Jak sfinalizować transakcję z kopią?
To pytanie jest ważne, ponieważ możesz skończyć pisząc doskonałą kopię, która przyciąga uwagę klientów, przyciąga ich, a następnie ściąga ich w dół po równi pochyłej do końca kopii, ale jeśli nie wiesz, jak zamknąć transakcję, cała twoja ciężka praca będzie bezskuteczna.
W warunkach sprzedaży jest to znane jako prośba o sprzedaż. Każdy sprzedawca wart swojej soli wie, że w pewnym momencie musisz poprosić klienta, aby kupił to, co sprzedajesz. Jeśli za dużo mówisz, możesz się wykręcić ze sprzedaży, a jeśli nie zapytasz klientów, czy są gotowi na zakup, mogą nigdy nie zdecydować się na zakup.
Ważnym krokiem w każdej transakcji sprzedaży jest dotarcie do punktu, w którym poprosisz o sprzedaż. Może to być tak proste, jak powiedzenie czegoś w rodzaju ” którą opcję chcesz wybrać przy pierwszym zakupie?”lub” ile chcesz zamówić dzisiaj?”
Odbywa się to w regularnych, twarzą w twarz transakcji sprzedaży i jest znany jako prosząc o sprzedaż. Jeśli chodzi o kopiowanie, jest coś podobnego-wezwanie do działania.
Popularne wezwanie do działania
Wezwanie do działania jest bardzo podobne do prośby o sprzedaż, ale w formie drukowanej. Prawdopodobnie widziałeś to na wiele sposobów.
Na liście sprzedaży, być może przeczytałeś wiersz jak, ” Zamów swoje kopie już dziś!”Na stronie internetowej można przeczytać, “Rozpocznij Bezpłatny Okres Próbny Już Teraz!”
Oba są przykładami wezwań do działania. Więc czym one są?
Wezwanie do działania to proste polecenie, które nakłania klientów do podjęcia pewnego rodzaju działań, niezależnie od tego, czy chodzi o zakup, rejestrację, czy rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego. W tym momencie możesz jednak zadać kolejne pytanie: “dlaczego są one potrzebne?”
Powodem, dla którego są one potrzebne jest to, że zostały one udowodnione jako najlepszy sposób, aby zmusić perspektywy do podjęcia działań. Mimo, że mogą wydawać się bezpośrednie lub potencjalnie smarmy, proste, bezpośrednie i jasne wezwania do działania okazały się być najbardziej skutecznym sposobem, aby uzyskać klientów do działania.
Pomarańczowy przycisk “Wybierz plan hostingowy”jest przykładem przycisku wezwania do działania witryny.
Inną opcją byłoby poproszenie klientów o podjęcie działań. Możesz powiedzieć coś w stylu: “chcesz się zapisać teraz?”lub” czy jesteś gotowy, aby zarejestrować się w naszym serwisie?”Oba sposoby są ważne, aby poprosić o sprzedaż, ale nie są tak skuteczne, jak bezpośrednie polecenie, jeśli chodzi o kopiowanie.
Niezależnie od przyczyny udowodniono, że wezwania do działania są najskuteczniejszym sposobem na zachęcenie klientów do zrobienia następnego kroku w druku i kopiowaniu online.
Tworzenie poczucia pilności
Oprócz używania wyraźnego wezwania do działania, chcesz również stworzyć poczucie pilności za pomocą swojej kopii.
Często klienci są blisko dokonania zakupu, ale nie są gotowi do przekazania swoich pieniędzy. Są prawie przekonani, ale nie są gotowi na zakup.
Jedną z technik stosowanych przez marketerów na całym świecie jest stworzenie poczucia pilności, która zmusza perspektywy do podjęcia działań. Kilka prostych sposobów, aby to zrobić, to za pomocą kopii, takich jak “Kup Teraz” lub ” zamów dzisiaj.”
Oba te krótkie wyrażenia używają “teraz” lub “dziś”, aby stworzyć poczucie pilności. Obie są subtelne, ale pomagają zmusić klientów do działania.
Inną strategią jest znalezienie sposobu na dostarczenie prawdziwego powodu, dla którego klienci nie powinni czekać na podjęcie działań. Powody te obejmują ograniczone ilości i ograniczone oferty czasowe.
Czy zauważyłeś, że sklepy odzieżowe zawsze mają wyprzedaże podczas wakacji? Reklamują się z taką kopią:
Wyprzedaż Macy ‘ s Labor Day: Uzyskaj do 50% zniżki tylko w ten weekend!
