22 porady reklamowe na Facebooku, aby zmaksymalizować konwersje

Reklama na Facebooku jest tak potężna, jak kiedykolwiek.

Może nawet bardziej.

Sama liczba użytkowników sprawia, że jest to plac zabaw dla marketerów cyfrowych.

Jeśli chodzi o reklamę na Facebooku, mogę wylewać listę pralni z wykonanymi na śmierć konwencjonalnymi technikami.

A większość nadal jest dość skuteczna.

Ale to, co chcę tutaj zrobić, to zagłębić się nieco głębiej i naprawdę przeanalizować reklamy na Facebooku.

Chcę, żebyś zrozumiał jego pełny potencjał.

Oto 22 techniki i metody reklamy na Facebooku, aby zmaksymalizować konwersje.zdecydowanie powinieneś eksperymentować.

1. Docieranie do właściwych klientów

Sprawa wygląda tak.

Nie ma znaczenia, jak niesamowite są Twoje reklamy na Facebooku.

Jeśli odpowiedni ludzie ich nie widzą, nie nawrócą się. Kropka.

Pomyśl o tym.

Jeśli UFC zamieściło reklamę niedawnej walki McGregor vs. Diaz skierowanej do matek piłkarskich i fanów futureswithoutviolence.org myślisz, że się nawróci?

image01

Źródło: YouTube

Prawdopodobnie nie.

Nawet jeśli reklama byłaby dobrze zaprojektowana, zoptymalizowana pod kątem psychologii kolorów i zawierałaby światowej klasy kopię, sprzedaż byłaby zerowa, gdyby właściwe osoby jej nie zobaczyły.

Na przykład.

Jeśli Facebook kampanii reklamowej sprzedać swój nowy produkt na zdrowie i Dobre Samopoczucie, prawdopodobnie nie będzie kierować użytkowników Facebooka, którzy są fanami McDonald 's i Wendy’ s.

Na szczęście dla Ciebie, kierowanie na Facebook jest niekwestionowanym mistrzem wagi ciężkiej kierowania klientów.

Pierwszym krokiem do uruchomienia wysokiej konwersji reklam na Facebooku jest kierowanie reklam do użytkowników na podstawie ich zainteresowań.

Znajdź użytkowników, którzy mają podobne zainteresowania do produktów, które sprzedajesz, a będziesz w stanie zbudować ogromną bazę fanów, którą możesz później przekształcić w płacących klientów.

2. Korzystanie z „stron do oglądania”

Facebook ma całkiem fajną funkcję o nazwie ” strony do oglądania.”

Nie jest to coś, czego używam bezpośrednio do marketingu, ale może dostarczyć pomocnych spostrzeżeń, które pomogą mi w moim marketingu.

Krótko mówiąc, możesz sporządzić listę stron, które Cię interesują, wraz z analizą.

Oto co mam na myśli:

image08

Wystarczy dodać strony marek, które są istotne dla Twojej branży i mają silną obecność na Facebooku.

Jest to pomocne, ponieważ możesz zobaczyć, które posty są najbardziej i najmniej angażujące. Z kolei możesz wykorzystać te informacje przy podejmowaniu decyzji, co opublikować na własnej stronie.

Sprawdź ten artykuł z bufora, aby uzyskać więcej informacji na temat funkcji strony do obejrzenia.

3. Publikuj zdjęcia za pośrednictwem Instagram

Oto podstępna taktyka, na którą się natknąłem.

Facebook Instagram zamiast publikować zdjęcia bezpośrednio na Facebooku, publikuj je na Instagramie.

Dlaczego?

Badanie przeprowadzone przez Buzzsumo wykazało, że ” obrazy opublikowane za pośrednictwem Instagramu zyskują 23% większe zaangażowanie.”

image00

I to ma sens, biorąc pod uwagę szalony poziom zaangażowania Instagram.

Facebook Instagram jest 10-krotnie wyższy niż Facebook, 54-krotnie wyższy niż Pinterest i 84-krotnie wyższy niż Twitter.”

Legalność!

Teoretycznie, po tym prostym kroku można netto prawie jedną czwartą więcej zaangażowania niż po prostu publikowania bezpośrednio na Facebooku.

