Jak zwiększyć otwarte stawki za pomocą tych 7 tematów wiadomości e-mail

Jak długo zajmuje Ci pisanie e-maili marketingowych?

Jeśli jesteś podobny do mnie, wkładasz wiele myśli, wysiłku i czasu w każde słowo w wiadomości. Tak trzeba pisać aktywne biuletyny e-mailowe lub wysyłać skuteczne wiadomości e-mail o zasięgu zimnym.

Twoja wiadomość jest pełna świetnej treści. Możesz nawet mieć zniżki, kupony lub inne oferty promocyjne tam również.

Być może promujesz nowy produkt, usługę lub próbujesz kieruj ruch do strony docelowej. Niezależnie od celu e-maili marketingowych, wszystkie kampanie mają jedną wspólną cechę:

subskrybenci muszą je otworzyć, aby zobaczyć Twoją wiadomość.

Brzmi prosto, prawda? Ale zbyt często widzę, że marketerzy wymyślają temat w dwie sekundy i wysyłają wiadomość.

Temat jest pierwszą rzeczą, którą odbiorca widzi, gdy otrzymuje twój e-mail. Jakie to ważne?

Cóż … , 35% osób otwórz wiadomości e-mail oparte wyłącznie na temacie. Co więcej, 69% osób oznacza wiadomości jako spam na podstawie tematu.

Zasadniczo Twój temat spowoduje lub złamie sukces Twoich kampanii marketingowych.

Aby zwiększyć swoje otwarte stawki, musisz wymyślić linie tematyczne, które stymulują interaktywność, co zidentyfikowałem jako jeden z moich top trendy marketingowe.

Ale nie możesz używać tego samego tematu w kółko. To staje się nudne, a Twoi subskrybenci się załapią.

Dlatego stworzyłem tę listę najlepszych tematów 7, które zwiększają otwarte stawki. Teraz masz przewodnik odniesienia dla każdej wiadomości, którą wysyłasz.

Zanurzmy się.

1. Spersonalizowane tematy

Dodanie osobistego charakteru do tematów może pomóc w zwiększeniu otwartych stawek.

W rzeczywistości, Instytut Marketingu Bezpośredniego i Cyfrowego (IDM) zidentyfikowano je jako najważniejsze korzyści spersonalizowanych wiadomości e-mail:

image1 15

Jak widać z ich danych, wzrost otwartych stawek był pierwszą zaletą spersonalizowanych linii tematycznych.

Spersonalizowane tematy mogą mieć większy wpływ na Twoją kampanię. Otrzymasz również więcej kliknięć, mniej anulowania subskrypcji, większą satysfakcję klienta i większą sprzedaż.

Jakiego rodzaju informacji można użyć do personalizacji tematu? Możesz użyć swojego klienta:

  • nazwa
  • lokalizacja poczty
  • urodziny
  • aktualna lokalizacja
  • informacje związane z ich historią transakcji
  • treści związane z historią przeglądania
  • rekomendacje produktów
  • konta w mediach społecznościowych

Jeśli nie wiesz, co należy użyć, zacznij od zwrócenia się do odbiorców po imieniu w temacie. Zobacz, jak duży wpływ ma to na twoje otwarte stawki.

Ile to zmieni?

Cóż, badania pokazują, że spersonalizowane wiadomości e-mail poprawiają kliknięcia o 14% i zwiększają konwersje o 10%.

Badania pokazują również, że spersonalizowane e-maile promocyjne powodują 29% wyższe stawki otwarte.

Powodem, dla którego ta strategia działa, jest to, że pomaga nawiązać bardziej intymne połączenie z subskrybentami. Zobaczą, że treść została stworzona specjalnie dla nich, a nie dla masowej publiczności.

O wiele bardziej prawdopodobne jest, że otworzę wiadomość, która mówi: “Hej Neil!” niż ten, który zaczyna się od “Szanowny Kliencie.” Pierwszy sprawia wrażenie, jakbym osobiście znał nadawcę.

Wypróbuj tę metodę następnym razem, gdy wysyłasz wiadomość e-mail.

2. Tematy, które stwarzają poczucie pilności

Czy znasz pojęcie FOMO? Oznacza “strach przed pominięciem” czegoś.

Portale społecznościowe sprawiają, że FOMO jest dziś bardziej rozpowszechnione. Zobacz też te liczby:

image3 15

FOMO stało się takim problemem dla ludzi, że ma wpływ na sposób, w jaki żyją. Możesz stymulować tę potężną emocję w liniach tematycznych wiadomości e-mail.

Jak stworzyć poczucie pilności?

Zaoferuj sprzedaż z datą ważności.

Jeśli ktoś jest na twojej liście subskrybentów, prawdopodobnie kupił coś od Twojej firmy w przeszłości. Nawet jeśli nie, są na tyle zainteresowani, że prawdopodobnie wkrótce coś kupią.

