Twitter stał się miejsce do udostępniania linków do treści. Jeśli Twoje treści przyciągają uwagę na Twitterze i rozprzestrzeniają się, nagle otrzymujesz znaczny ruch od osób, które mogły nigdy wcześniej nie odwiedzać Twojej witryny.
Ale nie zapomnij udostępnić wysokiej jakości treści innych osób na Twitterze. Pomaga to zbudować publiczność na Twitterze, która ceni Twoją ocenę redakcyjną, co z kolei pomaga, gdy masz coś własnego do udostępnienia.
W obu przypadkach to, co udostępniasz na Twitterze, Nie dotyczy tylko rzeczywistej wartości treści. Chodzi również o to, czy treść zostanie wyświetlona i doceniona w pierwszej kolejności.
Tak. … różnica jest w nagłówku. Słyszałeś to wcześniej, prawda?
Jak zawsze … ale gorzej
Za każdym razem, gdy mówię ludziom o zasadzie 80/20 nagłówków, wydają się zszokowani. Pamiętasz to?
Średnio 8 na 10 osób przeczyta nagłówek, ale tylko 2 na 10 przeczytają treść. Dzieje się tak w typowym środowisku nagłówkowym, takim jak gazeta, magazyn lub strona internetowa.
W skrzynce odbiorczej, procenty są prawdopodobnie gorsze. Walka o uwagę nasila się ze względu na charakter środowiska.
Pomyśl o strumieniu na Twitterze.
Ludzie skanują bezlitośnie niż kiedykolwiek, szukając ciekawych ciekawostek. Twój link do treści konkuruje z rozmowami, żartami i kuszącymi rewelacjami związanymi z porannymi płatkami śniadaniowymi.
Czas na nagłówek. Ale najpierw przejrzyjmy podstawowe elementy solidnego pisania nagłówków.
Jaka jest nagroda za czytanie?
Pierwszą rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że nagłówek jest promise. Obiecuje jakąś korzyść lub nagrodę w zamian za uwagę. Ta nagroda może się wahać od zabawnej dywersji do rozwiązania palącego problemu.
Najlepszym sposobem, aby upewnić się, że nagłówki zawsze oferują atrakcyjną nagrodę, jest powrót do podstaw copywritingu. W tym przypadku wróć do wypróbowanego, przetestowanego i prawdziwego podejścia 4-U.
Twoje nagłówki muszą:
- Be Przydatne do czytelnika,
- Zapewnij jej poczucie Pilność,
- Przekazać ideę, że główną korzyścią jest w jakiś sposób Unikalne; oraz
- Wykonaj wszystkie powyższe czynności w ULTRA-SPECIFIC sposób.
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, sprawdź, jak pisać nagłówki magnetyczne.
Triumfalny powrót krótkiego nagłówka
Niektórzy ludzie powiedzą ci, że dobry nagłówek na Twitterze to jak najkrótszy. Wynika to nie tylko z limitu znaków 140, który nakłada Twitter, ale także dlatego, że aby twój nagłówek się rozprzestrzenił, ludzie potrzebują miejsca na retweet. Kultura Twittera dyktuje, że dajesz kredyt osobie, która pierwotnie wystawiła Cię na tweet podczas retweetowania, więc potrzebna jest dodatkowa przestrzeń na końcówkę kapelusza.
Zbyt wiele osób jednak skupia się na “krótkim” i zapomina o ” jak to możliwe.”Lepszym sposobem myślenia jest tak długo, jak to konieczne, ale już nie. Na szczęście historia zapewnia nam silną zachętę w dziale krótkich nagłówków.
Szybki przegląd 100 największych reklam Juliana Lewisa Watkinsa pokazuje, że 95% najskuteczniejszych nagłówków z pierwszych lat reklamy czasopism to osiem słów lub mniej. Dzieje się tak dlatego, że copywriterzy magazynów musieli pisać ciasne nagłówki z powodu problemów z przestrzenią, podobnie jak użytkownicy Twittera.
Badania przeprowadzone w branży direct mail pokazują, że około 50% do 60% najskuteczniejszych nagłówków to osiem słów lub mniej, pozostawiając wystarczającą wskazówkę, że dłuższe nagłówki również działają. Na stronie internetowej nie ma problemów z przestrzenią, więc copywriterzy sieci odkryli, że dłuższe nagłówki komunikują więcej korzyści bezpośrednio na górze strony, gdzie badania śledzenia wzroku pokazują, że ludzie się koncentrują, a zatem działają lepiej.
Tak więc Twitter przywraca nam pełny krąg w czasie, gdy treść jest nową reklamą. Ale jasne jest, że dobrze napisany krótki nagłówek ma moc, zwłaszcza gdy w równym środowisku, w którym każdy ma takie same ograniczenia.
Przepisz dla retweetów
W przeważającej części powinieneś napisać swój artykuł i nagłówki postów na blogu zgodnie z tymi samymi wytycznymi podanymi powyżej. Są pewne przypadki, w których zmodyfikuję własny nagłówek treści na Twitterze, ale jest to rzadkie.
Prawdziwa wartość w przepisywaniu nagłówków pojawia się podczas tweetowania treści innych ludzi. Spójrzmy prawdzie w oczy, Wiele osób pisze dość gówniane nagłówki, nawet jeśli treść jest solidna. Wykonywanie pracy redakcyjnej może pomóc ci zbudować lojalną obserwację na Twitterze, ponieważ znajdujesz treści, które w przeciwnym razie mogłyby zostać utracone w hałasie, a następnie przepisujesz nagłówek, aby lepiej zachęcić ludzi do zwracania uwagi.
To może być łatwiejsze niż się wydaje. Zbyt wielu pisarzy uwielbia używać tępych lub sprytnych nagłówków, które nie oddają sprawiedliwości ich treści.
Po prostu zastosuj podejście 4 U po przeczytaniu treści i przed tweetem. Z czasem stanie się to dla Ciebie drugą naturą, a twoja reputacja na Twitterze będzie się rozwijać, podczas gdy wysyłasz ruch do ludzi, którzy muszą dowiedzieć się tego, co wiesz.
Zasady Wartościowej Treści
Z obserwacji wynika, że ludzie będą retweetować na podstawie samego nagłówka, zanim jeszcze przejdą do treści.
Twoi obserwatorzy mogą przesyłać dalej na podstawie samego nagłówka, ale tylko dlatego, że trust you. Twoje dotychczasowe wyniki i ocena redakcyjna przy wyborze (i produkcji) wysokiej jakości treści prowadzą do tego zaufania.
Jakość treści jest nadal podstawowym składnikiem, ale upewnij się, że ludzie naprawdę doceniają treści, które udostępniasz. Stanie się lepszym pisarzem nagłówków sprawi, że stanie się to dla ciebie.
Zdjęcie dzięki uprzejmości Marisa Allegra Williams.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.