4. Zapomnij o hashtagach

Dobrze, hashtagi są dobre i dobre w pewnych sytuacjach.

W rzeczywistości są one dość korzystne w sieciach takich jak Instagram i Twitter.

Ale nie tak dużo na Facebooku.

To samo badanie z Buzzsumo wykazało, że posty z hashtagami otrzymały mniejsze zaangażowanie niż posty bez.

image04

Nie tylko oszczędza to czas, ale także zyskuje więcej za każdą publikowaną zawartość.

Pomyśl o tym jak o mini-hacku.

5. Poczta między 22: 00 a północą czasu lokalnego

Jestem pewien, że już wiesz, że czas jest niezbędny w mediach społecznościowych.

Nawet jeśli opublikujesz arcydzieło, będzie to miało tylko marginalny wpływ, jeśli Twoi odbiorcy nigdy go nie zobaczą.

Zostanie przetasowany na dno ich kanałów.

Z mojego doświadczenia i konkretnych danych z Buzzsumo, idealny czas na publikację to między 22: 00 a północą czasu lokalnego.

Istnieją dwa główne powody.

Pierwszy, jest mniej osób publikujących treści, co oznacza mniejszą konkurencję i większą widoczność.

Drugi, jest wystarczająco dużo ludzi, którzy wciąż nie śpią i są aktywni na Facebooku, aby warto było poświęcić swój czas.

Ten Wykres z Buzzsumo ilustruje to zjawisko:

image10

Trzymaj się tego dwugodzinnego okna, a będziesz złoty.

6. Korzystanie Z”Audience Insights”

Powinieneś już wiedzieć, że jestem fanem fajnych funkcji mediów społecznościowych.

Zwłaszcza te, które są silnie oparte na danych.

Funkcja „Audience Insights” jest idealna, aby pomóc mi uzyskać szczegółową migawkę moich odbiorców, dzięki czemu mogę skuteczniej zaspokoić ich potrzeby i tworzyć odpowiednie treści oparte na ich zainteresowaniach.

Trafność jest niezbędna, ponieważ ostatecznie maksymalizuje twój wpływ i zwiększa zwrot z inwestycji.

Możesz uzyskać informacje na temat:

  • Wiek
  • Płeć
  • Styl życia
  • Poziom wykształcenia
  • Nazwa stanowiska

image02

Ale to tylko wierzchołek góry lodowej.

Dane generowane z tego mogą przełożyć się na inne elementy ogólnej kampanii marketingowej.

Sprawdź ten zasób z Facebooka, aby uzyskać więcej informacji na temat tej funkcji.

7. Włącz wideo do swojej podstawowej strategii

Myślę, że wszyscy możemy się zgodzić, że wideo jest ogromne w tej chwili.

Niektórzy mogą nawet uznać rok 2016 za rok wideo.

Ciekawostką jest to, że wideo stanowi tylko 3% wszystkich treści na Facebooku.

Okazało się, że ta liczba jest oszałamiająco niska.

Ale to również wielka szansa.

Publikowanie wielu wysokiej jakości treści wideo pozwala chwycić nisko wiszący owoc, na którym wielu konkurentów wydaje się tracić.

To prowadzi mnie do następnego punktu.

8. Bezpośrednio osadzaj filmy

Biorąc pod uwagę, że YouTube jest tak ogromny, Twoim pierwszym instynktem może być osadzanie filmów z YouTube w swoich postach.

Ale to zły ruch.

Dzieje się tak dlatego, że ” bezpośrednio osadzone filmy z Facebooka zyskują większe zaangażowanie niż osadzone filmy z YouTube.”

Dużo więcej!

image09

Wystarczy spojrzeć na to, jak bardzo całkowita liczba interakcji z bezpośredniego osadzania przewyższa liczbę tych osadzonych z YouTube.

Pamiętaj o tym, aby iść do przodu, a Twój poziom zaangażowania powinien znacznie wzrosnąć.

9. „Crowdsource” twoje decyzje biznesowe

Prawdopodobnie znasz termin „crowdfunding”, w którym kapitał jest gromadzony ze składek dużej liczby osób.

Podobną koncepcję można zastosować do Facebooka dzięki kluczowym decyzjom „crowdsourcing”.