Podczas gdy twój kupon może być dostępny w treści wiadomości, musisz uczynić to oczywistym w temacie.

Porównajmy dwie hipotetyczne linie tematyczne. Który z nich jest bardziej skuteczny?

“Nowy cotygodniowy kupon w środku!”

lub

“25% zniżki na wyprzedaż kończy się dziś!”

Obiecuję, że drugi przykład będzie miał więcej otworów niż pierwszy. To dlatego, że termin “ends tonight” daje ludziom powód do szybkiego działania.

Jeśli nie otworzą wiadomości teraz, będą się obawiać, że stracą dużo-FOMO.

Innym sposobem generowania pilności jest nawiązanie do ograniczonej ilości czegoś, co pozostało. Oto świetny przykład z GetResponse:

image7 15

GetResponse to oprogramowanie do e-mail marketingu. Nic więc dziwnego, że mają świetny temat wiadomości e – mail, aby promować swoje usługi.

Chodzi o to, aby ludzie działali szybko.

Jeśli twój temat mówi, że umowa jest ważna do końca miesiąca, odbiorca nie ma powodu, aby ją teraz otwierać. Mogą go nigdy nie otworzyć.

Ale to może się zmienić, jeśli wygenerujesz pilną potrzebę.

3. Wiadomości z ostatniej chwili

Twoje treści muszą być bardzo istotne.

Jeśli Twoja firma nie jest w branży prasowej lub medialnej, musisz być kreatywny tutaj. Oto co mam na myśli.

Nie musisz wysyłać e-maili zgłaszających lokalny napad lub wypadek samochodowy. Ale możesz powiązać najnowsze wiadomości ze swoją firmą.

Na przykład, załóżmy, że masz firmę ecommerce, która sprzedaje odzież. Masz swoich subskrybentów e-mail podzielonych według lokalizacji na podstawie ich kodów pocztowych.

Jest Luty, a do stanów w Nowej Anglii zbliża się zimowa burza śnieżna.

Możesz wysłać e-mail z najświeższym tematem wiadomości o burzy i powiedzieć, że sprzedajesz zimowe płaszcze, czapki i rękawice po obniżonej cenie.

MailChimp przeprowadzili badanie, w którym przeanalizowali 24 miliardy e-maili. Te tematy liczyły około 22 000 unikalnych słów.

image2 15

Ich dane pokazały, że ludzie otwierali wiadomości ze słowami kluczowymi, które były związane z najświeższymi wiadomościami.

Jeśli nie wiesz, jak powiązać najnowsze wiadomości z kampaniami e-mail, stwórz własne wiadomości. Podziel się najnowszymi wiadomościami o swojej firmie.

Mówić o rzeczach takich jak:

  • nowa wersja produktu
  • Zbliżające się wydarzenie
  • nowy członek Twojego personelu

I niech brzmią jak nagłówki wiadomości w Twoich tematach.

4. Tematy, które opowiadają historię

Możesz uzyskać większą sprzedaż przez opanowanie sztuki opowiadania historii. Ale możesz również zwiększyć otwarte stawki e-mail z tą samą taktyką.

Każdy uwielbia słuchać dobrej historii.

Dlatego czytamy książki, oglądamy filmy i godzinami oglądamy nasze ulubione programy telewizyjne na Netflix. Historie nas urzekają.

Powinieneś opowiadać historie w wiadomościach e-mail, aby przyciągnąć uwagę subskrybentów. Następnie możesz dołączyć CTA do historii lub mieć ogólny temat historii skłaniający do działania.

Ale kluczem tutaj jest użycie tematu jako zwiastuna historii.

Jeśli próbujesz przyciągnąć ruch do nowego postu, który napisałeś, rozważ użycie jego tytułu jako tematu – jeśli opowiada historię.

Oto przykład starego post napisałem o wydawaniu pieniędzy na ubrania i możliwości generowania zysku:

image9 13

To nagłówek, który przyciąga uwagę czytelnika.

Gdybym chciał promować ten post przez e-mail, mógłbym użyć jego tytułu jako tematu. Obie te liczby, wydane i zarobione, są zbyt wysokie, aby ludzie mogli je zignorować.

Mogą sobie zadać pytanie, “Jak można zarobić tyle pieniędzy tylko wydając pieniądze na ubrania?”

Następnie klikną, aby przeczytać historię lub, w tym przypadku, otwórz swój e-mail.

5. Pobudzaj ciekawość tematem

Ludzie są ciekawi natury.

Wróć do naszego ostatniego przykładu na temat opowiadania historii. Powodem, dla którego ktoś chciałby kliknąć tę wiadomość, jest to, że jest ciekawy.

Twój temat powinien próbować wzbudzić ciekawość subskrybentów.

Nie zdradzaj wszystkiego w temacie. Zamiast tego wskaż coś, czego się dowiedzą, jeśli otworzą Twoją wiadomość.

