Czy kiedykolwiek powiedziano ci, że nie możesz oceniać książki po okładce?
Ta tradycyjna mądrość nie jest prawdziwa.
Nie tylko można dokonać trafnych ocen na temat czegoś z jednego spojrzenia, prawie na pewno to robisz setki razy dziennie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.
Nie tylko książki oceniamy na podstawie pierwszych wrażeń. Blogi i inne strony internetowe są również na linii ognia.
Podczas gdy wszyscy lubimy myśleć, że jesteśmy otwarci, każdy z nas nieustannie podejmuje natychmiastowe osądy i decyzje. Oceniamy wszystko, od książek i firm po ludzi na podstawie naszych pierwszych wrażeń.
I jest tylko gorzej. Im bardziej rozproszona jest nasza uwaga,tym szybciej podejmujemy decyzje.
Jak układa się Twoja strona? Czy te krytyczne pierwsze sekundy przyciągają nowych gości … czy wysyłają ich do drzwi?
Dlaczego pierwsze wrażenia są ważne?
Jeśli kiedykolwiek wybrałeś nowe czasopismo z półki, to dlatego, że było coś, co ci się podobało w okładce.
Jeśli kiedykolwiek odwiedziłeś bloga i opuściłeś pięć sekund później, nie czytając ani słowa, użyłeś tam również swoich mocy natychmiastowego osądzania.
Może nie powinniśmy oceniać książek po okładkach, ludziach po ubraniach, firmach po stronach internetowych lub blogach po projekcie. Ale my tak.
Jesteśmy zdeterminowani, by podejmować szybkie decyzje.
Jaskiniowcy przetrwali dzięki swojej zdolności do szybkiego osądzania. Mogę to zjeść? Czy to mnie zje?
Nie możesz długo rozważać swoich opcji, gdy w jaskini czeka na ciebie trójka głodnych dzieciaków, słaba włócznia w dłoni i włochaty Mamut.
Dlaczego czytelnicy polegają na pierwszych wrażeniach
Na szczęście przeszliśmy już za tym całym mamutem, ale nadal polegamy na pierwszych wrażeniach, aby dowiedzieć się, co jest ważne, co jest użyteczne, co jest godne zaufania … a co nie.
Jesteśmy nieustannie bombardowani reklamami, piszczącymi telefonami komórkowymi, animowanymi przyciskami i wyskakującymi oknami. Pierwsze wrażenia pomagają nam oddzielić chłód od rupieci.
A gdy już zrobi się pierwsze wrażenie i zdecydujesz, czy ktoś jest ekspertem, czy amatorem, czy jego blog jest wart przeczytania, czy nie, trudno zmienić zdanie.
Pierwsze wrażenia nie tylko się liczą. One Ostatnie.
Co trzeba zrobić, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Ponieważ nie wiesz, gdzie ludzie po raz pierwszy spotkają się z Tobą w Internecie, musisz być konsekwentny. Upewnij się, że wyglądasz najlepiej wszędzie, gdzie masz obecność w Internecie.
Twoje zdjęcia i profile nie muszą być identyczne, ale powinny przynajmniej przekazywać te same wartości i obraz.
Podobnie treść na Twoim blogu powinna zrobić jedno spójne wielkie wrażenie, niezależnie od tego, czy czytelnik wyląduje na Twoim najnowszym poście, czy klasyku z Twoich archiwów.
Oto pięciopunktowa Lista kontrolna, która pomoże Ci stworzyć zwycięskie pierwsze wrażenie i przekonwertować więcej odwiedzających na lojalnych czytelników.
1. Sprawdź wszystkie swoje profile online
Oznacza to Twitter, Facebook, LinkedIn i gdziekolwiek indziej masz obecność online (w tym na stronie Informacje).
Nigdy nie wiesz, którą stronę witryny ludzie zobaczą jako pierwsi i nigdy nie wiesz, w jaki sposób najpierw połączą się z Tobą online.
Udane blogi stale ewoluują i zmieniają się, więc Twoje profile online muszą to odzwierciedlać.
Jasno określ rodzaj treści, które oferujesz. Czytają w sieci, nie czytają w myślach. Jasny, zwięzły język i bogate w korzyści nagłówki pomagają czytelnikom natychmiast wiedzieć, czy są we właściwym miejscu.
2. Spójrz na swoją stronę świeżymi oczami
Wyobraź sobie, że nigdy wcześniej nie odwiedziłeś swojej witryny i nie wiesz, o co chodzi. Jakie pierwsze wrażenie robią ci nowi goście? Czy to wrażenie, że chcesz odejść?
