Jak pisać podpisy na Instagramie, które napędzają zaangażowanie

Pobyt aktywny w mediach społecznościowych jest absolutnie konieczne, jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces.

To stwierdzenie dotyczy małych, lokalnych sklepów mom-and-pop, a także krajowych sieci i globalnych witryn ecommerce.

Nawet jeśli nie sprzedajesz namacalnego produktu i po prostu prowadzisz bloga lub coś podobnego, musisz mieć obecność w mediach społecznościowych.

Ale posiadanie profili w mediach społecznościowych i odpowiednio zarządzanie to dwie różne rzeczy.

Czy wiesz o 80% przeglądania mediów społecznościowych odbywa się na urządzeniach mobilnych?

To jeden z powodów, dla których musisz skupić się na swoim Strategia Instagram.

Zobacz też szybki wzrost przez ostatnie kilka lat:

image2 4

Popularność tej platformy nie może być ignorowana.

Firmy dostrzegają ten trend i odpowiednio działają.

W rzeczywistości, ponad 70% firm w Stanach Zjednoczonych miał profil na Instagramie w 2017 roku.

Liczba ta wzrosła z 48,8% w 2016 roku.

Jeśli jesteś jedną z tych firm, jestem pewien, że korzystasz ze wszystkiego, co Instagram ma do zaoferowania.

Codziennie publikujesz zdjęcia.

Zawsze dodajesz filmy do swojej historii.

Możesz nawet go live od czasu do czasu też.

Ale w jaki sposób te działania angażują twoich zwolenników?

Robienie i publikowanie idealnego zdjęcia może przyciągnąć czyjąś uwagę,ale twoje podpisy nadadzą mu poczucie kierunku.

Ważne, że piszesz podpisy na Instagramie.

Jeśli potrzebujesz pomocy w pisaniu podpisów, jesteś we właściwym miejscu.

Powiem Ci wszystko, co musisz wiedzieć o pisaniu podpisów, które napędzają zaangażowanie.

Daj wszystkim znać, gdzie jesteś dzięki tagom lokalizacji

Zacznę od tego, że nie musisz być w podpisie.

Jeśli chodzi o lokalizację zdjęć, powiedz swoim obserwatorom, gdzie zostało zrobione zdjęcie.

Ale tu jest haczyk: nie musisz tego umieszczać w podpisie.

To strata cennej przestrzeni.

Widzę, że ludzie cały czas popełniają ten błąd.

Zamiast tego oznacz lokalizację zdjęcia.

Oto przykład.

Zamiast mówić: “oto jesteśmy w United Center”, Marka Jordan GEO-taguje lokalizację zdjęcia.

image4 4

Teraz mogą umieścić inne informacje w podpisie.

Wykorzystali ten post do promowania nowego produktu.

Ale ta wiadomość mogła zostać utracona podczas losowania, jeśli napisali swoją lokalizację w podpisie.

Innym powodem, dla którego powinieneś oznaczyć lokalizację, jest to, że pojawią się wszystkie inne zdjęcia i filmy oznaczone w tej lokalizacji.

Posty z największą liczbą polubień i komentarzy będą wyświetlane jako” najlepsze posty ” na stronie tej lokalizacji.

image8 4

To świetny sposób dla osób, które mogą cię nie śledzić, aby również zobaczyć Twoje posty.

Gdyby Marka Jordan umieściła swoją lokalizację w podpisie, nie byłaby wystawiona na tak szeroką publiczność.

Ponadto oznaczanie lokalizacji napędza zaangażowanie, co jest naszym ostatecznym celem.

image1 4

Trzymaj swoją lokalizację z dala od podpisu i oznacz ją zamiast tego.

To o wiele lepsza strategia zaangażowania.

Nie pisz pierwszej rzeczy, która przychodzi ci do głowy

Zrobiłeś 20 różnych zdjęć tego samego przedmiotu pod różnymi kątami i z różnym oświetleniem.

Następnie spędziłeś czas na znalezieniu najlepszego, dodaniu filtra lub dwóch, zmianie ekspozycji, jasności i nasycenia oraz zabawie ze wszystkimi innymi narzędziami do edycji.

Ale potem piszesz swój podpis w 10 sekund, ponieważ chcesz go od razu opublikować.

To pomyłka.

Powinieneś poświęcić tyle czasu, jeśli nie dłużej, aby napisać podpis na Instagramie dla tego zdjęcia.

Pomyśl o wszystkich innych pisanych treściach, które publikujesz w Internecie, na przykład o swoim blogu.

Piszesz szkic, a potem go edytujesz.

Może edytujesz go drugi lub nawet trzeci raz przed dodaniem Posta do swojej witryny.

Zastosuj tę samą koncepcję do napisów na Instagramie.

Napisz szkice—i kilka z nich.

Nie spiesz się. Zdjęcie nigdzie się nie wybiera, podobnie jak Twoi obserwatorzy.

