania wideo:
- Badania słów kluczowych -Nie dostaniesz ruchu, nie mówiąc już o ruchu wysokiej jakości, jeśli nie wykonasz badań za pomocą słów kluczowych. Narzędzie słów kluczowych Google pokaże ci, co jest gorące i ma najwyższą głośność. Unikaj słów kluczowych o długim ogonie.
- Transkrypcja – Po nagraniu filmu Pobierz zapis i prześlij go na YouTube. To da Google więcej kontekstu, aby pomóc go zindeksować i daje dodatkową liczbę słów, aby pomóc ludziom w wyszukiwaniu.
- Zaangażowanie W Media Społecznościowe – Pracuj w sieciach społecznościowych. Udostępniaj film dwa lub trzy razy w tygodniu na Facebooku, Twitterze i Google+. Im więcej akcji można uzyskać, tym bardziej wideo wzrośnie w rankingach.
- Twój Blog – Po około tygodniu umieść film na swojej stronie. Następnie możesz przejść przez proces dzielenia się nim ponownie.
To są podstawy tworzenia i udostępniania dobrego filmu. Przyjrzyjmy się innym sposobom dzielenia się tym.
4. Dodaj widżet YouTube do swojego bloga
Możesz przyciągnąć ruch do swoich filmów, jeśli masz bloga, który generuje duży ruch za pomocą widżetu. Oto kroki, które musisz podjąć:
- Umieść swoje filmy na swoim blogu – W ten sposób nie odsuwasz ruchu od swojego bloga, ale utrzymujesz zaangażowanie wszystkich odwiedzających w Twojej witrynie. Jeśli Twoi widzowie oglądają Twój film na YouTube,istnieje większa szansa, że będą rozpraszani przez inne filmy.
- Użyj widżetu subskrypcji – Poproś odwiedzających bloga, aby zarejestrowali się na Twoim kanale YouTube z paska bocznego za pomocą tego widżetu. Jest dość prosty w instalacji.
- Grafika Call-to-action – Możesz nawet dołączyć dwie grafiki call-to-action, które będą wyświetlane podczas odtwarzania wideo (podobnie jak na powyższym obrazku). Przycisk “Kliknij tutaj, aby subskrybować” przeniesie odwiedzającego do strony potwierdzającej, A “Kliknij tutaj, aby obejrzeć więcej mnie” przeniesie ich do większej liczby filmów. Kontrolujesz słowa kryjące się za tymi wiadomościami.
5. Dodaj polecane kanały
Możesz także zwiększyć swoją publiczność, współpracując z innymi twórcami treści w YouTube. Możesz znaleźć tę opcję na swojej stronie kanału YouTube.
To dość łatwe do zrobienia. Na Twoim kanale:
- Kliknij Moduły > inne kanały > Zapisz zmiany (spowoduje to udostępnienie “innych funkcji” na Twoim kanale.)
- Dodaj kanał lub kanały i zapisz.
Pamiętaj, aby wybrać twórców treści, którzy są podobni do twojej branży i których Twoim zdaniem odbiorca uzna za przydatnych.
Po znalezieniu innych odpowiednich twórców treści w YouTube dodaj je do funkcji “Polecane kanały”.
W końcu otrzymasz innych twórców YouTube wysyłających ci ruch, ponieważ wybiorą Cię jako ” polecany kanał.”
6. Twórz spersonalizowane filmy
Czy wiesz, że Old Spice stworzył ponad 162 dwuminutowe filmy ponad oryginałem” Smell Like A Man ” wideo? Nagrywanie tych filmów zajęło ponad dwa dni, ale najważniejsze w nich jest to, że były one spersonalizowane dla takich osób jak Kevin Rose, Demi Moore i Alyssa Milano.
Rzecz w tym, że nagrywanie każdego filmu zajęło około siedmiu minut. Lekcja polega na tym, że wysokiej jakości filmy są bardzo łatwe do tworzenia. A lista sprzętu, którego potrzebujesz, jest krótka. Zobacz też:
- Oświetlenie – Możesz dostać zestaw świateł $200 W Cowboy Studio, które zapewnią świetne naturalne oświetlenie.