Jeśli nie, może to być czas, aby zaktualizować projekt i kopię bloga.
Upewnij się, że projekt jest dopracowany i profesjonalny. Pomyśl o swojej marce, w tym o obrazach, kolorach i języku, które najbardziej przypadną do gustu Twojej grupie docelowej.
Jeśli Twoja strona wygląda nudno, amatorsko lub tanio, tak będziesz postrzegany.
3. Użyj podpisu e-mail
Twój podpis e-mail to prime real estate. Rozważ użycie narzędzia takiego jak Wisestamp, aby dodać swoje zdjęcie, specjalną ofertę i link do najnowszego posta na blogu do wszystkich wiadomości e-mail.
Podpis tekstowy e-mail może być również potężny, jeśli użyjesz go, aby powiedzieć ludziom, co czyni cię wyjątkowym. Zachowaj świeżość i sens, nie udostępniaj tylko tego cytatu, który Ci się podobał w 2007 roku.
4. Spójrz jeszcze raz na swoje zdjęcie profilowe
W większości przypadków powinieneś użyć swojego zdjęcia, szczególnie w mediach społecznościowych. Ludzie chcą wchodzić w interakcje z innymi ludźmi, a nie z logo.
Profesjonalne zdjęcie warto zapłacić za, ale jeśli nie masz czasu lub budżetu, upewnij się, że zdjęcie profilowe jest jasne, widoczne i radosne.
Wolisz spędzać czas i pracować ze szczęśliwymi ludźmi? Następnie upewnij się, że Twoje zdjęcie sprawia, że wyglądasz przyjaźnie i otwarcie. W razie wątpliwości poproś znajomego o szczerą opinię.
Oprzyj się pokusie używania zdjęć, w których wyglądasz fajnie lub seksownie … zamiast tego możesz natknąć się na znudzonego lub zrzędliwego.
Graj bezpiecznie i uśmiechaj się jak Copyblogger, Problogger, Sonia Simone i ja. Więc nawet jeśli jesteś uczucie zrzędliwy, zestresowany lub zmartwiony, wyglądasz jak pewna siebie, przyjazna osoba, z którą Twoi klienci chcą pracować.
5. Upewnij się, że Twoja witryna może być skanowana
Nowi użytkownicy sieci nie mają czasu, aby przeczytać wiele w ciągu pięciu sekund, które zajmuje im podjęcie decyzji, czy chcą wiedzieć więcej, czy nie. Chcą zeskanować Twoją witrynę, więc Ułatw im to.
Nowi użytkownicy bloga mają trzy główne pytania:
- O czym jest ten blog?
- Kto to pisze?
- Co zyskam z lektury?
Slogan to szybki sposób na to, aby ludzie dowiedzieli się, o czym jest Twój blog w mniej niż sekundę.
Zdjęcie Ciebie lub da im znać, kto to pisze.
Przydatne tematy, przekonujące obrazy i nieodparte nagłówki pozwolą ludziom wiedzieć, dlaczego powinni to przeczytać.
Większość witryn z czasem staje się zaśmiecona. Zaczynasz od prostego, czystego projektu, a następnie dodajesz kilka linków, kilka widżetów, kilka banerów reklamowych … i nagle Twój elegancki design stał się mylącym bałaganem.
Pamiętaj, że większość ludzi spędza tylko pięć sekund na przeglądaniu Twojej witryny, zanim zdecyduje, czy czytać dalej, czy szukać gdzie indziej.
Mówią, że masz tylko jedną szansę, aby stworzyć pierwsze wrażenie.
Co zamierzasz zrobić, żeby to się liczyło?

Nasz system stron docelowych dla WordPress zarządza wszystkimi ciężarami, jeśli chodzi o Przekształcanie ruchu w pieniądze:
- Szybko i łatwo twórz krytyczne style strony docelowej 7 za pomocą WordPress, Dodaj styl wizualny dzięki dołączonej niestandardowej grafice i kontroluj czcionki, kolory i style bez kodu.
- Spraw, aby twoje słowa działały z poradami copywriting dostarczanymi bezpośrednio z interfejsu WordPress dla każdego typu strony docelowej, a także przewodnikiem po seminarium skutecznego kopiowania i podręczniku.
- Szczegółowe seminaria optymalizacji konwersji, łatwe testy dzielenia z WordPress i narzędzia SEO zapewniają, że uzyskujesz jak najwięcej ze swoich stron docelowych.
Dowiedz się więcej o założeniu tutaj.