Jak opanować Marketing w mediach społecznościowych

Kiedy rozmawiam z “normalnymi” ludźmi biznesu (wiesz, takimi, którzy mają rzeczywiste adresy fizyczne, nie tylko IP), zawsze pytają mnie o to samo.

“Widzę atrakcyjność tego Twittera dla mojej nastoletniej córki-ale jak ma to pomóc mojemu biznesowi?”

Oczywiście., ty poznaj odpowiedź na to pytanie.

Jesteś użytkownikiem mediów społecznościowych. Może nawet ninja. Używasz mediów społecznościowych do:

  • Znajdź nowe perspektywy
  • Włącz je do swoich wspaniałych treści
  • Zachęcić ich do subskrybowania bloga lub listy e-mailowej
  • Przekształć ich w płacących klientów . . .
  • Kontynuuj pielęgnowanie relacji z klientami, tworząc entuzjastycznych fanów, którzy spełnią wszystkie Twoje biznesowe marzenia.

Łatwe, prawda?

Ale jeśli nadal możesz się nauczyć kilku rzeczy na te tematy, możesz rzucić okiem na Social Media Success Summit.

Czym jest Social Media Success Summit?

The Summit to wirtualna konferencja, której celem jest przełamanie bałaganu związanego z marketingiem w mediach społecznościowych. Daje przedsiębiorcom Kluczowe strategie i kolejne kroki do efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych.

Nie po to, żeby się zaprzyjaźnić. Nie ” przyłączyć się do rozmowy.”Ale rozwijać swoje firmy.

Konferencja składa się z sesji na żywo (trwających od 4 do 25 maja), które obejmują czas na pytania i odpowiedzi na żywo. Są one wypełnione pełnymi transkrypcjami, nagraniami i często dodatkowymi materiałami, dzięki czemu można kopać konferencję w poszukiwaniu pomysłów biznesowych przez wiele miesięcy. (Szczyt rzeczywiście sprawia, że wszystko dostępne do słuchania i pobierania przez cały rok.)

24 prelegentów szczytu w tym roku to Gary Vaynerchuk, Guy Kawasaki, Muhammad Saleem, Steve Rubel, Jason Falls, Mari Smith, Chris Garrett, Ann Handley i wielu innych.

Tylko kilka z ich sesji to:

  • W szczególności, jak i co zmierzyć z ROI mediów społecznościowych
  • Trzy najważniejsze nadchodzące trendy w mediach społecznościowych
  • Jak korzystać z serwisów społecznościowych, takich jak Digg i StumbleUpon, aby uzyskać ruch oraz killer SEO
  • Jak wielokrotnie przyciągać klientów do lokalnej firmy (własnej lub klientów)
  • Jak tworzyć buzz za pomocą konkursów w mediach społecznościowych
  • Jak stworzyć strategię marketingową YouTube
  • Jak wprowadzić marketing mobilny do swojej mieszanki
  • Co robisz po stworzyłeś FAN page na Facebooku

Jest też Panel mocy na Twitterze z jasnymi facetami, o których być może nigdy nie słyszałeś — Brianem Clarkiem, Chrisem Broganem, Darrenem Rowse i założycielem BlogWorld Rickiem Calvertem.

Darren i Brian przygotowują również Panel bonusowy na temat tego, gdzie idą media społecznościowe-co będzie gorące (a co nie). A Brian robi trzeci panel o tym, jak my w Copyblogger używamy mediów społecznościowych, aby budować nasze rosnące niepowstrzymane Imperium szereg firm.

Impreza jest bliska wyprzedania

Jeśli prowadzisz jakikolwiek biznes online (lub jeśli poważnie myślisz o założeniu), szczyt powinien być wart twojego czasu i Inwestycji. We wtorek, 20 kwietnia, sprzedali 2200 z 2500 miejsc, więc jeśli chcecie wejść, to teraz jest czas.

Kliknij tutaj, aby uzyskać wszystkie szczegóły i zarejestrować się na konferencję. A ponieważ Brian jest zaangażowany jako prezenter, jesteśmy również partnerem marketingowym szczytu. Jak wiecie, jeśli spędzacie tu czas regularnie, nie promujemy niczego, co naszym zdaniem nie jest pierwszorzędne. Ubiegłoroczny Social Media Success Summit był wyjątkowo cenny i jesteśmy przekonani, że w tym roku będzie jeszcze lepiej.

O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji. Współtworzyła także Inside The Third Tribe.

Total
0
Shares
Related Posts