99 sposobów na sprzedaż swojej sztuki

Jesteś artystą-pisarzem, muzykiem, ilustratorem lub tancerzem. Może lubisz rzeźbić lalki, robić pamiątkową biżuterię, fotografować modę, malować w plenerze lub komponować ambient electronica.

Jesteś dość odważny, jeśli chodzi o tworzenie, ale sama myśl o marketingu swojej pracy może sprawić, że wpadniesz w zimny pot.

Wolałbyś zostać postrzelony z armaty, niż strzelić własnym klaksonem? Czy balansowanie na linie jest dla ciebie bardziej atrakcyjne niż proszenie ludzi o płacenie pieniędzy za Twoje arcydzieła?

Jeśli tak, nie martw się, nie jesteś sam.

Czytaj dalej, ponieważ mam wystarczająco dużo uspokajających pomysłów marketingowych dla Ciebie w tym artykule, abyś był zajęty przez następne kilka miesięcy …

Misja jest niepokojąca, ale stawka jest wysoka

Wiele osób — stojących przed wyborem albo promowania swojego najnowszego projektu pisarskiego, albo wejścia na ring z biczem i słoniem-zdecydowało się zmierzyć z nastrojowym i nieprzewidywalnym pachydermem.

Jesteś dobry w swoim rzemiośle. Chcesz spędzać czas na robieniu więcej rzeczy, nie denerwując ludzi przez schlepping swój towar. Poza tym, to nie twoja siła, prawda?

Problem w tym, że nauczenie się bycia dobrym marketerem to dla Artysty sprawa życia lub śmierci. Po prostu nie możesz zarabiać pieniędzy, chyba że ludzie kupują Twoje produkty, przychodzą na twoje pokazy i eksponaty lub czytają Twoją pracę.

Ale-tam is dobre wieści. Nie musisz spędzić reszty życia ukrywając się, nudny, ale Bezpieczny, za szybą ochronną.

Dzięki odpowiedniemu szkoleniu, przygotowaniu i oficjalnemu sprzętowi bezpieczeństwa pro możesz nauczyć się nie tylko być mistrzem marketingu, ale także faktycznie Rozkosz emocje Twoich komercyjnych, śmiałych i śmiercionośnych wyczynów generujących przepływ gotówki.

Rzuć kapelusz na ring

Oficjalnie i publicznie ogłosić światu swój zamiar bycia konkurentem.

Wstań jako artysta, który buntuje się przeciwko powszechnemu założeniu, że zawsze będziesz spłukany, zmuszony mieszkać w samochodzie i umrzeć z głodu, jeśli masz czelność próbować zarabiać dobre pieniądze na swojej pasji.

  1. Zmień bezwzględnego tygrysa w przytulnego kotka. Słowa marketing oraz sprzedaż może wywołać więcej strachu w sercach ludzi niż tygrysy szablozębne. Jeśli to cię opisuje, mam tylko jedną radę: porozmawiaj z ludźmi. Po prostu mów. Przekazywać informacje, prowadzić rozmowy, edukować. Niezależnie od tego, czy jesteś online, na lunchu, czy na scenie … to tylko rozmowy i relacje. Kiedy uświadomisz sobie, że po prostu udostępniasz swoją pracę ludziom, którzy już są nią zainteresowani, Cała presja jest wyłączona.
  2. Postanów wykorzystać swoje supermoce na dobre. Sprawa wygląda tak. Ktoś tam desperacko potrzebuje tego, co robisz. Ludzie głodują połączenia, inspiracji, zabawy, piękna, śmiechu, głębi, chwilowych rozrywek i ciepłych rozmytych uczuć i wspomnień, które przynosi im Sztuka. Gdybyś znalazł lekarstwo na raka, trzymanie tego dla siebie byłoby złe, prawda? Masz moralny obowiązek przekazać swoją pracę ludziom, którzy jej potrzebują. Sztuka może nie jest kwestią życia lub śmierci, ale z pewnością robi różnicę między piękną podróżą po planecie a nijaką egzystencją.
  3. Wyobraź sobie, że przyjmujesz nagrodę za całokształt osiągnięć. Po co to będzie? Co osiągniesz? Pomyśl w kategoriach wpływu, jaki Twoja praca będzie miała na ludzi. Potrzebujesz wizji dla swojego biznesu artystycznego i Kariery przedsiębiorczej, która przeprowadzi cię przez trudne czasy. Musisz wiedzieć, kim będziesz, co możesz zrobić dla swoich odbiorców i dokąd zmierzasz, aby nie rozpraszać się od swoich głównych celów.
  4. Zaangażuj się w długi dystans. Bądź cierpliwy i miły dla siebie. Twoja droga nie zawsze będzie łatwa i tak, jest wiele do nauczenia. Ale to nie jest skomplikowane; możecie to absolutnie zrobić. Zbuduj swoją fortecę jeden blok i jedną ścianę na raz.

