Fanning the Social Media Flame for Viral Exposure

Czy jesteś content marketerem? Jeśli tak, musisz dokonać wyboru.

Możesz siedzieć i czekać, aż Twoje treści staną się wirusowe.

Możesz mieć nadzieję, że dostaniesz nagłe wybuchy ruchu, nadzieję, że twoi czytelnicy rozpowszechnią to słowo, nadzieję, że Twoje treści się zapalą.

Albo możesz przynieść własne zapałki i płyn do zapalniczek, aby rozpalić to cholerstwo.

Jako blogerzy i marketerzy treści, które wybierzesz?

Oczywiście, czasami pasja, którą masz do tematu, wystarczy, aby zapalić iskrę i zmusić odbiorców do udostępniania treści w swojej sieci. Możliwość uwolnienia czegoś z takim przekonaniem i mocą, że sam się pali, jest wielka.

W mojej firmie konsultingowej SEO Outspoken Media udało nam się to zrobić kilka razy.

Czasami publikujemy coś takiego jak siła nieoczekiwanego, coś, co staje się gorące bez podnoszenia palca. Jako autorzy treści żyjemy dla tych chwil.

Jednak prawie nigdy się nie zdarzają.

Bardziej powszechne jest to, że marketerzy muszą wachlować swoje treści, aby pomóc im zapalić się i stać się wirusowymi. A czasami oznacza to wkroczenie, gdy przypadkowe uderzenie pokazuje oznaki życia. Jak rozpoznać te znaki, aby skorzystać? Oto kilka metod, których używamy w Outspoken Media.

Identyfikacja iskry

Wiesz, co jest normalne dla twojej społeczności. Wiesz, ile komentarzy dostaje Przeciętny post, ile tweetów, ile akcji itp.

Kiedy zaczniesz widzieć aktywność, która jest Podwójna/potrójna, do czego przywykłeś, działaj.

Na przykład, na początku opublikowaliśmy post zatytułowany It ‘ s Not the Recession, you Just Suck. Niemal natychmiast po naciśnięciu przycisku Publikuj zauważyłem, że post jest retweetowany i przekazywany przez media społecznościowe z prędkością, która przyćmiła wszystko, co widzieliśmy wcześniej.

Kiedy zauważyliśmy, że mamy iskrę, wskoczyliśmy, aby dodać paliwo i wachlarz.

Dodawanie paliwa do ognia

Jak tylko zauważysz post pokazujący oznaki życia,to do ciebie należy utrzymanie tempa.

W sieci społecznościowej oznacza to utrzymanie rozmowy przy życiu. Znajdź ludzi, którzy mówią o Twoim poście i zachęć ich. Odpowiadaj na komentarze, angażuj się, wachluj debatę i utrzymuj rozmowę w zdrowej formie.

Kiedy w zeszłym roku wezwaliśmy Roberta Scoble ‘ a do szerzenia dezinformacji, był on pierwszą osobą, która przyszła i zaangażowała się na nasze stanowisko, i zrobił to negatywnie i agresywnie.

Ton, który wyznaczył, mógł zabić rozmowę i spowodować, że ludzie bali się wskoczyć. Ale nie zamierzaliśmy na to pozwolić. Zamiast tego poszliśmy tam, aby zaangażować Roberta i pokazać społeczności, że to był dopiero początek rozmowy, która ostatecznie się odbędzie. Daliśmy do zrozumienia, że nadal jesteśmy w poście słuchając, i że każdy, kto komentuje będzie słyszany i odpowiedział na.

Nikt nie chce spędzać czasu na przyjęciu, które jest martwe lub w drodze. Ważne, że wciąż tam jesteś.

Innym sposobem dodawania paliwa jest umożliwienie czytelnikom subskrybowania komentarzy, dzięki czemu są ostrzegani za każdym razem, gdy nowy głos wchodzi do walki. To utrzyma je w trybie konwersacji. Jest dobry do dyskusji, ale jest również dobry pod względem SEO. Im więcej wyświetleń strony post otrzymuje, tym więcej czasu ludzie spędzają na czytaniu komentarzy, tym bardziej będzie dawać pozytywne dane paska narzędzi do wyszukiwarek i pomóc postowi pojawić się na hotlist Alexa.

Fanning a positive flame

Pozwól, że przedstawię ci coś, co już wiesz-naprawdę trudno jest prowadzić inteligentną rozmowę w Internecie.

Wszystko zawsze zaczyna się dobrze. Ktoś dzwoni, aby przedstawić inteligentną opinię, a następnie, prawie na twoich oczach, przechodzi w groźby, oskarżenia i komentarze na temat tego, kto nadal mieszka z matką.

Podczas gdy oglądanie ludzi w miejscach publicznych z załamaniami emocjonalnymi jest w 100 procentach zabawne, rozmowy, które zbyt daleko zbaczają z toru, szkodzą Twoim szansom na wirusowe działanie.

Jako właściciel tej społeczności jesteś odpowiedzialny za podsycanie płomienia we właściwym kierunku. Kiedy widzisz ataki osobiste, to do ciebie należy skierowanie rozmowy z powrotem. Jeśli uważasz, że ludzie posuwają się za daleko, umiarkuj.

Ale bądź ostrożny. Wirusowe rozmowy są zazwyczaj zakorzenione w debacie. Więc nie chcesz zniechęcić lub squash to, ale zachować rzeczy produktywne. Musisz być dorosły w pokoju, niezależnie od tego, jak dobrze jest rzucać rzeczami.

Na ulicach towarzyskich

Gdy już pomożesz rozpalić płomień, ruszaj na ulice!

Upewnij się, że twój utwór został prawidłowo przesłany do wszystkich właściwych serwisów społecznościowych, że został potknął się, że jest na Reddicie, że niszowe serwisy społecznościowe są tego świadome i że trafił we wszystkie społeczności i blogi, które znasz, są dla Ciebie przyjazne.

Po zakończeniu tego zajrzyj poza bańkę, aby znaleźć inne sieci, które mogą zainteresować Twoje treści. To, co próbujesz tu zrobić, to przyciągnąć ludzi z innych sieci, aby wyszli i porozmawiali o tym z ich społeczność, która nie podąża za tobą.

To wspaniale, że twoi czytelnicy są pasjonatami i zaangażowani w rozmowę, ale chcesz użyć naturalnych iskier, aby wychwycić innych czytelników, aby pomóc rozwijać swój blog i autorytet.

Napiwki w mediach głównego nurtu

Omówiłeś swoje bazy w sieciach społecznościowych, teraz spójrz na strony z wiadomościami i agregatory blogów, które mogą być zainteresowane rozmową wokół Twojego posta.

Jeśli jesteś częścią społeczności marketingowej, chcesz oglądać agregatory takie jak TechMeme i TweetMeme. Jeśli masz gorącą historię w mediach społecznościowych, chcesz dać cynk komuś w Mashable. Jeśli jest to Google lub mocno związane z technologią, poinformuj TechCrunch. Jeśli jest to szersza historia technologiczna, poinformuj również więcej głównych rynków zbytu.

Na przykład nasz post o tym, co postrzegaliśmy jako brandjacking przez Setha Godina, otrzymał relację z Business Week. Post mojej partnerki Rae Hoffman o problemie ze spamem w czasie rzeczywistym Google został odnotowany w USA Today. A mój drugi partner Rhea Drysdale jest często opisywany w CNN.

To nie dzieje się przez przypadek. Były to możliwości stworzone dzięki informowaniu właściwych ludzi we właściwym czasie. Tutaj pojawia się lista linkerati. Pomaga Ci wiedzieć, z kim się skontaktować w sprawie jakiego rodzaju historii.

Upewnienie się, że post jest zoptymalizowany pod kątem SEO

Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, jest prawidłowe SEO Twojego postu, aby wykorzystać wyszukiwanie.

Wracając do naszego przykładu z Robertem Scoble, kiedy zobaczyliśmy, że startujemy, wróciliśmy i edytowaliśmy tytuł tag zawierający nazwisko Roberta Scoble. To była mała zmiana, która pozwoliła nam skorzystać z czynnika świeżości Google i pojawić się w jego wynikach wiadomości.

To tymczasowa ranga, ale upewniła się, że każdy, kto szukał Roberta Scoble tego dnia, znalazł naszą pozycję. Czasami to wszystko, czego szukasz, aby pomóc utrzymać tempo i przyciągnąć wzrok do strony. Musicie budować świadomość.

Marketerzy treści nie mają luksusu siedzenia i nadziei, że coś pójdzie na gorąco. To do ciebie, aby pomóc rzeczy nabierają własnego życia, czy to było zaplanowane od początku lub podniósł na wczesnych oznak sukcesu.

Doświadczeni marketerzy treści zawsze mają zapałki i płyn do zapalniczek gotowy, gdy pojawi się iskra.

O autorze: Lisa Barone jest pisarką, marketerem treści i strategiem mediów społecznościowych. Jest najbardziej znana z ratowania marek (najczęściej przed nimi) i z żarłocznego tweetowania. Możesz śledzić ją na Twitterze pod adresem @ lisabarone lub znaleźć jej blog o własnych zmaganiach z głosem na VoiceInterrupted.com.

P. S.

Chcesz więcej gorących wskazówek na temat najmądrzejszych sposobów mieszania mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy dla Ciebie bezpłatny biuletyn marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Zaczyna się od 20-częściowej serii na temat najważniejszych technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.

Total
0
Shares
Related Posts