Landing Page Makeover Clinic #24: NannySoft.com

Jest to kolejny dodatek do naszej trwającej serii samouczków i studiów przypadków na temat stron docelowych, które działają.

David Gilbert chce pomóc rodzicom monitorować aktywność dzieci w wieku szkolnym w Internecie. Odrobił pracę domową i zna swoje statystyki demograficzne. Ma również dobry uchwyt na głównych powodów, dla których rodzice kupują tego rodzaju produkty. Pomocne jest również to, że jego cena jest bardzo przystępna — równowartość w wartości około jednego miesiąca usługi szerokopasmowej.

Rynek jest ogromny, ale w tej przestrzeni jest już duża konkurencja. NannySoft zdecydowanie musi przynieść swoją grę marketingową.

Faktyczne działania marketingowe były powolne, utrudnione przez mikro-budżet. Z wyjątkiem niektórych działań pay-per-download i sponsorowanych postów przez garstkę blogerów mamusi, nannysoft marketing był w trybie cichym.

  • Gol: Sprzedaj 100 000 sztuk w ciągu 12-18 miesięcy.
  • Problem: Za mało korków, kropka. CTR od odwiedzających generowanych z istniejących programów pay-per wynosi mniej niż 1%. Witryna odwiedza średnio 5 osób dziennie.
  • Strategie Content Marketingowe: posty promocyjne na odpowiednich blogach
  • Bieżąca strona docelowa (Strona główna): http://www.nannysoft.com
  • Wartość: $39.95

10-punktowa krytyka Mavena

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

#1-Zrób swoją sprawę na pierwszym ekranie z silnym, prowokacyjnym nagłówkiem.

Jak powiedziałem, masz dużą konkurencję w sektorze oprogramowania do monitorowania stron internetowych. Co więc możesz powiedzieć o swoim oprogramowaniu, czego żadna inna firma nie może lub nie robi-czy jest jakaś korzyść, którą możesz popchnąć do przodu, a inne firmy nie?

Twój obecny nagłówek jest w porządku- “wiesz, co Twoje dzieci robią w Internecie”, ale jest rzeczowy, oparty na głowie. Masz już silniejszy nagłówek,”Zbuduj ścianę ochrony dla swoich dzieci“dalej w dół. Czy czujesz różnicę w rezonansie emocjonalnym?

NannySoft nie chodzi o oprogramowanie. Chodzi o rodziców chroniących i chroniących swoje dzieci przed złymi facetami i stronami porno, które działają tak swobodnie w Internecie. Rodzice szukają NannySoft dać im spokój ducha w strasznym świecie.

#2-zachowaj mieszając emocje poza nagłówkiem, złóż silną ofertę i nie próbuj zbyt szybko zamykać sprzedaży.

Jeśli weźmiemy “Zbuduj ścianę ochrony dla swoich dzieci” lub “zbuduj solidną ścianę ochrony wokół swoich dzieci”, przejdziemy do NannySoft jako dostawcy ochrony rodzicielskiej:

NannySoft chroni Twoje dzieci przed drapieżnikami online, umożliwiając monitorowanie ich każdego ruchu:

  • (Następnie przeliteruj funkcję / korzyść 1)
  • (Funkcja / korzyść 2)
  • (Funkcja / korzyść 3)

Nie pytaj również o sprzedaż w nagłówku. To zbyt dużo jak mężczyzna, który zabiera kobietę na kolację na pierwszą randkę i proponuje małżeństwo przy drinku-nie spiesz się. Najpierw twoja sprawa.

Skup się na zachęcaniu ludzi do skorzystania z 10-dniowego okresu próbnego bez ryzyka. Możesz dodać przycisk “Kup Teraz” i link na stronie bezpłatnej wersji próbnej i zaoferować odwiedzającym zachętę (rabat, bezpłatna aktualizacja) do zakupu teraz. Utwórz kopię zapasową swojej oferty zakupu z gwarancją zwrotu pieniędzy.

#3-zapomnij o zrzutach ekranu. Zaczep odwiedzających dobrze wykonanym filmem.

Weź udział w wycieczce wideo już teraz – niech to będzie twoje pierwsze wezwanie do działania.

Znalazłem się niecierpliwie brodząc przez twoje zrzuty ekranu. Profesjonalny film-dobrze zaprojektowany i starannie napisany — może znacznie lepiej pokazać perspektywy, jak działa NannySoft, co robi, i pomóc im wyobrazić sobie, jak to może działać na własnych komputerach.

#4-Zmień główny obraz, aby skupić się na rodzinie.

Dziecko, które pokazujesz, nie jest w wieku szkolnym, a scena jest przyjemna i pasterska. Mało przerażające i niewygodne. Aby wzmocnić kąt ochrony rodzicielskiej, Pokaż mamie lub tacie razem z dzieckiem na komputerze lub dziecku na komputerze na pierwszym planie i mamie/tacie w tle. Kluczem jest nawiązanie połączenia między bezpieczeństwem dziecka / rodziny / komputera.

