Snarky nie sprzedaje

Ostatnio dużo myślałem o nacisku na masowe przyjęcie blogów biznesowych i o tym, jak ogólnie złośliwy ton, który przenika blogosferę, sprawdziłby się w połączeniu. Zacząłem pisać artykuł wyjaśniający, dlaczego snarky zabije materiały sprzedażowe i jak to może nie być nawet dobrym pomysłem na konwersacyjny głos biznesowy (nawet jeśli jesteś naturalnie sarkastyczny i cyniczny).

Potem zacząłem myśleć o tym, co naprawdę mnie martwiło w tej całej sprawie z warkotem. I sprowadza się to do tego: niektórzy ludzie próbują być “blogowiczami”, gdy nie jest to tak naprawdę to, kim są offline.

Nie są naturalnie sarkastyczne i cyniczne, są po prostu udawanie być. Kończą więc na tym, że mówią rzeczy, których nigdy nie powiedzieliby komuś w twarz, przeciągając tym samym poziom dyskursu nieco bardziej.

I wtedy przypomniałem sobie coś, co czterech facetów powiedziało siedem lat temu, że rozmowy są naturalne, otwarte i szczere. I kilka innych rzeczy o niewątpliwie autentycznych głosach.

I właśnie z tym skończyłem:

Manifest Stop Snark

Czekam na cywilną rozmowę.

Aktualizacja: myślałem, że to jasne, ale może nie. To nie ma nic wspólnego z Twoim stylem blogowania w dzienniku lub rozrywce. Jeśli jesteś snarky w prawdziwym życiu i dlatego chcesz być snarky online dla Zabawy, świetnie. Chodzi o to, czy snarkiness sprawia, że dobra komunikacja biznesowa, i komentarz na temat tych, które uderzają w snarky pozę na arenie blogowanie biznesowe.

Aktualizacja 2: Offline, byłem, przez większość mojego życia, sarkastyczny terror. Napisałem SSM przede wszystkim jako przypomnienie sobie. Dla tych z Was, którzy patrzą na moje każde słowo dla odrobiny snarkiness … spadnę z wozu. 🙂

Total
0
Shares
Related Posts

Lubisz Ten Nagłówek?

Pewnego wieczoru, na początku stycznia, zostałem uderzony przez lawinę niedowierzających wiadomości błyskawicznych, zastanawiając się, jak udało nam się…