Wydaje się, że ogromny segment branży treści online, który wcześniej był szkalowany przez “szanowanych” internetowych “dziennikarzy” (stosowanie cudzysłowów celowe i właściwe), jest wreszcie postrzegany jako kolejny wybawca treści online.
Niektórzy próbują nawet nazwać to ” dziennikarstwem handlowym.”
Właściwie nazywa się marketing afiliacyjny. I to już w Internecie, co najmniej od Amazon uruchomił swój program Associates w 1990 roku, ale nigdy nie dał należytego kredytu jako” szanowany ” Aleja monetyzacji.
Aż do teraz.
W tej 25-minutowej rozmowie, Robert Bruce i ja dyskutujemy …
- Czym jest marketing afiliacyjny?
- Starożytne początki marketingu afiliacyjnego
- Wielki Marketing internetowy konwersji 2013
- Dlaczego affiliate marketing może zrobić wielki model przychodów bazowych
- Różnica między natywną reklamą a marketingiem afiliacyjnym
- Podstawy ujawnienia partnera
- Prosty model biznesowy Copybloggera
Hit the player below to listen now:
Inne opcje odsłuchu:
- Subskrybuj Entreproducer w iTunes
- Przeglądaj archiwum programu
The Show Notes:
- Dlaczego reklama nie działa dla blogerów
- Jak włączyć ujawnienie Affiliate Marketing w punkcie sprzedaży
- Wirecutter
- Były Gizmodo Brian Lam widzi światło
- Przyszłość przychodów Gawker Media to linki partnerskie i Dziennikarstwo handlowe
- Maria Popowa Brain Pickings
- Brainpickings Brouhaha i Problem z linkami partnerskimi
- Jak pasja do fitnessu, zdrowia i szczęścia wywołała dynamiczny Startup Nowych Mediów