Układanie Puzzle Marketingu Online

Moja babcia, Nana, uwielbiała układać puzzle. Pamiętam, jak odwiedzałem ją w weekendy i spędzałem godziny układając 500-i 1000-częściowe puzzle.

W tym czasie moja babcia dzieliła się mądrością. Zachęcała mnie do “trzymania się tego”, kiedy byłem sfrustrowany. Świętowała każde zwycięstwo, nieważne jak małe. Wciąż pamiętam nasze przekomarzanie się tam i z powrotem, gdy rywalizowaliśmy o znalezienie Ukrytego elementu.

Trzydzieści lat później lekcje Nany wciąż mnie prowadzą.

Wyobraź sobie moje zdziwienie, kiedy zdałem sobie sprawę, że nasze puzzle adventures oferują niewiarygodnie precyzyjny plan marketingu twojego biznesu w Internecie.

Więc weź puzzle i swój plan marketingowy, i zobaczmy, co babcia by powiedziała.

Zacznij od narożników

Jakie są podstawowe zasady leżące u podstaw każdego marketingu? (Online lub inaczej …)

Możemy wskazać cztery:

  • Wyjątkowa propozycja wartości (czym się w tobie różnisz?)
  • Dotychczasowi klienci (komu dziś służysz?)
  • Zasoby firmy (jakie aktywa posiadasz?)
  • Pozyskiwanie klientów (jak pozyskać nowych klientów?)

Sprawdzimy każdy z nich, aby zrozumieć, w jaki sposób zakotwiczają ramę twojego planu marketingowego.

Narożnik pierwszy: Twoja wyjątkowa propozycja wartości

Pierwszy narożnik, twoja wyjątkowa propozycja wartości, określa, co wyróżnia twój produkt/usługę.

To iskra innowacji, zdrowego rozsądku lub piękna sprawia ,że twoi konkurenci mówią: “Dlaczego o tym nie pomyślałem?”

To, co robisz, nikt inny nie może.

Nie będziesz mieć udanego biznesu, dopóki nie uzyskasz dobrej odpowiedzi na pytanie ” dlaczego powinienem robić interesy z tobą zamiast wybierać jedną z alternatyw?”

W marketingu online Twoja unikalna propozycja wartości jest wpleciona w przekonującą, skoncentrowaną na korzyściach kopię. Doskonałe treści, aktualizacje w mediach społecznościowych, wideo i strony docelowe współpracują ze sobą, aby przekształcić unikalną propozycję wartości w doświadczenia, które zajmują pozycję w umyśle klienta.

Na przykład marketing Toyoty ustanawia i wzmacnia jego śmiertelny chwyt na słowo jakość. Inni próbowali obalić Toyotę; żadnemu się nie udało.

Narożnik drugi: twoi dotychczasowi klienci

Dogłębne i ciągłe badania klientów to znak rozpoznawczy udanego marketingu online.

Odnoszący sukcesy właściciele firm kochają swoich klientów i rzadko tracą okazję, aby dowiedzieć się więcej o nich. Jeff Bezos, towarzyski prezes Amazon, często przynosi puste krzesło na ważne spotkania wewnętrzne. Puste krzesło reprezentuje klienta, a każdy pracuje, aby służyć osobie siedzącej na tym krześle.

Powiedz mi, kiedy ostatni raz zapytałeś swoich obecnych klientów, dlaczego im na Tobie zależy i co oferujesz? To, czego się nauczysz, może być kluczem do sukcesu Twojej firmy.

Róg trzeci: zasoby Twojej firmy

Tutaj dokonujesz podsumowania swoich ludzi, procesów i osobowości Twojej firmy. (Musisz o tym pomyśleć, nawet jeśli Twoja firma jest teraz pokazem jednoosobowym.)

Ciężko pracujesz, aby stworzyć kulturę doskonałości i odpowiedzialności. Wyjaśniasz cele i zachęcasz ludzi do dawania z siebie wszystkiego. Przede wszystkim tworzysz zwinną, otwartą kulturę niezbędną do wdrożenia i wykorzystania każdej możliwości marketingowej.

Wiele firm, w tym konkurenci, szanuje bystrość biznesową Apple. Nikt nie jest w stanie odtworzyć jego kultury twórczej i mandatu do zmiany świata. Apple dostosowało swoją osobowość do Marketingu, dzięki czemu jest praktycznie nie do powstrzymania.

Masz taką samą szansę.

Narożnik czwarty: pozyskiwanie nowych klientów

To proste. Bez stałej podaży klientów nie masz biznesu.

Zacznij od przyciągnięcia nowych twarzy odpowiednimi, atrakcyjnymi treściami.

