Stroik wibruje na określonym skoku, gdy uderzasz go o twardą powierzchnię. Emituje czysty dźwięk, którego muzycy mogą używać do strojenia swoich instrumentów (takich jak skrzypce i gitary).
Jednym z zadań, które masz jako marketingowiec treści, jest myślenie o czytelniku jak o strojniku. Musisz opublikować świetne treści, aby stworzyć rezonans z tym czytelnikiem – aby ta osoba emitowała określony ton, który sprawiał, że wiedziała, lubiła i ufała Ci.
Ale tworzenie postów, które rezonują z Czytelnikami, jest często pomijaną częścią tego, co robimy. To jedna z tych drażliwych rzeczy, o których nikt nie mówi. Ale jest to niezwykle ważne-i może być trudne do zrobienia.
Treści, które rezonują z czytelnikami, sprawiają, że kiwają głowami i mówią: “tak!”Gdy twoja perspektywa zgadza się z Tobą, buduje ich lojalność i pasję do Ciebie i Twojego materiału, a także tworzy idealne środowisko zakupowe, gdy jesteś gotowy do złożenia oferty.
Spójrzmy na kilka wskazówek na temat rezonansu i jak budować harmonię z czytelnikami.
Jak Seth Godin korzysta z rezonansu
Seth Godin jest mistrzem w tworzeniu tego uczucia “w zgodzie” ze swoimi czytelnikami. Jego posty sprawiają, że jego czytelnicy praktycznie wibrują harmonią-uderzają w akord. Jako czytelnicy wierzymy, że to, co mówi Seth, jest poprawne, a to sprawia, że chcemy czytać więcej i kupować jego produkty.
Kiedy Seth pisze post o pierwszej rzeczy, którą powinniśmy zrobić, gdy siadamy przy komputerze, jego czytelnicy pochylają się – są naprawdę zainteresowani jego perspektywą na ten ważny temat.
Kiedy mówi, że powinniśmy zacząć coś nowego z samego rana (zamiast sprawdzać nasz e-mail, abyśmy mogli przeczytać więcej o tym, co wydarzyło się wczoraj), wiemy, że ma rację. Czujemy to w naszym rdzeniu.
Godin posty każdego dnia, a wiele z jego artykułów stworzyć wielką harmonię z jego czytelników. Tworzy długotrwałe relacje ze swoją publicznością, budując wszystkie reakcje na ” tak ” w ciągu roku.
Kiedy Godin ogłasza, że napisał nową książkę, jego czytelnicy są już przygotowani. Stworzył z nimi harmonię, tworząc konsekwentnie genialne posty na blogu.
Fani Setha kupują jego książki i dzielą się jego pomysłami, ponieważ lubią to, co ma do powiedzenia. Chcą kontynuować swoje pozytywne, angażujące doświadczenie z nim. Chcą więcej ukłonów, więcej spostrzeżeń, więcej porozumienia. Więc kupują książkę-a decyzja o zakupie jest bardzo łatwa.
Sposoby tworzenia harmonii
Nie zakładaj, że post musi być o pozytywnym temacie, aby stworzyć harmonię.
Nie musisz mówić o jednorożcach i tęczy w każdym utworze, który piszesz. Czasami możesz przekonać ludzi, aby się z Tobą zgodzili, dając Ci trudną do usłyszenia (ale niezwykle ważną) radę. Albo dmuchanie wspólnego założenia w drobny mak.
Spróbuj być:
- Specyficzne – Każdy artykuł powinien być prosty i bezpośredni, bez względu na długość. Powinieneś być w stanie podsumować w jednym zwięzłym zdaniu, o czym jest ten utwór. Jeśli nie możesz podsumować w jednym zdaniu, Edytuj post, dopóki nie będziesz mógł.
- Przydatne – Przydatne rzeczy są niezapomniane i rezonują z publicznością. Kilka miesięcy temu, widziałem post na FoodBeast o tym, jak używać kubki ketchup w bardziej efektywny sposób, i to dosłownie mnie uderzył w czoło i powiedzieć, “tak! Dlaczego o tym nie pomyślałem?”Od tego czasu jestem wielkim fanem FoodBeast.
- Brave – Nie bój się mówić rzeczy, których nikt inny nie mówi. jeśli jesteś przed resztą stada, możesz mówić o czymś, o czym wszyscy inni boją się mówić. Odwagi, przyjaciele. Podejmij duże ryzyko, aby uzyskać duże porozumienie od odbiorców.
- Emocjonalne – Dobra treść nas wkurza. Wzbudza emocje, niezależnie od tego, czy to uczucie jest zdumieniem, podziwem, szczęściem, smutkiem czy gniewem. Nie bój się, aby Twoje pisanie było osobiste i emocjonalne, a będziesz na dobrej drodze do stworzenia harmonii z czytelnikami.
Przykłady harmonii są wszędzie
Programy telewizyjne, programy radiowe i filmy tworzą harmonię, podkreślając postacie i historie, które rezonują z publicznością.
Osobiście uwielbiam tematy serialu Firefly, National Public Radio ‘ s This American Life i film Good Will Hunting. Po doświadczeniu ich, nie tylko czuję się rozświetlony w środku, ale chcę je polecić innym ludziom-i często to robię. Zgadzam się z przesłaniami, które autorzy publikują na świecie, i to sprawia, że uwielbiam ich materiał.
Maria Popova, Chris Brogan i Neil Patel są pisarzami, którzy są mistrzami w tworzeniu rezonansu i harmonii ze swoimi czytelnikami. Sprawdź ich pracę i zobacz, ile razy przytakujesz w zgodzie z nimi.
Tworzenie rezonansu z czytelnikami
Niezależnie od tego, czy jesteś tego świadomy, czy nie, Twoi ulubieni blogerzy tworzą z tobą harmonię za każdym razem, gdy piszą świetny post. To jeden z głównych powodów, dla których je kochasz.
Słuchają twoich potrzeb i pragnień i są zwinni.
Aby odnieść sukces w content marketingu, musimy pamiętać o kamuflażu-i wykorzystać ten obraz wizualny, aby dotrzeć do naszych czytelników, aby rezonowali z naszym przekazem.
Jaki jest Twój ulubiony przykład pisania, który naprawdę Ci odpowiada? Daj nam znać w komentarzach …