E-mail marketing to świetny sposób na zwiększenie ruchu i przychodów. Chociaż nie jest to najseksowniejsza forma marketingu, jest to jedna z najbardziej skutecznych.
Jest tak skuteczny, że e-maile stanowią 37% całkowitych przychodów generowanych przez Quick Sprout.
Ale jeśli twoje e-maile są dostarczane do skrzynki spamowej ludzi zamiast ich skrzynki odbiorczej, żaden z e-maili nie będzie czytany. Co oznacza, że nie będziesz generował dużych przychodów, jeśli w ogóle, ze swoich e-maili.
Oto, w jaki sposób możesz zmaksymalizować szybkość dostarczania wiadomości e-mail:
Unikaj spamu
Większość ludzi powie Ci, że nie powinieneś mieć takich słów jak Seks lub kredyt w wiadomości e-mail lub w temacie. Ale jest o wiele więcej słów, których powinieneś unikać. Ponadto, ponieważ słowa różnią się w zależności od branży, nie można polegać na jednej prostej liście obejmującej wszystkie przypadki.
Na przykład słowa, których należy unikać w przestrzeni finansowej, różnią się od słów w przestrzeni e-commerce.
Oto kilka słów, których należy unikać w przestrzeni finansowej:
- $$$
- Niedrogie
- Okazja
- Beneficjent
- Najlepsza cena
- Big bucks
- Gotówka
- Porównaj ceny
- Koszt
- Kredyt
- Biura kredytowe
- Rabat
- Zarabiaj
- Łatwe terminy
- Za darmo
W przestrzeni e-commerce należy unikać następujących słów:
- Jak widać na
- Kup
- Kup bezpośrednio
- Kupowanie wyroków
- Odprawa
- Zamów
- Status zamówienia
- Zamówienia wysyłane przez
- Shopper
Jeśli zastanawiasz się, skąd dostawcy wiedzą, w jakiej przestrzeni się znajdujesz, niektórzy dostawcy oprogramowania do masowej poczty e-mail zadają ci to pytanie, zanim będziesz mógł wysyłać masowe wiadomości e-mail.
Aby uzyskać pełną listę słów, których powinieneś unikać według branży, sprawdź ten post na blogu Hubspot.
Nie zapomnij o podstawach
Zanim przejdę do bardziej zaawansowanych sposobów na zwiększenie dostarczalności, powinieneś upewnić się, że nie tracisz podstaw. Oto podstawowe rzeczy, o których należy pamiętać, wykorzystując marketing e-mailowy:
- Unikaj Czerwieni – czerwony jest głośnym kolorem i jest często używany przez spamerów. Może potencjalnie uruchomić filtry antyspamowe.
- Mylące tematy – od pustych linii tematycznych do tych, które nawet nie pasują do twojej kopii, zachowaj ostrożność, ponieważ są one dużą częścią algorytmu spamu dostawcy poczty e-mail zatrudniają.
- Wielkie litery – unikaj używania wielkich liter w wiadomości e-mail lub temacie.
- Nie przesadzaj z symbolami – unikaj używania zbyt wielu znaków zapytania, znaków dolara i wykrzykników… zwłaszcza z rzędu.
- Nie Linkuj za dużo – od połączeń do działań do linków w wiadomości e-mail, najlepiej nie powinieneś używać więcej niż dwóch lub trzech linków.
- Anuluj subskrypcję linków – każdy z Twoich e-maili powinien zawierać link do rezygnacji z subskrypcji. Im trudniej jest zrezygnować z subskrypcji, tym więcej problemów będziesz miał.
- Bądź dokładny – upewnij się, że zawierają odpowiednie odpowiedz na adres e-mail i od adres, aby ludzie mogli się z Tobą skontaktować, jeśli mają jakiekolwiek problemy.
Wybierz odpowiedniego dostawcę usług
Od Aweber do SendGrid, istnieją tysiące opcji, jeśli chodzi o oprogramowanie e-mail. Oczywiście, niektóre mogą mieć lepsze funkcje niż inne, ale to tylko jeden element układanki, na który powinieneś patrzeć.
Należy pamiętać, że niektórzy dostawcy usług mają znacznie lepsze wskaźniki dostarczania niż inni.
Kiedyś uważałem Infuisionsoft za najlepsze rozwiązanie, ale miałem więcej szczęścia łącząc SendGrid z Ongage.
