Przewodnik Budowania Linków Oparty Na Relacjach

Relacje są nowym backlinkiem. Teraz, gdy black hat SEO umarł z aktualizacją Google Penguin, społeczność SEO ponownie zakochała się w oldschoolowych taktykach budowania linków. A budowanie relacji może być na szczycie listy. W końcu najlepszym linkiem jest — i zawsze był-link ze strony powiązanego organu. A najlepszym sposobem na uzyskanie linku z wysokiej klasy strony jest zbudowanie legalnej, nietransakcyjnej relacji z osobą, która ją prowadzi. Oto jak.

Zidentyfikuj Wpływowych

Każda branża ma swoich liderów. A jeśli możesz dostać się na ich ekran radaru-i zaoferować im coś wartościowego-nie powinieneś mieć problemu z uzyskaniem od nich linku. Ale najpierw musisz wiedzieć, kim oni są.

FollowerWonk

FollowerWonk to sprytny program SEOMoz, który określa wpływ Twittera. Ważne dla naszych celów, możesz znaleźć najlepszych influencerów w swojej niszy w ciągu zaledwie kilku minut kopania.

Wystarczy udać się do https://followerwonk.com / i zaloguj się używając swojego konta SEOMoz.

Po zalogowaniu kliknij kartę “Szukaj BIOSu na Twitterze”.

I wprowadź słowo kluczowe związane z Twoją niszą.

Sortuj według “autorytet społeczny”.

I dodaj osoby, które Twoim zdaniem pasują do arkusza kalkulacyjnego.

Powtarzaj, aż poczujesz, że masz solidną listę najlepszych psów w swojej branży.

Topsy

Topsy to wyszukiwarka, która pozycjonuje treści w oparciu o akcje społecznościowe. I jest to kolejne niesamowite narzędzie do znajdowania liderów branży. Ogólnie rzecz biorąc, treści, które są najczęściej udostępniane, pochodzą od władz.

Przejdź do http://topsy.com/. wprowadź słowo kluczowe związane z Twoją niszą.

Na pasku wyników wybierz ” Ostatnie 30 dni.”

I sprawdź, czy znajdziesz jakieś nowe osoby lub strony, których nie zauważyłeś za pomocą Followerwonk.

Dodaj tę osobę do arkusza kalkulacyjnego.

Twitter Following

Na koniec spójrz na swoją listę wpływów i zobacz, kto oni za mną.

Przejdź do jednego z profili influencer na Twitterze. Sprawdź, czy mają wybiórczą liczbę osób, które śledzą. To da ci A-listers Twojej branży.


Pierwszy Dotyk

Teraz, gdy masz już swoją listę kontaktów, nadszedł czas, aby Twoje nazwisko pojawiło się na ekranie radaru. Wiele osób popełnia błąd “zimnego wysyłania e-maili” do właściciela witryny i prosi o link lub możliwość publikowania gości. Bardziej subtelny (i skuteczne) podejście polega na użyciu tzw. ” pierwszego kontaktu dotykowego.”Wszystko, co oznacza, że inicjujesz kontakt, nie prosząc o nic od razu. Pamiętaj, że to nie są jednorazowe kontakty. Być może będziesz musiał dotrzeć subtelnie, ale konsekwentnie przez kilka tygodni, zanim naprawdę nadruk na ich mózgu.

Komentowanie Bloga

Jedną z najskuteczniejszych technik pierwszego dotyku jest pozostawienie przemyślanego i wnikliwego komentarza na swoim blogu. Spraw, aby to się liczyło: publikujesz coś na ich własności, więc upewnij się, że przyczyniasz się do czegoś wartościowego.

Idealnie, jesteś jednym z pierwszych, którzy komentują. Aby uzyskać zaklepanie każdego nowego postu, Subskrybuj kanały RSS swojego influencera. Bardzo lubię Google Reader, który organizuje Twoje ulubione blogi i może pomóc ci pozostać w kontakcie z ludźmi, z którymi chcesz budować relacje.

