Sekret uzyskania wysoce ukierunkowanego ruchu z StumbleUpon

Od końca 2010 roku StumbleUpon jest jednym z najlepszych źródeł ruchu w mediach społecznościowych w USA, wyprzedzając nawet Faceboook jako referrera.

W rzeczywistości korzystanie z StumbleUpon do kierowania ruchu do twojej witryny może przynieść niesamowite rezultaty. Według Shella Harrisa, StumbleUpon zbudowała swoją stronę internetową TopTenz. Oto niektóre z jej numerów potknięć, które udostępniła:

To duży ruch i może stworzyć całkiem lukratywny strumień dochodów. Jedynym problemem jest to, że ruch nie jest bardzo ukierunkowany, a twoje współczynniki konwersji mogą być do bani.

Nie wiem jak wy, ale wolałbym mieć skromny strumień ruchu, ale wysokie współczynniki konwersji niż wysoki strumień ruchu i niskie współczynniki konwersji.

Przyjrzyjmy się, jak możesz uzyskać wysokiej jakości strumień ruchu z StumbleUpon.

Krok # 1: Zostań potykaczem

Nie będziesz mógł używać StumbleUpon poprawnie, chyba że staniesz się potykaczem. Jeśli jest to dla Ciebie nowość, “potknięcie” oznacza po prostu odkrycie stron internetowych, klikając przycisk StumbleUpon na pasku przeglądarki.

Tak to wygląda na Chrome:

StumbleUpon dostarczy artykuły, zdjęcia, filmy i wiele więcej w oparciu o Twój profil i zainteresowania. Następnie będziesz mógł głosować, czy podoba Ci się te sugestie, czy nie. Im bardziej się potkniesz, podzielisz się i zagłosujesz, tym lepiej algo będzie przewidywać, co ci się podoba.

Teraz, ponieważ będziesz używać StumbleUpon do promowania własnego bloga w nadziei na uzyskanie ukierunkowanego ruchu, musisz się potknąć i głosować na stronach podobnych do Twój treść.

To sprawia, że identyfikuje innych potykaczy, którzy mają podobne do Twoich oceny i wzorce użytkowania. Dzięki temu otrzymasz treść, którą się potkniesz, w końcu w tym własne, przed tymi użytkownikami, gdy się potkną. Jeśli jeden z tych użytkowników widzi Twoje treści i je lubi, przesyła je innym. Dzięki temu Twoje treści mają szansę stać się częścią reakcji łańcuchowej, w której wysokiej jakości potykacze dzielą się nimi z innymi potykaczami wysokiej jakości.

Krok # 2: śledź podobnie myślących potykaczy

StumbleUpon jest wyjątkowy, ponieważ użytkownicy są grupowani w bardzo konkretne kategorie w zależności od twoich potykaczy, preferencji, a nawet połączeń.

Na przykład możesz być przedsiębiorcą i nie mieć tyle wspólnego ze wszystkimi, którzy są w tej kategorii.

Ale po dziesiątkach bardzo konkretnych potknięć i głosów, w końcu dostaniesz potknięcia w oparciu o bardzo wąską markę przedsiębiorczości, która Cię interesuje.

Innymi słowy, zaczniesz dopasowywać się do wysoce ukierunkowanych potykaczy, którzy myślą jak ty i którzy prawdopodobnie będą nawet zainteresowani angażowaniem się z Tobą i Twoimi treściami.

Jeśli ty i inni użytkownicy zaczniecie umieszczać podobne treści, StumbleUpon może ostatecznie pokazać te treści użytkownikom.

Krok # 3: Prześlij ciekawe strony internetowe-i nie tylko twoje.

Z pewnością możesz promować własne treści na StumbleUpon, ale jeśli to wszystko, co robisz, prawdopodobnie nie stworzysz silnych obserwujących, ponieważ, jak wszystkie platformy społecznościowe, StumbleUpon działa dobrze, gdy jesteś społeczny. Oznacza to, że wnoszą Państwo do dyskusji cenne treści innych osób.

Poza tym StumbleUpon monitoruje aktywność użytkowników i może zabronić aktywności, jeśli wszystko, co robisz, to promowanie własnych rzeczy.

Celem StumbleUpon jest budowanie treści w swojej kolekcji, która dodaje wartość społeczności. To utrzyma cię w dobrej kondycji zgodnie z ich Warunkami Świadczenia Usług i zwiększy wiarygodność Twojego imienia i nazwiska w społeczności.

Pamiętaj, że możesz zobaczyć, które z Twoich odkryć były oglądane najczęściej. Da ci wskazanie, co ludzie lubią, a czego nie lubią widzieć.

Będzie to pomocne, jeśli chodzi o udostępnianie własnych treści… chcesz być w stanie przesyłać treści, które będą rezonować z publicznością.

Krok # 4: tworzenie przejrzystych stron internetowych

Jeśli chodzi o optymalizację witryny dla społeczności StumbleUpon, należy pamiętać o jednej bardzo ważnej zasadzie: treści na stronie musi być krystalicznie czysty dla każdego, kto widzi Twoją stronę.

Potykacze lubią eksplorować strony, które mają mieć sens i wydają się nagradzać eksplorację. Daj Potykaczowi wizualizacje i dobre pisanie, wraz z linkami do innych treści na swojej stronie, aby zachęcić do głębszego odkrywania.