Zidentyfikuj swoje najbardziej ekscytujące wyczyny

Jeśli nie jesteś pewien, co robisz, co jest godne telewizji prime-time z dużymi sponsorami biletów, wypróbuj jedną z następujących taktyk:

  1. Zdaj sobie sprawę, że już jesteś odważny. Zapytaj przyjaciół, fanów i Klientów, jakie rzeczy masz czelność robić, które podziwiają. Prawdopodobnie masz tendencję do brania swoich kompozycji fortepianowych lub dramaturgii za pewnik, ale ilu ludzi powiedziało ci, że nigdy nie zrobią tego,co Ty? Możesz porozmawiać z nimi osobiście lub wysłać im e-mail z kilkoma prostymi pytaniami. Możesz dostać zaskakujące odpowiedzi.
  2. Odwiedź ponownie / przeżyj owacje na stojąco. Przypomnij sobie-kiedy zrobiłeś coś, co absolutnie zachwyciło Twoich fanów, klientów lub klientów? Co zrobiłeś, aby ludzie rzucali na Ciebie pieniędzmi i chwalić? Zapisz te rzeczy i celowo zrób ich więcej.
  3. Stań dumny w świetle reflektorów. Jesteś wyjątkowa. Włącz to. Wymień kilka kluczowych sposobów, w jaki różnisz się od konkurencji i komunikuj je. Waszym celem powinno być, aby ludzie mówili: “znam ich, oni to robią!”
  4. Zostań czytelnikiem w myślach. Wejdź do głowy swoich klientów i czytaj ich myśli. Oczywiście nie dosłownie. Ale zadaj sobie pytanie, co lubią, czego nie lubią, jak spędzają czas, gdzie spędzają czas, jak się czują i co sprawia, że nie śpią w nocy. Porozmawiaj z obecnymi fanami i klientami, aby dowiedzieć się, dlaczego kupują od Ciebie. Zapytaj garstkę ludzi, czy mogliby odpowiedzieć na kilka krótkich pytań w zamian za mały prezent. Następnie zadaj te same pytania większej grupie za pomocą SurveyMonkey lub podobnego narzędzia online. Słuchaj, kiedy odpowiedzą.

Znajdź swoich wielbicieli przygód

Chodzi o napięcie, podniecenie i energię tłumu, prawda?

  1. Zbuduj swoje centrum dowodzenia. Zdobądź prawdziwą stronę internetową, jeśli jej nie masz. Wszystkie witryny mediów społecznościowych powinny wracać do głównego centrum Twoich działań i zaangażowania w witrynie.
  2. Twórz wciągające historie. Powiedz, jak się tu dostałeś. Śmiałkowie nie zaczynają skakać po kanionach. Zaczynają się na trzech stopowych podjazdach. Historie są potężnymi sposobami budowania więzi i są uniwersalne. Jak się tu dostałeś? Jakie były twoje punkty zwrotne? Jakie zmagania pokonałeś? Czego się nauczyłeś? Użyj humoru i emocji.
  3. Obnażyć wszystko. W przenośni, oczywiście. Jaka jest twoja misja? Dlaczego robisz to, co robisz? Jak chcesz pomagać ludziom? Porozmawiaj o tych rzeczach, które napędzają cię do szukającej emocji przedsiębiorczości artystycznej.
  4. Włącz kamerę, gdy ludzie szaleją na Twoim punkcie. Zbierz referencje-mogą to być formalne lub nieformalne lub (jeszcze lepiej) połączenie obu. Może to być tak proste, jak poproszenie o szybki film, gdy następnym razem ktoś komplementuje Twoją pracę. To, co inni mówią o tobie, jest potężniejsze niż to, co mówisz o sobie samym. Więc zdejmij presję. To nie przechwalanie się. Referencje pozwalają łączyć się z bardziej idealnymi fanami.
  5. Podziel się centralnym etapem. Podsumuj filmy i zdjęcia zadowolonych klientów. Poproś ich, aby przesłali swoje zdjęcia, używając, wyświetlając lub słuchając twojej pracy. Nowi fani będą się tam odnosić i wyobrażać sobie siebie.
  6. Zbieraj wycinki prasowe. Zbieraj i udostępniaj klipy z Twittera, Facebooka i poczty fanów na swoich stronach internetowych. Wszystkie te miłe rzeczy, które ludzie mówią do Ciebie online i offline (za ich zgodą) są uczciwe i łatwe do zebrania.

Zostań niezapomnianym

Stawanie przed ludźmi to za mało. Twoje następne zadanie musi im odpuścić. Dasz radę. Zacznij od następujących pomysłów:

  1. Daj swoim ludziom to, czego chcą. Wiedza o tym, czego chcą twoi fani, to Twoja praca, Nie ich. I wiecie, albo teraz, jeśli wcześniej tego nie zrobiliście — że tak naprawdę nie kupują tego obiektu. Nie dbają zbytnio o samą książkę, płytę CD czy rzeźbę stolika. Kupują uczucie, doświadczenie, pamięć na całe życie, więź emocjonalną.
  2. Fani igieł ze swoimi największymi obawami. Oczywiście nie będą w niebezpieczeństwie, ale o tym nie wiedzą. Wyobraź sobie ich zmartwienia i frustracje. W jaki sposób Twoja praca pomaga fanom złagodzić ich umysły? Możesz pomóc im zapobiec nudzie, poświęcić czas na wąchanie róż, śmiać się z śmieszności lub tańczyć, gdy taniec jest dobry.
  3. Zafascynuj fanów swoimi największymi emocjami. Zidentyfikuj potrzeby, problemy lub pragnienia swoich klientów. Istnieje wyzwalacz, który sprawia, że ludzie naprawdę poświęcają czas, aby przeczytać to, co napisałeś, sprawdzić swoją pracę, przyjść na pokaz, a na koniec wyciągnąć portfele i kupić od Ciebie. Musisz wiedzieć, co to jest. Czy to emocje, które generuje Twoja praca? Pragnienie uchwycenia i ponownego przeżywania wspaniałych wspomnień w kółko? Uczucie bycia na parterze ruchu?
  4. Podniecaj ich najgłębszymi pragnieniami. Gdy odkryjesz, co naprawdę. sprzedawaj, wymachuj przed twarzami ludzi. Skusić ich wynikiem, którego szukają. Niech ci się nie oprze.
  5. Mistrz kontroli umysłu. Zanurz się w głębi ich psychiki i porozmawiaj z jedną osobą w marketingu. Robisz to, tworząc idealny profil klienta i wyobrażając sobie siebie rozmawiając z tą osobą. Jeśli robiłeś to w przeszłości, nigdy nie zaszkodzi wrócić do tego. Jeśli nigdy tego nie robiłeś, jest tam mnóstwo informacji. To bardzo warte zachodu.
  6. Bądź zdumiewający i nieprzewidywalny. Przekrocz granice. Rób rzeczy inaczej. Trzymaj ludzi na palcach, nieustannie ich zaskakując. Nie czuj, że musisz robić rzeczy w określony sposób tylko dlatego, że wszyscy inni to robią.

Zbierz swoich zwolenników

Nikt nie osiąga niesamowitych wyczynów na własną rękę. Zazwyczaj cały zespół pracuje za kulisami, aby upewnić się, że wszystko idzie bez przeszkód.

Bez względu na to, jak mała jest teraz twoja skala, możesz i powinieneś mieć super-wspierający Klub.

  1. Zbierzcie swoich superfanów. Zbierz tych ludzi, którzy pójdą za tobą aż na krańce ziemi. Okaż im swoją wdzięczność, oferując im coś specjalnego – limitowaną edycję lub imprezę z uznaniem fanów online lub osobiście. Więc dalej dostarczaj swoje prace większej liczbie ludzi, aby wyhodowali tę grupę.
  2. Znajdź sponsorów. Dowiedz się, kim są influencerzy w twojej niszy i buduj z nimi prawdziwe relacje. Zacznij teraz, bo to zajmie trochę czasu. Nie proś jeszcze o nic; po prostu bądź cool i giving. Jeśli Twoja praca jest odpowiednia dla ich odbiorców, twoi sponsorzy nie tylko będą mieli świetne rzeczy do podzielenia się ze swoimi obserwatorami, ale także wzmocnią grono fanów.
  3. Rekrutuj ochotników. Niech ludzie ci pomogą. Może to być tak proste, jak pytanie-przez większość czasu po prostu nie myślimy, aby to zrobić. Może ktoś jest dobry w robieniu plakatów, organizowaniu imprez, chodzeniu po dzielnicach lub odwiedzaniu lokalnych firm rozprowadzających ulotki lub wizytówki. Pytaj!
  4. Zbuduj zespół uliczny. Niech twoi najbardziej lojalni i wokalni fani będą częścią zespołu. Mogą pomóc dzielić się ogłoszeniami, które je ekscytują i pracami, które je poruszają. Mogą wieszać plakaty, rozpowszechniać informacje o specjalnych ofertach i zapraszać nowych ludzi na wydarzenia.
  5. Obejmij przyjaciół i rodzinę. Są twoją siecią wsparcia nr 1. Mogą nie zawsze zrozumieć. Czasami mogą być nadopiekuńczy. Ale są tam przez triumfy i porażki, dopingując Cię. I powiedzą wszystkim, że wiedzą, jak dumni są z Ciebie.
  6. Zbierz specjalne zespoły. Rezerwy linii, które są zawsze na wezwanie na te czasy, gdy potrzebujesz dodatkowej pomocy. Dowiedz się, którzy przyjaciele mają umiejętności i chcą pomóc ci w konkretnych projektach. Znajdź wirtualnego asystenta, zanim go potrzebujesz. Zamieść projekt na e-lance.
  7. Wiwatuj, Śpiewaj i faluj. Wznieś okrzyk, który jednoczy wszystkich członków twojej drużyny, wspólnego wroga, z którym masz do czynienia, marzenia lub wspólny cel. Zwięzły i niezapomniany. Hugh MacLeod napisał: “Sztuka biurowa, która ma znaczenie.”Przydałoby ci się coś w stylu: “nie jesteśmy tu od dawna, jesteśmy tu dla dobrej zabawy”, “zdjęcia, które sprawiają, że się uśmiechasz” lub “opowiadania, które kopną twój tyłek w akcji.”

Fan the flames of excitement

Kiedy wykorzystasz ten słodki punkt dawania ludziom tego, czego chcą, wrócą po więcej. Bez tchu przewidzą twój następny ruch. Powiedzą wszystkim swoim przyjaciołom i zaciągną ich na spotkanie z Tobą.

Więc wrzuć trochę paliwa na te płomienie.

