Zaskakujące słowa, które dostają Treści udostępniane w mediach społecznościowych

Chcesz więcej ruchu w mediach społecznościowych?

Czy wiesz, że słowa, których używasz w swoich treściach, mogą drastycznie wpłynąć na ruch w mediach społecznościowych? Na przykład, jeśli chcesz więcej ruchu na Facebooku, używanie słów takich jak “kiedy”, “powiedz nam”, “prześlij”, “oferty” i “rabaty” może pomóc ci uzyskać więcej udziałów, polubień i ruchu w Twojej witrynie.

Z drugiej strony, jeśli użyjesz słów “konkurs”, “promocja” lub “kupon” na Facebooku, w rzeczywistości otrzymasz mniej akcji i polubień oraz mniejszy ruch.

Aby pomóc ci określić, jakich słów powinieneś używać i jakich słów powinieneś unikać na Facebooku, Twitterze, LinkedIn i Google+, stworzyłem infografikę, która rozbija pożądane i niepożądane użycie słów na każdej z tych platform mediów społecznościowych.

The Surprising Words That Get Content Shared on Social Media

Wniosek

Możesz nie wierzyć, że zmiana jednego lub dwóch słów może wpłynąć na ruch w mediach społecznościowych, ale naprawdę może. Wystarczy spojrzeć na strony takie jak Upworthy. Spisali się bardzo dobrze ze względu na swoje tytuły.

Jeśli szukasz większego ruchu w mediach społecznościowych, połącz słowa widoczne na powyższej infografice z pomysłami na nagłówki w tym poście na blogu.

Jakie inne słowa mogą pomóc ci zwiększyć ruch w mediach społecznościowych?

Umieść Ten Obraz W Swojej Witrynie (skopiuj kod poniżej):

Total
0
Shares
Related Posts