Top 5 Porad Tima Gunna dla bardziej stylowej zawartości

Nieco ponad rok temu Brian Clark dał nam przewodnik po blogowaniu, którego nie można nosić.

Brian położył podwaliny pod nieodłączną wartość w mówieniu o tym, co jest nie pracuję. A jeśli nie przeczytałeś posta, Kliknij-Kliknij i weź się za to-a oto dlaczego:

Nic nie zmieniamy, kiedy mamy rację.

Bycie “w porządku” sprawia, że robimy dokładnie to samo, raz po raz, aż stanie się rote. Nawyk.

Ale bycie w błędzie … o świcie uznanie.

Kiedy się mylimy, możemy coś zmienić.

Możemy zmienić nasz kierunek, naszą strategię.

Albo w przypadku Tima Gunna, nasze ubrania.

Jeśli nie znacie Gunna, jest krytycznym okiem stojącym za” Project Runway “i” Tim Gunn ‘s Guide to Style”.”Wie, co działa, i równie ważne, wie, co nie.

Musimy nauczyć się ” sprawić, by to działało.”

Tak więc w interesie nauki i budowania lepszego bloga, Oto pięć rzeczy, które, gdybym miał kierować Tim Gunn (a to byłby wspaniały i niesamowicie stylowy wyczyn), możesz robić źle ze swoim blogiem.

1. SEO to nie nowa czerń

Jestem wielkim fanem oprogramowania SEO Scribe do optymalizacji treści i często używam go na blogach klientów. Jest to potężne narzędzie, które łączy w sobie badanie słów kluczowych, optymalizację treści i budowanie linków w jednym, łatwym do strawienia pakiecie i jest nie do pomyślenia dla każdego, kto ma bloga.

Nie musisz jednak optymalizować każdej tworzonej zawartości.

Jeśli wypełniasz całą szafę czernią, nie masz wszechstronności i trochę się pieprzysz, gdy masz ochotę na odrobinę koloru.

Nie ograniczaj niewiarygodnie potężnego narzędzia, które masz w blogowaniu, wiążąc się 24 / 7 ze strategią opartą na słowach kluczowych.

Tak, mieć strategię SEO. Tak, twórz wspaniałe treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania. Sprytne.

Ale przechodząc do dodaj do tego z czymś własnym-coś, co nie jest tak łatwo zoptymalizować-jest jeszcze mądrzejszy.

Ludzie dzielą się świetnymi treściami, a nie świetnymi słowami kluczowymi. Jeśli masz świetny pomysł na post, ale nie nadaje się do optymalizacji SEO, nie powstrzymuj się. Jest to jeden przypadek, gdy mniej nie znaczy więcej.

2. Rozmowa nigdy nie wychodzi z mody

Wtedy wydawało mi się to dobrym pomysłem.

Jeśli masz zamiar nosić te 4-calowe fioletowe metaliczne buty platformowe z musztardowymi żółtymi rajstopami, musisz mieć świadomość, że wywołasz trochę szumu.

Blogowy odpowiednik zajmuje się soczystym tematem — i zyskuje w zamian dużą uwagę (niekoniecznie pozytywną).

W świecie blogowania buzz znajduje Cię głównie w komentarzach na blogu. Kiedy naciśniesz gorący przycisk, to tam po raz pierwszy się dowiesz.

Kiedy patrzysz na świetne blogi, nierzadko zdarza się, że komentarze stają się jeszcze lepsze niż sam post — więc pozwól im.

Jeśli napisałeś coś, co wzbudza kontrowersje, nie ukrywaj się przed komentarzami.

Przyjmij szum, zarówno pozytywny, jak i negatywny. Ucz się z tego. Zanurz się i porozmawiaj. Twoi czytelnicy podziękują ci (i staną się jeszcze bardziej lojalni z tego powodu).

3. Zaangażowanie jest kluczem do stylu

Tim Gunn powiedział kiedyś,

Być może prawdziwym sekretem stylu jest wypełnienie się po brzegi zaangażowaniem.

Angażowanie to nie tylko prośba o retweety i odpowiadanie na komentarze.

Zaangażowanie polega na wydostaniu się na zewnątrz i zrozumieniu prawdziwego położenia Ziemi. Udział w konferencjach, nawiązywanie kontaktów, czytanie innych blogów, budowanie relacji.

Zacznij przeglądać komentarze i klikać na blogi komentujących. Przeczytaj je. Poznaj swoich fanów oraz twoich przeciwników. Jeśli nie robisz tego teraz, zrób to do zrobienia kilka razy w tygodniu.

Okazywanie prawdziwego zainteresowania jest najmniej, co możesz zrobić, aby odwzajemnić czytelnika za okazanie zainteresowania tobą.

Włączyć. To najbardziej stylowa rzecz, jaką możesz zrobić w blogosferze.

4. Udostępnij go

Jednym z najbardziej znanych cytatów Tima jest krytyka projektu:

Wygląda jak pterodaktyl z gejowskiego Parku Jurajskiego!

Podczas gdy prawie upadłem na podłogę, kiedy to usłyszałem, przypomniał mi prosty fakt: jeśli nikt nie może dowiedzieć się, co próbujesz zrobić z treściami, zawiedziesz.

Kiedy zapraszasz czytelników do spędzenia czasu na czytaniu Twoich treści, upewnij się, że faktycznie masz sens.

To nie znaczy, że jesteś banalny, czy przechodzisz do banału. Oznacza to używanie przykładów, sytuacji i metafor, do których ludzie mogą się odnosić.

Jeśli ludzie będą musieli zbyt ciężko pracować, aby” zdobyć ” twoje treści, przestaną próbować.

(A jeśli nie możesz żyć bez okazjonalnych banałów, wypróbuj tę fajną wyszukiwarkę banałów. Bo prawda jest taka, że czasami odpowiedni banał jest idealnym sposobem, aby przekazać swój pomysł.)

Nie bądź przewidywalny … ale spróbuj dopasować rozmiar.

5. Kontynuuj!

Świetne blogi nie tylko się zdarzają-są budowane.

Fantastyczny blog jest stworzony, podobnie jak kolekcja mody, która pojawia się na wybiegach. Projektanci i rzemieślnicy poświęcają wiele godzin na skrupulatne tworzenie każdego elementu składającego się na kolekcję i wszyscy pracują razem.

Zadziwia mnie, że Tim Gunn nie jest blogerem, ponieważ naprawdę wie, jak to działa. Jeśli więc chcesz zbudować Imperium blogów (lub po prostu takie, które sprawia, że jesteś dumny z tego, co zbudowałeś), pamiętaj, że chodzi o społeczność i krytyków.

Twoja społeczność musi być budowana i pielęgnowana. Twoje treści muszą być kształtowane wokół ich zainteresowań i pragnień. To oni będą kupować twoje rzeczy i nosić je z dumą.

Twoi krytycy dadzą ci rzeczy do przemyślenia i sposoby, które możesz poprawić. Podczas gdy niektórzy będą pełni gorącego powietrza i zakochani w dźwięku własnego głosu, jeśli wsłuchasz się wystarczająco mocno, pojawią się perły mądrości warte związania.

A perły pasują do wszystkiego.

Total
0
Shares
Related Posts