Czy chcesz pochylić się, jak uzyskać linki zwrotne? Oto 21 sposobów na uzyskanie linków w 2019 roku. To wymaga ciężkiej pracy i wytrwałości.
Zawsze dobrze jest uzyskać więcej linków zwrotnych o wysokiej jakości—te, które są naturalne, ponieważ masz treści, do których warto linkować. Możesz zbudować te linki zwrotne za pomocą kilku taktyk.
Niektóre SEO angażują się w ryzykowne taktyki blackhata, ale o ile nie możesz działać na dużą skalę i nie masz nic przeciwko późniejszej karze, nie jest to szczególnie opłacalne.
Inną główną strategią jest zarabiaj linki zwrotne, tworząc świetne treści i dostarczając je właściwym osobom.
Chociaż od jakiegoś czasu nie było żadnej nowej taktyki budowania linków, niektóre okazały się bardziej skuteczne niż inne w 2020 roku. Plus, zawsze można znaleźć sposoby, aby poprawić każdą z taktyk.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij
Odpowiadaj na pytania dotyczące Quora
Quora jest pełna ludzi szukających pomocy. Wszystko, co musisz zrobić, to wyszukać słowa kluczowe związane z Twoją branżą, a zobaczysz setki, jeśli nie tysiące, pytań.
Na przykład spójrzmy na frazę kluczową ” content marketing.”Dzięki szybkiemu wyszukiwaniu udało mi się znaleźć to pytanie, pytając, czy content marketing faktycznie działa.
Odpowiedz na pytanie, a jeśli w Twojej domenie znajduje się konkretny post na blogu lub artykuł, który pomaga wzmocnić odpowiedź, możesz połączyć się z nim.
Powyższy zrzut ekranu ilustruje pomysł. Ma moją odpowiedź z linkiem, który podałem do posta na blogu, który napisałem, który obejmuje kilka punktów danych istotnych dla dyskusji.
Robiąc to, upewnij się, że nie Linkuj do swojej witryny, aby uzyskać link. Nie chcesz spamować Quora, ponieważ zaszkodzi to twojej reputacji. Zamiast tego chcesz skupić się na odpowiadaniu świetną odpowiedzią i dodać link do swojej witryny tylko wtedy, gdy ma to sens.
Pomóż reporterowi
Słyszałeś o HARO, prawda? Oczywiście, że tak, ale czy naprawdę się tym zajmujesz?
Jeśli nie wiesz, co to jest HARO, jest to strona internetowa, na której dziennikarz trafia, gdy potrzebuje pomocy.
Publikują pytania, a jeśli możesz pomóc im odpowiedzieć na któreś z nich, możesz uzyskać darmową prasę. Możesz opublikować na stronie internetowej lub w magazynie, takim jak Entrepreneur.com, co sprawia, że HARO jest doskonałym miejscem do odbioru wysokiej jakości linków zwrotnych.
Nie dostaniesz mnóstwo linków z tej strony, ale linki, które otrzymasz, pomogą zwiększyć ruch, ponieważ ta strona łączy się z autorytatywnymi witrynami.
Aby uzyskać te linki, wystarczy poświęcić 30 minut do godziny na HARO każdego tygodnia.
Znajdź uszkodzone linki przechodząc do zasobów lub produktów
Budowanie uszkodzonych linków jest trudne, chyba że skupisz się na właściwym typie uszkodzonych linków. Wiele blogów i stron internetowych je ma, ale bardzo niewielu jest gotowych je naprawić.
Najlepiej jest znaleźć strony zasobów związane z Twoją dziedziną i szukać niedziałających linków na tych stronach. Odkryłem, że webmasterzy częściej naprawiają uszkodzone linki na stronach z zasobami, ponieważ generują większy ruch niż ogólne posty na blogu.
Aby znaleźć uszkodzone linki i strony zasobów, możesz użyć narzędzia o nazwie wyszukiwarka uszkodzonych linków.
Narzędzie kosztuje…ale warto.
Jeśli skończysz używać tego narzędzia, upewnij się, że słowa kluczowe, które wprowadzasz, zawierają słowa takie jak “zasoby”, ponieważ pomogą Ci znaleźć odpowiedni rodzaj uszkodzonych linków.
Fora branżowe
Czy kiedykolwiek korzystałeś z forów do budowania linków? Jeśli nie, to czemu nie?
Są szanse, że boisz się Penguin kary. Zakładając, że uczestniczysz tylko na odpowiednich forach i nie spamujesz ich, nie powinieneś się martwić.
Na przykład Forum wojownika i kilka innych forów marketingowych mówią o Quick Sprout. Za każdym razem widzę napływ 300 do 700 gości. Nie jest zbyt brudny jak na jeden link.
Odpowiadając na pytania na forach, stosuj te same zasady, co podczas odpowiadania na pytania na Quora: odpowiadaj na pytania i Linkuj do swojej strony internetowej, gdy ma to sens.
Ponownie, nie spamuj tych forów. Odpowiadaj tylko wtedy, gdy ma to sens i upewnij się, że Twoja odpowiedź jest dokładna.
Podczas dodawania łącza do witryny unikaj używania rozbudowanego tekstu zakotwiczenia.
Link do odpowiednich stron
Wiem, że może to zabrzmieć szalenie, ale łączenie się z innymi odpowiednimi witrynami w ramach własnej treści to świetny sposób na budowanie linków.
Na przykład niedawno opublikowałem post na temat konkurencyjnego audytu, który łączył się z ponad stronami internetowymi 20.