- Aparat – Nie ma tu nic wymyślnego, tylko aparat na laptopa, a nawet telefon.
- Mikrofon – Zdobądź świetny mikrofon USB za 100 dolarów.
7. Zaangażuj się w dociekliwość
Kolejną rzeczą, którą powiedział Bing Chen, było to, że budowanie solidnej marki YouTube i publiczności wymagało zaangażowania społeczności.
Ale nie chodzi tylko o odpowiadanie na komentarze. To o wiele więcej. Pokażę Ci.:
- Zadawaj pytania – Zagłęb się w życie swoich komentatorów. Zapytaj ich, dlaczego podobały im się filmy i jakie inne treści chcieliby zobaczyć.
- Obejmij innych youtuberów – To zajmuje tylko 15 minut dziennie, ale obejrzyj kilka filmów innych producentów, Polub ich i skomentuj. Rozważ subskrypcję kilku filmów o wysokiej jakości. Rozważ również tworzenie filmów, w których prezentujesz trzech lub czterech świetnych youtuberów, których uważasz, że Twoi odbiorcy powinni śledzić, coś w rodzaju #followFriday na Twitterze.
- Zachęcaj odpowiedzi wideo – Pytając o pomysły na przyszłe filmy, pozwól ludziom tworzyć odpowiedzi wideo. Ale nie zatrzymuj się na tym. Spraw, aby odpowiadali, korzystając z Twojej marki. Na przykład Michael Buckley pyta czytelników o pytania, ale muszą zacząć od “drogi Buck”, co wzmacnia jego markę.
Zasadą zaangażowania społecznego jest po prostu dawanie, i dostaniesz w zamian!
8. Wymyśl unikalny kąt
Jednym z najpopularniejszych kanałów wszech czasów jest Epic Rap Battles of History (ERB).
Przedstawili rap bitew, które wahają się od Steve Jobs vs Bill Gates:
to Mr. T vs. Mr. Rogers:
To zabawne.
ERB całkowicie go zabił i ma ogromną rzeszę zwolenników.
W połowie 2017 roku mieli ponad 14 milionów subskrybentów.
Nie mówię, że musisz być tak oryginalny jak ERB, ale zdecydowanie potrzebujesz wyjątkowego kąta.
Aby zdecydować się na kąt, musisz najpierw zidentyfikować swoich głównych odbiorców.
Jakie treści by do nich przemawiały?
Czy pójdą na humor i sarkazm?
Wiele najlepszych kanałów implementuje humor do pewnego stopnia.
YouTube jest również miejscem, w którym ludzie otwarcie akceptują swoją dziwność, więc ogólnie jest w porządku być trochę tam.
A może powinieneś być profesjonalny i wybrać kąt edukacyjny?
To zależy od twojej grupy demograficznej i jej zbiorowego gustu.
Zalecam przeprowadzenie burzy mózgów, aby zdecydować się na podstawowy kierunek.
Oczywiście będzie to ewoluować organicznie w czasie, ale musisz ustalić podstawową tożsamość, a najlepiej taką, która się wyróżnia.
Należy również pamiętać, że większość ludzi korzysta z YouTube z jednego z dwóch powodów.
Albo chcą być zabawiani lub informowani, aw niektórych przypadkach oba.
Upewnij się, że masz misję i jasne wyobrażenie o kierunku, który zamierzasz obrać od samego początku.
9. Twórz stronę killer “home video”
Istnieje ścieżka, którą większość użytkowników YouTube wybiera, gdy dowiaduje się o marce lub kanale.
Najpierw wylądują na pojedynczym filmie.
Obejrzą go, a jeśli spodoba im się na tyle, aby dowiedzieć się więcej o Tobie, klikną link do twojego profilu domowego.
Twój domowy film wideo zostanie tam automatycznie odtworzony.
To w zasadzie sprawi, że będziesz lub złamiesz cię pod względem zdobywania subskrybentów.
Albo będą zmuszeni do subskrybowania Twojego kanału, albo pójdą gdzie indziej.