TED jest tego dobrym przykładem.

Kiedy wylądujesz na jednej z jego stron, od samego początku jest jasne, co użytkownik musi zrobić.

Obejmuje to dodatkowe opcje, które potykacz może eksplorować, takie jak biografia do przeczytania lub inne filmy do obejrzenia.

Dlatego nigdy nie chcesz przesyłać strony głównej lub o stronie. Chcesz przesłać coś konkretnego, takiego jak prawdziwy sekret subskrybentom 1,000 w 60 dni lub mniej i 6 podejść do brandingu, których zapomnieli Cię nauczyć w Szkole Biznesu. Konkretne artykuły są częściej udostępniane, omawiane lub zapisywane przez innych potykaczy.

Krok # 5: Spróbuj Stumbleupon Płatne Odkrycie

Czasami możesz nie uzyskać takiej trakcji, jakiej chciałbyś od swoich organicznych wysiłków na StumbleUpon. A może po prostu nie masz czasu czekać na naturalne odkrycia.

Możesz przyspieszyć proces dzięki płatnemu wykrywaniu.

Zaletą płatnego odkrywania jest to, że wysyła ruch bezpośrednio do twojej witryny, podczas gdy na przykład w przypadku reklam na Facebooku kupujesz małą reklamę i masz nadzieję, że ludzie ją zobaczą.

Jeśli Twoja witryna nie narusza żadnej z zasad dotyczących treści Stumbleupon, masz trzy plany do wyboru.

Koszt zależy od tego, ile chcesz wydać na gościa.

Kampania jest podzielona na 6 kroków:

  1. Wprowadź adres URL – To będzie strona, którą chcesz odwiedzić. Aby śledzić to za pomocą Google Analytics, możesz wprowadzić parametr utm_parametr, dodając go na końcu adresu URL
  2. Wybierz tematy – StumbleUpon daje możliwość wyboru do tematów 10 lub możesz pozwolić mu odgadnąć tematy na podstawie treści. Możesz również podzielić kampanie na tematy, jeśli chcesz.
  3. Wybierz odbiorców – Ustaw dane demograficzne, które chcesz, aby ta zawartość była wyświetlana na podstawie wieku, płci, lokalizacji lub urządzenia. Alternatywnie, pozwól StumbleUpon zoptymalizować to dla ciebie.
  4. Ustaw swój budżet – Priorytetowe umieszczenie spowoduje przesunięcie Cię na przód kolejki. Możesz też uaktualnić i ustawić najwyższy dzienny wydatek, który obliczy, ilu odwiedzających wyśle do twojej witryny w oparciu o twój plan i budżet. Budżet 30 $dziennie wyśle Ci 300 odwiedzających dziennie.
  5. Harmonogram – Wreszcie, jeśli ustawisz kampanię, aby rozpocząć się natychmiast po zatwierdzeniu reklamy, będzie ona działać, dopóki nie zabraknie Ci pieniędzy. Możesz też ustawić daty kampanii, aby przesłana strona wyświetlała się w określonym czasie.
  6. Dodaj fundusze – Z Pulpitu nawigacyjnego przejdź do obszaru konta i dodaj środki z konta PayPal lub karty kredytowej.

Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować płatne kampanie Discovery:

  • Wypróbuj swoje treści w wielu kategoriach, aby sprawdzić, co działa najlepiej. Nowy wynik metryczny StumbleUpon to świetny sposób, aby zobaczyć, które kategorie prowadzą najwięcej potykaczy.
  • Aby dowiedzieć się, które kategorie są najbardziej popularne, możesz wybrać opcję “kierowanie ręczne” przed przesłaniem treści do płatnego wyszukiwania.

Krok # 6: Użyj Stumbleupon Odznaki

Innym sposobem na uzyskanie ukierunkowanego ruchu jest wysłanie przez odwiedzających Twojej strony, głosowanie lub udostępnianie Twoich treści za pośrednictwem plakietki StumbleUpon.

Umieszczenie tej plakietki na swojej stronie jest łatwe, ponieważ nie wymaga kodowania…po prostu proste cięcie i wklejanie.

Oczywiście, jeśli wolisz go dostosować, możesz użyć interfejsu API znaczków StumbleUpon. Otrzymasz wszystkie informacje potrzebne do stworzenia plakietki idealnie dopasowanej do twojej witryny.

To dostosowanie pomoże Ci również zaoferować informacje na plakietce, takie jak to, czy ta strona została już przesłana, ile potknięć otrzymała, a także miniatury stron i metadane na StumbleUpon.

Wniosek

Chociaż StumbleUpon nie jest często w centrum uwagi, jak inne platformy społecznościowe, np. Pinterest, Instagram lub Tumblr, nadal jest świetnym koniem roboczym do dostarczania wysokiej jakości ruchu…jeśli zrobisz to dobrze.

A jeśli spędzasz dużo czasu w Internecie, tak jak ja, potknięcie się przez cały dzień nie zajmie dodatkowych godzin day…it stanie się częścią twojej rutyny.

Czy znasz jakieś inne sposoby kierowania ruchem wysokiej jakości z StumbleUpon?

Total
0
Shares
Related Posts