Jak generować potencjalnych klientów z reklam na Facebooku

Marketing w mediach społecznościowych stał się jednym z najskuteczniejszych sposobów na sukces firm w erze cyfrowej.

W rzeczywistości 95% dorosłych w wieku od 18 do 34 lat obserwuj marki w mediach społecznościowych. Facebook jest liderem w tej kategorii. Według Statisty, Facebook ma 2,2 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie.

Możesz zobaczyć, dlaczego obecność na tej platformie jest tak atrakcyjna dla marek. Mam nadzieję, że Twoja firma jest również na Facebooku.

Aby odnieść sukces w marketingu na Facebooku, musisz być aktywny na co dzień. Dodaj treść do swojego profilu. Udostępniaj zdjęcia i filmy oraz prowadź promocje.

Facebook pozwala na transmisja wideo na żywo za twoich zwolenników. Ty też powinieneś to wykorzystać.

W rzeczywistości filmy na żywo są tak skuteczną strategią marketingową, że moja lista najważniejsze trendy marketingowe, na które warto zwrócić uwagę. Wiele z tych taktyk promocyjnych można zrobić za darmo.

Ale jeśli naprawdę chcesz przenieść swoją strategię marketingową w mediach społecznościowych na wyższy poziom, musisz uruchomić reklamy na Facebooku.

Dlaczego Facebook? Cóż, oprócz posiadania największej liczby aktywnych miesięcznych użytkowników w porównaniu z innymi platformami społecznościowymi, reklamy na Facebooku zapewnij wysoki zwrot z inwestycji:

image2 4

Oczywiście uruchamianie tych reklam nie jest bezpłatne. Ale wiedząc, że tak duża liczba marketerów twierdzi, że ta platforma zapewnia najwyższy zwrot z inwestycji w porównaniu z innymi sieciami społecznościowymi, warto poświęcić na to czas.

To powiedziawszy, nic nie jest gwarantowane. Nie wszystkie reklamy na Facebooku są skuteczne. Dlatego stworzyłem ten przewodnik.

Jeśli jesteś nowy w reklamach na Facebooku lub potrzebujesz poprawy w działaniu istniejących, ten przewodnik jest dla ciebie. Pokażę Ci, jak je skonfigurować i wygenerować potencjalnych klientów dla Twojej firmy.

Wyznacz swoje cele

Po kolei. Dlaczego puszczasz to ogłoszenie? Musisz określić swój cel z wyprzedzeniem.

Jest ku temu kilka powodów. Po pierwsze, chcesz upewnić się, że tworzona reklama jest zgodna z Twoimi celami. O wiele łatwiej jest zmierzyć sukces kampanii, jeśli masz na myśli cel.

Ale innym powodem, dla którego musisz najpierw ustalić cel, jest to, że Facebook zapyta cię, co próbujesz osiągnąć, gdy składasz reklamę.

Oto spojrzenie na różne cele marketingowe do wyboru:

image3 5

Jak widać, istnieje opcja generowania leadów pod kolumną rozważań.

Pomoże to w zbieraniu informacji od użytkowników Facebooka zainteresowanych Twoją firmą.

Najfajniejszą rzeczą w kampanii lead generation jest to, że możesz skonfigurować test podzielony, gdy go uruchamiasz. Jestem wielkim zwolennikiem korzystanie z testów A / B W Celu maksymalizacji wydajności.

Możesz przeprowadzać testy kampanii w oparciu o takie elementy, jak rozmieszczenie, publiczność i optymalizacja dostaw. Ułatwia to mierzenie wyników i wprowadzanie niezbędnych zmian. Ale omówimy tę koncepcję bardziej szczegółowo później.

Możesz również wybrać jedną z opcji z kolumny świadomości jako alternatywną metodę generowania potencjalnych klientów.

Wybór opcji świadomości marki ma na celu wyeksponowanie reklamy osobom, które najprawdopodobniej zwrócą uwagę na Twoją wiadomość. Z drugiej strony, kampania zasięgowa wyświetli Twoją reklamę jak największej liczbie osób.

Zidentyfikuj swój rynek docelowy

Następnie musisz określić, kto zobaczy Twoją reklamę.

Bez względu na to, jaki rodzaj działalności prowadzisz lub w jakiej branży działasz, ważne jest, abyś znał swój rynek docelowy. W rzeczywistości, wiedząc, jak określ rynek docelowy twojego startupu to jeden z pierwszych kroków w tworzeniu biznesu.

Ci z Was, którzy działają już od jakiegoś czasu, powinni to zrobić lata temu.

To powiedziawszy, nie oznacza to, że ten wybór będzie cięty i suchy. Możesz mieć zróżnicowany rynek docelowy. Czy ta reklama jest dla wszystkich?

