Co Najlepszy kostium Halloween 2013 Może nauczyć Cię o kreatywności

Teraz pewnie myślisz, Wow … co za wyjątkowy pomysł na kostium na Halloween.

Ale czy naprawdę?

Edgar Allan Poe zawsze dostaje mnóstwo zabawy w czasie Halloween, dzięki swojej reputacji makabry. I nie ma chyba większej tradycji Halloween poza samą dynią niż kobiety zakładające kostium seksownej pielęgniarki / policjanta/pokojówki.

Dwa Halloweenowe banały. Co w tym takiego wyjątkowego?

Blask tego kostiumu polega na twórczym połączeniu dwóch wspólnych, ale rozbieżnych pomysłów w całkowicie świeże, przyciągające uwagę połączenie.

I na tym polega prosta, ale niezbędna lekcja kreatywności, której możesz nauczyć się od Edgara Allana Ho.

Co to znaczy być kreatywnym?

Nie można odnieść sukcesu w content marketingu bez kreatywności.

W dziedzinie wypełnionej konkurencją, rzeczywistość jest taka, że jest tylko tyle tematów, o których można napisać … więc prawdopodobieństwo, że wyczarujesz zupełnie nowy, jest nikłe.

(Przepraszam za pęknięcie bańki.)

Nawet jeśli to zrobisz, jednym całkowicie i całkowicie nowym pomysłem jest post, lub co najwyżej seria. To nie jest content marketing strategia.

Ale co możesz zrobić, każdego dnia, jeśli chcesz, to wymyślić kreatywne sposoby edukowania czytelników na tematy, z którymi są bardziej niż prawdopodobnie już zaznajomieni.

Wyjaśnij stare Rady w nowy sposób.

Obracaj bieżące wydarzenia w innym kierunku.

Lub jak widać powyżej, połącz różne tematy w nowo mieszane pomysły.

Kreatywność to nie wyczarowywanie nowych kropek – wszystko pod słońcem zostało zrobione, pamiętasz? Nie, kreatywność to tworzenie połączeń, których inni nie widzą między już istniejącymi punktami.

Edgar Allen Poe i seksowne pokojówki istnieją od lat i lat i lat. Ale potrzeba było kreatywności i sprytnej gry słów, aby połączyć te kropki. Rezultatem jest unikalny kostium Halloween, w którym całość jest znacznie bardziej zabawne niż suma jego części.

Czy robisz to samo ze swoimi treściami?

Jak być kreatywnym z content marketingiem

Zajrzyj do postu Sonii z wczoraj, aby uzyskać lekcję kreatywności w content marketingu. Szybki przegląd podtytułów postu pokazuje, że żaden pojedynczy, genialny, nowy pomysł nie został wprowadzony w poście:

  • Daj sobie przestrzeń do tworzenia
  • Udoskonal swoje mocne strony
  • Uwaga na media społecznościowe …

To wszystko są przydatne pomysły, tak, ale nie są nowe. Sonia nie stworzyła tych pomysłów.

To, co stworzyła, jest inteligentne, istotne, nowy sposób ich pakowania: jako ” sposoby ochrony pewności siebie w biznesie.”

To kreatywny post składający się w całości z wysłużonych pomysłów.

Każdy pomysł na własną rękę jest czymś, co słyszałeś wcześniej. Ho hum.

Ale razem ze swoimi siłami tworzą tarczę, która chroni przedsiębiorczą pewność siebie … coś, na co możemy powiedzieć ” o tak!”

To kreatywny content marketing i Ty też możesz to zrobić. Musisz tylko znaleźć nowe sposoby łączenia starych informacji już w twojej głowie i nowych informacji, których uczysz się każdego dnia.

I to nie jest jakaś magiczna zdolność, którą mają tylko nieliczni. To umiejętność.

Trick oraz poczęstować?

Sztuką jest po prostu Szkolenie się do tego. Naucz się nie tylko myśleć nieszablonowo, ale tworzyć nowe pudełka do myślenia wewnątrz, nowe pudełka, w które możesz włożyć stare myśli.

Pomieszaj je. Zobacz, jak oddziałują.

Uczta jest po kliknięciu. Następnie masz coś kreatywnego do powiedzenia, Twoje treści mają szansę wyróżnić się w ogromnie zaśmieconym tłumie internetowym i jesteś na drodze do sukcesu w marketingu treści.

A teraz wybaczcie, muszę kupić czarne wąsy, szalik, okulary przeciwsłoneczne aviator i pastelową koszulkę Polo z kołnierzykiem mogę pop-bo …

Edgar Allan Bro szykuje przyjęcie Halloweenowe.

Obraz kredyt: Reddit

Total
0
Shares
Related Posts

The Power of Less

Właśnie skończyłem czytać nową książkę Leo Babauty The Power of Less. Mówiąc najprościej, jest cudowny i myślę, że…