Zdroworozsądkowy Przewodnik po pracy

Nie wiem jak wy, ale tworzenie treści nie zawsze jest bułką z masłem. (mmnn, ciasto …)

Widzisz, jak łatwo się rozpraszać?

Pisanie wymaga rzeczywisty korzystanie z mózgu, a nie tylko niski szum ” On ” wymagane do strefy przed telewizorem.

Wymaga to trochę przezorności, może trochę (przynajmniej lekkiego) planowania, a także wielu innych czynników sprzyjających wybijaniu słów na stronie, które mają sens i przekazują wiadomość odbiorcom.

Jest jednak jedna mała rzecz, która może uratować twój tyłek każdego dnia tygodnia, nie tylko na piśmie, ale w życiu. (Chociaż trzymajmy się tego, jak odnosi się to do pisania na dziś.)

To się nazywa zdrowy rozsądek.

A dokładniej, używanie zdrowy rozsądek.

Jestem pewien, że w tym momencie zastanawiasz się, o co mi chodzi z eff i co ma wspólnego zdrowy rozsądek z pisaniem. Cierpliwości!

Właściwe wyznaczanie celów prowadzi do sukcesu

Brzmi całkiem prosto, prawda? Ale ilu z was właściwie ustala cele i ustawia się na sukces?

Łatwo jest wykoleić się (nawet podświadomie), jeśli nie jesteś ostrożny.

W rzeczywistości często ustawiamy się na dokładną odwrotność sukcesu (to się nazywa porażka w przypadku, gdy zastanawiasz się), ignorując rzeczy, które zdrowy rozsądek mówi nam, że są prawdziwe.

Przykład zdrowego rozsądku #1

Jeśli wiesz, że twój idealny czas pisania może wystąpić tylko wtedy, gdy w domu jest cicho, a w domu jest cicho tylko między godzinami 10: 00 a 13: 00 … Confuscius, erm, zdrowy rozsądek mówi, aby zaplanować ten ważny” tyłek w fotelu pisanie ” czas między godzinami 10 i 1, A zaplanuj wszystko inne w godzinach ciszy nocnej.

To właśnie mój zdrowy rozsądek krzyczy na mnie teraz, w każdym razie. Heh.

Ergo, użyj zdrowego rozsądku, aby zaplanować czas pisania, gdy wiesz, że będziesz mieć ciche środowisko, którego potrzebujesz, aby to zrobić, i skonfiguruj się, aby osiągnąć swoje cele.

Oznacza to, że nie planuj swojego mani/pedi w tym czasie, ani nie sprawdzaj e-maili, ani nie balansuj książek, ani niczego innego, co można zrobić w innym czasie. Posadź dupę na krześle i napisz.

Będziesz zdumiony tym, co osiągniesz.

Przykład zdrowego rozsądku #2

Jeśli wiesz, że masz tendencję do rozpraszania się przez surfowanie w internecie, czytanie w Internecie lub sieci społecznościowe, zdrowy rozsądek mówi ci, aby zablokować te rzeczy za pomocą wszelkich środków niezbędnych do uzyskania pisania na cały dzień.

Więc pobierz darmowe oprogramowanie, takie jak Write Monkey, lub użyj jednej z tych wtyczek blokujących witrynę i odetnij dostęp do tych (co prawda przyjemnych) rozrywek, abyś mógł zadowolić się pisaniem.

Brzmi prosto, prawda?

Bo tak jest. Jest to tak błogosławione proste, że zwyczajnie pomijamy to i całkowicie ignorujemy nasz zdrowy rozsądek.

W międzyczasie rozwijasz nawyki pisarskie, które będą cię prześladować przez wiele lat, jeśli nie będziesz ostrożny.

Zobacz, jak łatwo wykoleić swój potencjał sukcesu? Musicie być czujni.

Przykład zdrowego rozsądku #3

Jeśli wiesz, że głód lub pragnienie odciąga cię od pisania i znajdujesz się ciągle w górę iw dół między krzesłem a kuchnią … zdrowy rozsądek podpowiada Ci…

Co?