Najpierw udaj się do http://www.google.com/reader. i zaloguj się za pomocą konta Google:

Kliknij przycisk “Subskrybuj”.

I wpisz nazwę jednej z witryn wpływowych.


Czytelnik automatycznie wyświetli najnowsze posty z blogów, które subskrybujesz.

Gdy zobaczysz jeden, który uważasz, że możesz dodać wartość, przejdź do wpisu na blogu:

I zostaw komentarz, który autor będzie wdzięczny.

Kiedy bloger zobaczy taki komentarz, zapamięta cię!

Twitter

Twitter to kolejne niesamowite miejsce, w którym możesz zaangażować swoich influencerów. Jednak wiele osób przychodzi zbyt silny i starają się przyciągnąć uwagę. Zamiast odpowiadać na każdy Tweet, strategicznie wybierz tweety, na które odpowiadasz.

Tweety, które dają Ci najbardziej “odcisk mózgu”, to pytania, ankiety lub tweety pomocy. Są to tweety, w których osoba aktywnie prosi o odpowiedź. Innymi słowy, czas zabłysnąć.

Oto pytanie tweet przykład:

Odpowiedz szczerze.

A Ty jesteś w ich umyśle (przynajmniej na sekundę).

Google Plus

Google Plus jest doskonałym miejscem, aby skontaktować się z branży mover i shakers. A ponieważ jest mniej tłoczno niż Twitter, twoja wiadomość ma szansę się wyróżnić. Najpierw znajdź osobę, z którą chcesz się skontaktować.

Dodaj je do swoich kręgów.

I dodaj komentarz.

Widzisz, że byłem jedyną osobą, która skomentowała post? To nigdy nie nastąpi na Twitterze czy Facebooku.

E-mail

Tak długo, jak jest komplementarny, autentyczny i nie nachalny, e-mail to fantastyczny sposób na nawiązanie bezpośredniego połączenia z najlepszymi blogerami w twojej niszy. Pamiętaj: w tym momencie twoim celem jest po prostu sprawić, by wiedzieli, kim do cholery jesteś. I nie ma lepszego sposobu, żeby to zrobić, niż dostać się do ich skrzynki odbiorczej.

Oto kilka różnych szablonów wiadomości e-mail, których możesz użyć, aby zostać zauważonym:

  • E-Mail “Kocham Cię, Człowieku”

W tym e-mailu wysyłasz blogerowi wiadomość, aby dał im znać, że doceniasz ich pracę.

  • “That Post Rocks!”E-mail

Ten e-mail podkreśla konkretne (najlepiej od niedawna) kawałek treści, który uznałeś za szczególnie niesamowity.

  • E-mail “nie rozumiem”

Tutaj po prostu docierasz do nich z legalnym pytaniem o coś, nad czym się zastanawiałeś.

Kontynuuj Z Wartością

Gdy poczujesz, że spędziłeś wystarczająco dużo czasu i energii, aby je poznać, nadszedł czas, aby uzyskać link. Oczywiście proszenie ich o link nie zadziała – trzeba dać im uzasadnienie aby chcieć połączyć się z Tobą (Pamiętacie perswazję 101: “co z tego będę miał?”).

Post Gościnny

Wysokiej jakości Post Gości jest jednym z najprostszych sposobów uzyskania linku. W rzeczywistości post gościa jest dopasowany do nieba: twój cel blogera potrzebuje wysokiej jakości treści…i potrzebujesz linku. A ponieważ już Cię znają, oferowanie im postu gościa nie będzie traktowane jako transakcyjne lub potrzebujące.

Aby upewnić się, że nie zostaniesz zestrzelony, sprawdź, czy twój cel ma tendencję do akceptowania postów gości.

Po pierwsze, poszukaj wytycznych dotyczących postów gości lub napisz do nas:

Jeśli go nie znajdziesz, sprawdź, czy bloger zaakceptował posty gości w przeszłości, korzystając z tych ciągów wyszukiwania:

  • site:targetblog.com “guest post”
  • site:targetblog.com “post written by”
  • site:targetblog.com “guest author”

Niektóre, jak w poniższym przykładzie, mają nawet kategorię dla postów gości:

Teraz to tylko kwestia napisania czegoś i przesłania.

Ulepszanie Popularnych Treści

Większość wiodących blogerów jest liderami, ponieważ “wystarczająco dobry” nigdy nie wystarcza. Zawsze chcą podnosić wartość swoich treści coraz wyżej. Jeśli w jakiś sposób możesz poprawić ich treść, niż już jest, czasami możesz zdobyć link w zamian za pomoc.

Aby pokazać ci przykład, bloger stworzył arkusz kalkulacyjny, aby śledzić strategię linkowania wstecznego Pata Flynna… i został nagrodzony linkiem:

Pomyśl, jak możesz zrobić to samo.

Po pierwsze, przejdź do bloga i sprawdź, czy mają obszar “najpopularniejsze posty” na pasku bocznym.

Pomyśl o sposobach, w jaki możesz dodać wartość za pomocą:

  • Interaktywne narzędzie (trudno powiedzieć “nie”)
  • Rozszerzony przewodnik
  • Wideo
  • Lista kontrolna do pobrania
  • Niestandardowy projekt (jak infografika)

Aktualizacja Starej Zawartości

Większość głośnych blogerów jest zajętych. A obowiązki, takie jak aktualizowanie starych postów —nawet popularnych — czasami mogą spaść przez szczeliny. Jeśli znajdziesz sposób na szybką aktualizację ich istniejących treści, mogą po prostu nagrodzić cię linkiem.

Nie ma do tego skrótu: musisz przejrzeć ich stare posty i sprawdzić, czy jest sposób, aby dodać do tego wartość.

Po pierwsze, dowiedz się, kiedy rozpoczął się blog, sprawdzając datę praw autorskich:

Następnie przejdź do Google i użyj operatora wyszukiwania ” strona:”.

Sortuj wyniki, aby zobaczyć tylko najstarsze strony witryny.


I rozpocznij datę od grudnia roku, w którym strona zaczęła się rok później.

Teraz przejrzyj wyniki i zobacz, czy jest coś, co wymaga aktualizacji. Szukaj postów z dużą ilością linków lub poruszających szybko poruszające się tematy (SEO, Pinterest).

Oto post, który pasuje do rachunku: wiele linków wychodzących i o Twitterze (platforma, która zmienia się cały czas).

Najpierw uruchom Stronę poprzez Screaming Frog SEO Spider (program możesz pobrać z: http://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/) aby szukać niedziałających linków.

Skopiuj adres URL do Screaming Frog.

Kliknij zakładkę “zewnętrzne”.

I sortuj według kodu statusu.

Wygląda na to, że sporo niedziałających linków!

W Tym Limity Czasu Połączenia (zwykle martwe miejsca)

I 404s (brak stron).

Chociaż może się to wydawać zepsutym budowaniem linków na początku rumieniec, jest to w rzeczywistości zupełnie inna strategia. Zamiast poinformować go o niedziałających linkach i zasugerować, że dodaje link do twojej witryny, w rzeczywistości go znajdziesz artykuły zastępcze dla wszystkich uszkodzonych linków:

Wyobraź sobie, jak będzie wdzięczny, że uratowałeś mu cały ten czas i energię! Pamiętaj: nie pytaj o link. Jeśli się z Tobą połączy, świetnie. Jeśli nie, to też spoko. Teraz jesteś w jego łaskach, więc kiedy możesz ponownie zaoferować coś wartościowego, może on połączyć się z Tobą.

