Pisanie nagłówków dla stałych czytelników, wyszukiwarek i mediów społecznościowych

Podczas pisania nagłówków artykułu istnieją trzy różne rodzaje czytelników, które można zoptymalizować:

  1. Możesz pisać dla stałych czytelników.
  2. Możesz pisać dla wyszukiwarek.
  3. Możesz pisać dla stron napędzanych społecznie.

W idealnej sytuacji będziesz w stanie napisać tytuł, który pasuje do wszystkich trzech kategorii, ale rzadko tak jest. Istnieje wyraźna różnica między różnymi rodzajami czytelników i dlatego musisz sprzedawać im swoje treści na różne sposoby.

Przyjrzyjmy się każdej z trzech kategorii:

Pisanie nagłówków dla stałych czytelników

Chociaż ostatecznie piszesz tytuły dla ludzkich czytelników w każdym przypadku, mam na myśli pisanie tytułów dla subskrybentów i zwykłych odwiedzających witrynę. Podczas gdy twoje nagłówki muszą zawsze wzbudzać zainteresowanie, Ci czytelnicy niekoniecznie muszą być “przynętami” i będą czytać Twoje treści, o ile będą wyjątkowe i świeże. To tutaj możesz stać się kreatywny i bawić się swoimi tytułami lub po prostu być zwięzły. Częściej niż Nie, Ci czytelnicy będą nadal czytać Twoje treści, ponieważ już stworzyłeś z nimi relację.

Pamiętaj, że większość czytelników spojrzy w stronę nagłówka, aby sprawdzić, czy treść postu jest dla nich odpowiednia. Upewnij się, że twój tytuł ma sens dla czytelnika i obiecuje treść postu.

Pisanie nagłówków dla wyszukiwarek

Ruch w wyszukiwarkach z drugiej strony szuka czegoś bardzo konkretnego i nie kliknie, chyba że podano dobry powód. Kiedy piszesz tytuł dla wyszukiwarki, twoim celem jest być najwyżej sklasyfikowanym wynikiem dla konkretnego zapytania, ponieważ założenie, które większość wyszukiwarek robi, jest takie, że najwyższy wynik rankingowy jest najlepszym wynikiem i uzyska najwięcej kliknięć. Oto dwie rzeczy, które musisz zrobić w połączeniu ze sobą, aby Twoje treści były najbardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek.

  1. Pisanie dobrych tytułów postów.
  2. Pisanie dobrych tytułów podrozdziałów swoich postów.

Pisanie dobrych tytułów postów w tym przypadku niekoniecznie pokrywa się z dobrym tytułem, który może mieć zastosowanie do poprzedniego przypadku, chociaż będzie się pokrywać. Musisz pamiętać o kilku rzeczach.

  1. Tytuł strony powinien być krótki i na temat. Długość tytułów powinna wynosić od 60 do 80 znaków (używam 65 znaków do tytułu tego postu).
  2. Twoje słowa kluczowe muszą znajdować się w tytule, ale sztuczka polega na tym, aby nagłówek nie był atrakcyjny i nudny.
  3. Jeśli to możliwe, użyj słów kluczowych na początku. Ponieważ ci czytelnicy skanują wyniki wyszukiwania w poszukiwaniu słów kluczowych, będą chcieli, aby pewne słowa wyskoczyły od początku.

Przechodząc do pisania napisów, przede wszystkim pozwolę sobie wspomnieć, że bez względu na to, o czym piszesz i jak angażujące są Twoje treści, twoi czytelnicy nie chcą, aby ich zmusili kawałek tekstu. Sposób, w jaki prezentujesz swoje treści, ma duży wpływ na opinię czytelników, zanim dotrą do końca postu.

Jeśli omawiasz kilka różnych tematów w poście lub omawiasz jeden temat z kilku różnych punktów widzenia, przerwij działanie, oddzielając każdą podsekcję swojego postu własnym tytułem. Jak widzisz, używam trzech specyficznych napisów do tego artykułu, które służą trzem różnym celom.

  1. Używając napisów przerywam akcję między tekstem i ułatwiam wam wszystkim spożywanie całego tekstu.
  2. Jako czytelnik, jeśli znasz już niektóre z tych technik i chcesz przejść do tej, której nie znasz, jest to tak proste, jak szukanie pogrubionego tekstu.
  3. Podtytuły wzmacniają zawartość twojej strony, gdy jest indeksowana przez wyszukiwarkę.

Pisanie nagłówków dla mediów społecznościowych

Nieco podobny do ruchu w wyszukiwarkach, podczas gdy ruch w mediach społecznościowych nie szuka czegoś konkretnego, Ci czytelnicy potrzebują zachęty do kliknięcia na Twoją witrynę. Podobnie jak w poprzedniej sekcji, również ci użytkownicy muszą być przynętą, stąd użycie terminu “Diggbait”. Myślałem, że najlepszym przykładem dla tej sekcji będzie pokazanie kilku tytułów, które wziąłem z rzeczywistych postów i zmieniłem je, aby były bardziej atrakcyjne dla publiczności Digg, a następnie wyjaśnić, co dokładnie zrobiłem.

Istnieje kilka stopni, do których można zmienić tytuł.