Zrobiłeś to już za pomocą elektronicznej makiety na stronie zakupu (patrz poniżej). To jest właśnie rodzaj obrazu, który chcesz na stronie głównej.

image of landing page

#5-Zmień swój znacznik, aby jeszcze bardziej wzmocnić swoją wiadomość.

“Oglądanie dzieci w świecie online” nie jest złe, ale nie jest wystarczająco emocjonalne. Chcesz więcej słów o bezpieczeństwie, ochronie i ochronie.

Pamiętaj, że jest to zakup emocjonalny, podobnie jak zatrzaski bezpieczeństwa na szafkach z lekami. Rodzice chcą utrudnić krzywdę swoim dzieciom. Rodzice chcą mieć oko na swoje dzieci, dając im złudzenie wolności. Rodzice chcą wolności od zmartwień. Przesłanie NannySoft musi odwoływać się na wszystkich tych poziomach.

#6-Umieść więcej gadżetów z góry i przerobić nawigację.

W tej chwili twoja Główna nawigacja jest mdła. Nie pokazuje wystarczająco dużo o NannySoft i Twojej firmie bez wielu kliknięć. Jest to ważne, ponieważ Główna nawigacja ma główne informacje, które odwiedzający chcą mieć w zasięgu ręki po pierwszym przybyciu. Proponuję następujące:

  • HOME (i nie zapomnij połączyć swojego logo z NannySoft.com)
  • Cechy
  • Wymagania
  • FAQ
  • Pobierz bezpłatną wersję próbną (podkreśl to jasnym kolorem)
  • Referencje
  • Skontaktuj Się Z Nami

Dodatkowa nawigacja to miejsce dla słodzików i wzmacniaczy pewności siebie:

  • O Nas-Tutoriale-Wsparcie

# 7-Odpowiedz na pytanie: “czy będzie działać na moim systemie?”

Nie mogę znaleźć tych informacji nigdzie na twojej stronie. Zrób odznakę, powiedz ludziom, co muszą wiedzieć i dodaj ją do swojej strony głównej. Link do strony wymagań.

#8-Dodaj te niezbędne wzmacniacze wiarygodności!

Odpowiedz na pytania: kim jesteś i gdzie się znajdujesz?

Twój obecny O Nas naprawdę nie chodzi o Ciebie. Jestem potencjalnym klientem produktu monitorującego, który trafi na komputer mojego dziecka lub rodziny. Już jestem w nieufnym nastroju. Musisz mi opowiedzieć historię swojej firmy i kim są gracze.

Musisz mi też powiedzieć, gdzie się znajdujesz. Klienci są ostrożni w podawaniu informacji o karcie kredytowej firmom, których nie mogą znaleźć na mapie. Brak lokalizacji, brak sprzedaży.

Odpowiedz na pytanie: kim są twoi klienci i co mówią?

Dodaj referencje od zadowolonych klientów.

Nie masz jeszcze wystarczającej liczby klientów? Połącz się za pośrednictwem mediów społecznościowych i rozdaj kopie za pośrednictwem Twittera. Skonfiguruj fanpage Nannysoft na Facebooku i zaoferuj fanom darmowy piątkowy prezent. Dodaj blog o bezpieczeństwie dzieci w Internecie i zachęcaj subskrybentów za pośrednictwem RSS i poczty e-mail.

# 9-Ustandaryzuj wybór czcionki i obsługę, aby zwiększyć czytelność.

W zależności od strony rozmiary czcionek zmieniają się ze zbyt małych na zbyt duże i zbyt pogrubione. Blech. Zmień swój CSS, aby uzyskać rozmiar w średnim zakresie, od 10 do 12 punktów dla zawartości ciała.

#10-Przerobienie strony głównej, aby pomóc odwiedzającym “dostać wiadomość” szybciej.

Uważam, że twój obecny projekt strony głównej jest nieefektywny w swojej obecnej formie, więc spędziłem trochę czasu na wymyślaniu dla ciebie pewnych możliwości. (Patrz obrazek poniżej.)

Chodzi o to, aby dać odwiedzającym więcej “smaków” tego, co masz, aby zachęcić ich do odkrywania głębszego wnętrza.

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

BONUS-upewnij się, że Twoje nagrody są naprawdę nagrodami i mają wartość.

Wziąłem listę na stronie z nagrodami i szczerze mówiąc, przypomniało mi to o dniach “każda odznaka jest dobrą odznaką” pod koniec lat 90., ale zachęcam cię do poszukiwania znaczących nagród od organizacji rodzicielskich i/lub nauczycieli oraz nagród branży oprogramowania na najwyższym poziomie.

A kiedy je zdobędziesz, nie ukrywaj ich na tylnej stronie. Dodaj je do strony głównej, gdzie mogą je zobaczyć osoby takie jak ja z trzema aktywnymi w sieci dziećmi.

Dziękuję Davidowi Gilbertowi za cierpliwość i wsparcie dla Heifer International. Poszukaj mojej następnej metamorfozy za 3 do 4 tygodni.

Total
0
Shares
Related Posts