Oto kilka przykładów:

  • Poproś odbiorców o wybranie nowego logo Twojej marki
  • Zapytaj, które nowe tło użyć do swojego profilu na Facebooku

To jest fajne bo:

a) pozwala odbiorcom wiedzieć, że jesteś naprawdę zainteresowany ich opiniami i
b) jest naturalnym katalizatorem zaangażowania.

Najprostszym sposobem na crowdsource jest tworzenie ankiet, w których ludzie mogą głosować.

10. Zachowaj posty o długości poniżej 150 znaków

Less jest najlepszy pod względem liczby znaków na Facebooku.

W rzeczywistości polecam traktowanie go jak Twittera-użyj max 150 znaków.

Dlaczego?

To proste. Krótsze posty na Facebooku otrzymują znacznie więcej zaangażowania niż dłuższe.

Oto dane na dowód:

image01

Jak widać, posty z 50 znakami lub mniej otrzymują najwięcej interakcji, a liczba interakcji stopniowo zmniejsza się wraz z dodawaniem kolejnych znaków.

Innymi słowy, zachowaj to krótko i słodko.

11. Dodaj przyciski CTA do reklam na Facebooku

Oto ciekawy fakt:

„Średni wskaźnik klikalności reklam na Facebooku wynosi 0,9%.”

Ale ” dodanie przycisku CTA może podnieść wskaźnik klikalności o 2,85 razy.”

Pomyśl tylko o długoterminowym wpływie, jaki może to mieć na Twoją kampanię.

Adroll zrobił nawet krótką infografikę, która wspomina o ” dużych wynikach z małego przycisku.”

image07

Sprawdź ten przewodnik z Facebooka, aby dowiedzieć się dokładnie, jak utworzyć przycisk CTA.

13. Korzystanie z „grup na Facebooku” do budowania społeczności

Być może słyszałeś, jak Seth Godin mówi o znaczeniu grup lub „plemion”, jak je nazywa.

To niezbędny element budowania marki.

Ale jednym z zasobów, które myślę, że wielu marketerów nie udaje się wykorzystać, jest ” Grupy na Facebooku.”

Jest to bardzo podobne do grup LinkedIn, w których tworzysz określoną grupę opartą na kluczowym temacie zainteresowania (Zwykle swojej niszy).

Jest to korzystne z kilku różnych powodów:

  • Wzmacnia twoje relacje
  • Pomaga budować nowe
  • Buduje kapitał marki
  • Ułatwia interakcję
  • Możesz zdobyć cenne informacje

Jeśli nie jesteś pewien, jak to zrobić, zapoznaj się z tym krótkim samouczkiem z Facebooka.

13. Przypnij swój najbardziej epicki post

Kolejną funkcją, którą uwielbiam, jest opcja „przypinania” postów u góry osi czasu.

W ten sposób użytkownicy Facebooka widzą najlepsze treści po wylądowaniu na twojej stronie.

To tak, jakby postawić najlepszą stopę do przodu, która przypomina efekt halo.

Sugeruję przejrzenie Twojej osi czasu i znalezienie najwyższej jakości postu, który otrzymał najwięcej zaangażowania i „przypięcie” go do góry.

Oto jak się do tego zabrać.

14. A / B testuj swoje reklamy z Qwaya

Nie będę wdawał się w długą dyskusję o tym, jak bardzo kocham testy A / B.

Pewnie już o tym wiesz.

Powiem jednak, że jest to Twój bilet do maksymalnej konwersji i do sprzątania wszelkich nieefektywności w ogóle.

Ale jak dokładnie można przeprowadzić testy A / B na Facebooku?

Sugeruję użycie Qwaya.

To świetny menedżer reklam na Facebooku, który pomoże Ci przenieść rzeczy na wyższy poziom.

Oto zrzut ekranu:

image03

Jeśli wysyłasz znaczną ilość pieniędzy na reklamy na Facebooku, to narzędzie jest koniecznością.

Możesz dowiedzieć się więcej na ten temat w tym artykule, który napisałem.

15. Bądź interesujący

Najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić, gdy tworzysz reklamę, jest bycie ogólnym.