  1. Daj fanom zapowiedź nadchodzących atrakcji. Dołącz nadchodzące premiery, pokazy i nowe miejsca, w których będziesz prezentować swoje prace. Zmień to w wydarzenie, które trzeba zobaczyć, z prawdziwą, a nie fałszywą pilnością. Ludzie mogą przejrzeć fałszywe terminy, takie jak olej węża-mądrze wykorzystaj pilność.
  2. Rozdaj wejściówki za kulisy. Otwórz swoje studio, fizycznie lub wirtualnie lub jedno i drugie. Wyjaśnij swoją konfigurację, sprzęt, ulubione motywy lub materiały. Możesz przejść do procesu pracy, rzeczy, które Cię inspirują, lub jak uchwycić swoje pomysły. To wszystko jest fascynujące dla ludzi.
  3. Uroczystość przecięcia wstęgi; ochrzcić nowe koła. Wielkie otwarcie z własnoręcznie podpisanymi zaproszeniami. Oferta wycieczek. Zrób z tego wirtualne wydarzenie, wykonując Krótki film pokazujący Twoje studio i sprzęt. Zrób notatkę prasową i zamieść ją w lokalnych gazetach.
  4. Odwróć zasłonę. Zrób krótki film lub post na blogu podkreślający Twój rzeczywisty proces twórczy. Stwórz całą serię postów w dzienniku dla dużego projektu, takiego jak książka lub płyta CD. Śledź Projekt od początku do końca i dokumentuj go za pomocą zdjęć, filmów lub dziennika. Udostępnij to na swoim blogu lub na YouTube.
  5. Zaproponuj nowym fanom jazdę próbną; pozwól im zająć własne okrążenie po torze. Wymyśl coś ekskluzywnego, nieodpartego i wartościowego (za co możesz zapłacić co najmniej 20$), że Twoi fani będą musieli po prostu mieć wydruk, krótki e-book lub przykładową płytę CD lub DVD. Oddaj to w zamian za adres e-mail, którego możesz następnie użyć do dalszego budowania relacji z nimi.
  6. Organizuj częste spotkania i powitania. Spotkaj się twarzą w twarz ze swoimi fanami przed i po pokazach i wydarzeniach. Trzymaj spotkania online, takie jak czaty na Twitterze, Google hangouts itp. Naprawdę zaangażuj się online. Nie tylko dodawaj ludzi, aby zwiększyć liczbę znajomych; buduj relacje w miarę możliwości. Rozmawiaj i naprawdę poznawaj ludzi.
  7. Zaplanuj regularne wystąpienia publiczne. Zamieść wywiady lub utwórz stronę FAQ. Jeśli nie masz nikogo z prasy proszącego o wywiady, wybierz dobrze mówionego przyjaciela, z którym wygodnie rozmawiasz i sfilmuj czat na swojej stronie. Ułatw sobie to, jeśli jesteś nieśmiały. Opublikuj transkrypcję na swojej stronie.
  8. Się na Letterman (lub następną najlepszą rzeczą). Utwórz kanał YouTube. Myślisz, że YouTube jest po prostu do bani? Jest to, ale jest to również jedna z największych wyszukiwarek na świecie. Oznacza to, że twoja publiczność jest tam, szukając ludzi, którzy robią to, co Ty. Zrób wprowadzenie na YouTube i mini-instruktaż. Prześlij filmy ze swojego domu otwartego i innych wydarzeń. To wszystko cenne treści, których możesz użyć, aby zaangażować ludzi i skierować ich do głównej witryny.
  9. Sformalizuj swój FanKlub. Zdobądź prawdziwą listę mailingową i stwórz fajne zachęty do rejestracji. Dodawaj do ekskluzywnych treści, aby ludzie byli zaangażowani. Stale poszukuj szybkich fragmentów treści i udostępniaj je regularnie, między dużymi ogłoszeniami. Pozwól swojej osobowości latać.
  10. Zostań pierwszym wyborem swoich fanów. Kiedy nadejdzie czas, a publiczność będzie gotowa na ekscytację, zabawę lub rozproszenie uwagi, upewnij się, że jesteś pierwszą osobą, która przychodzi na myśl. Zrób to, po prostu pozostając w kontakcie za pośrednictwem listy i mediów społecznościowych.
  11. Co więcej, stać się ich jedyną realną opcją. Strategia marketingowa doradza przedsiębiorcom, aby dać fanom mnóstwo wartości, aby czuli się subtelnie zobowiązani do zakupu od ciebie, gdy nadejdzie czas. Ta taktyka działa i działa dobrze. Ale aby efekt był jeszcze silniejszy, udowodnij, że troszczysz się o swoich fanów, bardziej niż ktokolwiek inny. Zbuduj ten związek. Zostań ich przyjacielem lub mentorem.
  12. Wypełnij swój grafik. Nadawaj priorytet dzieleniu się aktualizacjami ze swoimi uwielbiającymi fanami, umawiając spotkania w kalendarzu i publikując aktualizacje w tych dniach.

Monitoruj warunki i skanuj środowisko

Słoneczne lub pochmurne, silne wiatry, deszcz-te sytuacje wpływają na twoje podejście w wielki dzień. Wiedz, co dzieje się wokół ciebie i miej swoją strategię na każdą ewentualność.

  1. Uznaj swoją konkurencję, ale nie daj się zastraszyć. Zrozum, że konkurencja to dobra rzecz; oznacza to, że istnieje potrzeba i Rynek. Ludzie płacą za to, co oferujesz. Kiedy odbiorcy już doceniają wartość twojej pracy, nie musisz ciężko pracować, aby ją sprzedać. Wszystko, co musisz zrobić, to dostać się przed nimi z wielkim produktem.
  2. Radzić sobie z konkurencją, a następnie ignorować ją. Chodzi o ciebie, twój występ i Twoich fanów. Nie denerwuj się zbytnio konkurencją i tym, co i jak robią. Zwróć uwagę na to, jak jesteś lepszy i jak bardziej Ci zależy. Skup się na swojej wyjątkowości i pasji. Nie wpadaj w pułapkę porównawczą, ponieważ za każdym razem, gdy to zrobisz, poczujesz się kiepsko i nieadekwatnie.
  3. Łaskawie przyjmijcie i odpowiedzcie na oklaski. Stale sprawdzaj swoich fanów i kibiców. Uznaj ich chwałę i dziękuj im! Gdy otrzymasz dobrą reakcję, recenzję lub e-mail, daj im więcej tego samego.
  4. Staraj się noc po nocy owacji na stojąco. Nieustannie odkrywaj siebie na nowo i doskonal swoje rzemiosło. Ludzie szaleją za więcej.

Przygotuj sprzęt ochronny: kask, gogle i spadochron (lub pełną kamizelkę kuloodporną)

Nie chcesz się rozbić i spalić, prawda? Więc umieścić jak najwięcej środków ostrożności w miejscu, jak można.