Oto moje stawki dostaw z Infusionsoft:
A oto moje statystyki z połączenia SendGrid z Ongage:
Jak widać na zrzutach ekranu powyżej, miałem większą listę po migracji do SendGrid, ale moje otwarte stawki były znacznie lepsze. Przeszedłem z 26.07% otwartej stawki do 37.57% otwartej stawki. Mój wskaźnik klikalności wzrósł z 10.46% do 17.48%.
Pamiętaj, że nic innego nie zostało zmienione. Kopia wiadomości e-mail, Temat, a nawet kolejność wiadomości e-mail były identyczne na obu platformach. Udało mi się uzyskać lepsze otwarte stawki, po prostu łącząc SendGrid z Ongage.
Zrób swoje badania, zanim wybierzesz platformę e-mail. Chciałbym to zrobić, zanim zacząłem, ponieważ przetestowałem o jedno zbyt wiele rozwiązań programowych.
Potwierdź swoje IP
Kiedy twoje e-maile trafiają w spam, tak naprawdę nie ma to wpływu na adres e-mail, z którego wysyłasz e-maile. Wpływa na twój adres IP. Sposobem na upewnienie się, że Twoje IP jest czyste, jest uzyskanie certyfikatu.
Dostawcy poczty e-mail, tacy jak Yahoo, mają “białe listy”, które zapewniają, że twoje e-maile nie trafiają do spamu. Trudno jest dostać się na te białe listy, ale dzięki usługom takim jak Ścieżka powrotna możesz dodać swój adres IP do białej listy.
Ta jedna mała sztuczka, chociaż będzie cię kosztować tysiące dolarów rocznie, może pomóc zwiększyć szybkość dostarczania nawet o 40%.
Nie zapomnij być logicznym
Jak myślisz, jaki jest najważniejszy powód, dla którego e-maile ludzi trafiają do skrzynek spamowych? To nie z powodu spamu, złej listy e-mail lub spamowych wiadomości e-mail.
Numer jeden powód, dla którego twoje e-maile prawdopodobnie trafią do czyjegoś skrzynki spamowej, to fakt, że nie używasz logiki.
Dostawcy usług, takich jak Gmail i Yahoo Mail, są wyrafinowani. Jeśli nadal wysyłasz e-maile do osób, które nie otwierają Twoich e-maili, ale otwierają e-maile innych osób, twoje przyszłe e-maile częściej trafią do ich skrzynek spamowych.
To prawda; jeśli ludzie nie otwierają Twoich e-maili, są bardziej skłonni skończyć w skrzynkach spamowych, nawet jeśli odbiorcy nie oznaczą Twojego e-maila jako spam.
Z tego powodu powinieneś budować logikę podczas wysyłania wiadomości e-mail. Większość dostawców oprogramowania oferuje to … oto niektóre z logiki, którą podążam:
- Jeśli ktoś nie otworzy twojego e-maila trzy razy z rzędu, przestań do niego wysyłać e-maile.
- Jeśli ktoś nie otworzy e-maila dwa razy z rzędu, wyślij mu unikalny e-mail the 3rd czas na zwiększenie otwartych stawek.
- Nie wysyłaj wiadomości e-mail zbyt często, ponieważ najprawdopodobniej spowoduje to wypalenie listy.
- Wykorzystaj podwójne opcje, aby upewnić się, że wysyłasz e-maile tylko do osób, które chcą twoje e-maile.
- Jeśli wiadomość e-mail zostanie zwrócona, usuń ten adres z listy.
- Wykorzystaj automatyzację marketingu (film na tej stronie jest trochę salesy, ale powinien dać ci dobre zrozumienie tego, co możesz zrobić z automatyzacją marketingu i segmentacją).
Wniosek
Jeśli nie korzystasz z marketingu e-mailowego, powinieneś zacząć od razu, ponieważ jest to łatwy sposób na zwiększenie przychodów. Niektórzy z moich przyjaciół mówią, że ich lista e-mail jest jak ich osobisty bankomat, ponieważ za każdym razem, gdy robią wybuch, zarabiają tysiące dolarów.
Jeśli korzystasz z e-mail marketingu, traktuj swoją listę jak złoto. Jeśli się tym nie zajmiesz, twoje e-maile nie będą dostarczane do skrzynek pocztowych, co oznacza, że nie będziesz na nich zarabiać.