3 mity pisania gości dla dużych stron internetowych … i 6 taktyki robienia tego dobrze

Masz książkę do promowania, produkt lub usługę — i potrzebujesz większej publiczności, aby przenieść ją w świat.

Dlaczego nie pożyczyć jednego (czyli widowni)?

Pisanie przez Gości dla innych stron internetowych to fantastyczny sposób na uzyskanie imienia, wiadomości i oferty przed dziesiątkami tysięcy czytelników (w zależności od wielkości witryny, dla której piszesz). A najlepsze? Nie będzie cię to kosztować ani grosza.

Dlaczego nie robi tego więcej pisarzy, przedsiębiorców i liderów myśli? Dlaczego nie ty robisz to?

Bo myślisz, że nie jesteś gotowy. Nawet jeśli prawie na pewno jesteś …

Codziennie pracuję z pisarzami i słyszę trzy “mity blogowania gości”, które zobaczysz poniżej. Rozwiążmy je teraz, zanim przejdziemy do dobrych rzeczy …

Mit # 1: “muszę mieć dobrze ugruntowanego bloga”

Nie musisz mieć tysięcy czytelników, zanim zaczniesz pisać dla innych witryn.

Redaktorzy treści nie dbają o wielkość twoich odbiorców: dbają o jakość Twojego pisania.

Kiedyś gościłem posta bez bloga – i żaden redaktor nigdy się nie przejmował. Zazwyczaj dobrym pomysłem jest posiadanie własnej witryny, na którą można odsyłać czytelników, ale nie pozwól, aby mała publiczność była wymówką, która powstrzymuje cię od publikowania gości.

Mit # 2: “nie piszę wystarczająco dobrze”

Tak, twój post gościa musi być dobrze napisany. To nie znaczy, że potrzebujesz doktoratu z literatury angielskiej, czy błyszczącego CV.

Wybierz jeden temat. Napisz jasny, zwięzły, przydatny post. Następnie Edytuj go … ostrożnie. Wyprzedzisz tłum.

Mit # 3: “muszę zbudować związek przed wysłaniem postu gościa”

Niektóre blogi nie akceptują niechcianych postów gości; inne są tak przytłoczone zgłoszeniami, że wykorzystują tylko ułamek otrzymanego materiału. Informatyka can pomoc, jeśli właściciel witryny zna twoje imię – ale na pewno nie jest to wymóg.

Oczywiście, chcesz kultywować relacje z redaktorami … a napisanie wspaniałego postu dla gości to świetny początek. Tweety i komentarze na blogu są w porządku, ale nie powinny być twoją podstawową strategią. Twoją podstawową strategią jest pisanie doskonałych postów.

Na Wynos: Aby odnieść sukces jako pisarz gościnny dla innych stron internetowych, nie musisz mieć dużej publiczności, nie musisz być następnym Szekspirem i nie potrzebujesz wielkich redaktorów bloga, aby znali Twoje imię. Wszystko, co musisz zrobić, to pisz dobrze.

Uzyskanie wpisu gościa na dużym blogu w swojej niszy oznacza:

  • Dodatkowy ruch na Twoim blogu
  • Większa sprzedaż Twoich produktów
  • Możliwość dodania “pisałem dla …” do CV lub o stronie

Nawet jeśli twój post zostanie odrzucony, będziesz miał fantastyczny kawałek treści filaru dla własnej witryny.

Ale aby zmaksymalizować swoje szanse na akceptację, oto 5 kroków, które musisz opanować:

Krok # 1: dokładnie zbadaj swoją witrynę docelową

Niektórzy blogerzy piszą post gościnny, wtedy poszukaj bloga, na który możesz go przesłać.

Często oznacza to, że post nie będzie dobrze pasował — a redaktor go odrzuci.

Zamiast, wybierz swój docelowy blog pierwszy. Przeczytaj co najmniej dziesięć postów, najlepiej mieszankę postów gości i postów zwykłych blogerów. Jeśli nie znajdujesz żadnych postów gości, jest to znak, że musisz wybrać inny blog, przynajmniej na razie.

