12 sposobów łączenia, tworzenia i współpracy przy użyciu Google Hangouts

Jesteś sprzedawcą treści i zależy ci na połączeniu i współpracy. Ale mieszkasz w odległej wiosce na Alasce, i nie możesz po prostu wskoczyć do lokalnej Izby Handlowej, kiedy musisz zdobyć dodatkowy interes.

Latanie na konferencje też nie jest opcją — lokalne lotnisko jest zaśnieżone w ciągu dziewięciu miesięcy w roku (a kiedy nie jest zaśnieżane, jest zbyt drogie, aby latać do dużych miast na najlepsze wydarzenia networkingowe).

Chcesz się połączyć i musisz to zrobić wirtualnie. Potrzebujesz więc narzędzia do łączenia, które jest łatwe, szybkie, przyjazne dla użytkownika i wysoce dostępne. 
Google Hangouts stanie się jednym z najlepszych narzędzi w zestawie narzędzi marketingu treści online.

Wyobraź sobie Google Hangout jako miejsce spotkań online, w którym możesz ułatwić wirtualny czat z dziewięcioma najbliższymi kumplami. Następnie wyobraź sobie, że możesz zaprosić cały świat do wzięcia udziału w rozmowie.

Lub jeśli wolisz zachować prywatność, możesz również prowadzić osobiste rozmowy.

Pierwsze kroki z własnym Hangout

Chcesz założyć własne miejsce spotkań? Wystarczy odwiedzić plus.google.com/hangouts.

Na stronie głównej Hangout możesz upewnić się, że mikrofon i kamera działają poprawnie, zaprosić inne osoby do Hangoutu i włączyć transmisję czatu na żywo, włączając opcję Hangouts On Air.”Pamiętaj, że każdy, kto chce dołączyć do Hangout, musi być zalogowany na konto Google, aby wziąć udział.

Google Hangouts są szybkie i stosunkowo łatwe w użyciu. Są również niezwykle potężną częścią pakietu narzędzi Google+. Możesz używać Google Hangouts do wszystkiego, od połączeń jeden do jednego po ogromne wirtualne czaty i wszystko pomiędzy. Ale jakie są najlepsze sposoby na wykorzystanie ich jako doświadczonego marketera treści?

Oto dwanaście sposobów na wykorzystanie Hangouts, aby uczynić Cię bardziej produktywnym (i lepiej połączonym) twórcą treści.

1. Użyj Hangout, aby połączyć się ze społecznością

Warren i Betsy Talbot z Married with Luggage niedawno gościli na antenie Hangout, aby nieformalnie porozmawiać ze swoją społecznością. Uczestnicy mogli zadawać im pytania za pośrednictwem czatu, a tętniąca życiem obecność wideo Talbotów sprawiła, że Hangout odniósł całkowity sukces. Małżeństwo z fanami bagażu łączy ich dążenie do spełnienia marzeń, a czat online pozwolił Warrenowi i Betsy na głębszą rozmowę z członkami społeczności na tematy takie jak motywacja, podejmowanie działań, stawianie czoła lękom i Sztuka zadawania pytań. Ich Hangout został automatycznie wysłany na konto YouTube Married with Luggage w ciągu kilku minut od zakończenia rozmowy.

2. Twórz wywiady wideo jako treść (lub badania) dla swojego bloga, książki, produktów online i witryn członkowskich

Ekspert Facebooka i konsultant ds. mediów społecznościowych Andrea Vahl przeprowadza wywiady z gwiazdami online i liderami myśli za pomocą Google Hangouts. Dołączenie do niej na rozmowę kwalifikacyjną jest proste i bezbolesne, a ona integruje filmy z YouTube swoich rozmów w postach na blogu i biuletynach e-mailowych. Andrea jest prężnie rozwijającą się autorką i przedsiębiorcą, a jej cenne wywiady są dużą częścią jej sukcesu.

3. Zapewnij wartościowe sesje coachingowe online

Sean Cook z HigherEdCareerCoach.com oferuje sesje coachingowe online za pomocą Hangouts. W swoich sesjach coachingowych Sean pomaga swoim klientom pracować nad ich życiorysami, negocjować zmiany w karierze i wykorzystywać media społecznościowe jako skuteczną część strategii poszukiwania pracy. Hangouts stał się regularną częścią jego zestawu narzędzi coachingowych, a on lubi technologię Hangout tak bardzo, że rozważa użycie jej do całkowitego zastąpienia Skype (jego poprzedni wybór dla wirtualnego coachingu).

4. Oferta sesji krytycznych online

Guy Kawasaki niedawno zaczął oferować krytykę makijażu w ramach trwających działań marketingowych dla swojej najnowszej książki, APE: autor, wydawca, przedsiębiorca — jak opublikować książkę. Self-wydawcy w społeczności Guy oferują swoje projekty książkowe (w tym okładki książek, tytuły i obecność w mediach społecznościowych) do krytyki i pomocnych opinii od panelu ekspertów APE. Sprawdź najnowszą krytykę Guy ‘ a na blogu APE.