Musisz więc całkowicie zmiażdżyć go swoim domowym filmem.
Mówiąc dokładniej, musi zawierać, o co chodzi Twojej marce i kanałowi.
Istnieje kilka sposobów podejścia do tego.
Możesz:
- Stwórz film specjalnie dla swojej strony głównej, opisując swój kanał i informując widzów, czego mogą się spodziewać
- wyróżnij jeden z najlepszych filmów, który uchwyci istotę Twojej marki / kanału
- Utwórz kompilację najważniejszych wydarzeń z poprzednich filmów
Niezależnie od podejścia, które podejmiesz, upewnij się, że łączysz punkty dla widzów po raz pierwszy, aby wiedzieli, czego się spodziewać, jeśli subskrybują.
10. Skorzystaj w pełni z sekcji O nas
Każdy kanał YouTube ma sekcję O, która wyjaśnia koncepcję kanału.
Wielu widzów po raz pierwszy sprawdzi to, aby dowiedzieć się więcej o Tobie.
Informacje zawarte w tej sekcji będą miały wpływ na to, czy zdecydują się na subskrypcję.
Nie wypełniaj tej sekcji przypadkowo lub niedbale.
Chcesz wyjaśnić szczegóły i wyróżnić wszelkie punkty, które powinni wiedzieć potencjalni subskrybenci.
Oto dobry przykład solidnego Rock O sekcji z Fine Brothers Entertainment:
Zauważ, że daje jasny, zwięzły opis, a także wspomina o harmonogramie wysyłania.
Oto kolejny dobry przykład z The Needle Drop, jednego z najpopularniejszych kanałów recenzowania muzyki:
To kolejna okazja do zbudowania jednorodnej tożsamości marki i wzbudzenia zainteresowania osób, które cię nie znają.
Nie przeocz sekcji O nas.
11. Stwórz spójność
“It takes pięć do siedmiu wrażeń żeby ktoś pamiętał markę.”
Aby Twoja marka była rozpoznawalna i niezapomniana, bardzo ważne jest, aby mieć spójność na swoim kanale.
Istnieją dwa główne sposoby osiągnięcia tego celu.
Pierwszy, Twój kanał powinien zawierać powtarzające się postacie i motywy.
Chcesz poznać swoich odbiorców, aby budować z nimi połączenia w czasie.
Drugi, powinieneś starać się trzymać spójnego harmonogramu księgowania.
Aby utrzymać zainteresowanie odbiorców i nawiązać kontakt, powinieneś dać im ogólny pogląd, kiedy mogą spodziewać się nowej treści.
Wiem, że trochę się denerwuję i tracę zainteresowanie kanałami, które nagle znikają.
Ogólnie uważa się, że najlepszą praktyką jest przesyłanie co najmniej jednego nowego filmu tygodniowo.
Jednak dwa lub trzy filmy są jeszcze lepsze.
Uważam, że znak Wideo od 1 do 3 jest idealny.
To słodkie miejsce, które utrzymuje zainteresowanie subskrybentów, nie męcząc ich nadmiernymi treściami.
Jeśli chodzi o najlepszy czas na publikację, jest artykuł z Tube Filter to daje dobre rady w tej sprawie.
Według ich badań, są to najlepsze godziny, aby opublikować film każdego dnia:
Istnieją również dowody sugerujące, że oglądalność zaczyna rosnąć w czwartek i rośnie w sobotę.
I to ma sens, jeśli się nad tym zastanowić.
Facebook, Twitter i Instagram, gdzie można swobodnie przewijać swój kanał przy minimalnym nakładzie czasu, YouTube wymaga większego zaangażowania, gdzie użytkownicy często przeglądają treści w większych blokach.
To sprawia, że weekend jest idealnym czasem na oglądanie.
Ponadto ludzie mogą być dyskretni, sprawdzając większość swoich witryn społecznościowych w pracy, ale YouTube jest trudniejszy.
Zazwyczaj muszą poczekać, aż skończą pracę, żeby się pobłażać.