  1. Dodatkowe Informacje
  2. Proste przearanżowanie słów.
  3. Proste pominięcie słów.
  4. Prezentacja jako fakt.
  5. Digg bait word addition
  6. Sensacja.

W pierwszej kategorii wystarczy usunąć pewne słowa, które będą zbędne. Chcesz, aby twój tytuł był jak najkrótszy, ponieważ ci czytelnicy nie mają dużo cierpliwości i masz zaledwie kilka sekund, aby zwrócić ich uwagę.

W drugim przypadku upuszczasz kilka słów z rzeczywistego tytułu, aby utworzyć tytuł, który nie jest tak restrykcyjny jak oryginał. Usuwając kilka słów kluczowych, możesz sprawić, że tytuł spodoba się znacznie większej publiczności.

Oto doskonały przykład 2 i 3 używanych jednocześnie:

Oryginalny tytuł posta: nowa “animowana” Strona główna Google w Korei

Po prostu przearanżowałem tytuł, aby wprowadzić “nowy” na front, co natychmiast czyni tytuł atrakcyjnym, ponieważ ludzie patrzą na coś “łamanego”, “nowego”, “ekskluzywnego”, “tego właśnie”. Następnie pominąłem “dom”, ponieważ założyłem, że czytelnicy pośrednio zrozumieją, że mówię o stronie głównej. A ostatnio rzuciłem “w Korei”, ponieważ może to sprawić, że niektórzy użytkownicy poczują się, że nie ma dla nich zastosowania, a zatem całkowicie bezużyteczni.

Oczywiście zmiany te zostały wprowadzone tylko w tytule i w rzeczywistości podsumowanie odzwierciedlało pełne informacje, aby nie uczynić zgłoszenia niedokładnym. Ale jest to pierwszy krok w zwróceniu uwagi czytelnika

Zoptymalizowany tytuł posta: nowa “animowana” Strona Google

Wynik? 2500 Diggów.

Teraz spójrzmy na 1, 2, 3, 4 i 6 pracujących razem:

Oryginalny tytuł posta: Better than Google? Stwórca tak uważa

Teraz, jeśli wybaczysz zbędny i źle umieszczony przecinek, zauważysz, że najpierw upuściłem drugą połowę oryginalnego tytułu po prostu dlatego, że sprawia, że jest to opinia założyciela i zasadniczo bezużyteczne twierdzenie. Kto mógłby twierdzić, że wytwarzają produkt, który był z natury gorszy? Po drugie, usunąłem znak zapytania, aby uczynić z niego oświadczenie, a nie pytanie. Następnie Dodałem nowe informacje do tytułu i popchnąłem istniejące informacje do końca. Wynik jest automatycznie odczuwalny.

Ponownie, pomimo zmian w tytule, streszczenie w rzeczywistości zawiera pełne informacje o artykule,aby nie wprowadzać w błąd.

Zoptymalizowany tytuł postu: wyszukiwarka lepsza od Google

Wynik? 2102 Diggs.

I wreszcie spojrzenie na numer 5.

Oryginalny tytuł posta: jak zrobić kostki lodu Tetris!

Jak widać post jest w dużej mierze przynętą Digg, ale oczywiście przydałaby się pomoc. Ponieważ dobrze było zacząć, zdecydowałem się po prostu dodać “zdjęcia” tuż przed tytułem i działało jak urok.

Tytuł postu: obrazki: jak zrobić kostki lodu Tetris!

Wynik? 736 Diggs w chwili pisania tego tekstu.

Widzimy tutaj, że oryginalne posty były w porządku we wszystkich przypadkach – dla czytelników i być może dla wyszukiwarek-ale nie tak bardzo dla mediów społecznościowych. A ponieważ przesłałem posty, zmieniłem tytuły, które bardzo pomogły producentom treści. Ale przeciętny Kopacz nie zmieniłby tytułu i pewnie nie dostałby postów na pierwszą stronę.

Jako producent treści możesz użyć przycisku Wyślij Digg z wstępnie wypełnionym tytułem, aby upewnić się, że po przesłaniu post zostanie przesłany z zoptymalizowanym tytułem.

Jak widać, nic z tego nie jest ” grą ” w systemie i nie wprowadza czytelnika w błąd, prezentując coś, co jest niedokładne, zwłaszcza że podajesz wszystkie istotne informacje w podsumowaniu zgłoszenia. Jednak wykonując pewne zmiany, możesz uczynić swój post bardziej atrakcyjnym i skuteczniejszym przynętą dla czytelników. Jedną ważną rzeczą, o której należy pamiętać, jest robienie wszystkiego z umiarem, ponieważ jeśli podejmiesz te kroki zbyt daleko, możesz wpaść w kłopoty.

Wniosek

Nie mogę tego wystarczająco podkreślić: chociaż z pewnością można zoptymalizować dla dwóch z trzech rodzajów czytelników, a czasami dla wszystkich trzech, nadal powinieneś najpierw uszeregować swoich stałych czytelników i wybrać drugiego i trzeciego na swoich priorytetach. Dzięki praktyce powinieneś zauważyć, że jesteś w stanie pisać nagłówki, które działają w wielu kanałach.

Total
0
Shares
Related Posts