Zamiast mówić, “oto 30% zniżki na następny zakup,” zamiast tego możesz stworzyć tajemniczą sprzedaż. Jeśli po prostu powiesz abonentowi o swojej zniżce, nie ma powodu, aby otworzyć wiadomość, chyba że jest gotowy do użycia.

Oto przykład z Forever 21 wiadomości e-mail, która wykorzystuje tę technikę:

image4 15

Zastosuj tę samą koncepcję do tematu.

Nie musi być stosowany tylko do sprzedaży. Możesz podpowiedzieć tajemnicze wydarzenie, a może nawet specjalnego gościa w następnym podcaście.

Upewnij się tylko, że nie przekazujesz wszystkich informacji w temacie.

Oto kolejny przykład. Powiedzmy, że jesteś w przemyśle spożywczym. Chcesz wysłać e-mail o najpopularniejszych potrawach w Ameryce.

Ziemniaki są najbardziej powszechnie spożywane warzywa w Stanach Zjednoczonych.

Ale nie napisałbyś tego w temacie.

Zamiast tego napisałbyś coś takiego, “Jakie jest ulubione warzywo Ameryki? Mamy odpowiedź.”

Ten temat sprawia, że odbiorca zastanawia się, podczas gdy samo podanie odpowiedzi nie daje mu powodu, aby faktycznie otworzyć wiadomość.

6. Krótkie linie tematyczne

Bez względu na to, jaki rodzaj treści Zawiera Twój temat, musi być krótki. Unikaj używania naprawdę długich zdań i niepotrzebnych znaków.

Aby zoptymalizować długość tematów, zalecam napisanie kilku projektów przed podjęciem decyzji o jednym. Następnie możesz wybierać elementy każdego projektu, aby Twoja wiadomość była tak krótka, jak to możliwe.

Jak długo to za długo? Badania pokazują, że e-mail tematy linii, które mają między 1 i 20 znaków mają najwyższe otwarte stawki.

image6 15

Jak widać, to stwierdzenie jest prawdziwe we wszystkich dziedzinach, niezależnie od rodzaju wiadomości e-mail, które chcesz wysłać.

Możliwe jest, że jeśli Temat jest zbyt długi, odbiorca może nie być w stanie zobaczyć wszystkich słów.

Badania pokazują 55% e-maili otwieranie na urządzeniu mobilnym.

Weź to pod uwagę podczas tworzenia tematu. Chociaż może wyglądać dobrze na komputerze, może wyglądać inaczej na mniejszym ekranie.

Oto przykład pokazać ci, o czym mówię.:

image8 14

Podczas gdy większość firm zdaje sobie sprawę, że ich e-maile muszą być zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, zapominają o tematach.

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli Temat jest krótki, otrzymasz wyższe stawki otwarte.

7. Tematyka z darmowymi rzeczami

Nie ma nic złego w rozdawaniu rzeczy. Niektóre firmy tego unikają, ponieważ uważają, że nie jest to opłacalne, co całkowicie rozumiem.

Nie mówię, że musisz rozdawać najdroższe produkty. Ale nie zaszkodzi od czasu do czasu rozdawać prezent z zakupem.

Jest to szczególnie ważne, jeśli korzystasz z kampanii e-mailowej w celu promowania bezpłatnej oferty.

Dlaczego?

Zobacz też te liczby:

image5 15

Kampanie e-mail marketingowe generują 4,300% zwrotu z inwestycji. To dlatego, że wysyłanie e-maili nie jest drogie.

Prawdopodobnie płacisz tylko marginalną miesięczną lub roczną opłatę za oprogramowanie.

Dodatkowo otrzymujesz wiele korzyści, np. wzrost sprzedaży, większy ruch w witrynie i nowe potencjalnych klientów. Więc to jest OK, aby korzystać z tej platformy do promowania bezpłatnej oferty.

Dołącz słowo “za darmo” w temacie, aby uzyskać więcej subskrybentów do otwierania wiadomości.

Wniosek

Twoje kampanie e-mailowe mogą być świetne, ale jeśli nie możesz skłonić ludzi do otwierania wiadomości, są one bezcelowe.

Wiem, ile czasu poświęcasz na pisanie e-maili, więc musisz włożyć tyle samo wysiłku w tematykę.

Spersonalizuj tematykę lub przedstaw historię lub wiadomości.

Pobudzić ciekawość. Aby czytelnik chciał dowiedzieć się więcej informacji, klikając wiadomość.

Rozdawaj rzeczy i opowiadaj o tym ludziom w temacie.

Bez względu na to, jakiej taktyki używasz, staraj się utrzymywać krótkie linie tematu. Upewnij się, że można je odczytać na urządzeniach mobilnych.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, otrzymasz znacznie wyższe stawki otwarte.

Jakich typów tematów używasz, aby subskrybenci otwierali Twoje wiadomości?

Total
0
Shares
Related Posts