Trzy pytania twoja kopia musi odpowiedzieć, aby odnieść sukces

Jesteśmy najlepsi. Nie znam ani jednej osoby, która mówi potencjalnemu klientowi: “jestem w tym beznadziejny. Nie pracuj ze mną ani nie kupuj ode mnie, ponieważ nie mogę wykonać dobrej pracy ani dostarczyć wysokiej jakości produktu.”

Oczywiście, że nie. Jesteś świetna. Przekraczasz oczekiwania.

Wystarczy?

Najprawdopodobniej nie. Perspektywy dostrajają się “najlepiej”. Już to słyszeli. Nie obchodzi ich to. Stosują selektywną percepcję i cierpią ślepotę reklamową, aby pozbyć się hałasu.

Więc jak mówisz ludziom, że rządzisz? Spokojnie. Perspektywy mają trzy pytania, które wpływają na decyzję o zakupie. Jeśli odpowiesz poprawnie na te trzy pytania, przekonasz je, że naprawdę jesteś właściwym wyborem.

1. Po Co Mi To?

Ludzie często wiedzą, czego potrzebują, ale to nieistotne. Nie podejmują działań w celu zaspokojenia tych potrzeb, ponieważ często nie mogą uzasadnić zakupu, aby przechylić szalę na ” sprzedane!”

Musisz im powiedzieć, dlaczego naprawdę – I mam na myśli naprawdę-potrzebują tego, co masz.

Spójrz poza to, co oczywiste. Krótkoterminowe korzyści są dane. Co jest poza tym? Co czeka klienta? Jakie zmiany możesz teraz sprowokować, które wywołają wpływ na życie człowieka w przyszłości?

Powiedzmy, że jesteś niezależnym pisarzem. Poważnie, klient nie need świetna treść dla jego strony. To, czego naprawdę potrzebuje, to możliwość spłacenia rachunku za wizę, nakarmienia dzieci i zaciągnięcia kredytu co miesiąc. Twoim zadaniem jest przekonać go, że świetna treść osiągnie jego prawdziwe cele.

Oznacza to wykorzystanie emocji związanych z zakupem. Znajdź podstawowe potrzeby emocjonalne szeptane w umyśle danej osoby, a zmienisz tę osobę w klienta.

2. Dlaczego Powinienem Wybrać Ciebie?

Wszyscy wiemy, że konkurencja jest sztywna. Istnieje kilka barier wejścia biznesu, a jeszcze mniej w wirtualnym świecie. Oznacza to, że szeroki wybór ludzi może zaspokoić każdą potrzebę pod słońcem.

Opowiedz historię, która przekonuje ludzi, że jesteś odpowiedni do tej pracy. To będzie wyzwanie, zaufaj mi-w dzisiejszych czasach każdy jest szybki, niedrogi, profesjonalny i kreatywny. Ale możesz to zrobić.

Zagłęb się w to, kim jesteś. Jakie są Twoje cechy? Pochwal się swoim wizerunkiem marki. Jaka jest twoja osobowość? Pokaż swoje wartości, zarówno biznesowe, jak i osobiste. Za czym stoisz? Celuj w serce. Wykorzystaj to, co ważne dla ludzi.

Teraz użyj tych wszystkich odpowiedzi w swojej kopii. Twoja strona” O Nas ” jest doskonałym miejscem, aby rozpocząć. Jeśli masz stronę “misja”, włóż je tam. W rzeczywistości prawie każda strona twojej witryny może zawierać te przekonujące odpowiedzi, aby zachęcić ludzi do wyboru Ciebie.

3. Dlaczego Mam Teraz Decydować?

Większość ludzi jest wspaniałymi prokrastynatorami, jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy i zmienianie swojego życia. Połącz te dwie akcje i przekonywanie kogoś stało się trudniejsze.

Lubimy rzeczy takie, jakie są, nawet jeśli nie są takie dobre. Stagnacja jest przyjemna i wygodna. Zmiana? Ha! Co jeśli próba zmiany nie wypali? A jeśli nam się nie uda? Lepiej diabeł, którego znamy, niż diabeł, którego nie znamy.

Przekonanie ludzi, że można zmienić ich życie na lepsze jest trudne. Nie możesz udowodnić, że wydarzy się coś dobrego. Muszą ci zaufać – a rozszerzenie zaufania może być ryzykowne.

Więc spróbujcie zaszczepić to poczucie zaufania. Skoncentruj się na wszystkich potencjalnych pozytywnych skutkach podjęcia decyzji. Porozmawiaj o korzyściach-krótko-i długoterminowych. Omów Efekt domina zmiany: dobro, które wydarzy się natychmiast, miłe rzeczy, które mogą się wydarzyć jako efekt uboczny i zmiany, które mogą wydarzyć się w przyszłości.

Oczywiście istnieje więcej sposobów, aby przekonać ludzi, że jesteś najlepszy (bez mówienia, że jesteś najlepszy) – czy możesz wymyślić kilka?

Total
0
Shares
Related Posts