Nie ma znaczenia, czy wywołujesz kontrowersje, czy jesteś trochę nerwowy, dopóki ludzie cię pamiętają.

Pamiętasz „St. Rooney”, reklamę Nike przedstawiającą zdrowego Wayne ’ a Rooneya z krwistoczerwonym Krzyżem na piersi?

Trudno zapomnieć.

Nie mogę mówić do twojej niszy, ale znajdź sposób, aby wyróżnić się od konkurencji dzięki unikalnym reklamom, a zaczniesz konwertować jak szalony.

16. Spark emotion

Ludzie są istotami emocjonalnymi, a nie logicznymi.

  • Zamiast skupiać się na danych i logistyce, skup się na emocjach.
  • Powiedz ludziom o korzyściach, jakie otrzymają.
  • Powiedz im o tym, jak twój produkt lub usługa zmieni ich życie.
  • Znajdź punkt bólu, z którym zmagają się, i naciśnij na niego, aż będą gotowi rozłożyć pieniądze na kupno tego, co sprzedajesz.

Inną kwestią, o której należy pamiętać w odniesieniu do wywoływania emocji, jest to, że ludzie odnoszą się silniej do ludzkich twarzy niż do jakiegokolwiek innego obrazu.

image05

Zamiast używać krajobrazów lub zdjęć produktów w reklamie, użyj obrazów zawierających mimikę twarzy, które przekazują emocje, które próbujesz wywołać.

17. Master Color psychology

Inną rzeczą, która może całkowicie zmienić współczynniki konwersji Twoich reklam, są kolory, których używasz.

Ze względu na psychologię ewolucyjną ludzie kojarzą pewne kolory z pewnymi emocjami.

Czerwony przyciąga naszą uwagę.

Niebieski zaszczepia zaufanie i poczucie spokoju.

Zbadaj, jak różne kolory wpływają na ludzki mózg i wykorzystaj tę wiedzę, aby ludzki mózg działał dla Ciebie, a nie przeciwko tobie.

18. Użyj wielu postów” pytanie”

W poprzednim artykule na temat Quick Sprout sprawdziłem, które typy postów otrzymały najwięcej interakcji na Facebooku.

Oto co znalazłem:

image06

Nie trzeba naukowca rakietowego, aby dowiedzieć się, że posty „pytanie” są idealne pod względem generowania interakcji.

To pewnie dlatego, że ludzie lubią brać udział w akcji i słuchać swoich głosów, więc sugeruję użycie tego trochę.

19. Trzymaj się artykułów między słowami 1k i 3K

Mam nadzieję,że nie masz nic przeciwko, ale idę na krótką rant treści.

Po raz kolejny, zgodnie z ustaleniami Buzzsumo, treści w długiej formie najlepiej sprawdzają się na Facebooku.

W szczególności, posty między 1,000 i 3,000 słowa są idealne.

image05

Jednak nie chcesz iść dalej niż 3000, biorąc pod uwagę fakt, że liczba interakcji jest znaczna.

20. Stwórz wartościowy i atrakcyjny magnes ołowiany

Co myślisz o przekupstwie?

Mam nadzieję, że się z tym pogodzisz, bo magnes ołowiany to etyczna łapówka, która pomoże Ci sporządzić listę kontaktów.

Kiedy tworzysz magnes ołowiany, celem jest „przekupienie” potencjalnych klientów, oferując im coś wartościowego w zamian za ich e-maile lub inną metodę kontaktu.

Pozwoli to na zbudowanie ogromnej listy potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani zakupem Twojego produktu lub usługi w przyszłości.

Największym kluczem do zapamiętania, gdy tworzysz swój magnes wiodący, jest to, że jest to pierwsza „próbka” twojej pracy, którą otrzymują Twoi potencjalni klienci.

Nie ma znaczenia, czy masz niesamowite produkty lub usługi.

Jeśli twój magnes wiodący jest niskiej jakości, ludzie będą odpowiednio oceniać Twoją firmę.

Oznacza to, że jest absolutnie niezbędne, aby stworzyć kick-ass magnes ołowiowy.

Nie mam na myśli czegoś dobrego.

Mam na myśli coś, za co mógłbyś z czystym sumieniem obciążyć $100 lub więcej.