Załóżmy na przykład, że Twoja firma sprzedaje szeroką gamę produktów i usług. Istnieje duża szansa, że sprzedajesz przedmioty przeznaczone dla mężczyzn i kobiet w każdym wieku.

Na podstawie wcześniej zdefiniowanego celu Twoja reklama może być skierowana do określonego segmentu lub większego rynku docelowego.

Oto przykład, w jaki sposób można to skonfigurować na podstawie odbiorców:

image5 5

Jak widać, ta reklama jest skierowana do mężczyzn znajdujących się w Kalifornii. Są w wieku od 18 do 24 lat i mówią po angielsku i hiszpańsku.

Facebook pozwala uzyskać konkretne tutaj. Jest to świetne rozwiązanie, ponieważ możesz tworzyć wiele reklam w oparciu o różne segmenty rynku docelowego.

Ogólne reklamy przeznaczone do dotarcia do ogromnej grupy odbiorców nie będą tak skuteczne. Ale jeśli kierujesz reklamy do określonej grupy osób, będziesz w stanie wygenerować więcej potencjalnych klientów.

Wszystkie informacje są wykorzystywane na podstawie tego, co każdy użytkownik umieszcza w swoim profilu na Facebooku. Pamiętaj, że to nie będzie w 100% dokładne.

Pojawi się kilka osób, które kłamią na swoich profilach na temat ich wieku, płci, lokalizacji itp. Ale to nie powinno być wystarczająco drastyczne, aby przekręcić wyniki.

Ustaw swój budżet

Po wybraniu rynku docelowego musisz określić, ile pieniędzy chcesz wydać na reklamę.

Facebook ułatwia konfigurację. Oto jak będą wyglądać Twoje opcje:

image4 5

Ten przykład wykorzystuje dzienną ilość. Ale możesz również użyć całkowitej kwoty, którą chcesz wydać na okres użytkowania reklamy.

Mimo że ustawiłem dzienny budżet na $20, Nie zawsze będzie dokładny. To dlatego, że Facebook automatycznie udostępnia Twoją reklamę w oparciu o największą liczbę możliwości.

Niektóre dni, wydatki na reklamę może być wyższa, ale inne dni, byłoby mniej, aby utrzymać średnią dzienną na $20. Zostaniesz obciążony na podstawie każdego wrażenia.

Możesz także ustawić daty rozpoczęcia i zakończenia reklamy. Możesz też pozwolić mu działać w sposób ciągły i zatrzymać go ręcznie, gdy nadejdzie czas.

Wybierz format reklamy

Nie wszystkie reklamy są takie same. Facebook pozwala wybrać rodzaj reklamy, którą chcesz uruchomić. Oto twoje opcje:

  • wideo
  • obraz
  • kolekcja
  • Karuzela
  • pokaz slajdów
  • płótno

Wideo i obraz są dość oczywiste, ale wyjaśnię, co oznaczają inne.

Kolekcja wyświetla różne elementy z katalogu produktów. Zachęca użytkowników do zakupów, przeglądając kilka przedmiotów. Na podstawie tego, co sprzedajesz i rynku docelowego, przedmioty te zostaną dostosowane do każdej osoby.

Jest to świetna strategia sprzedaży i konwersji-ale niekoniecznie generowanie leadów. Nadal możesz go używać jako strategii marketingowej.

Karuzele umożliwiają wyświetlanie do dziesięciu różnych filmów lub obrazów w ramach jednej reklamy. Każdy z nich miałby swój własny link.

Pokazy slajdów wykorzystują obrazy, tekst i dźwięk do prezentacji reklamy.

Reklamy Canvas można otwierać jako wyświetlacz pełnoekranowy i są w pełni zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych.

Reklamy mobilne to Facebook najwyższe źródło dochodów:

image7 4

Dzieje się tak dlatego, że firmy rozpoznają, ilu użytkowników Facebooka uzyskuje dostęp do platformy z urządzeń mobilnych.

W rzeczywistości, stan na styczeń 2018, ponad 95% użytkowników uzyskuje dostęp do tej sieci społecznościowej ze smartfonów.

Wróćmy jednak do wyboru formatu. Każdy format ma pewne reguły i ograniczenia. Podkreśliłem niektóre z najważniejsze dane techniczne dla każdego z nich musisz mieć na uwadze podczas projektowania reklam.

Wideo

Maksymalna długość: 240 minut

Stosunek: 9: 16 do 16: 9

Tekst: 125 znaków

Nagłówek: 25 znaków

Opis: 30 znaków

Dźwięk i podpisy są opcjonalne dla Twoich reklam; jednak zaleca się włączenie tych funkcji. Ponadto, jeśli twoja Miniatura wideo ma więcej niż 20% tekstu, może nie mieć wysokich stawek dostawy.