  • Jak długie są posty, w szczególności posty gości? Czy istnieje zakres od Długiego do krótkiego? A może najczęściej mieszczą się w dość wąskim zakresie słów?
  • Jaki jest styl pisania? Gadatliwy, agresywny,zwariowany, delikatny?
  • Jakie tematy były ostatnio poruszane? Czy mógłbyś wnieść coś, co jest istotne, ale również wypełnia lukę?
  • Czy możesz dowiedzieć się, jakie są ich tematy “chleb i masło” — tematy, dla których zawsze będą musieli znaleźć świeże treści?
  • Czy możesz napisać przekonującą, przydatną kontynuację ostatniego bardzo popularnego postu?

Poszukaj wytycznych dotyczących postów gości, większość dużych blogów je ma. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi formatowania, obrazów, stylu pisania, łączenia i tak dalej.

Krok # 2: Rozwiń swój pomysł

Mocny pomysł ułatwi pisanie; słaby pomysł po prostu zmarnuje twój czas.

Wymyśl listę pięciu możliwych tematów, a następnie wybierz najlepszy.

Zadbaj o sprawiedliwość swojego pomysłu.

Nie wybieraj czegoś, co brzmi niesamowicie, jeśli wiesz, że będziesz miał trudności z napisaniem tego. Prosty pomysł, dobrze wykonany, jest wart znacznie więcej niż hyped-up, ale ostatecznie rozczarowujący post.

Zamiast” wszystkiego, co musisz wiedzieć o WordPress”, wypróbuj”7 podstawowych wskazówek dla początkujących WordPress”.

Krok # 3: Napisz swój post gościa

Poświęć czas na napisanie postu gościa.

Zbyt łatwo jest odkładać to na kolejny dzień. Staraj się pisać, kiedy jesteś w najlepszym wydaniu, czy to o 7 rano lub 10 po południu.

Jeśli masz trudności z rozpoczęciem, pomiń wprowadzenie i przejdź od razu do głównej części postu.

Jeśli nadal utknąłeś, Ustaw timer na 20 minut i po prostu napisz. Nie martw się, jeśli to straszne, po prostu trzymaj palce w ruchu.

Nawet jeśli skończy się na złomowaniu wielu materiałów, znajdziesz coś, co warto zatrzymać.

Krok # 4: Edytuj swój post

Niewielu pisarzy tworzy świetne pierwsze szkice. Edycja to Twoja szansa na doskonalenie słów, aby były tak skuteczne i potężne, jak to tylko możliwe.

Zacznij od edycji postu jako całości. Szukaj niepotrzebnych stycznych (czasami są to dobre nasiona do postów uzupełniających), źle uporządkowanych informacji i istotnych brakujących elementów. Napraw to, zanim ruszysz dalej.

Gdy będziesz zadowolony z kształtu i przepływu postu, skup się na poszczególnych zdaniach i słowach. Przepisz niezdarne, niezręczne lub słabe zdania. Zmień słowa, które trafiają w złą nutę.

Nie lekceważ wszechmocnej Zasady 24.

Krok # 5: Dodaj swój bio

Jasne, to ekscytujące widzieć swoje imię na dużym blogu — ale masz też inne motywy pisania gości.

Jeśli chcesz przyciągnąć ruch do swojego bloga, biuletynu lub strony sprzedaży, musisz dobrze wykorzystać swój życiorys.

Powinno:

  • Być napisane w trzeciej osobie
  • Miej wyraźne wezwanie do działania
  • Dołącz link

Jeśli łączysz się ze swoim blogiem, wybierz konkretny post, najlepiej taki, który jest związany z postem gościa. “Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak skonfigurować bloga” jest silniejszym wezwaniem do działania niż “przeczytaj mój blog.”

Aby uzyskać dobre przykłady BIOSu pisarza gości, przewiń posty tutaj na Copyblogger.

Krok # 6: wysłać go!

To najtrudniejszy krok.

Mój pierwszy post gościnny dla Copyblogger siedział na moim dysku twardym przez co najmniej tydzień, zanim nabrałem odwagi, aby wysłać go e-mailem.

Po edycji i dopracowaniu posta musisz go odpuścić.

Napisz ten e-mail, weź głęboki oddech i naciśnij ” Wyślij.”

Za kilka tygodni będziesz mógł pisać przed dziesiątkami tysięcy czytelników.

Więc napisz ten post gościa.

Zaufaj mi, jesteś gotowy.

O autorze: Ali Luke jest pisarzem i trenerem pisania. Jeśli masz trudności z zainspirowaniem się, sprawdź jej dwadzieścia pięć sposobów na wymyślenie świetnych pomysłów na pisanie.

Total
0
Shares
Related Posts