Niektóre z najczęstszych magnesów ołowiowych są:

  • E-booki lub artykuły
  • Szkolenie wideo
  • Seria e-mail
  • Darmowe narzędzia

Format, który wybierzesz dla swojego magnesu wiodącego, zależy od Ciebie. Ale upewnij się, że oprzesz swoją decyzję na swoich odbiorcach.

Na przykład, jeśli masz ogromną liczbę obserwujących na YouTube, będziesz chciał wybrać serię szkoleń wideo.

Ale jeśli masz ogromny blog z ogromnym zaangażowaniem, pisanie zabójczego e-booka jest prawdopodobnie drogą naprzód.

21. Utwórz killer landing page

Mimo że technicznie nie jest to część Twoich reklam na Facebooku, nadal jest to jedna z na najważniejsze elementy generowania wysokiego współczynnika konwersji.

Twoja strona docelowa to różnica między reklamą na Facebooku, która generuje tysiące kliknięcia i reklama na Facebooku, która generuje tysiące sprzedaż.

Tworzenie strony docelowej, która się konwertuje, nie jest łatwe. Ale jest to niezbędne do opanowania reklamy na Facebooku. Poza tym nic dobrego nigdy nie przychodzi łatwo, prawda?

Jak stworzyć stronę docelową o wysokiej konwersji dla reklam na Facebooku? Poprzez opanowanie tych 3 podstawowych elementów.

Essential 1: nagłówek

Powiem ci coś, co już wiesz.

Ludzie mają czas skupienia około 9 sekund (nie, naprawdę).

image04

Źródło: Wyznania prokrastynatora

We współczesnym świecie jest tak wiele zakłóceń, że ludzie rzadko zwracają uwagę na to, aby usiąść i przeczytać stronę docelową.

Nawet jeśli produkt może zmienić ich życie, najprawdopodobniej nie będą skłonni poświęcić żadnej części dnia na Twoją stronę—chyba że daj im powód.

Tu pojawiają się nagłówki. Pierwszym krokiem do pisania mistrzowskich stron docelowych jest pisanie mistrzowskich nagłówków.

Twoje nagłówki muszą przyciągnąć uwagę odbiorców.

Muszą wzbudzić zainteresowanie, wyjaśnić zalety Twojego produktu i powiedzieć im dokładnie. co sprzedajesz.

Wszystko w ciągu kilku krótkich słów.

Łatwe, prawda?

Pisząc nagłówki, chcesz zachować rzeczy tak proste, jak to możliwe, a jednocześnie przyciągnąć uwagę ludzi i wystarczająco wyjaśnić swój produkt.

Oto kilka świetnych przykładów, aby Twoje kreatywne soki płynęły.

„Gdzie startupy uczą się konwertować jak mofos” – CopyBlogger

„Twórz profesjonalne propozycje klientów w kilka minut” – Bidsketch

„Niesamowita moc technologii eye trackingu … bez wysokich kosztów” – Szalone Jajko

Essential 2: korzyści dla Klienta

Następną rzeczą, na której musisz się skupić na stronie docelowej, jest wyraźne wyjaśnienie korzyści dla klienta.

Co oni mają z tej transakcji?

Twój Klient nie dbaj o swój produkt. Obchodzi ich tylko jedno.

„Co będę z tego miał?”

To wszystko.

Jeśli możesz skutecznie odpowiedzieć na to pytanie w treści strony docelowej, Twoje współczynniki konwersji wzrosną.

Nie skupiaj się na funkcjach swojego produktu lub usługi; zamiast tego skup się na tym, jak te funkcje zmienią życie Twojego klienta.

Na przykład, dokonanie tego przesunięcia jest różnicą między kopią, która czyta się w ten sposób:

„12 modułów wideo wyjaśniających mechanikę fizjologii ćwiczeń”

a to:

„12 zmieniających życie modułów na temat psychologii ćwiczeń, które pomogą Ci odkryć sekrety fitness, których potrzebujesz, aby zniszczyć kilogramy tłuszczu i odblokować swój genetyczny potencjał … w 8 krótkich tygodni!”