Powiedz to ze mną.

Zdrowy rozsądek mówi, aby coś zjeść, a może nawet przygotować przekąskę z napojami, aby ułatwić dostęp tuż przy biurku.

Następnie możesz pić i nosh podczas pracy, bez całkowitego zakłócania tempa do przodu, wskakując i biegając do kuchni co 5 minut.

Wiesz, że to tylko (bardzo przejrzysta) wymówka, żeby i tak nie zaczynać z tym pisaniem, więc Odpuść sobie, m ‘ Kay? Twój wynik będzie ci wdzięczny.

Poza tym twój umysł nie będzie mieszany z powodu niskiego poziomu cukru we krwi i nie będziesz miał warczącego brzucha ani tej nędznej suchości w ustach, która sprawi, że będziesz gonił za tą samą myślą w kółko, bez wypluwania niczego spójnego przez klawiaturę.

Wyczuwasz tu trend?

Przykład zdrowego rozsądku # 4

Jeśli wiesz, że rozmowy telefoniczne i przerwy od rodziny i przyjaciół są zakłóceniami, które powstrzymują cię od robienia rzeczy, zdrowy rozsądek każe ci wyłączyć ten cholerny telefon!

Przepraszam, wybacz moje krzykliwe czapki.

Ale to jest naprawdę, naprawdę, naprawdę. podstawowe.

Odwróć się. to. wyłącz.

Albo wciśnij cichy.

Zamknij w sejfie.

Ukryj to gdzieś wysoko, że aż wrzód na dupie dosięga.

Whatevs.

Niezależnie od tego, jak to robisz, nie hiperwentyluj.

Pamiętaj, że naprawdę ważne osoby będą wiedzieć, jak do ciebie dotrzeć, bez względu na to, co w nagłych wypadkach, a mniej ważne rzeczy mogą po prostu poczekać, aż skończysz pisać.

Bez wyjątków. Żadnych wymówek.

Przykład zdrowego rozsądku # 5

Wreszcie, jeśli nie masz pojęcia, gdzie idzie twój czas, nie masz pojęcia, dlaczego Twoje cele pisania nie są spełnione, i nie masz pojęcia, gdzie zacząć modyfikować rzeczy, aby ustawić się na sukces … zdrowy rozsądek mówi ci, aby dowiedzieć się, że gówno już!

Prowadź dziennik, Śledź swój czas i zapisuj każdą rzecz, którą robisz w ciągu dnia, dużą lub małą.

Zrób to przez co najmniej 48 godzin, a pod koniec tego czasu będziesz w stanie zobaczyć dokładnie, gdzie leżą Twoje główne pułapki i dokładnie, gdzie możesz mieć małe kieszenie nieoczekiwanego czasu na pisanie.

Wtedy będziesz wiedział dokładnie. gdzie można rozpocząć wprowadzanie ulepszeń, aby uniknąć sabotowania siebie. (A ty myślałeś, że nie masz czasu. Pfft.)

Widzisz, jak mała rzecz, taka jak używanie zdrowego rozsądku, może pomóc ci osiągnąć sukces pisarski?

Czasami to najmniejsze, najbardziej nieszkodliwe i pozornie najmniej ważne działania, które tworzą największą dynamikę.

Over to you …

Czy świadomie lub nieświadomie wykolejasz się od osiągania swoich celów, pisania lub innych?

Czy zdajesz sobie sprawę, gdzie leżą twoje potencjalne pułapki i gdzie zaczyna się twój potencjał sukcesu?

Robisz coś z tym? Jestem. Zróbmy to razem.

Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

Total
0
Shares
Related Posts

Sztuka bycia ciekawym

“Bądź interesujący.” To dobra rada, ale nic nowego. Prawdopodobnie wiesz od początku, że możliwość zainteresowania czytelników jest kluczową…