Landing Page Makeover Clinic # 4 :Last10Pounds.com

Dzisiejsza metamorfoza to ebook Victora Holtremana, Ostatnie 10 Funtów. Sprzedał się w nakładzie 1000 egzemplarzy po 12,95 dolarów za sztukę, ale konwersji ostatnio brakowało w just .87%. Chce zwiększyć konwersję i sprzedać więcej książek.

Oto tło:

  • Gol
    Zwiększ Współczynnik konwersji z mniej niż 1% do 3%.
  • Problem
    Poprzednia strona(y) były bardziej skuteczne niż obecne wysiłki. Kilka prób, w tym przywrócenie oryginalnej strony, nie było skutecznych w odzyskiwaniu współczynników konwersji z przeszłości.
  • Bieżąca Strona Docelowa
    http://www.last10pounds.com
  • Strona / Reklama generująca kliknięcia
    Kliknij tutaj, aby zobaczyć

Rozumiesz? Dobrze. Zobaczmy, co da się zrobić.…

10-punktowa krytyka Mavena

Last 10 PoundsKliknij obraz, aby powiększyć widok

#1 – “wołowina” testosteronu z nagłówka, aby zamknąć i skupić swoje wysiłki na męskim pragnieniu silniejszego, przycinarka ciała.

Chociaż twój materiał tła stwierdza, że twój rynek docelowy jest zarówno męski, jak i żeński, nie ma nic żeńskiego na twoich zdjęciach, kopiach ani referencjach. To dobrze, ponieważ myślę, że powinieneś skupić się na potrzebach fitness/zdrowia mężczyzn w wieku 30-60 lat (a nawet wężiej do 35-55). Koncentrując się na jednym rynku docelowym, twoja kopia z natury będzie bardziej czytelna dla tego rynku.

#2 – zgodnie z punktem #1, popraw wizualizacje w banerze.

Nie wiem, czy przedstawiasz mężczyznę czy kobietę w cieńszej talii. Zrewiduj się do oczywiście męskiego “6-Paka”, a może dobrze wyglądającej kobiety przykrytej jakimś przeciętnym facetem z wielkim abs. Poza tym jest za dużo kopii w żółtym wybuchu. Jaki jest najważniejszy pomysł? Destyluj do jednego silnego, czytelnego wyrażenia, aby się liczyło.

#3-Zmień swój nagłówek, aby skupić się na “obietnicy” tego, co utrata ostatnich 10 funtów może oznaczać dla mężczyzny w średnim wieku.

Obietnicą jest szczuplejsze, silniejsze ciało, które daje więcej pewności siebie, większe poczucie dobrego samopoczucia, co przekłada się na większą witalność w “sali konferencyjnej i sypialni.”

Last 10 PoundsKliknij obraz, aby powiększyć widok

#4-zrzuć Wykres, dodaj więcej zdjęć przed i po.

Jest powód, dla którego tak wiele promocji odchudzających stosuje się przed / po zdjęciach i to dlatego, że działają. Perspektywy chcą zobaczyć zdjęcia ludzi takich jak oni i wyniki” magii ” wykonywane. Wszystkie powinny pokazywać mężczyzn w grupie docelowej. Po prostu przeciętni faceci, którzy skorzystali z twojej rady, pracowali nad programem i osiągnęli wspaniałe rezultaty zgodnie z obietnicą.

#5-wzmocnij referencje z prawdziwym przypisaniem lub włącz je jako proste cytaty do swojej kopii.

Referencje podpisane przez “Alan D.” wydają się wyglądać bezwartościowo i / lub fałszywe. Poproś swoich klientów, aby pozwolili Ci użyć ich pełne imię i nazwisko, Miasto/Stan i zdjęcie przed/po. Połącz z punktem # 3, a będziesz miał wiarygodne, znaczące referencje, które natychmiast wzmocnią twoje roszczenia.

