4 Słowa, Które Otworzą Twój E-Mail

“You Are Not Alone”

W ciągu dwóch i pół roku wysyłania wszelkiego rodzaju e-maili do wszelkiego rodzaju list, prosta fraza “nie jesteś sam” jest najbardziej otwartym tematem, jaki kiedykolwiek widziałem — zdecydowanie.

Ponieważ Aweber liczy każdy otwarty e-mail, nawet jeśli pochodzi od tego samego Użytkownika, ten pojedynczy temat ma średnią szybkość otwierania 90% i przekroczyła 100% kilka razy.

Widziałem ten temat z powodzeniem stosowany w wiadomościach e-mail, od content marketingu przez rozwój osobisty po trening nocnika, z tuzinem pionów pomiędzy.

Wyniki są zawsze takie same.

Nie chcę być sam jest przekonującym, powszechnie uznanym stwierdzeniem.

Potrzeba przynależności, aby wiedzieć, że inni przechodzą przez te same doświadczenia życiowe, jest pierwotna.

Oczywiście, istnieje wiele sposobów, aby odwołać się do naszych prymitywnych ludzkich potrzeb w temacie wiadomości e-mail, ale wiele może (i będzie) wysłać wiadomość bezpośrednio do folderu spam.

Pokażę Ci, jak tego uniknąć. …

Daj czytelnikowi znać, że ktoś jest po jego stronie

Bez względu na to, jaką wiadomość wysyłasz lub jaką usługę sprzedajesz, jeśli przypomnisz czytelnikowi, że ktoś rozumie, przez co przechodzi i dba o pomoc, staniesz się ich tymczasowym bohaterem.

Zrób to. wielokrotnie i trwale umocnisz tę pozycję.

Użyj tego tematu, aby otworzyć wiadomość e-mail, ale traktuj otwarcie jako pierwszy krok. Gdy przyciągniesz uwagę czytelnika, udowodnij, że na to zasłużyłeś, zapewniając użyteczne rozwiązanie ich najbardziej palącego problemu.

Nawet najskuteczniejszy temat na świecie tylko cię wciąga. Twoim zadaniem jest rozwiązywanie problemów.

Twój temat to zaproszenie na kolację; nadal musisz ugotować danie główne.

Nie tylko temat “nie jesteś sam” otwiera się jak szalony, ale ma bardzo wysoki wskaźnik odpowiedzi. Nie jest to zbyt zaskakujące, ponieważ odpowiada bezpośrednio na potrzebę społeczności i połączenia.

Upewnij się, że odpowiesz. To niesamowite, jak bezpośrednie reagowanie na potrzeby czytelnika sprawia, że A-B-C jest łatwe do pielęgnowania satysfakcjonujących relacji.

Pomóż ludziom rozwiązać ich problemy i uwolnij ich od poczucia izolacji, a oni cię wynagrodzą.

Zastanawianie się, jakiego rodzaju zapewnienia potrzebuje twoja publiczność

Temat “nie jesteś sam” działa, ponieważ łączy się z żywiołową ludzką potrzebą — a dobra wiadomość jest taka, że studnia ludzkiej potrzeby jest bez dna.

Odpowiedzieć na jedną potrzebę lub na więcej, ale musisz zapewnić to, czego ludzie naprawdę pragną jeśli spodziewasz się dotrzeć do korzeni tego, kim są.

Odkryj to i wszystko inne staje się łatwe; rozwijanie listy, pielęgnowanie relacji, i, ostatecznie, zamknięcie transakcji.

Można było przeczytać książkę Roberta Cialdiniego Wpływ dla łatwo dostępnego wglądu w to, co sprawia, że wszyscy tik, ale wierzcie lub nie, to łatwiejsze niż to.

Aby odkryć podstawowe pragnienia odbiorców — pomyśl o tym, co nie pozwala Ci spać w nocy.

Co sprawia, że jesteś zmartwiony, szczęśliwy, smutny, zdegustowany, przestraszony, zaskoczony lub samotny?

Jeśli jesteś częścią swojego rynku, to, co jest prawdą dla Ciebie, prawdopodobnie jest prawdą dla nich. Dowiedz się, co to jest, a będziesz jingling Klucze do królestwa.

Bonus tip-negatywność sprzedaje

Ludzie zawsze będą pracować ciężej, aby zachować coś, co mają, a nie próbować zdobyć coś, czego chcą-nawet jeśli rozpaczliwie chcę go.

Negatywne nagłówki i kopiowanie ostrzegają odbiorców o potencjalnie poważnym problemie — który możesz następnie rozwiązać i rozwiązać. Pomagając ludziom zachować dla nich coś ważnego, zyskałeś również zaufanie.

Bądź pomocny, Rozwiąż problem, martw się i zamień go w uśmiech. Otworzy ci się e-mail, nawiążesz przyjaźnie i pielęgnujesz związek, który będzie wypłacał dywidendy przez długi czas.

Co więcej, ty (i Twoja firma) już nigdy nie będziecie sami.

Total
0
Shares
Related Posts

Budowanie Listy E-Mail

Wbrew powszechnemu przekonaniu, e-mail marketing nie jest martwy. W rzeczywistości, jeśli chcesz zmaksymalizować zysk swojej firmy, jest jedna…