Miej to na uwadze przy ustalaniu harmonogramu publikowania filmów.
12. Włącz wideo na żywo do swojego repertuaru
Transmisja na żywo to dość nowa koncepcja na YouTube.
Ale zaczyna się rozprzestrzeniać jak ogień.
Według Mediakix, “Oglądalność wideo na żywo w YouTube wzrosła o 80%, A transmisje na żywo wzrosły o 130% W latach 2015-2016.”
A oto rzecz o wideo na żywo.
Idealnie nadaje się do budowania marki.
Istnieje pewna bliskość widzów z markami poprzez transmisję na żywo. Jest w tym intymny klimat.
Możesz nawet odpowiadać na pytania i odpowiadać na komentarze w czasie rzeczywistym i wchodzić w interakcje z odbiorcami w sposób, który nie jest możliwy w przypadku żadnego innego medium.
Badania naukowe z Livestream okazało się również, że
wideo na żywo jest bardziej atrakcyjne dla odbiorców marki: 80% woli oglądać wideo na żywo od marki niż czytać bloga, a 82% woli wideo na żywo od marki do postów społecznościowych.
Jest to zdecydowanie coś do eksperymentowania, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Jest jednak jedno zastrzeżenie.
Musisz mieć co najmniej 1,000 subskrybentów, aby kwalifikować się do wideo na żywo.
Ale liczba ta rzeczywiście spadła dramatycznie, biorąc pod uwagę minimalną liczbę było 10,000 wcześniej w 2017 roku.
13. Współpraca z odpowiednimi YouTuberami
Jaki jest jeden z najszybszych sposobów na zwiększenie ekspozycji bloga / strony internetowej i przyciągnięcie ruchu?
Jedno słowo: Guest-posting.
Współpraca z innymi niesamowitymi YouTuberami jest w zasadzie odpowiednikiem publikowania gości za pośrednictwem wideo, co może dramatycznie zwiększyć Twoją markę.
Odniosłem sukces w tej strategii.
Weźmy na przykład czas, kiedy pojawiłem się na kanale Tai Lopeza.
Ten jeden film wygenerował ponad 275,000 views:
Jeśli naprawdę chcesz przyspieszyć rozwój swojej marki YouTube, Gorąco polecam dotarcie do odpowiednich YouTuberów w swojej niszy.
To naprawdę proste.
Znajdź dane kontaktowe osoby na stronie o osobie i kliknij”Wyślij wiadomość:”
Przedstaw się, powiedz im, jak bardzo podoba Ci się ich kanał i wyjaśnij swój pomysł na wideo do współpracy.
Nie musisz nawet robić wideo twarzą w twarz – możesz nagrywać materiał filmowy, zdalnie wchodzić w interakcje za pośrednictwem FaceTime, Skype itp.
W ten sposób możesz wykorzystać czyjąś bazę subskrybentów, aby szybko rozwijać własne obserwowanie.
Wniosek
Naprawdę trudno jest pokonać YouTube jako platformę budowania marki.
Masywna, wbudowana publiczność w połączeniu z intymnością, która towarzyszy filmowi, to idealny przepis na budowanie marki od podstaw.
Nie tylko można zbuduj publiczność, możesz zbudować unikalną, odnoszącą sukcesy markę, której konkurenci nie będą w stanie odtworzyć.
Prawdziwa magia za rosnącą publiczność YouTube jest konsekwentny.
Wszystkie supergwiazdy youtuberów mają to wspólne: zobowiązali się do harmonogramu i produkują wysokiej jakości, autentyczne filmy zgodnie z tym harmonogramem.
Niektóre stały się sławne w ciągu kilku dni lub tygodni. Dla innych zajęło to miesiące lub dłużej. Ale wszyscy trzymali się tego i w końcu się udało.
Więc wyjdź tam, zacznij wyświetlać filmy, mierzyć sukces i zwiększać publiczność.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej zachęty, stworzyłem również infografikę poniżej, która rozbija dokładnie to, co musisz zrobić, aby zwiększyć zaangażowanie w YouTube o 374%.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij