Jest nowa książka o nazwie sekrety sukcesu gwiazd marketingu społecznościowego. Tak, ten tytuł również nieco podkreśla mój hiperbolowy radar (nie wspominając o moim aliteracji), ale jest to solidny zbiór inteligentnych porad w mediach społecznościowych opartych na rzeczywistych studiach przypadków, najlepszych praktykach i sprawdzonych technikach.
Napisałem Rozdział drugi książki – Psychologia mediów społecznościowych. Chodzi o zastosowanie sprawdzonych czynników wpływu w przestrzeni mediów społecznościowych, aby zbudować firmę lub zrobić cokolwiek, co próbujesz zrobić.
Oto, czego jeszcze się nauczysz:
- Jak stworzyć Mega-Following w mediach społecznościowych – Gary Vaynerchuk
- Osobowość: Jak Wyróżnić Się W Wirtualnym Tłumie-Andy Wibbels
- Budowanie Silnych Społeczności Internetowych Za Pomocą Mediów Społecznościowych – Chris Brogan
- Tworzenie Treści, O Które Dbają Ludzie: Fundament mediów społecznościowych-Ann Handley
- Budowanie Strategii Relacji W Mediach Społecznościowych – Keith Ferrazzi i Tahl Raz
- Opanowanie Marketingu Internetowego: Sześć Kluczowych Zasad-Mitch Meyerson
- Cechy Sukcesu W Mediach Społecznościowych – Joel Comm
- Jak Komunikować Się Z Impact Za Pomocą Mediów Społecznościowych – Craig Valentine
- Jak Czerpać Zyski Z Wysiłków W Mediach Społecznościowych – Starr Hall
- Strategie PR dla mediów społecznościowych – Dan Janal
- Dzięki Mediom Społecznościowym Twoje Treści Stają Się Wirusowe – Michael Stelzner
- Blogi Biznesowe: Jak sprawić, by Twój Blog stał się centralnym elementem Twojego przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych-Denise Wakeman
- Facebook: Podstawowe zasady budowania dużej i lojalnej publiczności-Mari Smith
- Twitter: Your Power PR Tool for Attracting a Tribe of Raving Fans-Deborah Cole Micek
- LinkedIn: Przekształcanie sieci w dynamiczne połączenia biznesowe-Barbara Rozgonyi
- YouTube: Wykorzystanie mocy Google, aby uzyskać swoje treści wideo do milionów-Julie Perry
- Podcasting: Wykorzystanie mocy Apple, aby dostarczyć swoje treści milionom-Paul Colligan
- Korzystanie z zakładek społecznościowych w celu poprawy ruchu, linków i widoczności – Chris Garrett
- Marketing Mobilny: Jak zintegrować to potężne narzędzie z marketingiem w mediach społecznościowych-Kim Dushinski
- Filmy Online: Mini przewodnik po własnej sieci-Shama Kabani
- Social Media W Godzinę Dziennie – Dave Evans
Przejdź na stronę internetową po książkę i sprawdź ją. Nie jestem partnerem ani nie otrzymuję za to żadnej rekompensaty, więc Kup książkę, jak chcesz. Myślę, że wiele z tego zyskasz, a za mniej niż 15 dolarów trudno się pomylić.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem przyjaznego pisarzowi oprogramowania SEO Scribe. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.