  1. Ręcznie wybierz swoją ekipę. Tak jak załoga zespołu wyścigowego utrzymuje samochód w jednym kawałku i działa płynnie, Twój zespół zrobi to samo dla Ciebie. Znajdź doświadczonych ludzi, do których możesz zadzwonić, gdy tylko ich potrzebujesz — nie trać czasu na kręcenie kółkami. Stwórz formalną lub nieformalną radę doradczą ludzi, którzy mają mocne strony, wiedzę i znajomości, których nie masz.
  2. Wybierz najlepszych szefów załóg. Nie chcesz mieć wątpliwości, że mentorzy i doradcy mogą dostarczyć Ci dokładnie tam,gdzie chcesz. Nie masz mentora? Wybierz kogoś, kogo podziwiasz i którego poglądy i wartości są podobne do Twoich. Podzielą się swoją ciężko zarobioną mądrością i pomogą Ci uniknąć drogich i czasochłonnych błędów. Wraz z rozwojem twój krąg zaufanych doradców również będzie rosnąć.
  3. Zostań szpiegiem. Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami marketingowymi. Ucz się. Czytaj blogi branżowe, czasopisma, książki itp. Czaić się na — i angażować — konkurentów i powiązanych artystów. (Uwaga: zrób najlepszy rekonesans, aby upewnić się, że naprawdę dobrze sobie radzą, a nie tylko stawiać dobry front.) Wszystkie te miejsca są doskonałym źródłem świeżych pomysłów. Dowiedz się, jak pisać skuteczne reklamy.
  4. Kradnij. Nie plagiat lub skończyć w prawdziwych kłopotach oczywiście. Szukaj jednak w innych branżach różnych perspektyw, inspiracji i możliwości współpracy. Dowiedz się, jak możesz dostosować inne podejście, aby działało dobrze dla ciebie. Przykład: fotograf może współpracować z muzykiem, aby powiązać pokazy sztuki z koncertami i wykorzystać obu odbiorców.
  5. Zostań mistrzem perswazji. Dowiedz się, jak napisać świetną i nieodpartą kopię dla swoich stron internetowych i wszystkich materiałów marketingowych. Jeśli pisanie nie jest absolutnie twoją mocną stroną, zatrudnij kogoś, kto ozdobi Twoją stronę internetową i inne materiały marketingowe online i offline.
  6. Stwórz ekskluzywny klub insider. Testuj reakcje na nowe oferty w małych grupach fokusowych. Rób pokazy prywatne przez zaproszenie tylko dla osób z twojej listy. Możesz zrobić te wydarzenia online lub offline.
  7. Buduj zaawansowane technologicznie prototypy. Przetestuj nowe materiały i kierunek artystyczny przy jak najmniejszym początkowym nakładie pieniężnym. Na przykład utwórz akustyczne demo nowych piosenek, zrób podgląd strony internetowej książki ze zdjęciami przed wydrukowaniem i napisz kilka postów na blogu lub artykułów przed e-bookiem. Dowiedz się, co najlepiej rezonuje z ludźmi, zanim zainwestujesz dużo pieniędzy w produkcję produktu.
  8. Użyj sznurka, żeby nie zanurzyć się na śmierć. Określ, ile pieniędzy możesz rozsądnie sobie pozwolić na wydanie na marketing. Jest to jeden raz, kiedy możesz założyć, że najgorsze – że nie otrzymasz odpowiedzi. Możesz wyrzucić te pieniądze? Więc trzymaj się swojego budżetu. Możesz łatwo stracić pieniądze na płatnej reklamie. Wiele straciłem we wczesnych latach. Bądź ostrożny, na małą skalę i elastyczny.
  9. Trenuj z bezpieczeństwem jako priorytetem. Testuj swoje reklamy (płatne lub nie) i często zmieniaj sformułowania i wezwania do działania, dopóki nie znajdziesz odpowiedniej formuły. Możesz ogłaszać pokazy i wydarzenia w bezpłatnych publikacjach, takich jak Craigslist, na Facebooku lub Twitterze oraz w lokalnych kalendarzach wydarzeń. Oprzyj się sprzedawcom, którzy próbują przekonać cię do wydawania dużych sum na raz, aby dotrzeć do ogólnych, nie ukierunkowanych odbiorców.
  10. Dołącz Do Cirque De Soleil. Współpracuj z innymi artystami podczas wydarzeń w jak największym stopniu, aby wykorzystać wszystkie bazy fanów i stworzyć niezapomniane widowisko.
  11. Przejedź milion okrążeń. Zaangażuj się w opanowanie marketingu, poświęcając trochę czasu na Działania marketingowe każdego dnia, bez względu na to, jak bardzo jesteś zajęty. Spraw, aby komunikacja i budowanie relacji były częścią tego, kim jesteś. Bycie konsekwentnym w zakresie działań marketingowych jest najlepszym ubezpieczeniem biznesowym przed powolnymi czasami.
  12. Stworzyć dużo pracy. Doskonal swoje rzemiosło i zbuduj swój katalog. Kiedyś słyszałem, że najlepszym marketingiem dla pierwszej płyty z muzyką jest twoja druga płyta, i to ma sens. Twoi prawdziwi fani będą chcieli cię wesprzeć, kupując od ciebie wszystko, co mogą.
  13. Zostań mistrzem iluzji. Naucz się pisać wciągające historie i solidne komunikaty prasowe i korzystaj z nich tak często, jak to możliwe, zarówno na własnych stronach internetowych i materiałach marketingowych, jak i w lokalnych publikacjach.
  14. Splot mocną siatkę zabezpieczającą. Nie utknąć w jednej strategii, zwłaszcza jeśli nie są uzyskiwanie wyników. Wypróbuj kilka rzeczy i zmierz ich skuteczność. Najłatwiej to zrobić, pytając ludzi, jak cię znaleźli. Jeśli masz dobre wyniki, gratulacje! Trzymaj się tego, co działa. Mam trzy do czterech moich najlepszych strategii dla lokalnego marketingu i robię je cały czas. Potem eksperymentuję z nowymi rynkami.
  15. Zważyć i regularnie sprawdzać. Wiem, gdzie jesteś. Bądź brutalnie szczery wobec siebie. Jeśli Twoja praca nie generuje przynajmniej trochę emocji, rozważ powrót do deski kreślarskiej, aby pracować więcej nad swoim rzemiosłem. Jeśli chcesz przejść na wyższy poziom, przenieś swoją pracę na wyższy poziom. Znajdź ludzi, którzy ci w tym pomogą. I naucz się radzić sobie z nieuczciwą krytyką.

