Zawsze zapominam wspomnieć, że przemawiam na konferencji, aż do pewnego dnia. W zakresie, w jakim niektórzy z was mogą chcieć wiedzieć z góry (nie wyobrażam sobie dlaczego), oto, gdzie będę mówił w najbliższej przyszłości.
Ale najpierw musisz mi pomóc uzyskać zgodę na jeden z tych wystąpień. Ja i kilku naprawdę mądrych facetów złożyliśmy wniosek o zrobienie interaktywnego panelu South by Southwest na temat nauki o mózgu i badań psychologicznych, ponieważ dotyczy to projektowania i marketingu (“neuromarketing”).
Sprawdź szczegóły tutaj i zagłosuj na nas, abyśmy zostali zatwierdzeni przez ludzi SXSW. Dzięki!
Ok, oto mój plan konferencji:
1-3 Października 2009 Izeafest, Orlando, Floryda – Będę mówił o sposobach, w jaki blogerzy mogą budować ruch w Seaworld w Orlando. Darren Rowse był pierwotnie przeznaczony na tę rozmowę, ale musiał ją odwołać z powodu konfliktów w podróży. Więc będą musieli zadowolić się mną.
15-17 Października 2009 BlogWorld & New Media Expo, Las Vegas, Nevada – BlogWorld stał się standardowym wydarzeniem branżowym, więc prawie wszyscy tam będą. Robię panel z Darren Rowse i Chris Brogan o nazwie ” Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi.”Możesz zaoszczędzić na opłacie, jeśli zarejestrujesz się przed 14 września, a możesz zaoszczędzić dodatkowe 20%, korzystając z tego kodu podczas rejestracji – COPYBLGRVIP.
5-6 Listopada 2009 Audience Conference, Nowy Jork, Nowy Jork – Ten jestem bardzo podekscytowany i myślę, że jest idealnie dostosowany do czytelników Copybloggera. Where else can you hear about audience engagement from people like me, Michael Arrington and Jason Calacanis, but also from digital poet Robert Bruce, alternative rock pioneer Mike Watt, and Dan Farber of CBS News (plus wiele więcej).
17-19 Stycznia 2010, Las Vegas, Nevada – To będzie mój pierwszy keynote, co jest dość ekscytujące. Jeszcze bardziej ekscytujące jest to, że drugą prezentację poprowadzi dr Robert Cialdini, autor Influence: Science and Practice (1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy i jedna z niewielu książek, które posiada każdy inteligentny marketer online).
12-16 marca 2010 South By Southwest Interactive, Austin, Texas – Choć raz traktuję SXSW jako coś więcej niż ferie wiosenne dla Internetu. Sprawdź nasz proponowany panel i zagłosuj na nas (dziś jest ostatni dzień!).
Do zobaczenia.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.