Zanim opublikowałem post, odwiedziłem każdą z tych stron i chwyciłem adres e-mail kogoś, kto tam pracuje. Jeśli nie mogłem znaleźć adresu e-mail konkretnego pracownika w dziale marketingu, Szukałem adresu e-mail na stronach kontaktowych tych witryn.
Następnie wysłałem spersonalizowaną wiadomość e-mail do każdej z tych stron:
Hej. [nazwisko osoby],
Chciałem tylko powiedzieć, że myślę, że [Wstaw swoją stronę] jest tak wielkim zasobem, że musiałem o tym wspomnieć w moim najnowszym poście na blogu [link do wpisu na blogu].
Wiem, że jesteś zajęty, więc nie musisz odpowiadać. Ale jeśli masz wolną chwilę, sprawdź post. Jeśli ci się podoba, możesz to tweetować.
Dzięki.,
[Twoje imię]
Nie oczekuj, że ludzie będą linkować do twojej witryny. Niektórzy ludzie zrobią to naturalnie, ale ta liczba będzie mniejsza niż 5%. Około 20% -25% osób, które wyślesz, tweetuje twój post. To działanie przyciągnie więcej odwiedzających do twojej witryny,a część z nich może w końcu połączyć się z Tobą.
Słupki okrągłe
Czy wiesz, jakie są najpopularniejsze i powiązane z nimi posty w Internecie? To okrągłe słupki.
Jeśli nie znasz postów okrągłych, przeczytaj ten na temat budowania linków, w którym eksperci 50 dzielą się wskazówkami na temat budowania linków.
Ten post wygenerował ponad 383 akcje społeczne i 34 linki zwrotne według Ahrefs. Nieźle jak na obławę.
Jak stworzyć jeden z tych postów? Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć grupę ekspertów w swojej dziedzinie i wysłać do nich e-mail z pytaniem. Nie chcesz zadawać im więcej niż jednego pytania, ponieważ drastycznie zmniejszy to wskaźnik odpowiedzi.
Chcesz również znaleźć co najmniej ekspertów 30, ponieważ posty okrągłe, które nie zawierają dużej liczby ekspertów, nie radzą sobie zbyt dobrze.
Polecam zrobienie postu z co najmniej ekspertami 50. Wysyłając e-maile do tych ekspertów, upewnij się, że dasz im termin na odpowiedź. Ponadto upewnij się, że wysyłasz e-mail co najmniej dwukrotnie więcej ekspertów, których potrzebujesz, aby ukończyć swój post, ponieważ około połowa z nich nie odpowie.
Po opublikowaniu podsumowania eksperta wyślij e-mail do każdego eksperta z takim e-mailem:
Hej. [nazwa eksperta],
Chciałem tylko podziękować za udział w eksperckim naborze na [Wstaw temat rundy].
Post można znaleźć pod adresem [Wstaw url], i mam również link do twojej strony internetowej.
Możesz to tweetować i udostępniać swoim obserwującym.
Dzięki za udział.
[wpisz swoje imię]
Podobnie do backlink tip # 5, ta akcja przyniesie Ci więcej odwiedzających z sieci społecznościowej. Część tych odwiedzających może w końcu połączyć się z Tobą.
Śledź linki konkurencji
Każde narzędzie backlink może powiedzieć, kto łączy się z konkurencją, ale bardzo niewielu z nich sortuje te linki według świeżości.
Cognitive SEO ma narzędzie, które pokazuje świeżość tych linków. Innymi słowy, pokaże ci, kto ostatnio połączył się z Twoją konkurencją. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać “świeże linki” na pulpicie nawigacyjnym.
Jak widać, Cognitive SEO zawiera listę ostatnio znalezionych linków zwrotnych.
Następnie możesz wziąć tę listę i ręcznie uderzyć każdą z tych witryn e-mailem takim jak ten:
Hej. [Wstaw ich nazwę],
Właśnie czytałam Twój wpis na blogu [Wstaw tytuł postu i link do niego] i zauważyłem, że nie linkowałeś do [Wstaw swój URL]. Nie jestem pewien, czy jesteś z nim zaznajomiony, ale może nauczyć Twoich czytelników o [Wstaw wartość, którą otrzymają ich czytelnicy].
Pomyślałem, że ci o tym wspomnę, bo połączyłeś się z [Wstaw URL konkurenta] ale zapomniałeś wspomnieć [Wstaw swój URL].
Tak czy inaczej, Kontynuuj wspaniałą pracę. Uwielbiam Twoje treści.
Twój fan,
[wpisz swoje imię]
Na każde 100 takich e-maili, które wysyłasz, Zwykle generujesz od 7 do 10 linków. To nie jest dużo linków, ale się sumuje.
Zainwestuj w prezent dla społeczności
Prawie każda nowa firma ma ten sam problem: Nikt cię nie zna. Nawet jeśli masz wiele do zaoferowania, ponownie, nikt cię nie zna.
Jednym z głównych celów taktyki budowania linków, którą przyjrzymy się w tym poście, jest aby zwrócić uwagę.
Jest wiele sposobów na zwrócenie uwagi ludzi, których nie znasz.
Najlepszym sposobem, w większości przypadków, jest zaoferowanie czegoś wartościowego – tak dużej wartości, jak możesz zapewnić.
Oto kilka opcji.
Opcja # 1-Utwórz galerię zdjęć: Każdy dobry bloger wie, jak ważne jest posiadanie wspaniałych zdjęć w postach.
Podczas gdy niektórzy blogerzy zatrudniają projektanta do najważniejszych zdjęć, jest to niewygodne i nie zawsze przystępne dla mniej ważnych zdjęć.
Jednak większość blogerów chętnie wymień link do strony na darmowe zdjęcie.
Dlatego proponuję zatrudnić projektanta (lub samemu robić zdjęcia) i stworzyć darmową galerię zdjęć. Następnie wyślij link do galerii do średnio zaawansowanych blogerów w swojej niszy, wyjaśniając, że mogą z nich korzystać w zamian za Link z powrotem.
Na przykład w niszy fitness możesz robić takie zdjęcia:
Wydanie kilkuset dolarów z góry tutaj nie tylko otworzy drzwi innym blogerom, ale da ci kilkadziesiąt naprawdę dobrych linków.
Ostatnią ważną uwagą jest to, że powinieneś tworzyć obrazy wokół wspólnych punktów w swojej niszy.
Na przykład, jeśli byłeś w niszy content marketingowej, możesz tworzyć niestandardowe obrazy dla rzeczy, które są często wymieniane, takich jak:
- Narzędzia SEO
- Rankingi SEO
- Czytelnik personas
- Inbound marketing
- Różne kanały marketingowe
I tak dalej…
Opcja # 2-Utwórz darmowe narzędzie: Jeśli chcesz samodzielnie uzyskać mnóstwo ruchu, oprócz linków możesz stworzyć coś dla swojej społeczności użytkowników, a nie tylko blogerów. I że coś jest narzędzie.
Narzędzia mogą być świetnym sposobem na rozwijaj swoją stronę i zarabiaj linki zwrotne w tym samym czasie.
Na przykład narzędzie do badania słów kluczowych Keywordtool.io został połączony przez ponad 3,880 unikalnych domen. Szczerze mówiąc, jest to stosunkowo proste narzędzie do budowania lub budowania.
Po pewnym czasie możesz uzyskać linki (dobre), które działają poniżej $1 za link, co jest niesamowite. Dodaj cały ruch, który możesz również uzyskać, a zobaczysz, dlaczego narzędzia mogą być świetną rzeczą do zrobienia.
Dużą wadą jest to, że zbudowanie narzędzia zajmie trochę czasu, zwłaszcza jeśli nie możesz go samodzielnie kodować.
Dodatkowo będziesz musiał Promuj narzędzie. Pisać o tym posty na niszowych forach, subredditach i na media społecznościowe.
Opcja # 3-Wykonaj oryginalną analizę danych (lub badania): Jedną z opcji, które naprawdę kocham, ale prawie nikt nie robi, jest wykonanie oryginalnych analiz lub badań.
Spójrz na każdy dobry post oparty na danych-na przykład mój post o jak wygrać na Facebooku.
Zobaczysz, że większość postów łączy się z czyjeś badania.
Wykonanie oryginalnych badań zajmuje dużo czasu i wysiłku, dlatego o wiele łatwiej jest połączyć się z cudzymi badaniami niż z własnymi.
Możesz skorzystać z tego, dostarczając badania, do których blogerzy w linku niszowym.
W powyższym poście badania zostały przeprowadzone przez Buzzsumo, a ja po prostu przeanalizowałem dane, które mi wysłali. Oczywiście dam im kilka linków do tego, a także otworzy to drzwi do wspaniałego związku.
Znajdź interesujące pytanie zawsze zadawane w swojej niszy, zagłębiaj się i przeprowadzaj badania. Kiedy skończysz, wyślij wyniki pocztą e-mail do najlepszych blogerów w swojej niszy i daj im pierwszeństwo.
Guest-posting
Większość strategii budowania linków dla nowych witryn jest dość powolna.
Podejmują one konsekwentny wysiłek i zapewniają spójne wyniki.
Ale rzadko dostajesz tysiące czytelników i setki linków w ciągu miesięcy, chyba że robisz je wyjątkowo dobrze.
Uważam, że umieszczanie Gości jest wyjątkiem od reguły. Mimo, że trzeba zrobić to naprawdę dobrze, aby uzyskać wyniki, większość blogerzy mają możliwość odnieść z nim sukces.
A blogowanie gości działa dla Ciebie, nawet jeśli jesteś nowy. Jeśli masz dobry głos, nie ma znaczenia, jak masz na imię.
Kiedy myślę o blogowaniu gości, aby zbudować nową stronę, myślę o Dannym Iny, który jest często określany jako “Freddy Krueger z gościnności.”
Dostał ten pseudonim, ponieważ wydawał się być wszędzie, gdy Firepole Marketing (Teraz Mirasee) po raz pierwszy uruchomiony.
Jego główną strategią pozyskiwania ruchu i linków była Guest-posting. Napisał dziesiątki postów gości i szybko przeniósł Marketing Firepole na najwyższy poziom blogów marketingowych.
Nie będę się tutaj szczegółowo rozpisywał, bo robiłem to już wiele razy wcześniej:
- Guest-Posting na sterydach: Plan 4-Step, że najlepsze plakaty Gości używać
- Advanced Guest Posting-zaawansowany Przewodnik po budowaniu linków
- Dlaczego blogowanie Gości jest najlepszą strategią marketingu przychodzącego (odpowiedź oparta na danych)
- Zaznacz swój znak: 9 prostych kroków, aby stać się udanym blogerem Gości
Jedyną adaptacją, którą będziesz musiał wykonać, ponieważ jesteś zupełnie nowy, nie jest rozpoczynanie od góry.
Nie zaczynaj od wrzucenia do strony takiej jak Copyblogger lub Forbes. Zamiast tego znajdź kilka mniejszych miejsc, które są bardziej podatne na boiska.
Następnie musisz wow je ze swoim postem i promuj również ten post.
Gdy będziesz mógł udowodnić, że Twoje pisanie jest świetne, wtedy możesz zacząć rzucać na większe witryny, powołując się na inne sukcesy jako dowód, że jesteś poważnym blogerem.
Wywiad z ekspertami
Jednym z najprostszych sposobów budowania linków jest wywiad z ekspertami. Jeśli e-mail potencjalnych klientów mówi im, jak wielkie są one i jak bardzo chcesz ich wywiad, są szanse, że nie powie nie.
Ja sam zostaję poproszony o zrobienie około czterech wywiadów w tygodniu i I never say no. Wysłałem też maile do dziesiątek innych osób z prośbami o wywiady i rzadko zdarza się, że odmówili… to nawet działało, gdy mój blog nie był popularny.
Jak więc budować linki podczas rozmowy z ekspertem? Większość ekspertów ma stronę internetową. Tak więc, po przeprowadzeniu wywiadu, możesz poprosić ich o udostępnienie wywiadu swoim czytelnikom, a nawet tweetowanie i publikowanie go na Facebooku.
Odkryłem, że przez 90% czasu ludzie będą udostępniać wywiad na Twitterze i Facebooku, a przez 40% czasu ludzie będą linkować do niego ze swojej strony internetowej. Jedną z sztuczek, aby zwiększyć procentową szansę na link, jest sprawdzenie, czy ludzie mają stronę prasową, zanim poprosisz ich o rozmowę kwalifikacyjną. Jeśli go mają, szansa, że połączą się z Twoim wywiadem wynosi ponad 95%.
Infografiki
To moja ulubiona metoda budowania linków, ponieważ uwielbiam ułatwiać zrozumienie złożonych danych. Mint intensywnie wykorzystywał tę strategię w swoich początkach. Sprawiły, że złożone dane finansowe były łatwe do zrozumienia dzięki pięknej grafice.
Robimy to również w KISSmetrics, a nasze infografiki otrzymały ponad 3,741 linków.
Jaki jest klucz do generowania linków z infografik? Cóż, najpierw musisz mieć kod osadzania na dole każdej infografiki, aby ludzie mogli łączyć się z powrotem. Po drugie, powinieneś postępować zgodnie ze strategiami promocji w tym poście na blogu.
Quizy
Możesz znać Matta Inmana jako faceta za owsianką, ale większość SEO zna go jako mistrza quizów. Zaczynał w SEOmoz, a następnie przeszedł do link creation poprzez linkbait.
W rankingu Mingle2 dla wszystkich terminów randkowych online, tworząc wirusowe quizy, takie jak: ile 5-latków możesz wziąć w walce. Następnie przyjął tę samą strategię i dostał witrynę payday loan w rankingu dla wszystkich słów kluczowych związanych z payday loan.
Matt ma obecnie quizy na temat płatków owsianych i powinieneś rozważyć powielenie strategii, jeśli chcesz zbudować tysiące linków. Po prostu bądź ostrożny, ponieważ zarówno jego witryna Randkowa, jak i witryna payday loan zostały uszkodzone przez Google, ale nie powinieneś mieć tego problemu, jeśli przestrzegasz tych zasad:
- Quiz musi być związany z Twoją stroną internetową – nie próbuj tworzyć quizu o walce z pięciolatkami, jeśli prowadzisz serwis randkowy.
- Nie używaj rozbudowanego tekstu zakotwiczenia – na końcu każdego quizu znajduje się embeddable odznaka, która pokazuje swój wynik. Ta plakietka nie powinna zawierać rozbudowanego tekstu zakotwiczenia. Anchor text powinien być nazwą quizu.
- Link do strony quizu – nie mają link odznaki do strony głównej; powinny one link z powrotem do quizu.
Spersonalizowane filmy
Pamiętasz Elfa? JibJab stworzył tę kampanię dla OfficeMax, a setki tysięcy osób samodzielnie ją stworzyło. Przesłali zdjęcie swoich twarzy, a JibJab stworzył dla nich filmy o elfach.
Pod koniec filmu otrzymałeś link, który możesz udostępnić innym, czy to poprzez e-mail, czy post na blogu.
Według Open Site Explorer, Elf Yourself ma ponad 10 000 linków … nie jest zbyt brudny jak na świąteczny film promocyjny.
Jeśli możesz wymyślić kreatywną koncepcję wideo, która pozwala ludziom spersonalizować film, możesz wykorzystać go do budowania linków. Ludzie uwielbiają dzielić się zabawnymi spersonalizowanymi filmami.
Sponsoruj wydarzenie
Jednym z najprostszych sposobów budowania linków jest sponsorowanie wydarzenia. Strony konferencyjne wymieniają każdego sponsora. Ponadto, w większości przypadków, link do swoich sponsorów.
Może to nie wydawać się zabawnym pomysłem lub kreatywną strategią budowania linków, ale po prostu pomyśl o tym… będziesz mógł pojechać na konferencję. 😉
Jeśli pracujesz w świecie korporacyjnym, możesz trochę zmęczyć się pracą w biurze, więc miło będzie ci odpocząć, uczestnicząc w konferencji. Plus, dostaniesz link z niego.
Gdy otrzymujesz linki z witryn konferencyjnych, pamiętaj, że mogą one zostać usunięte w przyszłości, co oznacza, że będziesz musiał nadal sponsorować wydarzenie każdego roku. Koszt może szybko się sumować, jeśli jesteś małą firmą, ale fajnie jest chodzić na konferencje.