Zrób skok przez kanion

To wielki dzień! Jesteś gotowy, aby zacząć czerpać korzyści z całej wspaniałej pracy, którą włożyłeś w świat. Upewnij się, że budowanie relacji trwa przez cały proces iw przyszłości. Chcesz tych fanów przez długi czas, prawda?

Rozkoszuj się nimi …

  1. Poprowadź tłum. Powiedz swoim fanom jasno, jakie kroki muszą podjąć. Chcesz, żeby wzięli twój DARMOWY prezent? Kupić książkę, wydrukować lub DVD? Powiedzieć przyjaciołom?
  2. Unikaj katastrof i realizuj plany awaryjne. Poznaj prawdopodobne zastrzeżenia potencjalnych nabywców i przygotuj swoje odpowiedzi ustnie i na stronie FAQ.
  3. Dajcie im miejsca w pierwszym rzędzie. Stwórz ofertę niskokosztową lub pay-what-you-like, aby każdy, kto chce cię wesprzeć, mógł sobie pozwolić na coś, co robisz. Dostosuj te opcje i zrób kilka z nich. Na przykład ludzie, którzy mają już moją najnowszą płytę, często chcą wcześniejszej. Ludzie, którzy mają całą moją muzykę, chcą kupić Naszyjniki i koszulki z harmonijkami.
  4. Sprzedam luksusowe apartamenty. Śmiej się w obliczu strachu. Podnieś swoje ceny i stwórz ofertę premium dla osób, które chcą blisko z tobą współpracować. Pozwól im zapłacić, aby zlecić spersonalizowaną pracę, zorganizować wydarzenie w swoim domu lub być częścią twojego procesu twórczego.
  5. Promuj i podziękuj sponsorom. Mogą one mieć charakter komercyjny lub charytatywny. Jeśli uważasz, że jesteś za mały na sponsorów, pomyśl jeszcze raz. Ktoś chce dotrzeć do twojej publiczności. Znam lokalną kawiarnię, która chętnie sponsorowała serię koncertów na świeżym powietrzu za 60 dolarów miesięcznie w okresie letnim, które pokrywały wynajem altany na świeżym powietrzu. Organizacje charytatywne, takie jak Holt International sponsorują wykonawców, którzy robią co najmniej 25 koncertów rocznie.
  6. Tworzenie strategicznych partnerstw. Pokaż swoją sztukę w lokalnym bistro lub domu Kultury. Współpracuj z lokalnymi firmami, aby tworzyć pokazy sztuki i rzemiosła, serie muzyczne, festiwale filmowe i inne. Nie bój się łączyć żadnego z powyższych.
  7. Trenuj praktykantów. Przyczyń się do rozwoju swojej dziedziny, szkoląc następne pokolenie. Twoi uczniowie będą naturalnym dodatkiem do twojej bazy fanów. Ponownie, nigdy nie myśl, że jesteś zbyt mały lub nie wiesz wystarczająco dużo, aby rozpocząć nauczanie. Wiesz więcej, niż ci się wydaje, a wszystko, co musisz wiedzieć, to jeszcze jedna rzecz, niż początkujący. Nauczanie jest najlepszym sposobem na naukę.
  8. Kliniki goszczące. Pomóż innym odważnym ludziom osiągnąć kolejny poziom rozwoju poprzez kliniki o specjalnych tematach. Są to świetny sposób na przyciągnięcie długoterminowych studentów i klientów. Rekrutuj partnerów do pomocy, jeśli jesteś nowy w nauczaniu.
  9. Rozkręć swój stół. Sprzedawaj powiązane towary. Załóżmy, że jesteś fotografem z serią badań kubków do kawy, kieliszków do wina lub wiosennych kwiatów. Możesz sprzedać kubki lub kieliszki do wina lub kwiaty, a także swoje nadruki. Zespół, który miał ogromną liczbę perkusji w swoim programie, sprzedawał Pałki perkusyjne i odleciał ze stołu.
  10. Jazda rozpędem. Zaraz po tym, jak fani kupią i będą zadowoleni, poproś o akcje i polecenia. Nie bój się robić tego więcej niż raz. Oferuj zachęty i żetony uznania. Związane z # 17 powyżej, niech fani przesyłają zdjęcia lub filmy z siebie korzystających lub wyświetlania swoich rzeczy do publikowania na swojej stronie internetowej, i udostępniać w mediach społecznościowych i w postach na blogu. To świetny sposób na budowanie zaangażowania.
  11. Urządzić wielkie after-party. Twórz super fajne bonusy lub prezenty, aby pokazać swoim fanom, że doceniasz ich wsparcie. Zrób prawdziwe przyjęcie dla lokalnych fanów.
  12. Zwróć oklaski. Jeszcze raz dziękuję fanom przez cały rok. Poproś ich o urodziny (może to być tylko miesiąc i rok) w celu wysłania im prezentu. Następnie utwórz dostosowaną wiadomość z okazji urodzin dla fanów-piosenkę, zdjęcie, kreskówkę, wiersz lub krótką historię.