Nie wiem jak wy, ale jestem pewien, że wiem, która podpunkt sprawi, że kliknę ten przycisk „Kup Teraz”.

Essential 3: budowanie wiarygodności

Trzecią istotną częścią strony docelowej jest wiarygodność, którą budujesz.

Co mam przez to na myśli?

Ludzie kupują od ludzi, którym ufają.

A jeśli klient znalazł cię tylko przez magnes ołowiany i reklamę na Facebooku, szanse są, że nie zbudowałeś jeszcze wystarczającego zaufania, aby przekształcić je w płatnego klienta.

Więc musisz zbudować swoją wiarygodność. Można to osiągnąć na kilka sposobów. Pierwszy polega na „zapożyczeniu” wiarygodności z innych źródeł.

image03

Na przykład, jeśli lider branży zatwierdzi twój produkt, w tym jego zdjęcie profilowe i poparcie na stronie docelowej znacząco wpłyną na Współczynnik konwersji.

I odwrotnie, jeśli zostałeś zatwierdzony przez wielkie marki, takie jak Forbes, Entrepreneur lub Inc, możesz dołączyć ich odznakę na swojej stronie docelowej, aby zwiększyć swoją wiarygodność.

I wreszcie, chcesz upewnić się, że to lots dogłębne referencje klientów.

I nie mam na myśli takich referencji jak:

Uwielbiam produkty Neila. – Greg.

Mam na myśli kilkuset-słowne referencje, które wyjaśniają, jak wyglądało życie Twojego klienta przed znaleźli twój produkt/usługę i jak to jest teraz.

Jeśli możesz zgromadzić wystarczającą ilość autentycznych referencji, natychmiast będziesz w stanie zbudować zaufanie i kontakt oraz z łatwością sprzedawać swoje produkty.

22. Track, track, a potem track trochę więcej

Teraz, gdy już skontaktowałeś się ze swoim wewnętrznym Alfonsem noszącym futro, nadszedł czas, aby skontaktować się z twoim wewnętrznym mężczyzną górskim (lub kobietą).

image06

Ostatnim—i najważniejszym-kluczem jest śledzenie postępów.

Musisz dokładnie wiedzieć, co działa, a co nie.

Oznacza to, że musisz skonfigurować poszczególne strony docelowe z pikselami śledzącymi, aby dokładnie zobaczyć, które reklamy generują kliknięcia, a które strony docelowe powodują konwersje.

Musisz śledzić wszystko, co możesz.

Wypróbuj reklamy z różnymi kopiami, różnymi kolorami, skierowane do różnych demografii i oferujące różne magnesy ołowiane.

Po odkryciu, które elementy zapewniają najwyższą wydajność, możesz jeszcze bardziej zoptymalizować reklamy pod kątem konwersji.

Jedną ważną rzeczą do zapamiętania jest to, że musisz upewnić się, że wyświetlasz reklamy przez wystarczającą ilość czasu, zanim dokonasz jakichkolwiek zmian.

Polecam, aby za każdym razem, gdy wprowadzasz zmiany w swoich reklamach, uruchamiasz je przez co najmniej miesiąc przed przejrzeniem danych.

To da ci wystarczająco duży rozmiar próbki, aby właściwie określić, jakie zmiany faktycznie robią różnicę.

Wniosek

Myślę, że Facebook jest czasami pomijany, ponieważ stał się starym człowiekiem mediów społecznościowych.

Mam na myśli to, że zawsze pojawiają się nowsze, hipperskie, bardziej seksowne sieci.

Ale Facebook nigdzie się nie wybiera w najbliższym czasie.

Wychodząc poza podstawy i pływając na głęboką wodę, możesz znaleźć prawdziwy potencjał dla wysokiej jakości potencjalnych klientów.

I postępując zgodnie z odpowiednią formułą, możesz zarobić na dużym odsetku tych potencjalnych klientów i przekształcić je w Klientów.

Proces ten nie jest łatwy.

To zajmie Czas, To zajmie pracę, a to zajmie dużo testów.

Ale to Wola bądź tego wart.

Jeśli możesz tworzyć reklamy na Facebooku, które konwertują, Twój potencjał dochodowy jest nieograniczony.

Total
0
Shares
Related Posts