Płatne opcje mogą być doskonałym źródłem ruchu na Twoim blogu.
Ale to wszystko o właściwy rodzaj ruchu.
Dzięki płatnemu wyszukiwaniu możesz uzyskać odpowiedni rodzaj ruchu na swoim blogu. Nie tylko można uzyskać prawo ruchu, można uzyskać wiele prawo ruchu.
Dzięki płatnemu wyszukiwaniu wydajesz pieniądze na swój czas, więc stawka jest wysoka.
W poniższym przewodniku omówimy największe możliwości, jakie masz, aby promować swoje posty na blogu za pomocą płatnego wyszukiwania.
Google AdWords
Istnieje mnóstwo dobrych postów o tym, jak skutecznie korzystać z Google AdWords, abyśmy nie koncentrowali się na rzeczach, które zostały powiedziane wcześniej.
Skupimy się na jednej strategii, która pomoże Ci promować posty na blogu zamiast ogólnej strony internetowej lub sklepu ecommerce.
Krok 1-Opublikuj Nowy Post
Możesz użyć tej taktyki dla każdego z nowych postów, ponieważ kluczowym elementem blogowania jest publikowanie tylko wartościowych treści na blogu.
Krok 2-Wybierz Tylko Określone Frazy Kluczowe
Największe i najszersze słowa kluczowe są drogie za kliknięcie. To żadna niespodzianka.
W przypadku marketingu blogów z płatnym wyszukiwaniem nie potrzebujesz mnóstwa ruchu, aby twoje wysiłki były skuteczne. Próbujesz uzyskać odpowiedni rodzaj ludzi zainteresowanych Twoimi postami i Twoją marką.
Szukaj terminów, które mają niską konkurencję (zamiast wysokiego lub średniego). Terminy te zwykle mają mniej niż 1000 miesięcznych wyszukiwań globalnych, a nawet mniej w Twojej okolicy, która jest twoim lokalnym krajem.
Ważne jest, aby określić, czy kierujesz reklamy na globalnych czytelników lub czytelników w określonej lokalizacji. Tylko Ty możesz określić, gdzie znajdują się Twoi absolutni idealni czytelnicy.
AdWords zapewnia planowanie słów kluczowych.
Masz kilka sposobów budowania kampanii.
Pierwszy, wpisz adres URL swojego posta. Google zaproponuje pomysły na grupy reklam, a także pomysły na słowa kluczowe dla kampanii.
Drugi, Wprowadź słowa kluczowe, które chcesz kierować na blogu. Twórz swoje słowa kluczowe i sugestie, które możesz budować swoje kampanie. Idealnie chcesz słów kluczowych o dużym natężeniu ruchu i niskiej konkurencji, ale oczywiście nie zawsze jest to możliwe.
Jeśli uważasz, że pewne słowo kluczowe o dużym natężeniu ruchu, które ma również wysoką konkurencję, możesz zainwestować w koszt za kliknięcie (CPC) żeby mieć korki.
Krok 3-Twórz Proste Reklamy
Najlepsze reklamy, takie jak najlepsze nagłówki blogów, dotykają kluczowych emocji z potencjalnymi czytelnikami.
Nagłówki reklam i opis będą musiały być jeszcze krótsze i bardziej szczegółowe niż tytuły bloga.
Utwórz tytuł, który dokładnie opisuje, o czym jest post. Następnie w opisie opisz jaka jest główna korzyść dla potencjalnego czytelnika. Napisz opis jako ofertę dla osoby oglądającej ogłoszenie.
Oto przykład:
Szukana Fraza:
Social Media Dla Biznesu
Nagłówek Reklamy:
Social Media Dla Biznesu
Opis Ogłoszenia:
Połącz Się Ze Swoimi Klientami W Google+. Pobierz Bezpłatną Stronę Firmy Google.
To reklama stworzona przez Google dla Google+. Jasne, do czego służy Reklama. Przemawia do osoby, która widzi reklamę i składa jasną ofertę.
Krok 4-Wyłącz Sieć Treści
Przejdź do ustawień kampanii i wybierz tylko Wyszukiwanie Google. Domyślnie Google wyświetla reklamy zarówno w wyszukiwarce, jak i w sieci treści, które są witrynami z AdSense. Najlepiej na razie skupić się wyłącznie na płatnej części wyszukiwania w AdWords. Po opanowaniu wyszukiwania możesz przejść do sieci treści.