5. Organizuj spotkania

Wróć do podstaw, organizując spotkania online za pomocą Google Hangouts. Jeśli twój zespół jest rozproszony po całym świecie, Hangout może zapewnić prosty sposób na spotkanie w celu omówienia pomysłów, współpracy, podejmowania decyzji i udostępniania dokumentów.

6. Uruchom grę online

Zrób krok dalej swoje wirtualne spotkania i stwórz internetowy konkurs, taki jak Tea Silvestre, gospodarz internetowego reality show Prosperity ‘ s Kitchen. Tea wykorzystuje Google Hangouts jako główne narzędzie współpracy w tej 12-tygodniowej serii, która uczy przedsiębiorców internetowych, jak się promować.

7. Zapewnij zabójczą obsługę klienta

Możesz używać Hangouts do rozwiązywania problemów i zapewnienia doskonałej obsługi klienta. Korzystanie z czatu wideo może pomóc w budowaniu zaufania i Relacji z klientami — pokochają możliwość zobaczenia prawdziwej osoby po drugiej stronie połączenia. Możesz nawet użyć funkcji udostępniania ekranu, aby wyświetlić pulpit klienta, co jest ogromnym plusem dla przedstawicieli pomocy technicznej, grafików i programistów internetowych.

8. Organizuj imprezy startowe online

Korzystaj z Hangouts, aby organizować wirtualne Wydarzenia związane z premierą najnowszych książek lub produktów online. Imprezy Hangout to zabawny i interaktywny sposób na to, aby Twoi fani na długich dystansach mogli wziąć udział w zabawie! Aby dodać trochę więcej emocji, dorzuć kilka konkursów (oczywiście ze wspaniałymi nagrodami) i zaproś specjalnych gości-niespodzianek do swojego Hangout. Możesz nawet utworzyć wirtualną księgę gości w Google Docs, aby uczestnicy imprezy mogli się zalogować i przesłać gratulacje i najlepsze życzenia.

9. Utwórz swój status eksperta, prowadząc zajęcia na żywo na swój temat

Eksperci stojący za ChefHangout.com korzystasz z Google Hangouts jako podstawowego narzędzia do prowadzenia wirtualnych płatnych lekcji gotowania. Kucharze z całego świata prowadzą lekcje gotowania dla uczniów w domu. Początkujący kucharze mogą wchodzić w interakcje, zadawać pytania i gotować wraz z ich instrukcjami. Dzięki technologii Hangouts, ChefHangout.com zmienia sposób, w jaki działają lekcje gotowania-inteligentne (i bardzo opłacalne) przedsięwzięcie!

10. Uzyskaj odpowiedzialność

Jeśli masz partnera do odpowiedzialności za swoją firmę, a wy dwoje nie mieszkacie w tym samym mieście lub mieście, Google Hangouts może być świetnym sposobem na spotkanie, omówienie postępów i problemów oraz rozwiązania burzy mózgów. Możesz współpracować przy użyciu Dokumentów Google podczas Hangout lub po prostu udostępniać swój ekran, aby pokazać partnerowi swój najnowszy projekt.

11. Prezentacje

Potrzebujesz wirtualnej prezentacji dla klienta i chcesz dodać trochę stylu? Korzystaj z Google Hangouts, aby prowadzić interaktywne rozmowy z potencjalnymi klientami, udostępniać ekran i integrować filmy z YouTube, które możesz oglądać razem podczas Hangoutu.

12. Trzymaj wirtualne godziny pracy biura

Jeśli uczysz kurs online i chcesz mieć regularne godziny pracy online, Google Hangouts są idealnym narzędziem. Facetime z Tobą (instruktor) to duży punkt sprzedaży, gdy sprzedajesz kurs online, więc upewnij się, że poinformujesz potencjalnych klientów, że będziesz dostępny do coachingu i pytań i odpowiedzi!

Twoja kolej …

W Copyblogger spędziliśmy ostatnie kilka tygodni pokazując dokładnie, dlaczego powinieneś zwrócić uwagę na Google+ w ramach strategii content marketingowej. Ranking autora jest tutaj, jest prawdziwy i niezwykle ważny — więc rozpoczęcie obecności w Google+ może być najmądrzejszą rzeczą, jaką robisz w tym roku.

Jeśli już przeciągając nogi o skorzystanie z naszych porad, być może Hangouts może być bezbolesny sposób, aby twoje stopy mokre w basenie Google+.

Więc odpal swoje konto, zaproś kilku znajomych i niech to wszystko wisi. Zobaczymy się na miejscu.

Total
0
Shares
Related Posts