Jak sprawić, by ktoś zrobił to, co chcesz?
Możesz po prostu zapytać. To zadziała z niektórymi ludźmi. Bardziej udanym podejściem jest jednak odwołanie się do ich ludzkiej natury. Pokaż, co z tego będą mieli.
Jesteśmy prostymi stworzeniami. Scott Adams z Dilbert fame nazywa nas “wilgotnymi robotami”. Dokładny opis jak każdy!
Naciśnij odpowiednie przyciski, a otrzymasz przewidywalną, automatyczną reakcję.
Chociaż lubimy myśleć o sobie jako o wyrafinowanych, inteligentnych i ewolucyjnych, w naszym rdzeniu nie jesteśmy aż tak odlegli od szympansów. W głębi duszy każdy człowiek ma te same popędy, potrzeby, pragnienia.
Zobacz, ile reklam sprzedaje się w oparciu o chciwość, pożądanie i strach. Dlaczego? To działa. Jak to się mówi, Seks się sprzedaje.
To nie znaczy, że powinieneś mieć nagie ciała okryte zapasami hydraulicznymi, lub oddechowy, ponętny głos. Raczej, dowiedzieć się, co podstawowy instynkt jest za zainteresowanie perspektywa i pracy z nim zamiast przeciw.
Na przykład czy twoja perspektywa chce promocji pracy dla pieniędzy, władzy lub zaimponować płci przeciwnej? Czy chcą więcej pieniędzy ze strachu przed długiem, czy nabyć wiele miłych rzeczy? Możesz zobaczyć, jak jeśli się to źle, to mówisz do zupełnie innego rynku.
Zrób to dobrze, dobrze znalazłeś odpowiedni przycisk do naciśnięcia, aby uzyskać przewidywalną, automatyczną reakcję.
Subskrybuj Blog Chrisa Garretta, aby uzyskać więcej blogów, copywritingu i porad marketingowych oraz bezpłatny ebook na temat tworzenia flagowych treści.