Sponsoruj organizację non-profit
Kocham świat non-profit, ponieważ jest to świetny sposób, aby oddać się reszcie świata. Jeśli sponsorujesz organizację non-profit, w wielu przypadkach możesz odzyskać link.
Kiedy byłem właścicielem KISSinsights, rozdawaliśmy nasz produkt za darmo organizacjom non-profit, a oni odsyłali do nas. Wymyśliliśmy tę koncepcję, gdy organizacja non-profit poprosiła nas o DARMOWE konto w zamian za prasę na swoim blogu.
Piękne w tej strategii jest to, że nie wymaga wymiany gotówki. Możesz poświęcić swój czas, swoje produkty, a nawet usługi na link. Cokolwiek to może być, odkryłem, że organizacje non-profit są otwarte na prawie wszystko, ponieważ nie mają dużego budżetu na wydatki.
Zrób kilka zdjęć
Zawsze są ludzie, którzy szukają zdjęć, szczególnie wysokiej jakości zdjęcia stockowe. Ja sam nie mam nic przeciwko płaceniu za zdjęcia, ale to może stać się drogie naprawdę szybko.
Jeśli masz naprawdę dobry aparat cyfrowy, taki jak lustrzanka, rób wysokiej jakości zdjęcia wszystkiego, co związane jest z Twoją branżą. Następnie wskaż je na stronie w swojej witrynie i daj ludziom znać, że są to obrazy wolne od tantiem. Po prostu Wymagaj, aby ludzie odsyłali do ciebie, jeśli zdecydują się użyć dowolnego z twoich obrazów.
Fajną częścią tej strategii jest to, że otrzymasz bardzo istotne linki, ponieważ ludzie w Twojej branży najprawdopodobniej z nich skorzystają.
Tworzenie szalonego studium przypadku
Podstawową ideą tych wszystkich taktyk jest stworzenie czegoś, co twój cel po prostu musi czytać.
Nie musisz ich oszukiwać, żeby to przeczytali. Musisz tylko sprawić, że będzie to niezwykle interesujące dla tej konkretnej osoby.
Ta pierwsza taktyka polega na stworzeniu pozytywnego studium przypadku. Publicznie pokażesz, w jaki sposób twój docelowy bloger pomógł ci coś osiągnąć.
Oto jak to zrobić.
Krok # 1-Wybierz blogera do kierowania: Ta technika jest bardzo spersonalizowana, więc musisz znać swój cel naprawdę dobrze.
Wybierz blogera, którego regularnie obserwujesz-i z którym chętnie nawiążesz związek —nawet jeśli nie doprowadzi to od razu do linków.
Ta strategia zajmuje dużo czasu i wysiłku, ale może przynieść wyniki o wiele bardziej wartościowe niż tylko kilka linków zwrotnych.
Krok # 2-Wybierz jedną z ich technik lub strategii: Chociaż z pewnością możesz stworzyć studium przypadku dla płatnych produktów blogera, możesz również trzymać się darmowej zawartości bloga.
Znajdź technikę, która jest dość najnowsza (blogerzy nie dbają tak bardzo O stare rzeczy) i która została stworzona przez blogera.
Jeśli jesteś blogerem SEO lub marketingowym, możesz śledzić Briana Deana w Backlinko.
Opublikował wiele technik budowania linków, dzięki czemu łatwo je znaleźć.
Na przykład, ma technikę zwaną “Guestographics”, która jest jego własnym spin na infografiki:
W tym artykule przedstawia szczegółowy plan uzyskiwania linków zwrotnych za pomocą infografik.
Krok # 3-Ćwicz to: Tutaj większość ludzi się psuje. Używają tej taktyki raz, osiągają przeciętne wyniki, a następnie tworzą studium przypadku.
I zgadnij, co się stanie, gdy poinformują wpływowego? Nic.
Dlaczego influencer miałby być podekscytowany i chcieć podzielić się Twoim studium przypadku, jeśli nie sprawiłeś, że wyglądają dobrze?
Nawet jeśli technika, którą wypróbowujesz, jest dobra, musisz użyć jej kilka razy, zanim w pełni zrozumiesz, jak ją zastosować, aby uzyskać maksymalny efekt.
Gdybym chciał zobaczyć, jakie korzyści mogę uzyskać dzięki taktyce budowania linków Gości, którą wybraliśmy w naszym przykładzie, nie zatrzymałbym się na pierwszej infografice. Zrobiłbym to jedno, a potem drugie, a potem może nawet drugie.
Zrób wszystko, aby uzyskać imponujący wynik.
Krok # 4-wykonać i nagrać wszystkie szczegóły: Podczas testowania techniki musisz udokumentować wszystko.
Studium przypadku nie jest imponujące, jeśli tylko powiesz:
Zrobiłem metodę Briana; oto link do mojej infografiki: (link). Udało mi się uzyskać 200 wysokiej jakości linków zwrotnych.
Mimo, że to dobry wynik, sam w sobie nie robi wiele dla Briana. Musisz stworzyć szczegółową historię, którą Brian chętnie pokaże innym czytelnikom.
Zasadniczo chcesz być ulubionym uczniem nauczyciela, którego używa jako przykładu.
Krok # 5-niech wiedzą o tym: Gdy już opanujesz technikę, aby uzyskać imponujący wynik, wykonasz trudną część.
Teraz musisz tylko poinformować o tym wpływowego. Jeśli zrobiłeś wszystko dobrze, oni Wola bądź zainteresowany.