Krok 5-Dowiedz Się, Co Działa I Twórz Treści Na Podstawie Swoich Ustaleń
Popularną radą dotyczącą korzystania z sieci reklamowej jest testowanie jak szalone. Oczywiście będziesz chciał przetestować, aby zobaczyć, jakie reklamy działają najlepiej dla Twoich treści.
Ale mam jeszcze jedną radę.
Gdy widzisz typ reklam i rodzaj treści, które najlepiej sprawdzają się w Google AdWords i innych sieciach, twórz określone treści na podstawie swoich ustaleń.
Milion osób korzysta z Google do wyszukiwania informacji. W przypadku wielu wyników wyszukiwania płatne reklamy zajmują większość tego, co jest powyżej zakładki.
Jeśli zauważysz, że niektóre z Twoich postów radzą sobie lepiej niż inne lub zauważysz możliwość stworzenia czegoś bardziej odpowiedniego i atrakcyjnego dla wyszukiwarek, Utwórz określoną treść dla określonych fraz kluczowych.
Następnie możesz kierować termin zarówno dla wyszukiwania organicznego, jak i płatnego.
Krok 6-Licytuj Na Konkurencyjne Słowa Kluczowe Bloga
Czy Twoi konkurenci mają duży ruch dla swojej marki w Google? Jeśli tak, możesz kierować te słowa kluczowe za pomocą reklam, których używasz do wysyłania ruchu na swój blog.
Twoja konkurencja prawdopodobnie nie używa AdWords do promowania swoich postów na blogu, więc prawdopodobnie nie będzie zbyt dużej konkurencji na reklamy związane ze słowami kluczowymi na blogu związanymi z marką.
Kiedy umieścisz reklamę dla swojej marki, wyszukiwacze zobaczą Twój odpowiedni post i przejdą do Twojego posta na blogu zamiast do bloga konkurencji.
Yahoo Bing Network
Ponad 163 miliony wyszukiwarek używa Yahoo i Bing każdego miesiąca. Z tej liczby 54 miliony Nie wyszukuje w Google. W niektórych przypadkach sieć Yahoo / Bing jest tańsza w cenie za kliknięcie (CPC) podstawa też.
Korzystając z płatnych reklam do reklamowania postów na blogu, nie zapomnij o Yahoo i Bing.
W tej sekcji udostępnimy jednak kilka kroków dotyczących korzystania z sieci Yahoo Bing do reklamowania postów na blogu za pomocą płatnego wyszukiwania.
Krok 1-Poszerz Swoje Słowa Kluczowe
Dzięki Google koszty są konkurencyjne. Więcej marek korzysta z Google, aby przyciągnąć odwiedzających do swoich stron internetowych i stron docelowych, więc koszty są wysokie.
Na Yahoo Bing rzeczy są mniej konkurencyjne. Dla Twoich działań marketingowych na blogu oznacza to, że istnieje możliwość skupienia się na szerszych terminach wyszukiwania.
Użyj tego samego słowa kluczowego, co w przypadku wyszukiwania organicznego i płatnych reklam. Kieruj szersze słowa kluczowe z większą potencjalną wypłatą ruchu niż w Google.
Krok 2 – Cel Lokalizacji, Aby Uzyskać Dokładnego Klienta
Czy wiesz, gdzie są twoi najlepsi klienci? Dzięki Bing Ads możesz skupić się na określonych lokalizacjach, aby promować swoje posty na blogu. Większość lokalnych firm koncentruje się na promowaniu swoich stron biznesowych, ale istnieje wiele wyszukiwarek szukających list rzeczy do zrobienia w miastach i Stanach.
Użyj funkcji kierowania geograficznego w reklamach Bing, aby promować swoje najlepsze posty na blogu. Będzie bardzo niewiele, jeśli w ogóle, innych reklam z tego typu treścią.
Wniosek
Korzystanie z płatnego wyszukiwania nie jest pierwszą rzeczą, o której ludzie myślą, jeśli chodzi o promowanie treści na blogu. Tylko z tego powodu jest to okazja do zdobycia przewagi nad konkurencją.
Korzystając z powyższych strategii, możesz ułatwić sobie dostęp do płatnych opcji marketingu treści bloga. Pomoże to zwiększyć ruch na blogu, przynosząc więcej potencjalnych klientów i sprzedaży Twojej firmie.
Znajdź inne sposoby promowania swojego bloga za pośrednictwem mediów społecznościowych i nie tylko, dzięki naszym innym przewodnikom na temat budowania odbiorców bloga.