Nie zrozum mnie źle. Nie mówię, że powinieneś poświęcić cały tydzień lub miesiąc na napisanie tych kilku linijek tekstu.

Ale musisz się nad tym zastanowić. Skoncentruj się na podpisach, tak samo jak na zrobieniu zdjęcia i edycji.

Pisanie szkiców może również pomóc w upewnieniu się, że nie masz błędów ortograficznych ani innych błędów.

Podczas gdy Instagram pozwala edytować podpis po jego opublikowaniu, zanim zdasz sobie sprawę, że jest błąd, tysiące obserwujących mogło już go zobaczyć.

To są nieostrożne błędy.

Nie chcesz, żeby ludzie myśleli, że cię to nie obchodzi.

Najpierw najważniejsze informacje

Jeśli piszesz dłuższy podpis, nie bądź sprytny, próbując złagodzić to dzięki kreatywnemu wprowadzeniu.

Zamiast tego prowadź ze swoim najważniejszym przesłaniem.

Bądź bezpośredni.

Instagram pozwala mieć 2200 znaków w podpisie, ale to nie znaczy, że Twoi obserwatorzy zobaczą to wszystko. Przynajmniej nie od razu.

Dłuższe napisy dostają odcięte.

image5 4

Powyższy przykład pokazuje podpis przed i po naciśnięciu przycisku “Więcej”.”

A ten podpis nie jest nawet tak długi.

Chociaż ogólnie uważam, że krótsze podpisy są bardziej skuteczne, nie chcę zniechęcać cię do pisania dłuższych.

Po prostu upewnij się, że najważniejsza treść nie jest na końcu.

Nie każdy kliknie przycisk “Więcej”, aby zobaczyć całość.

Pamiętaj, że użytkownicy po prostu przewijają w dół swoich kanałów informacyjnych spoglądając na zdjęcia.

Pewnie nie przejmują się na tyle Twoim podpisem, żeby przeczytać całość.

Więc przynajmniej spróbuj podłączyć je do pierwszych kilku linijek, aby dać im powód do czytania.

Znajdź sposoby zachęcania do komentarzy

Chcesz, aby każdy post miał dużo zaangażowania.

Jednym ze sposobów jest zachęcanie ludzi do komentowania Twoich zdjęć.

Użytkownicy mogą rozmawiać ze sobą w komentarzach lub odpowiadać bezpośrednio do ciebie.

Innym sposobem na uzyskanie większej liczby komentarzy jest odpowiadanie użytkownikom i prowadzenie dyskusji.

Aby jednak ta metoda odniosła sukces, musisz skłonić ludzi do rozmowy w pierwszej kolejności.

Zakończ podpis pytaniem, aby zaprosić komentarze od obserwujących.

Jeśli o coś ich nie zapytasz, mogą nie mieć powodu, by cokolwiek napisać.

Innym sposobem na otrzymywanie komentarzy jest zachęcanie obserwujących do tagowania znajomych na zdjęciach.

Oto przykład z Zegarki MVMT:

image11 1

Ten post otrzymał prawie 900 komentarzy w mniej niż pięć dni.

Oczywiście jest to skuteczna strategia.

Zwiększ ruch na swojej stronie

Jeśli masz sklep ecommerce, ostatecznym celem twojej strony na Instagramie powinno być uzyskanie większej sprzedaży od obserwujących.

Aby zachęcić ludzi do dokonania zakupu, musisz najpierw przenieść ich na swoją stronę, ponieważ zakupów nie można dokonać bezpośrednio z platformy Instagram.

Powinieneś również śledzić, skąd pochodzi ruch w witrynie.

Utwórz unikalny adres URL z kodem śledzenia, aby zobaczyć liczbę poleceń ze strony Instagram.

To pomoże Ci ocenić, jak skuteczna jest ta strategia.

Zawsze ważne jest mierzenie wyników, więc ustal punkt odniesienia do poprawy.

Dodaj ten unikalny link do swojego bio na Instagramie.

Następnie możesz użyć podpisu, aby skierować obserwujących do linku.

Oto przykład z H & M pokazać ci, o czym mówię.:

image6 4

To zdjęcie pokazuje konkretne ubrania, które sprzedają.

Jeśli ludzie są zainteresowani zakupem jednego z tych przedmiotów, mogą kliknąć link w bio, który przenosi je bezpośrednio do przedmiotu.

W ten sposób nie muszą najpierw wpisywać adresu URL witryny, a następnie wyszukiwać elementu.

Zbyt wiele kroków może je odwrócić i zmniejszyć szanse sprzedaży.

Oto jak ten link wygląda w bio H&M:

image10 2

To sprawia, że naprawdę łatwo dla klientów do zakupów, co prowadzi do większej sprzedaży.

Uruchom konkurs

Nic tak nie podnieca ludzi jak możliwość zdobycia czegoś za darmo.

Możesz używać konkursów jako sposobu na promocję swojej marki na Instagramie.