Wyślij im szybki e-mail, który podświetli wyniki. Oto próbka:
Temat: świetne wyniki przy użyciu (Nazwa taktyczna) – Dziękuję!
Cześć (Nazwa blogera),
Jestem długoletnim czytelnikiem (nazwa bloga) i w końcu skorzystałem z twojej rady (powinienem był wcześniej).
Użyłem Twojej (taktycznej nazwy) techniki i byłem w stanie (imponujący wynik).
Oczywiście, jestem z tego całkiem zadowolony!
Zrobiłem punkt, aby udokumentować wszystko podczas tego badania, abym mógł ułożyć studium przypadku na mojej stronie – (nazwa strony).
Chciałem tylko podziękować!
Zdrówko,
(Imię i nazwisko)
Jeśli powiesz coś tak krótkiego i prostego, otrzymasz odpowiedź, często pytając o więcej szczegółów.
Po otwarciu okna dialogowego możesz nawet zapytać, czy byłby zainteresowany opublikowaniem studium przypadku na swojej stronie.
Lub możesz po prostu opublikować go na swojej stronie i wysłać im link. Zazwyczaj chętnie udostępnią go w mediach społecznościowych i skomentują stronę.
Nasz przykład dla tej taktyki nie był hipotetyczny—faktycznie został wykonany.
Brian wcześniej opublikował pełny wpis na blogu, podkreślając dwa studia przypadków metody Guestograficznej wdrożonej z powodzeniem:
A w artykule każdy z tematów dostał fajny link do swojej domeny:
Co ważniejsze, Brian wie, kim są ci ludzie i prawdopodobnie też ich lubi. Teraz, jeśli poprosili go o przysługę (link, udostępnienie, recenzja itp.), prawdopodobnie by im pomógł.
W tym przypadku strona Perrina nie była dokładnie związana z Backlinko, co ogranicza, ile ten związek może wytworzyć. Dlatego na początku zaleciłem skierowanie na odpowiedniego blogera.
Feature influencers w twoim artykule
Przypomnij sobie swój pierwszy szkolny rocznik.
Czego szukałeś najpierw?
Zdjęcia siebie, oczywiście.
Ludzie uwielbiają czuć się wyjątkowo i to się nie zmienia w miarę starzenia się.
Ta taktyka polega na tym, aby wybrany przez Ciebie influencer czuł się wyjątkowy, prezentując go jako eksperta. Kto nie chciałby przeczytać pochlebnego artykułu o sobie?
Opcja # 1-Zacytuj je: Najprostszym sposobem na podkreślenie kogoś jest zacytowanie go.
Możesz wysłać e-mail do swojego influencera z prośbą o wycenę lub wziąć cytat z jednego z wcześniej opublikowanych artykułów.
Dołączenie linku do ich strony internetowej lub konta w mediach społecznościowych to miły sposób, aby poczuli się wyjątkowo.
W przeszłości jeden z pisarzy Kissmetrics sporządził listę 50 inspirujących cytatów od wpływowych mediów społecznościowych.
Wziął tę taktykę do skrajności, i to się opłaciło.
Artykuł wygenerował ponad 40 komentarzy i ponad 1500 tweetów na setkach akcji w innych sieciach.
Gdy dołączysz cytat od kogoś, Zwykle udostępni on artykuł i często pozostawi komentarz:
Opcja # 2-poproś ich, aby przyczynili się do artykułu: Jeśli naprawdę chcesz, aby ktoś poczuł się zainwestowany w treści, które produkujesz, musisz znaleźć sposób, aby zachęcić go do współtworzenia artykułu.
Ostrzegam: to nie zawsze jest łatwe.
Jeśli wybierasz się po dość popularnego influencera, musisz mieć spory wpływ na siebie; w przeciwnym razie nie ma zbyt dużej zachęty.
Im więcej ich poprosisz, tym bardziej będą zaangażowani. Z drugiej strony, im więcej ich poprosisz, tym więcej musisz zaoferować.
Najczęstszym przykładem tej opcji w działaniu jest obława ekspertów.
Prosisz grupę ekspertów, aby napisali krótki wkład do twojego artykułu, odpowiadając na proste pytanie.
Na przykład Richard Marriott uwzględnił ekspertów SEO 55 w podsumowaniu ekspertów na temat narzędzi do budowania linków:
Publikował treści każdego influencera-cokolwiek mu wysłali, czyli zazwyczaj kilkaset słów:
Artykuł wygenerował setki komentarzy i akcji społecznych, wiele od ekspertów zawartych w artykule.
Ktoś, kto poświęcił czas na napisanie dla Ciebie treści, będzie bardziej skłonny promować Twój post niż ktoś, kogo po prostu zacytowałeś.
Opcja # 3-Użyj ich pracy jako przykładu: Na koniec możesz po prostu połączyć się z najlepszymi treściami influencerów. Ta opcja działa najlepiej, gdy Twoja marka jest dobrze rozpoznawalna.
Robię to często w postach Quick Sprout:
Zwracam szczególną uwagę, aby powiedzieć coś pozytywnego o jakości zasobów, do których linkuję. Robię to z dwóch powodów:
- To sprawia, że twórca treści czuje się lepiej – Bycie połączonym jest miłe, ale bycie połączonym, ponieważ Twoja treść jest świetna, jest jeszcze lepsze.
- Lepiej dla moich czytelników – Staram się linkować tylko do treści wysokiej jakości, ponieważ jest to najlepsze dla moich czytelników, którzy ostatecznie klikają na tę treść. Poinformowanie ich, czego mogą się spodziewać wcześniej, to dobry pomysł.