Usprawnij Korzystanie Z BuzzStream

BuzzStream to fajna płatna usługa, która może ułatwić znalezienie i śledzenie relacji online.

Najpierw przejdź do https://app.buzzstream.com/create_account i zarejestruj się na bezpłatny okres próbny (wymagana karta kredytowa):

Dodaj pasek narzędzi Buzzmarker do swojej przeglądarki:


Dodaj adres URL swojej witryny:

Istnieje tysiące sposobów korzystania z tego narzędzia, ale pokażę Ci kilka z najpotężniejszych.

Łatwe Wyszukiwanie I Zbieranie Informacji Kontaktowych

Znalazłeś stronę, z której chciałbyś uzyskać link. Świetnie. Jak dotrzeć do tej osoby? Narzędzie Buzzmarker faktycznie znajduje i zbiera dane kontaktowe dla Ciebie.

Po prostu przejdź do dowolnej strony:

I naciśnij przycisk Buzzmarker na pasku zakładek.

Narzędzie automatycznie znajdzie wszelkie e-maile kontaktowe lub adres URL formularzy kontaktowych na stronie:

Możesz również zeskrobać informacje whois dla witryn bez wyraźnych danych kontaktowych:

I dodaje, że dane kontaktowe do formularza:

Zarządzanie Etapami Relacji

Jeśli nawiązujesz kontakt z dziesiątkami blogów, może to być trudne (jeśli nie niemożliwe) żeby pamiętać, Z kim się skontaktowałeś. Z BuzzStream, można łatwo śledzić, co masz nadzieję osiągnąć z każdego związku … i jak daleko jesteś.

Odwiedź stronę, z której chcesz uzyskać link i ponownie naciśnij przycisk Buzzmarker.

Tym razem wypełnij szczegóły dotyczące strony i swoich celów.

Wybierz etap relacji.

I Dodaj zadanie.

Teraz przewiń do dołu strony i naciśnij “Zapisz”.

Po zalogowaniu się do Pulpitu Nawigacyjnego BuzzStream zauważysz, że witryna została dodana do listy ” witryny internetowe:

Jeśli coś się zmieni, kliknij na wpis i zmień etap relacji.

Poszukiwanie

Poszukiwanie jest podejściem strzelby, które może wylądować kilka inaczej pomijane klejnoty. To narzędzie skanuje wyniki Google dla wprowadzanych słów kluczowych i automatycznie wyszukuje informacje kontaktowe i konta w mediach społecznościowych.

Naciśnij przycisk “strony internetowe” w górnej części obszaru konta BuzzStream:

I kliknij przycisk “poszukiwanie”:

Wprowadź słowa kluczowe ściśle dostosowane do swojej niszy. Ogólnie rzecz biorąc, strony, które są w rankingu na pierwszej stronie dla konkurencyjnego słowa kluczowego są najpotężniejsze (i najtrudniejsze) miejsca, z których można uzyskać linki.

Kliknij “Zapisz”.

Narzędzie zajmie trochę czasu, aby wyszukać i przywrócić wyniki. Aby znaleźć wyniki, naciśnij przycisk “poszukiwanie” i wybierz profil utworzony wcześniej.

Jeśli widzisz stronę, która wygląda jak dobry link, naciśnij przycisk “Lubię to”.

I zostanie dodany do twojej listy potencjalnych klientów.

Podczas tego rodzaju ogólnych ciągów wyszukiwania może pracować dla poszukiwania, to zwykle będzie pokazać swoją konkurencję (które mogą być niechętne do linkowania do ciebie).

Możesz użyć niektórych zaawansowanych ciągów wyszukiwania w narzędziu, aby znaleźć bardziej ukierunkowane strony i witryny, takie jak:

  • allintitle: zasoby + słowo kluczowe
  • napisz do nas + “słowo kluczowe”
  • keyword + “gość autor”
  • słowo kluczowe + “zaproponuj zasób”

Total
0
Shares
Related Posts