Sekretny SOS Groupona (i jak sobie kupić)

  • Google ma tajny algorytm rankingu niektórych stron internetowych przed innymi.
  • Facebook ma ten zabójczy efekt sieciowy — im więcej osób z niego korzysta, tym więcej osób z niego korzysta(patrz wcześniej: faks).
  • Amazon ma wybór, łatwość obsługi i rodzaj zaufania, którego nie można kupić.

Jaki sekretny sos ma Groupon?

E-mail? Zasadniczo Groupon wysyła codzienne e-maile z prostymi ofertami dla lokalnych ofert.

Teraz my tutaj w Copyblogger jesteśmy również marketerami e-mail. Tak jak wielu z was.

Czy e-mail nie powinien być martwy? A jednak Groupon ma wkrótce wejść na giełdę, z szacowaną wyceną na 25 miliardów dolarów.

Czy nikt nie powiela tego, co Groupon robi na niszowych zasadach i nie odpuści u swoich klientów? Jasne, mówiłem ci nawet, jak to zrobić tutaj.

Różnica polega na tym, że Groupon ma coś, czego ty możesz nie mieć. Ale ty can zdobądź to, jeśli rozumiesz, jakie to ważne. Uświadom sobie, że niekoniecznie chodzi o boisko, to jak to jest dostarczane.

Groupon ma zgraję pisarzy i twardych redaktorów. 400.

I nie mówię o marginalnych Elance ‘ ach, którzy myślą, że Microsoft Word daje im licencję na pisanie. Nie mówię też o ludziach, którzy ledwo potrafią połączyć słowa w zdanie w jakimkolwiek języku, a tym bardziej w angielskim.

Mówię o poetach, twórczych pisarzach i artystach każdego paska. Pisarze.

Jesteśmy firmą wartą 5 milionów dolarów rocznie (i szybko się rozwijamy) z powodu naszej niedopasowanej kolekcji buntowników, hipisów i poetów kto umie dobrze pisać. Groupon uderzył w przycisk turbo, zatrudniając masowo tego samego typu ludzi, a ich wycena odzwierciedla to.

To ma sens. W końcu mogę nauczyć każdego, kto umie pisać, jak sprzedawać.

Do diabła, mogę nawet nauczyć cię pisać trochę lepiej.

Ale nie mogę cię nauczyć jak pisać. Uczysz się pisać, pisząc.

Wykonaj pracę, aby stać się prawdziwym pisarzem, lub znajdź kogoś, kto zrobi to za Ciebie … i zrób to dobrze.

Scenarzysta prowadzi ten serial.

Groupon o tym wie. A Ty?

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts