Jak stworzyć zwinną strategię Content marketingu (i pozostać przy zdrowych zmysłach)

Przyznam, że w zeszłym roku spędziłem tyle czasu na tworzeniu treści, że nie zdążyłem ich przeczytać. Czytanie jest ważne, gdy jesteś twórcą treści. Mimo wszystko …

To, co czytasz, gdy nie musisz, decyduje o tym, kim będziesz, gdy nie możesz nic na to poradzić. – Oscar Wilde

Jestem zdeterminowany, aby się zmienić, i zacząłem od znalezienia czasu na przeczytanie Business Case for Agile Content Marketing autorstwa Briana Clarka z Copybloggera.

Co dokładnie is zwinne treści?

To rodzaj treści, który odpowiada i dostosowuje się do potrzeb odbiorców. To, co zajmuje miejsce tradycyjnej reklamy dla firm dużych i małych.

To rodzaj treści, którą wszyscy powinniśmy tworzyć.

Oto moje zdanie na temat Rady Briana, ale nie przestawaj z tym postem. Pobierz pełny raport: Uzasadnienie biznesowe dla zwinnego Content Marketingu.

Zwinne treści zaczynają się od badań

Musisz od czegoś zacząć. Początkowo Twoje pomysły dotyczące treści będą oparte na domysłach.

Będziesz miał więcej szczęścia, jeśli zrobisz te bardzo wykształcony zgadywanki. Aby to zrobić, należy poświęcić trochę czasu i energii na badania rynku. Wykorzystaj swoje badania, aby dowiedzieć się:

  • Do kogo chcesz dotrzeć
  • Jakie wyzwania mają
  • Jakie są ich głęboko odczuwalne pragnienia
  • Jak obecnie spełniają te wyzwania i spełniają te pragnienia

Gdy masz pomysł na wszystkie powyższe, możesz zaplanować swoje treści, aby zaspokoić te potrzeby. Ale nie zatrzymuj się na tym. Robi się ciekawie.

Przesuń w prawo do …

Wysyłka Twoich treści

Teraz najtrudniejsza część.

Tak naprawdę nie realizujesz zwinnej strategii content marketingu, dopóki nie wypuścisz jej na świat i nie zaczniesz słuchać opinii.

To jest odniesienie do utrzymania zdrowych zmysłów w moim nagłówku. Na początku wywołuje zimny pot, denerwuje i przeraża. Ale nie martw się, to się robi much z czasem łatwiej.

I to w 100% konieczne. W końcu skąd będziesz wiedzieć, czy twój idealny klient kopie to, co piszesz, jeśli nie umieścisz tego tam i nie zobaczysz, co się stanie?

Oto mały sekret: ci ludzie, których podziwiasz, którzy mają ogromną publiczność, która trzyma się każdego słowa? Mają Nr serii więcej zmartwień niż ty.

Załóżmy, że ty i kilku przyjaciół zdecydujecie się założyć zespół. Zaczynasz od gry w swoim salonie, przed kilkoma innymi przyjaciółmi, i zobaczyć, co lubią.

Udoskonalasz swój zestaw piosenek i przechodzisz do grania w barze na końcu ulicy. Widzisz, co lubi ta publiczność i kontynuuj pracę nad nowymi piosenkami i stylami w oparciu o to, na co reagują.

W końcu zostaniesz zaproszony do występu na kampusie. Po latach (udawajmy dla tej analogii) grasz dla całego stadionu kibiców.

Dobrze jest zacząć pisać dla małej grupy. Przy mniejszej liczbie osób obserwujących, możesz eksperymentować i zobaczyć, co działa. Stawka nie jest tak wysoka.

Przyjmij proces. Nie traktuj treści zbyt poważnie. Patrz, słuchaj i przejdź do następnego kroku.

Optymalizacja w oparciu o opinie

Informacja zwrotna ma wiele form. Mogą to być komentarze, akcje w mediach społecznościowych lub otwarte stawki e-mail.

Mogą to być osoby, które biorą udział w webinarium, kupujący bilety na wydarzenie na żywo lub sprzedający twój produkt informacyjny.

Zobacz, na jakie treści reagują Twoi odbiorcy i zbuduj wokół nich swój biznes.

Jak wspomina Brian, te pierwsze trzy etapy trwają. Będziesz stale odkrywać nowe szczegóły dotyczące tego, czego chcą twoi odbiorcy.

Gdy nowi ludzie dołączą do Twoich odbiorców, potrzeby, które spełniasz, zmienią się. Przyjmij tę zmianę w miarę jej pojawiania się i kontynuuj swoje najlepiej wykształcone domysły na temat tego, czego chcą, wprowadzaj je i optymalizuj w oparciu o wyniki.

Zwiększ swój zasięg dzięki połączeniu

Sukces nie dzieje się w próżni.

Jeśli naprawdę chcesz zwiększyć swoją publiczność, musisz być orędownikiem swoich treści. Musisz być jego mistrzem.

Idź tam i rozprowadź wieść. Łącz się z innymi osobami, które mogą pomóc w wysyłaniu ludzi na twoje strony.

Poszukaj sposobów, aby sprzymierzyć się z ludźmi, którzy już rozwinęli publiczność podobną do tej, której pragniesz służyć. Nie bój się wysłać e-maila z pytaniem, czy odbiorcy Twojego połączenia mogą być zainteresowani jego obejrzeniem.

A kiedy możesz, bierz udział w wydarzeniach i łącz się osobiście, ponieważ nie ma nic lepszego niż bezpośrednie połączenie.

Spirala w górę z powtarzającymi się występami

Technika opisana tutaj naprawdę zaczyna działać, gdy zobowiązujesz się do robienia tego na dłuższą metę.

Badania. Uwolnij. Zoptymalizuj. Połącz się. A potem powtórz.

Podobnie jak wszelkie działania promocyjne podejmowane dla Twojej firmy, zwinne treści działają najlepiej, gdy są ciągłe i spójne.

To tylko przedsmak. Jeśli chcesz zobaczyć, jak wszystkie części współpracują ze sobą, Pobierz całą historię tutaj.

W jakiej części tego procesu utknąłeś? Co zrobiłeś, co zadziałało naprawdę dobrze? Chętnie posłucham o tym w komentarzach …

Total
0
Shares
Related Posts