Ta strategia z pewnością zwiększy zaangażowanie, jeśli możesz napisać świetny podpis.

Najpierw przejrzyjmy trzy różne rodzaje prezentów:

  • konkurs
  • loterie
  • loteria

Kiedy uczestnicy muszą zrobić coś, co wymaga pewnego wysiłku lub umiejętności, aby wygrać nagrodę, jest to uważane za konkurs. Zwycięzca jest ustalany przez sędziów lub głosowanie.

Jeśli wybierasz zwycięzcę losowo, nazywa się to loteriami.

Loteria oznaczałaby, że ludzie musieliby kupić los na loterię lub coś w tym rodzaju, aby wziąć udział.

Ale nie polecam tego robić, zwłaszcza, że pewne prawo stanowe i federalne zakazać tego typu prezentów.

Najlepiej zorganizować konkurs. To jeden z moich ulubionych sposobów na zaangażowanie twoich zwolenników.

Ich wysiłek zadecyduje, czy wygra, czy nie.

Oto świetny przykład mocnego podpisu promującego konkurs prowadzony przez Starbucks:

image7 4

To skuteczna strategia kampanii, ponieważ zachęca treści generowane przez użytkowników.

Oto jak to działa.

Starbucks zaprasza swoich klientów do zaprojektowania kubka.

Następnie klienci muszą opublikować zdjęcie swoich kubków na Instagramie z hashtagiem # WhiteCupContest.

Pomyśl o swojej marce i obecnym konkursie.

Jeśli posiadasz kawiarnię, jest tylko tak wiele zdjęć kawy i ciastek, które możesz opublikować.

Twoi obserwatorzy szybko się tym znudzą.

Dlatego podpisy muszą być wciągające.

Spróbuj uruchomić konkurs następnym razem, gdy opublikujesz zdjęcie na Instagramie.

Oto przykład konkursu z Mięta:

image9 3

Możesz użyć tego podpisu jako szablonu dla własnego konkursu, używając własnych informacji: imienia, hashtagu, nagrody i terminu.

Użyj hashtagów

Omówiliśmy już kilka razy hashtagi, ale są one na tyle ważne, aby wspomnieć o nich samodzielnie.

Chcesz umieścić hashtagi w podpisach.

Z tego samego powodu oznaczyliśmy lokalizację.

Twój post pojawi się na stronie ze wszystkimi innymi obrazami z tym samym hashtagiem.

Zaprezentujesz swoją markę szerszej publiczności.

Polecam umieszczenie hashtagów na końcu podpisu.

Jak widzieliśmy wcześniej, długie podpisy mogą zostać odcięte.

Ale twój hashtag nie musi być widoczny, aby był skuteczny.

Pogrupuje Twoje zdjęcie ze wszystkimi innymi postami z tym hashtagiem.

Jeśli nie jesteś pewien, którego hashtagu użyć, zacznij pisać, a Instagram zasugeruje najpopularniejsze.

image3 4

Wybierz ten z największą liczbą postów.

Zapewni to największe zaangażowanie użytkowników.

Chociaż chcesz dołączyć hashtagi, używaj ich oszczędnie.

Przesadzanie z nimi może wyglądać jak spam i nie jest atrakcyjne dla Twoich obserwujących.

Upewnij się, że Twoje hashtagi są odpowiednie.

Nie używaj modnych hashtagów jako sposobu na ekspozycję, jeśli nie mają one nic wspólnego z Twoim postem lub marką.

Ponownie sprawi to, że ludzie pomyślą, że ich spamujesz, co jest odwrotne do twojej strategii zaangażowania.

Wniosek

Nie przeocz znaczenia pisania dobrego podpisu na Instagramie.

Poświęcasz dużo czasu na wybór i edycję zdjęcia. Upewnij się, że wkładasz tyle samo wysiłku w podpis.

Napisz kilka szkiców przed podjęciem decyzji o najlepszym.

Chociaż chcesz poinformować użytkowników, gdzie jesteś, nie oznacza to, że powinno to być częścią twojego podpisu. To strata miejsca. Zamiast tego użyj tagowania lokalizacji.

Długie podpisy zostaną odcięte, więc napisz najważniejsze informacje na początku.

Zachęcaj do komentarzy użytkowników, zadając pytanie lub mówiąc swoim obserwatorom, aby oznaczali swoich znajomych.

Kieruj ruch do swojej witryny za pomocą linku w swoim bio. Wspomnij o linku w podpisach.

Pomoże Ci to uzyskać większą sprzedaż, jeśli masz witrynę ecommerce.

Promuj konkurs lub prezenty w swoich podpisach.

Dodaj również hashtagi, ale używaj ich oszczędnie.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, otrzymasz więcej zaangażowania we wszystkich swoich postach na Instagramie.

Która strategia podpisów okazała się najbardziej skuteczna dla profilu Twojej firmy na Instagramie?

Total
0
Shares
Related Posts