Rozbij wszystkie aktualne rekordy

Przejdź do historii jako game-changer.

  1. Przekrocz granice. Zrób jedną krytyczną rzecz lepiej niż konkurencja. Znajdź coś, co jest potrzebne na rynku, ale często brakuje i dowiedz się, jak możesz to zapewnić. Może to być po prostu bardziej spersonalizowane podejście lub posunięcie Twojej usługi o krok dalej.
  2. Zrób coś nowego. Spróbuj czegoś, czego nigdy wcześniej nie robiono. Nowa metoda, przy użyciu nietypowych mediów lub nowatorska metoda dostarczania.
  3. Bądź zaciętym konkurentem. Nawet jeśli jesteś solowym aktem lub jeśli uważasz się za bardziej spółdzielczego niż konkurencyjnego, zawsze ulepszaj swoje dawne ja.
  4. Podnieś poprzeczkę na przyszłość; ustal nowy standard dla innych. Skakanie trzy samochody nie jest bardzo ekscytujące, gdy skoki dwadzieścia jest powszechne. Wymień wszystkie sposoby, w jakie ludzie mówią ci, że Twoja praca sprawia, że ich życie jest trochę lepsze. Konsekwentnie robić więcej tych rzeczy, tak, że stają się one oczekiwane na rynku.
  5. Zrób niemożliwe. To jak pobicie rekordu świata przez najdłuższy czas uwięziony pod wodą. Wymień wszystkie sposoby, w jakie możesz bardziej dbać. Pasja, poświęcenie i prawdziwe pragnienie, aby dać swoim fanom to, czego chcą, tworzą szaloną lojalność.
  6. Noś swój emblemat na piersi. Podobnie jak Superman, Stwórz swoją postać, osobowość i markę. Dumnie wyświetlaj je wszędzie.
  7. Bądź dzielnym wojownikiem. O co odważnie będziesz walczyć? Jakie przyczyny i zasady popierasz i w jakie wierzysz? Nie bój się o nich mówić. Chociaż to prawda, że możesz wyłączyć niektóre osoby, przyciągniesz również wielu innych, którzy się z tobą zgadzają.
  8. Bądź głodny. Nie bądź zadowolony, aby spocząć na byłych osiągnięciach lub nagrodach. Świętuj, tak ó następnie Ustaw swoje cele wyżej i przygotuj się na następne wyzwanie.
  9. Bądź mistrzem. Jakie rzeczy w życiu i sztuce cenisz? Czego chcesz się bronić? Przyjaźń? Podkreśl relacje, które budujesz z ludźmi, i traktuj wszystkich swoich fanów jak przyjaciół. Praca charytatywna? Powiedz to. Wspieranie muzyki indie? Wzajemne interesy tworzą więź. Nie bój się czegoś poprzeć.
  10. Bądź ekskluzywny. Nie musisz wpuszczać wszystkich do swojego klubu. W słowach Dereka Siversa: “dumnie wyklucz.”Możesz chcieć tylko prawdziwych fanów hardcore metalu, a nie mięczaków. Możesz odwołać się do młodych rodziców, którzy chcą uchwycić słodkie wspomnienia dziecka. Może nikt nie zrozumie twojej pracy, z wyjątkiem hippisów chrupających granolę.
  11. Bądź dyskryminujący. Gdy już zdecydujesz, kim są twoi idealni fani, udaj się tam, gdzie spędzają czas. Nie trać czasu i energii w barach nurkowych szukając ludzi o wyrafinowanych gustach muzycznych neo-jazz-fusion. Powieś swoją sztukę w winiarni lub ekskluzywnym bistro, a nie w pizzerii na wynos (chyba że Twój styl pop-art naprawdę tam pasuje). Bądź wszędzie, tak ó, ale bądź wszędzie, gdzie pasujesz.
  12. Budzić kontrowersje. Jeśli spróbujesz odwołać się do wszystkich, nie odwołasz się do nikogo. Ale jeśli wyłączysz niektórych ludzi, zyskasz lojalność innych. Jak mówi popularny bloger Jon Morrow, ” cokolwiek musisz zrobić we własnej głowie, aby być ok, gdy ludzie cię nie lubią, zrób to.”

Obserwuj swój wzrost popularności

Nie chodzi tylko o sławę i fortunę. Im więcej ludzi dotrzesz, tym bardziej możesz poprawić ich życie. W ten sposób Twoja praca zaczyna zmieniać świat, z Twoim kącikiem.

Im większy masz wpływ, tym bardziej Twoja praca zaczyna dorastać i dbać o Ciebie na starość.