Obraz

Plik: png lub jpg

Stosunek: 9: 16 do 16: 9

Tekst: 125 znaków

Rekomendowana rozdzielczość: minimum 1200 x 628 pikseli

Podobnie jak w przypadku filmów, jeśli obrazy zawierają więcej niż 20% tekstu, może to negatywnie wpłynąć na szybkość dostarczania. Pamiętaj, aby ograniczyć tekst w reklamach obrazkowych.

Kolekcja

Minimalna szerokość obrazu: 600 pikseli

Minimalna wysokość obrazu: 600 pikseli

Tolerancja proporcji: 3%

Nagłówek: 25 znaków

Tekst: 90 znaków

Karuzela

Minimalna ilość kart: 2

Maksymalna ilość kart: 10

Maksymalny rozmiar wideo: 4GB

Rekomendowana rozdzielczość: minimum 1080 x 1080 pikseli

Opis linku: 20 znaków

Płótno

Tekst: 125 znaków

Minimalna długość wideo: 1 sekunda

Maksymalna długość filmu: 240 minut

Limity Bitrate: Brak limitu dla plików poniżej 1 GB z kodowaniem 2-przebiegowym

Jeśli masz pionową reklamę wideo o proporcjach wyższych niż 2:3, musisz ją zamaskować do 2:3. Zaleca się przesyłanie najwyższej możliwej rozdzielczości wideo w oparciu o limity plików i proporcji.

Określ miejsce i zmierz swoje wyniki

Następnie ty decydujesz, gdzie chcesz umieścić swoje reklamy. Oto reprezentacja wizualna aby pokazać ci, o czym mówię:

image1 5

Możesz umieścić swoją reklamę na mobilnym kanale informacyjnym, pulpicie lub pasku reklamowym w prawej kolumnie.

Pomieszaj tę strategię. Odnosi się to do testów A/B, które musisz uruchomić, aby zobaczyć, która wersja zapewnia najlepsze wyniki.

Śledź wszystko. Zobacz, które reklamy działają, a które nie generują wystarczającej ilości potencjalnych klientów.

Ważne jest, aby stale obracać reklamy. Nie chcesz, aby Twoi odbiorcy ciągle widzieli te same reklamy.

Należy również spróbować rynku do różnych odbiorców. Tylko upewnij się, że wszystko zawsze wygląda profesjonalnie. Skup się na wezwaniu do działania. Zmień to również, aby zobaczyć, jak to zmienia wyniki.

Reklamuj się na Instagramie

Facebook posiada Instagram.

Facebook Instagram jest bardzo łatwy do wyświetlania reklam z tego samego miejsca, w którym konfigurujesz kampanie na Facebooku.

Instagram stał się tak popularnym medium marketingowym, że 70% hashtagów na tej platformie są markowe. Co więcej, 71% firm w Stanach Zjednoczonych korzysta z Instagramu do promowania swoich firm:

image6 5

Przekroczyli Twittera w tym dziale.

Jeśli chcesz Facebook Instagram, aby pozostać konkurencyjnym, powinieneś wyświetlać płatne reklamy na Instagramie, a nie na Facebooku. Jest to łatwe do zrobienia, ponieważ konfigurujesz je za pomocą tej samej platformy. Musisz tylko zrobić kilka dodatkowych kliknięć.

Wniosek

Aktywna obecność w mediach społecznościowych to skuteczny sposób na promocję marki przy niewielkich lub bezpłatnych kosztach. Ale jeśli chcesz przenieść strategię marketingową w mediach społecznościowych na wyższy poziom, powinieneś rozważyć uruchomienie reklam na Facebooku.

Reklamy te są idealne, ponieważ Facebook oferuje narzędzia specyficzne dla generowania leadów.

Są również łatwe w konfiguracji. Po prostu postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby pokierować cię we właściwym kierunku.

Zacznij od swoich celów. Określ swój rynek docelowy. Ustal budżet.

Następnie musisz dowiedzieć się, jaki rodzaj reklamy chcesz uruchomić i gdzie chcesz ją umieścić. Podczas tego procesu pamiętaj o wszystkich specyfikacjach reklam.

ZMIERZ SWOJE WYNIKI. Obracaj reklamy i wprowadzaj korekty w zależności od ich sukcesu.

Powinieneś również rozważyć wyświetlanie reklam na Instagramie. Ponieważ reklamy te będą kontrolowane z tej samej platformy, co reklamy na Facebooku, konfiguracja będzie równie łatwa.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, możesz włączyć swoją strategię marketingową na Facebooku w maszynę do generowania leadów.

Jakie rodzaje reklam na Facebooku używasz, aby generować więcej potencjalnych klientów dla Twojej marki?

Total
0
Shares
Related Posts