# 6- “Letterize” swoją kopię i otworzyć z pozdrowieniem drogiego przyjaciela.

To nie jest żadna historia, to Twoja osobista historia, którą chcesz podzielić się z innymi mężczyznami takimi jak ty. Rozumiesz walkę i frustrację, ale poznałeś sekret, zbierasz nagrody i chętnie dzielisz się dobrą nowiną. Spróbuj rozpocząć swoją kopię od ” czy to brzmi znajomo?”a może nawet bardziej wyraźnie,” byłem taki jak ty.”i wyeliminować wiele” rozgrzewki ” z góry. Twój ołów musi dostać się do punktu, więc perspektywy mogą zorientować się do wiadomości masz zamiar dostarczyć. Podpisz list przyjaznym, możesz to zrobić ” i dodaj swój podpis.

Last 10 PoundsKliknij obraz, aby powiększyć widok

# 7-Dodaj silniejsze podtytuły, aby każdy “skaner” mógł szybko zapoznać się z korzyściami, jakie oferuje twój ebook.

Masz dokładnie jeden subhead w kolorze czerwonym, który nie robi nic, aby przenieść wiadomość wzdłuż. Pomyśl o swoich podtytułach jako mini-nagłówkach lub jako “nagłówkach sekcji”, które ogłaszają z jakąś korzyścią wartość czytania następnego akapitu i następnego.

#8-Zwiększ swój opis ebooka o szczegóły i emocje-czego dokładnie nauczy się twoja perspektywa, czytając twoją książkę?

Twoja sekcja, co Znajdziesz…”, jest niejasna i apatyczna. Określ ilościowo wskazówki-poznasz 3 najlepsze sposoby na … odkryj, co 6 kłamstw na temat odchudzania Cię powstrzymuje … i tak dalej. Twoja kopia nie może być faktem. Potrzebuje on osobliwego, prawdziwego tonu nasyconego energią “nie mogę się doczekać, aby ci o tym powiedzieć, to takie ważne”. Ponadto, Pokaż mi kopię tego, jak wygląda ebook. Nie musi być fantazyjne, ale ludzie czytający “książkę” oczekują, że zobaczą jakąś okładkę.

Last 10 PoundsKliknij obraz, aby powiększyć widok

#9-podnieś cenę, podkreśl bonusy i dodaj silną gwarancję.

Zgadzam się, że 7 dolarów to za mało na tego rodzaju specjalistyczne informacje. Więc podwoić cenę i oferują wielką gwarancję. Kulejesz też na swoje premie. Gdybym nie do końca przeczytał kopię-a wielu z Twoich perspektyw nie będzie-nawet nie wiedziałbym, że masz 2 z nich. Pompuj je w podświetlonej sekcji z silnym podgłówkiem i dodaj do nich wartość$. Twoje zakończenie jest twoją ostatnią szansą, aby przenieść swoją perspektywę z “Nie wiem” na “jasne, dlaczego nie?”

#10 – Tout Twój sukces!

Sprzedałeś 1000 kopii-wrzuć to w dużym, szybkim tempie na pierwszy ekran. To duża wiarygodność, którą można wykorzystać do sprzedaży jeszcze większej ilości książek.

Podziękowania dla Victora Holtremana za wsparcie dla Heifer International.

Oto Twoja szansa na kolejną metamorfozę strony docelowej copywritingu Mavena!

Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Chcesz podzielić się z czytelnikami Copyblogger? Gotowy, aby umieścić trochę własnej “skóry w grze” dla Maven Makeover? Następnie postępuj zgodnie z kliknięciem, aby uzyskać wszystkie szczegóły na stronie docelowej Mavena. (Proszę pamiętać, że jestem zarezerwowany na charytatywne krytyki do 10/1. Jeśli jesteś zainteresowany prywatną krytyką/metamorfozą, napisz do mnie bezpośrednio.)

Total
0
Shares
Related Posts