  1. Zostań maszyną PR. Twórz i udostępniaj wiele rozrywkowych, edukacyjnych i informacyjnych treści online. Regularnie aktualizuj swoich fanów za pośrednictwem poczty e-mail, bloga i mediów społecznościowych. Pogłębić doświadczenie i nie pozwól im zapomnieć o Tobie.
  2. Dostać się na rachunek za większe i większe programy. Dowiedz się, jak gościć posty na blogach innych ludzi jako sposób na rozwój własnej bazy fanów. Tak, artyści mogą wykorzystać te możliwości dla swoich wielkich korzyści, a wielu tak. Rysownik i autor Hugh MacLeod, scenarzyści Johnny B. Truant i Jeff Goins oraz aktor Josh Pais są świetnymi przykładami do naśladowania.
  3. Bądźcie gotowi, gdy prasa zapuka. Zakończ lub uzupełnij swoje fizyczne i internetowe zestawy prasowe i portfolio.
  4. Przeczytaj wszystkie listy od fanów. Co ludzie w tobie lubią? Co robisz, że reagują dobrze? Jak ich inspirujesz? Odpowiadaj jak najwięcej i buduj te relacje.
  5. Rozdawać autografy. Jak twoi fani Cię poznają? Jak rozwijają osobisty związek z Tobą? Ludzie odnoszą się do prawdziwych ludzi o wiele bardziej niż marki lub firmy. Trzymaj roczne uznanie fanów grill, bowling noc, lub rafting trip. Hostuj czaty i webinaria oraz odpowiadaj na komentarze na blogu.
  6. Zdobądź stałe miejsce w ich sercach. Wejdź na ich listę a stań się nadawcą wiadomości e-mail, którego nigdy nie przegapią i zawsze czytają pierwszy. Zastanów się, jakie kroki musisz podjąć, aby zbudować tego rodzaju intymność, sympatię i zaufanie ze swoimi fanami.
  7. Uczyń fanów częścią rodziny. Włączenie, bycie częścią czegoś wielkiego, jest bezcenne i ekscytujące. Opowiedz swoim największym fanom o swoim ruchu i o tym, jak zmieniasz świat. Daj im znać, jak mogą się przyłączyć i ułatw im to.
  8. Dowiedz się, co działa. Nabrać nawyku zadawania klientom, jak usłyszeli o Tobie. Śledź te informacje. Jeśli korzystasz z formularzy rejestracyjnych lub zapisów e-mail na wydarzenia, pokazy lub warsztaty, masz doskonałą okazję do zebrania tych danych. Możesz również zapytać w ramach zakończenia sprzedaży lub gdy otrzymasz zapytania telefoniczne lub e-mailowe.
  9. Być widzianym wszędzie. Poznaj narzędzia do udostępniania treści między platformami mediów społecznościowych. Zacznij ich używać. Odbierz swoje darmowe oferty w Google Places, Bing, Yahoo i tym podobnych.
  10. Stań się słowem domowym. Stwórz swój rzut, aby było jasne, co robisz i dla kogo. Użyj formy podobnej do tych przykładów: “tworzę [to] dla [tych ludzi]”, “myślę, że to źle, że [sytuacja istnieje], więc jestem na misji do [rzeczy, które zmieniasz].”
  11. Zatrudnić lub stać się własnym publicystą. Zdobądź mocną biografię. To nie jest recytacja Twojego CV. Chodzi o Twoją fascynującą historię, co Cię napędza, a co najważniejsze, w jaki sposób pomaga to nawiązać kontakt z fanami i poprawić ich życie.
  12. Zatrudnić lub stać się własnym spin doctor. Przyjrzyj się uważnie swojej stronie Informacje. Upewnij się, że nie chodzi tylko o ciebie, ale o to, co Twoja praca robi dla ludzi, jakie będą mieli doświadczenia i czego mogą od ciebie oczekiwać.

Postaw swoje roszczenia na szczycie góry

Ciężko pracowałeś, by dotrzeć do celu. Zdobądź to!

  1. Zrób zdjęcia w rajstopach i pelerynie. Zdobądź dobrze zaprojektowane, atrakcyjne logo lub zdjęcie, które wyraźnie komunikuje to, co robisz. To nie musi być drogie lub wykonane na zamówienie, tylko obraz, który mówi tysiąc słów.
  2. Noś swój kostium glam wszędzie. Zaktualizuj wszystkie swoje profile w mediach społecznościowych i usuń te, które zwykle zaniedbujesz. Daj sobie pozwolenie, aby naprawdę połączyć się i zaangażować w kilka zarządzalnych witryn, które lubisz. Usuwaj nieużywane profile lub pobieraj je, a od czasu do czasu Aktualizuj łącza i zawartość, aby zachęcić ludzi do odwiedzania witryn, w których wchodzisz w interakcję.
  3. Wypoleruj swój obraz, aż będzie świecił. Od czasu do czasu sprawdzaj wszystkie strony i linki i upewnij się, że wszystkie działają. W razie potrzeby poproś o pomoc. Wysyłaj nowe osoby na Twoją stronę o najwyższej konwersji.
  4. Podziel się łupami. Świętuj i podziękuj ludziom, którzy doprowadzili cię tam, gdzie jesteś. Hojnie podziel się lekcjami, których się nauczyłeś.
  5. Bądź naprawdę pokorny. Bądź otwarty na swoje przeszłe i obecne wyzwania. Ludzie nie łączą się z super-ludźmi. Chcą zobaczyć prawdziwych ludzi, którzy pokonali i pokonali te same przeszkody, z którymi się teraz borykają.

Sztuka marketingu

Marketing jest sztuką samą w sobie.

Wierz lub nie, ale masz już dużą część umiejętności. Reszty można się nauczyć poprzez ciężką pracę i poświęcenie.

Nauczyłeś się uczyć, ćwiczyć, być wytrwałym, rozwijać grubą skórę, słuchać swoich odbiorców i wzrastać razem z nimi. Zacznij myśleć o marketingu jako rozszerzenie twojej sztuki, a nie czegoś przeciwnego.

Można tworzyć w próżni i być może stać się doceniane pośmiertnie.

Ale ja chcę dla ciebie czegoś lepszego-jeśli, oczywiście, ty też chcesz więcej dla siebie i swojej sztuki, a nie chcesz patrzeć wstecz na swoje życie i zastanawiać się: “co jeśli?”

Więc wyjdź tam, pokonaj swoje obawy i obawy, spójrz temu tygrysowi w oczy i odbierz to, co ci się należy!

Total
0
Shares
Related Posts

Psychologia Cen

Jeśli prowadzisz firmę lub zespół marketingowy, prawdopodobnie koncentrujesz się na trzech kluczowych metrykach: koszcie, przychodach i zysku (lub…