3 Nowoczesne błędy marketingowe i jak je naprawić

Tradycyjny marketing nie jest z natury wadliwy, ale nie rozwinął się zbytnio pomimo zmieniających się technologii.

Nawet przy tak wielu nowych narzędziach, za pomocą których można przekazywać nasze wiadomości potencjalnym klientom, zwłaszcza w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i inne, niewiele firm robi coś znacznie innego niż kiedyś.

Facebook to fantazyjny album ze zdjęciami dla wielu firm. Twitter jest często tylko maleńką maszyną prasową.

Spójrzmy na trzy typowe błędy marketingowe i jak można je naprawić, korzystając z zasad zawartych w mojej nowej książce Jesteś: dlaczego Smart Marketing to pomoc a nie Hype.

Przedstawiam Plan obronny, który zdobędzie serca, umysły, fanów i klientów w realny i powtarzalny sposób. Ten plan to Ty.

Jeśli tworzysz marketing, którego ludzie naprawdę chcą, możesz zrezygnować z “szoku”, “podziwu” i “wirusa” i skupić się na rozwiązywaniu problemów, odpowiadaniu na pytania i tworzeniu długotrwałych relacji z klientami.

Problem 1: Twoim planem jest “być niesamowitym”na Twitterze unoszącym się nad klawiaturą czekając na kolejną przerwę w zasilaniu Superbowl / Oreo

Istnieją dwa sposoby, aby firmy odniosły sukces w tej erze: być “niesamowitym” lub być użytecznym. Na Ostatnie jest bardzo niezawodny i całkowicie wykonalny.

Chociaż bycie niesamowitym może działać, jest to trudne do zrobienia i nie daje wiarygodnych, liniowych wyników. Więc zamiast stawiać wszystkie swoje pieniądze na “niesamowite”, co jeśli zamiast polegać na prostej, uniwersalnej metodzie marketingu i sukcesu biznesowego — takiej, która nigdy nie była ważniejsza ani łatwiejsza do osiągnięcia?

Co jeśli zamiast próbować być niesamowitym skupisz się na byciu użytecznym? Co jeśli zdecydujesz się informować, a nie promować?

Znasz to wyrażenie :” jeśli dajesz człowiekowi rybę, karmisz go przez jeden dzień; jeśli uczyć człowiek do łowienia ryb, karmisz go przez całe życie”? Cóż, to samo dotyczy marketingu: jeśli coś sprzedajesz, to dziś zyskujesz klienta; jeśli pomoc ktoś, jesteś klientem na całe życie.

Nazywam tę praktykę Youtility.

Nie “użyteczność”, ponieważ użyteczność jest towarem bez twarzy. Ty to marketing do góry nogami. Zamiast marketingu, który jest potrzebny firmom, Ty jesteś marketingiem, który jest pożądany przez klientów. To niezwykle przydatne informacje, dostarczane za darmo, które budują długotrwałe zaufanie i pokrewieństwo między Twoją firmą a Twoimi klientami.

Problem 2: tak naprawdę nie wiesz, czego chcą twoi klienci

Aby twój marketing był tak przydatny, że ludzie go chcą i chętnie za niego zapłacą, musisz zrozumieć, czego potrzebują Twoi potencjalni klienci, aby podejmować lepsze decyzje i jak możesz poprawić ich życie, dostarczając go.

Wiele bezpłatnych narzędzi od Google może pomóc ci zrozumieć potrzeby klientów, w oparciu o to, czego ludzie szukają i kiedy.

Google Trends umożliwia porównywanie wzorców wolumenu wyszukiwania w różnych lokalizacjach i przedziałach czasowych, a także udostępnia powiązane terminy wyszukiwania i porównywany wolumen dla nich.

Narzędzie słów kluczowych Google jest często używane do określania, które hasła wyszukiwania mają zostać uwzględnione w płatnej kampanii reklamowej w wyszukiwarkach. Zaczynając od jednego, kilku lub setek terminów zalążkowych, narzędzie słów kluczowych poleci następnie szereg alternatyw i wyświetli porównawczą liczbę wyszukiwań i poziom konkurencji (liczba istniejących reklamodawców na termin).

Problem 3: używasz mediów społecznościowych, aby przypomnieć ludziom, jak wspaniałe są Twoje produkty

Dzisiejsi konsumenci są oblegani przez każdą firmę każdego typu, rozmiaru i opisu, aby przyciągnąć uwagę do znajomych, śledzić, subskrybować, czytać, oglądać i klikać.

Niewyobrażalni marketerzy próbują wyróżniać się częstotliwością wiadomości lub wymieniając łapówki na uwagę (co skutkuje eksplozją konkursów i prezentów na Facebooku, między innymi taktyki).

Nie przetrwasz krzycząc najgłośniej i opierając się wyłącznie na anachronicznym marketingu przerwań. Nie możesz ogłosić, że prezentujesz ” największą sprzedaż w historii!”każdego dnia (patrzę na Ciebie, Macy’ s) lub po prostu przepisz część swojej broszury online i miej nadzieję, że Google przekieruje klientów na Twoją stronę.

Użyj mediów społecznościowych, aby promować swoje przydatne informacje pierwszy, a Twoja firma drugi. Duża objętość bez jakości lub substancji może wyrządzić więcej szkód niż pożytku w mediach społecznościowych.

Zmienił się sposób, w jaki klienci zbierają informacje o firmach i podejmują decyzje zakupowe. Czas i uwaga konsumentów nigdy nie były bardziej ograniczone, a ich podejrzenie leniwego przerwania marketingu nigdy nie było bardziej dotkliwe. W tym klimacie nie wchodzi się w grę, jest to konieczne.

Fragment z Jesteś: dlaczego Smart Marketing to pomoc a nie Hype autor: Jay Baer, opublikowany pod koniec czerwca Przez Portfolio / Penguin. Zobacz YoutilityBook.com dla innych zasobów.

Total
0
Shares
Related Posts