A kiedy wspomnisz o ludziach, będą podekscytowani.
Często dostaję komentarze i akcje społeczne od osób, o których wspominam:
Ponadto często znajdują miejsca, w których można połączyć się z moimi treściami w swoich przyszłych treściach; więc jest to sytuacja korzystna dla obu stron.
Po zapoznaniu się z kimś nie musisz wysyłać gigantycznego e-maila. Po prostu wyślij coś szybko jak to:
Temat: polecam cię w artykule
Cześć (imię),
Pomyślałem, że dam ci szybką informację: połączyłem się z tobą (i powiedziałem kilka fajnych rzeczy) w moim ostatnim poście. Jeśli chcesz go zobaczyć, oto link:
(Twój adres URL postu)
Kontynuuj rozkoszowanie się wspaniałą zawartością!
(Imię i nazwisko)
Prawie każdy sprawdzi artykuł, a większość podzieli się nim lub skomentuje.
Ale jeśli twój post był naprawdę świetny, sprawdzą również niektóre z twoich innych artykułów. Zakładając, że są one również najwyższej klasy, być może zyskałeś długoterminowego czytelnika, który będzie odsyłał do ciebie za każdym razem.
Znajdź autorów, którzy chętnie szukają treści do linkowania
Ciężko jest kogoś połączyć z tobą, kiedy nie lubi się łączyć.
Odwrotnie, to naprawdę łatwy aby ktoś linkował do ciebie, jeśli aktywnie szuka witryn, do których można linkować.
Podsumowania linków są popularnym rodzajem treści w prawie każdej niszy. Autor podsumowania linków zbiera najlepsze posty w niszy na tydzień lub miesiąc i publikuje linki do nich wszystkich razem.
Najlepsze jest to, że większość autorów zazwyczaj tworzy je regularnie. Stosunkowo łatwo jest się w nich włączyć, o ile Twoja treść jest solidna.
Krok # 1-Zrób listę łapanek: Chociaż możesz wypróbować kilka różnych ciągów wyszukiwania, prawie wszystkie podsumowania są nazywane “podsumowaniami”, co ułatwia ich znalezienie.
Szukaj:
intitle: roundup + (twoje słowo kluczowe)
Nie zatrzymuj się tylko na pierwszej stronie. Przeglądaj strony, aż przestaniesz znajdować nowe łącza.
W większości nisz można łatwo znaleźć ponad 20 regularnych łapanek, co daje sporo celów. Dodaj je gdzieś do listy.
Krok # 2-nawiązanie kontaktu: Aby zmaksymalizować szanse na włączenie Twojego linku do następnej rundy, warto je nieco poznać. Skomentuj kilka swoich artykułów i udostępnij ich treści w mediach społecznościowych.
Gdy to zrobisz, możesz wysłać swoją prośbę, aby została uwzględniona w przyszłej rundzie. Oto przykładowy szablon:
Temat: cotygodniowa obława na (stronie)
Cześć (imię),
Natknąłem się na twoje cotygodniowe łapanki jakiś czas temu i uwielbiam, jak wiele wysiłku wkładasz w to tylko najlepsze posty tygodnia. Wiem, że to musi zająć mnóstwo czasu.
Mam nadzieję, że nie jest to zbyt do przodu, ale właśnie opublikowałem Epicki post, który moim zdaniem byłby świetny do przyszłej łapanki. Jest to (długość) przewodnik po słowach na (temat), który jest niezwykle szczegółowy i użyteczny.
Czy mogę wysłać ci link do posta?
Pozdrawiam,
(Imię i nazwisko)
Mam nadzieję, że odpowiedzą przychylnie, a Ty będziesz mógł po prostu wysłać link.
Krok # 3-pomóż im pomóc: Ten krok może być różnicą między uzyskaniem jednego łącza a uzyskaniem kilku, więc nie pomijaj go.
Kiedy pojawisz się w podsumowaniach linków, pamiętaj, czego szuka autor: udziałów, komentarzy i ruchu.
Jeśli możesz pomóc autorowi uzyskać te rzeczy, będą Kocham Cię i chcesz dołączyć swoje nowe posty w przyszłych łapankach.
Co najmniej zostaw komentarz do posta po jego uruchomieniu i udostępnij go kilka razy w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz zrobić więcej, np. wysłać post na swoją listę e-mail, to jeszcze lepiej.
Technika Wieżowca
Cały czas wspominam Briana Deana i jego stronę Backlinko. Jest najbardziej znany ze swojej techniki drapacza chmur.
Napisał kilka studiów przypadków, w których jego czytelnicy uzyskali świetne wyniki. Jeden czytelnik ma kilka linków zwrotnych wraz z odwiedzającymi 36,282 i subskrybentami 1,000. Kolejny czytelnik był w stanie przyciągnąć 17,584 unikalnych odwiedzających do zupełnie nowej strony internetowej w jeden dzień.
Podstawową ideą jest stworzenie najlepszego fragmentu treści zdecydowanie dla konkretnego tematu. Następnie skontaktuj się z osobami, które połączyły się z gorszymi treściami i poproś ich o dodanie linku do Twojej.
Oto jak to działa…
Krok 1-Wybierz słowo kluczowe i zbadaj SERP: Przede wszystkim ta technika ma na celu uzyskanie linków o wysokim autorytecie. Ruch to tylko bonus.
Aby to działało dobrze, musisz wybrać słowo kluczowe o przyzwoitej ilości wyszukiwania (co najmniej 1000 wyszukiwań miesięcznie). Wkrótce przekonasz się, dlaczego to ważne.