Następnie Użyj inteligentnego copywritingu, dobrze przygotowanych stron docelowych, wyraźnych wezwań do działania i nieodpartych ofert, aby przełożyć tę uwagę na to, czego potrzebuje każda firma-zadowolonych płacących klientów.

Techniki i narzędzia, które otrzymujesz od Copyblogger, pomogą Ci zrozumieć i wdrożyć plan przyciągania potencjalnych klientów i przekształcania ich w Klientów.

Budowanie ramy planu marketingowego online

Poza umieszczeniem tego ostatniego elementu, budowanie ramy układanki jest jednym z najbardziej satysfakcjonujących momentów.

Marketerzy online budują “ramę” swojej zagadki marketingowej, łącząc kropki między czterema narożnikami: unikalną propozycją wartości, obecnymi klientami, aktywami firmy i pozyskiwaniem nowych klientów.

Budowanie RAM biznesowych sprowadza się do zadawania i odpowiadania na ważne pytania. Te pytania przedstawiają Twoją wizję, zasady i strategię.

Pytania te obejmują:

  1. Co niepokoi moich klientów i jak możemy zaoferować najlepsze rozwiązanie?
  2. W co wierzymy?
  3. Czego nie zrobimy? Albo lepiej, kiedy odmówimy?
  4. Jakie są nasze podstawowe strategie marketingowe?
  5. W jaki sposób nasz codzienny marketing wzmacnia i wzmacnia naszą ofertę wartości?

Uważaj.

Odpowiedzi na te pytania wymagają przywództwa , wizji … i psot. Łatwo jest udawać lidera na rynku, ale klienci zawsze wąchają oszustów.

“Znajdź kolory, wnuk”

Za każdym razem, gdy tkwiłam w układance, babcia podnosiła pudełko, wskazywała na fioletowy kwiat, żółtą migawkę lub inną charakterystyczną cechę i mówiła: “Znajdź kolory, wnuku.”

To samo dotyczy Twojego marketingu online.

Czasami jesteśmy tak blisko naszych firm, że brakuje nam drobiazgów, które czynią nas i naszych klientów wyjątkowymi. Twoje kolory zaczynają się od propozycji wartości, ale zawierają również studia przypadków i referencje.

Twoje kolory mogą być troską, którą Twoi Budowniczowie przejmują, pozostawiając miejsce pracy czystsze niż po przybyciu. Twoje kolory mogą być zaopatrywanie Sippy kubki dla klientów restauracji, które mają dzieci. Twoje kolory mogą być po prostu pełnym szacunku, przemyślanym sposobem traktowania ludzi.

Te kolory są ukryte przez szerokie terminy, takie jak obsługa klienta. Odkrywaj je, zbieraj i dodawaj do ogólnego marketingu swojej firmy.

Spróbuj czegoś, aż się zmieści

Czy kiedykolwiek próbowałeś wymusić dopasowanie kawałka układanki?

Wiele razy wciskałem kawałek na miejsce i szedłem dalej, z wielką siłą próbując zignorować źle dopasowany kawałek. Moja babcia natychmiast zobaczyła kawałek, po cichu go wyjęła i lekko krzyczała: “Spróbuj czegoś, dopóki nie pasuje.”

Następnie metodycznie próbowała kawałek po kawałku, aż jeden osiedlił się w miejscu z satysfakcjonującym kliknięciem na blat stołu.

Testowanie i optymalizacja to sposób, w jaki ty i ja “próbujemy czegoś, dopóki nie pasuje.”Używanie inteligentnych narzędzi, takich jak Premise, do dzielenia stron docelowych, konfigurowanie testów A/B AdWords, a nawet poprawianie nagłówków, tworzy “szczęście” i sukces.

Niestety, większość marketerów internetowych odrzuca testy lub wymienia je na zapomnianej liście rzeczy do zrobienia. To pomyłka.

“Zawsze testuj” to okrzyk wojenny poważnych marketerów, którzy szybko zwiększają swoją publiczność, bazę klientów i reputację dzięki spektakularnemu marketingowi. Wiedzą, że jeśli nie testujesz, zgadujesz-a zgadywanie jest kosztownym i głupim sposobem prowadzenia firmy.

Kończenie układanki

Marketing internetowy może wydawać się mylący.

Łatwo jest przytłoczyć się złożonością-tak jak wtedy, gdy wyrzucasz kawałki swojej pierwszej 1000-elementowej układanki.

Spokojnie. Zacznij od rogów i postępuj zgodnie z procesem. To działa. A jeśli jesteś sprytny, może działać o wiele szybciej.

Mam gotowe zagadki, aby to udowodnić.

Total
0
Shares
Related Posts