Oferowanie ofert w ograniczonym czasie jest jednym ze sposobów na stworzenie poczucia pilności.
Innym sposobem jest sprzedaż ograniczonych Ilości, albo dlatego, że ilości są w rzeczywistości ograniczone, albo dlatego, że ograniczasz ilości celowo (chociaż nigdy nie należy kłamać o ograniczonych ilościach, aby zwiększyć popyt, ponieważ byłoby to nieetyczne). Przykłady kopiowania obejmują:
- Uzyskaj 50% zniżki do wyczerpania zapasów!
- Dostępne ograniczone ilości! Kup Teraz!10,00 zł
- Sztućce z limitowanej edycji. Tylko 1000 zestawów w historii!
- Darmowy popcorn dla pierwszych 100 klientów!
- Oferta ograniczona czasowo! Kup Teraz!10,00 zł
Noah Kagan tworzy poczucie pilności dla swojego kursu “Jak zrobić pierwszego dolara”, reklamując ograniczoną liczbę dostępnych miejsc.
Wszystkie te przykłady ujawniają sposoby komunikowania ograniczonych ilości lub dostępności, aby zmusić klientów do podjęcia działań, a jeśli twój produkt lub usługa jest w rzeczywistości w jakiś sposób ograniczona, jest to doskonały sposób na zepchnięcie niektórych klientów przez płot, którzy mogą już zostać sprzedani, ale mogą potrzebować trochę dodatkowego szturchnięcia, aby natychmiast podjąć działania.
Złóż atrakcyjną ofertę
Inną ważną częścią procesu copywritingu jest atrakcyjna oferta. Nie tylko musisz napisać przekonującą kopię, która skutecznie prezentuje twój produkt i wyraźnie komunikuje korzyści płynące z jego używania, ale także musisz stworzyć najbardziej atrakcyjną ofertę.
Na przykład, jeśli sprzedajesz systemy alarmowe do domów, możesz zareklamować swoją usługę za pomocą kopii w ten sposób:
Ta kopia jest całkiem dobra, ale może być jeszcze lepsza. Możesz powiedzieć jak? Tak, to przez słodzenie umowy i złożenie oferty, której klienci nie mogą odrzucić. Oto kilka dodatkowych kopii, które robią sztuczkę:
Zauważyłeś różnicę? Darmowa instalacja została dodana, aby oferta była bardziej atrakcyjna. Jest to taktyka, której firmy często używają z kopią, taką jak:
- Zamów już dziś i uzyskaj bezpłatną wysyłkę.
- Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej $50.
- Darmowa instalacja dołączona do wszystkich pakietów premium.
- Kup pakiet TV + internet już dziś i odbierz kartę podarunkową o wartości 300 USD.
- Zamów teraz, a otrzymasz darmową obieraczkę do marchwi o wartości 19,95 usd.
Wszystkie te przykłady kopii dostarczają czegoś, co sprawia, że oferta jest bardziej atrakcyjna. Potencjalne słodziki obejmują materiały bonusowe, bezpłatną wysyłkę, bezpłatną instalację i wiele, wiele więcej.
Jeśli chodzi o twoją kopię, pytanie brzmi: jak sprawić, by oferta była bardziej atrakcyjna? Co możesz zrobić, aby to, co sprzedajesz, było bardziej atrakcyjne dla Twoich klientów? Czy możesz dołączyć funkcje bonusowe lub bezpłatną wysyłkę? A co z 30-lub 60-dniowym okresem próbnym bez ryzyka? Czy jest coś, co możesz zrobić, aby Twoja oferta była bardziej atrakcyjna? Jeśli tak, zanotuj to, ponieważ użyjemy go w ćwiczeniu na końcu posta.
Nie zapomnij o gwarancji
Kolejną podstawą copywritingu jest sprawdzona i prawdziwa gwarancja. Tysiące firm udziela gwarancji na swoje produkty.
Ale są interesujące, kiedy się zatrzymuje i o tym myśli.
Prawie każdy produkt posiada gwarancję lub rękojmię. Często widzisz taką kopię:
- Wypróbuj bez ryzyka przez 30 dni.
- Jeśli nie będziesz w pełni zadowolony, zwrócimy ci pieniądze. Żadnych pytań.
- 1 rok ograniczonej gwarancji.
- Zwróć w ciągu 90 dni, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy.
Wszystkie te opcje sprawiają, że zakup wydaje się mniej ryzykowny. Wzbudzają również większe zaufanie do produktu. Jeśli firma jest skłonna zagwarantować to na 5 lub 10 lat, musi to być całkiem dobre. A jeśli są gotowi oddać pieniądze w ciągu 90 dni, jeśli nie jesteś w pełni zadowolony, nie ma ryzyka dokonania zakupu.
Ale jak często klienci korzystają z tych gwarancji lub gwarancji? Niezbyt często.
Oto przykład z quicksprout:
W ciągu dwóch lat przetestowaliśmy skuteczność bezpłatnej wersji próbnej w porównaniu z gwarancją zwrotu pieniędzy dla systemu Quicksprout Traffic w cenie 197 USD.
Oto co znalazł:
30-dniowa Gwarancja Zwrotu pieniędzy zwiększyła sprzedaż o 21%, a tylko 12% osób poprosiło o zwrot pieniędzy. Przy hipotetycznej liczbie sprzedawanych systemów ruchu 100 miesięcznie miesięczny przychód wyniesie 19 700 USD miesięcznie bez gwarancji i 23 837 USD miesięcznie z gwarancją, ale przed zwrotami. Po konieczności zwrotu pieniędzy 12% klientów, którzy o to prosili, przychody spadły do $20,976. Prowadzi to do ostatecznego wzrostu przychodów wzrost o 24%.
A co z bezpłatnymi próbami? Jaki mają wpływ?
Różnica była dość drastyczna. Prawie dwa razy więcej osób zarejestrowało się na 7-dniowy bezpłatny okres próbny, który wymagał karty kredytowej z góry niż gwarancji zwrotu pieniędzy. Jeśli Gwarancja Zwrotu pieniędzy wygenerowała 100 rejestracji, 7-dniowy bezpłatny okres próbny wygeneruje 200. To istotne w przypadku konwersji front-end, ale co z back endem?
Co ciekawe, 7-dniowy bezpłatny okres próbny doprowadził do większej liczby odwołań. Gwarancja miała 12% ludzi prosić o zwrot pieniędzy, ale bezpłatna oferta próbna miała 33% osób anulować zamówienie. Oznacza to, że z 200 pierwszych rejestracji pozostało tylko 132.
W połączeniu z tym, z pozostałych 132 osób, tylko 79% miało karty, które zostały pomyślnie załadowane, co oznacza, że 29 kart zostało odrzuconych. Jednak w końcu, nawet po anulowaniu i odrzuceniu kart, darmowy okres próbny 7 zwiększył przychody o 15% w stosunku do samej gwarancji zwrotu pieniędzy.
Więc co teraz, kiedy obie oferty zostały zaoferowane razem?
Kiedy oferowano 7-dniowy bezpłatny okres próbny wraz z 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy, konwersje front-end pozostały takie same i nikt nie prosił o zwrot pieniędzy, co oznacza, że 7-dniowy bezpłatny okres próbny z gwarancją i bez gwarancji generował takie same wyniki.
Aby lepiej zrozumieć ostateczny wynik, oto lista wyników dla każdej oferty:
- $19,700 miesięcznie za wstępną bezpłatną ofertę bez bezpłatnego okresu próbnego i bez gwarancji zwrotu pieniędzy.
- $20,976 w przychodach, gdy dodano 30-dniową Gwarancję Zwrotu pieniędzy.
- $ 24,428 w przychodach po 7 – dniowym bezpłatnym okresie próbnym.
- $24,428 w przychodach, gdy bezpłatny okres próbny został włączony z gwarancją zwrotu pieniędzy.
Ok, OK, wiem, co myślisz: “czy nie byłoby najlepiej po prostu zaoferować bezpłatny okres próbny bez gwarancji zwrotu pieniędzy, ponieważ przychody pozostały takie same za każdym razem?”W pewnym sensie tak, ale w innym nie.
Gwarancja zwrotu pieniędzy zwiększyła przychody o 24% w stosunku do oferty BEZ GWARANCJI LUB bezpłatnego okresu próbnego. Tak więc w porównaniu do pierwotnej oferty, Gwarancja Zwrotu pieniędzy oferta wykonywane znacznie lepiej.
Tak więc w tym konkretnym przykładzie na QuickSprout, bezpłatna oferta próbna wykonana tak samo jak bezpłatna oferta próbna, która obejmowała gwarancję zwrotu pieniędzy, co oznacza, że w tym sensie gwarancja zwrotu pieniędzy nie była potrzebna, ale w innych przypadkach może to nie być prawdziwe. Możliwe, że w przypadku Twojego produktu lub usługi bezpłatna wersja próbna nie ma zastosowania, a Gwarancja Zwrotu Pieniędzy pomoże zwiększyć sprzedaż. W końcu testowanie jest jedynym sposobem, aby wiedzieć i uniwersalne wnioski nie powinny być wyciągane z testu z tym jednym produktem.
Tak jak wspomniano wcześniej, możesz się zastanawiać, co się stanie, jeśli zbyt wiele osób poprosi o zwrot pieniędzy. Wiele firm się tym martwi i trzeba to wziąć pod uwagę. Jest możliwe, że gwarancja zwrotu pieniędzy może prowadzić do spadku przychodów, jeśli wysoki procent ludzi prosić o ich pieniądze z powrotem.
Ale najczęściej tak nie jest. Podobnie jak w przypadku przykładu na QuickSprout, gwarancja zwrotu pieniędzy prawie zawsze zwiększa przychody. Tylko niewielki procent ludzi prosi o zwrot pieniędzy w większości przypadków. Warto przetestować, aby upewnić się, że jest to prawdą dla Twojej firmy, ale nie powinieneś obawiać się testować, ponieważ Gwarancje są używane z jakiegoś powodu, a to dlatego, że działają one w celu zwiększenia przychodów dla większości firm. Przynajmniej warto wypróbować go ze swoim produktem.
Bądź przekonujący od początku do końca
Pamiętaj, że copywriting, w porównaniu z innymi formami pisania, jest innym rodzajem zwierzęcia.
Niekoniecznie chodzi o dobre pisanie. Chodzi o pisanie przekonująco.
Nie ma znaczenia, czy jesteś światowej klasy słownikiem, czy geniuszem literackim.
Jeśli nie możesz skutecznie przenieść czytelników przez odpowiednią sekwencję kroków i ostatecznie przekonać ich do zakupu, twoje konwersje będą cierpieć bez względu na to.
W dalszej części tego postu chciałbym przedstawić prostą formułę, której możesz użyć, aby stać się bardzo przekonującym copywriterem z końcowym celem maksymalizacji konwersji.
Wyjaśnię zarówno podstawową strukturę, jak i konkretne techniki, których potrzebujesz, aby stać się bardziej przekonującym od początku do końca.
Zacznij od zabójczej propozycji wartości
Badania Nielsen Norman Group wykazały, że masz bardzo małą ilość czasu, aby przyciągnąć uwagę odwiedzającego, zanim opuści Twoją stronę.
W rzeczywistości zwykle masz maksymalnie 20 sekund.
Twoim pierwszym zadaniem jest wyjaśnienie, jaka jest twoja propozycja wartości.
Jest na to kilka sposobów, ale wierzę, że wszystko będzie proste.
Zbyt skomplikowane ma tendencję do rozcieńczania wiadomości i mylenia perspektyw.
To, co uważam za najskuteczniejsze, to utrzymywanie mojej propozycji wartości krótko, słodko i jasno.
O tak.:
Myślę, że strona główna Moz robi naprawdę dobrą robotę w tym również:
Nie każ im zgadywać, co oferujesz.
Daj im znać w ułamku sekundy, co oferujesz ze swoją krystalicznie czystą propozycją wartości.
Aby to osiągnąć, spróbuj skondensować istotę swojego produktu do zaledwie kilku słów.
Szybkie przejście do korzyści
“Co będę z tego miał?”
To właśnie myśli większość odwiedzających po wysłuchaniu twojej propozycji wartości.
Ale chodzi o to.
Większość ludzi ma tendencję do podkreślania cech nad korzyściami.
Ale powinno być odwrotnie.
Wystarczy spojrzeć na ten diagram Venna z ABC Copywriting:
Zauważ, że korzyści są cenione nad funkcjami.
Oczywiście musisz wyjaśnić, jak działa twój produkt. Ale możesz to rozwinąć później.
To, co chcesz zrobić najpierw, to wyjaśnić, w jaki sposób produkt spełnia potrzebę lub pragnienie.
Innymi słowy, wyjaśnij, w jaki sposób życie Twoich klientów będzie lepsze po zakupie Twojego produktu.
Oto świetny przykład z Moz:
Zobacz, jak perspektywy natychmiast zrozumieć zalety korzystania z Moz?
To pozwoli im zaoszczędzić czas i uczynić rzeczy bardziej wydajne.
Nie muszą również martwić się o rozszyfrowanie złożonych danych, ponieważ Moz dba o to za nich.
Jeśli chodzi o opisywanie korzyści, istnieją trzy główne typy do pokrycia:
- Namacalne
- Niematerialne
- Komercyjne
Ta ilustracja z ABC Copywriting wyjaśnia te różne rodzaje korzyści bardziej szczegółowo.
Jak podkreślają, ” korzyści nie muszą być wyjątkowe, ale muszą być przekonujące.”
Pamiętaj o tym, decydując się na kąt.
Osobiście uważam, że najlepiej jest podkreślić zalety przed przejściem do nakrętek i śrub funkcji.
W ten sposób perspektywy powinny być bardziej otwarci i chętni do przebrnięcia przez szczegóły.
Ale jeśli pójdziesz na odwrót i pokryć funkcje przed korzyściami, prawdopodobnie stracisz sporą część swoich potencjalnych klientów.
Tak tylko mówię.
Teraz wyjaśnij funkcje
“Co jest w pudełku?”
To właśnie postać Brada Pitta, David Mills, chciała wiedzieć w końcowej scenie filmu Siedem.
Podczas gdy zawartość pudełka była dość makabryczna (odcięta głowa jego żony), to pytanie pokazuje, jak ważne jest niezwłoczne poinformowanie potencjalnych klientów, co otrzymają, dokonując zakupu.
Innymi słowy, daj im znać, co jest w pudełku.
Wiedzą już, co oferujesz i jakie są korzyści.
Teraz nadszedł czas, aby zwięźle rozbić cechy Twojego produktu.
Znowu czuję, że Moz ściąga to bezbłędnie, więc użyję tego jako przykładu:
Wolę rozbicie funkcji na punkty lub zwięzłe małe sekcje, takie jak Moz.
“Strawność” jest ogromna, a chcesz zaprezentować cechy swojego produktu w łatwy do wchłonięcia, intuicyjny sposób.
Chcesz również dotknąć specyfiki, aby odróżnić swój produkt od konkurencji i dodać poczucie wartości.
Oto jak zrobiłem to z Quick Sprout:
Uprość to, ale Dołącz kilka kluczowych szczegółów, które wyjaśniają, dlaczego twój produkt jest kolanami pszczoły.
CTA
Do tej pory Twoi potencjalni klienci powinni zrozumieć, czym jest twój produkt, w jaki sposób przyniesie im korzyści i jakie są funkcje.
Twoim ostatnim zadaniem jest powiedzieć im, co mają robić dalej.
Innymi słowy, nadszedł czas na twoje CTA.
Można to porównać do walki z bossem w ostatnim poziomie gry wideo.
Jest to prawdopodobnie najtrudniejszy aspekt procesu, ale jeśli zrobiłeś to, co powinieneś zrobić w poprzednich krokach, powinieneś zobaczyć rozsądny Współczynnik konwersji.
Po raz kolejny króluje prostota i nie widzę powodu, by komplikować Twoje CTA.
Oto jak podchodzę do tego na Quick Sprout:
A tak to wygląda na NeilPatel.com:
Zauważ, że jest bardzo jasne, jakie działania chcę, aby perspektywy ukończyły.
Jak zawsze, zdecydowanie polecam wykonanie przynajmniej podstawowych testów A / B na Twoim CTA, aby zobaczyć, co działa najlepiej.
Niektóre konkretne elementy do przetestowania obejmują:
- styl przycisku
- kolor przycisku
- sformułowanie
- pozycjonowanie
Bycie perswazyjnym hella
Ok, teraz omówiliśmy podstawową strukturę dobrze spreparowanego copywritingu.
Ogólna struktura strony docelowej powinna wyglądać mniej więcej następująco:
- Propozycja wartości
- Korzyści
- Cechy
- CTA
Ale jak upewnić się, że trafiasz we wszystkie właściwe nuty i jesteś bardzo przekonujący?
Oczywiście propozycja wartości i korzyści będą oferować pewną motywację, ale oto kilka innych rzeczy, które okazały się mieć wpływ.
Spraw, aby Twoje treści były skanowane
Nie zamierzam rozpoczynać Wielkiego kazania na temat znaczenia tworzenia treści skanowalnych.
Prawdopodobnie już wiesz, że ludzie czytają treści online inaczej niż treści offline.
Ale jeśli chcesz skutecznie uzyskać perspektywy od Punkt A (Twoja propozycja wartości) do Punkt B (Twój CTA), pomaga w łatwym skanowaniu wszystkiego pomiędzy.
Na szczęście formuła do skanowania treści jest dość łatwa.
Po prostu dołącz nagłówki, listy punktorów i znaczną ilość białej spacji po drodze.
Apple, będąc doświadczonymi marketerami, robią to doskonale na swojej stronie docelowej MacBook Pro.
Oto kilka zrzutów ekranu:
Bez szwu.
Perswazyjne słowa
Artykuł na temat społeczności Business 2 mówi o trzech różnych mózgach, które mamy:
- nowy mózg
- mózg środkowy
- Stary mózg
Zgodnie z artykułem,
Stary mózg jest częścią, która kontroluje decyzje, a także jest najbardziej prymitywny. W ten sposób słowa, których używasz do wprowadzania na Rynek Starego mózgu, często będą najbardziej bezpośrednimi, prostymi, aresztującymi, wizualnymi słowami, jakie masz.
Więc jeśli kiedykolwiek było włamanie do copywritingu, to użycie bardzo przekonujących słów, które sprawiają, że ” stara część mózgu świeci.”
Oto lista tych słów:
Według badań, pięć najbardziej przekonujących słów w języku angielskim to te w Kolorze Niebieskim, które są:
- Nowy
- Ty
- Za darmo
- Ponieważ
- Natychmiast
Umieszczanie tych słów w kopii w kluczowych lokalizacjach powinno mieć zauważalny wpływ na konwersje.
Dowód społeczny
To mój ostatni punkt, i to wielka sprawa.
Włączenie dowodu społecznego do twojej kopii jest wisienką na torcie.
Była to jedna z sześciu zasad perswazji Roberta Cialdiniego,
co utrzymuje, że ludzie są szczególnie narażeni na wykonywanie pewnych czynności, jeśli mogą odnosić się do ludzi, którzy wykonywali te same czynności przed nimi.
Nie będę wdawał się w krwawe szczegóły dowodu społecznego.
Możesz dowiedzieć się o tym z tego artykułu Kissmetrics.
Ale powiem, że referencje są zwykle najlepszym wyborem, Funt za Funt.
Oto jak włączam je do mojej strony docelowej na NeilPatel.com:
Możesz również użyć takich rzeczy jak:
- oceny
- logotypy multimedialne
- liczba abonentów
- połączenia społecznościowe (twoja liczba obserwujących)
- klienci, z którymi współpracowałeś
Po prostu bądź praktyczny i zapewnij jakikolwiek rodzaj dowodu społecznego, który Twoim zdaniem najbardziej przekonałby Twoje perspektywy do podjęcia działań.
Wniosek
Jak na to patrzę, istnieją dwa główne składniki skutecznego copywritingu.
Pierwszy komponent polega na odpowiedniej strukturze treści, tak aby była ona prezentowana w logiczny, sekwencyjny sposób.
Oznacza to Wyjaśnienie Twojego produktu w sposób, który ma sens dla przeciętnej osoby i systematyczne pokrycie twojej propozycji wartości, korzyści, funkcji i CTA.
Drugim elementem jest tkanie w elementy perswazyjne, aby stłumić obawy, wyjaśnić wszelkie nieporozumienia i ostatecznie zmotywować perspektywy do działania.
Odwołując się do ludzi na tych dwóch różnych poziomach, możesz stworzyć bardzo przekonującą kopię i zmiażdżyć ją z punktu widzenia konwersji.
Wniosek
W tym poście omówiliśmy cztery ważne sposoby zamknięcia transakcji z Twoją kopią. Pokazaliśmy, jak zwiększyć sprzedaż poprzez:
- Używanie wezwania do działania
- Tworzenie poczucia pilności
- Złożenie atrakcyjnej oferty
- Udzielenie gwarancji
Są to cztery kluczowe kroki do doprowadzenia punktu do domu z kopią i zamknięcia transakcji. Pamiętaj, aby zapisać cztery wskazówki w tym poście w pamięci i użyć ich w kopii, aby zamknąć więcej sprzedaży.