Możesz użyć dowolnego narzędzia do badania słów kluczowych, ale użyję Planera słów kluczowych Adwords w tym przykładzie. Zacznij od Wyszukiwania głównej niszy:
Otrzymasz listę odpowiednich słów kluczowych. Następnie odfiltruj wyniki z mniej niż 1000 wyszukiwań miesięcznie:
Teraz, gdy mamy listę słów kluczowych o przyzwoitej ilości wyszukiwania, możemy poszukać dobrego słowa kluczowego, które będzie kierować na nasze treści.
To nie jest najlepsza lista. Niektóre słowa kluczowe są zbyt ogólne (np. “search engine optimization”), podczas gdy inne są zbyt szczegółowe (np. dla określonego produktu).
Jedną z możliwości jest ” search engine optimization porady.”Jest to związane z optymalizacją konwersji, ale tylko luźno. Więc nadal próbowałem innych wyszukiwanych terminów w narzędziu, aby znaleźć lepsze słowo kluczowe.
Następnie wstawiłem “split testing “do narzędzia i odkryłem, że” testowanie AB ” miało wyszukiwania 4,400 miesięcznie. To dobre słowo kluczowe.
Następnie przejdź do Google (w przeglądaniu incognito lub prywatnym) i Wyszukaj swoje słowo kluczowe. Zacznij przeglądać wyniki, aby zobaczyć, z czym masz do czynienia:
Nie zniechęcaj się, jeśli widzisz treści z niezwykle autorytatywnych domen w rankingu wysoko. Pamiętaj, że celem tej techniki jest uzyskanie linków zwrotnych. Ty maj ranga dla wybranego terminu, ale nie możesz. Nadal możesz uzyskać ruch i rankingi dla wyszukiwań z długim ogonem, a linki pomogą również innym treściom.
Krok 2-stwórz najlepszą zawartość w historii: Istnieje wiele sposobów ulepszania treści. Możesz uczynić go dłuższym, bardziej dogłębnym, bardziej zaufanym, lepiej wyglądającym lub poprawić inny jego aspekt.
Ważne jest, aby poprawić treść w pierwszych kilku wynikach wyszukiwania nie o trochę, ale o bardzo.
Chcesz być w stanie dotrzeć do właścicieli witryn i powiedzieć, że linkowanie do przewodnika poprawi ich artykuły lub strony zasobów bardzo.
Oto kilka świetnych przewodników po produkcji pozakwotowy zawartość:
- Metoda Neila Patela, Aby Uzyskać Świetną Zawartość Bloga
- 22 sposoby tworzenia atrakcyjnych treści, gdy nie masz pojęcia [Infografika]
- Jak Tworzyć Lepsze Treści Dla Swoich Klientów
- Dziewięć Składników, Które Tworzą Świetną Zawartość
Krok 3-Użyj adresu e-mail, aby “ukraść” linki: Po uzyskaniu treści nadszedł czas na kampanię e-mailową. Możesz to zrobić sam lub wynająć wirtualnego asystenta, który zrobi to za Ciebie.
Po pierwsze, potrzebujesz listy konkurentów. Użyj Scrapebox lub tego narzędzia online, aby zeskrobać wyniki Google dla docelowego słowa kluczowego:
Skopiuj wyniki do arkusza kalkulacyjnego. Następnie musisz uruchomić adresy URL za pomocą Ahrefs lub Majestic. Następnie usuń te, które mają mniej niż pięć linków.
Gdy to zrobisz, będziesz musiał uzyskać pełny profil linków zwrotnych dla każdego adresu URL:
Wyeksportuj listę linków zwrotnych i dodaj nowy arkusz dla profilu linków zwrotnych każdego adresu URL.
Na koniec musisz odwiedzić każdą z tych stron, które zawierają link do stron konkurencji, i wysłać im e-mail z prośbą o dołączenie linku do twojej strony. Brian ma szablony, których możesz użyć.
Jak widać, nie jest to łatwa technika. Zajmie to co najmniej 20-30 godzin pracy. Jednak powinieneś być w stanie uzyskać dobry poziom ruchu i, co ważniejsze, 20+ Świetne linki zwrotne.
Szczegółowe recenzje i referencje
Czy wiesz, jaki jest cel nr 1 większości firm?
Żeby zarabiać pieniądze.
Jeśli możesz im w tym pomóc, pokochają cię.
Oto, co robisz: Zrób listę wszystkich produktów, których używasz do prowadzenia bloga lub firmy, które naprawdę lubisz.
Następnie wypełnij puste pola w tym zdaniu:
“(Nazwa produktu) pomógł mojej firmie (osiągnięcie).”
Tego szukają firmy. Chcą pokazać referencje i studia przypadków od firm, które faktycznie osiągnęły coś ze swoim produktem.
Następnie skontaktuj się z firmą (dyrektor ds. marketingu, jeśli to możliwe) i zaoferuj referencje. Załącz to zdanie z góry. Musisz pokazać, że masz jakieś dane do tworzenia kopii zapasowych swoich roszczeń.
Ponadto zaoferuj wszelkie inne dane, które posiadasz, lub zaproponuj również recenzję wideo.
Jeśli masz coś do zaoferowania, istnieje duża szansa, że możesz uzyskać solidny link z autorytatywnej domeny, takiej jak ta:
Nie wszystkie firmy mają stronę z referencjami. Nadal możesz zaoferować, aby dać jeden-mogą go używać w postach na blogu lub na różnych stronach sprzedaży. Wystarczy wspomnieć, że docenisz link z nim, gdy ma to sens.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij