Bawiłeś się kiedyś z kumplami, śmiejąc się tak mocno, że okoliczne stoły przyprawiają Cię o mdłości?
A może prowadzisz Klub dziewiarski w swoim domu. Jesteście bandą obsesyjnych fanatyków robótek na drutach, którzy nie mają dość przędzy, wzorów i najnowszych plotek o dziewiarstwie gwiazd.
Pewnego dnia w Twoim salonie pojawia się facet, mamroczący o tym, jak byli Lakers totalnie okradziony w ostatnich rozgrywkach z Dallas Mavericks.
Ta osoba nazywa się nieproszony gość.
W e-mail marketingu-jeśli nie jesteś znany, lubiany i zaufany — jesteś nieproszonym gościem i jest tylko błyskawiczna i bezlitosna usunięcie czekam na Ciebie.
Skrzynka e-mail to święta ziemia. Nie chcemy, żeby ktoś wchodził tam nieproszony, albo nie stroił ścieżki dźwiękowej naszego życia.
Ben Settle jest profesjonalistą e-mail marketingu, który żyje lub umiera dzięki swojej zdolności do łączenia się, angażowania i sprzedaży za pośrednictwem poczty e-mail.
Ma dużo do powiedzenia na ten temat, a w tym programie dużo …
W tym odcinku Ben i ja dyskutujemy:
- Sekret sukcesu Bena jako specjalisty ds. marketingu e-mailowego
- Jak talk radio może całkowicie zmienić twoją grę i Twoje wyniki finansowe
- Trzy niezbędne elementy każdej kampanii e-mailowej, którą piszesz
- Jak otworzyć e-maile, nawet przez tych, którzy się z tobą nie zgadzają
- Dwie zasady budowania list e-mail, które wprowadzą Cię na właściwą drogę do zaangażowania
- Jak Ben stał się opłacalny, wysyłając swoją listę — codziennie
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 33,8 MB | 28:09
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
Chcesz odkryć najskuteczniejsze sposoby podejścia do e-mail marketingu, mediów społecznościowych, content marketingu i SEO? Zapoznaj się z zasadami władzy. To 30-dniowa konferencja, która dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online-ale rejestracja zakończy się we wtorek, 17 maja.
Linki z programu:
- Rynek jak w roku 1999
- E-Mail Marketing 101
- Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi * jest to kurs wymieniony w programie, “czarna skrzynka” na pasku bocznym Copybloggera dostarcza codzienne posty z bloga
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.