Zupełnie Nowy Blog. Nie Ma Korków. Oto, co zrobić.

Czy kiedykolwiek czułeś się, jakbyś był jedyną osobą czytającą Twojego bloga?

Możliwe, że to nie tylko uczucie. W dzisiejszym świecie marketingu cyfrowego trudno jest nakłonić użytkowników do czytania blogów, jeśli nie są dla nich istotne.

image01

Nawet jeśli blog jest odpowiedni, A treść jest świetna, w świecie szybkiego ognia konkurencyjnych wiadomości od milionów firm, nadal nie przyciąga uwagi, na którą zasługuje.

Jeśli chcesz uzyskać więcej oczu na swoje posty na blogu i zobaczyć więcej interakcji od grupy docelowej, przeczytaj ten post—dam ci kilka wskazówek, które mogą wygenerować większą grupę odbiorców.

Dziś marketerzy treści nie mogą sobie pozwolić na ignorowanie potęgi mediów społecznościowych. Platformy mediów społecznościowych często odzwierciedlają Twoją grupę docelową i działają jak komora echa dla Twoich treści.

Korzystanie z różnych platform to łatwy sposób na ekspozycję i zachęcenie nowych czytelników do odwiedzenia Twojego bloga.

Właściwie oferuj wartościowe treści

Najważniejszym i najbardziej podstawowym krokiem w pozyskiwaniu nowych odwiedzających jest przekazanie im istotnych i istotnych dla ich życia informacji.

Dlaczego mówię ci coś, co już wiesz? Ponieważ słyszałeś to tysiąc razy, ale większość ludzi nadal koncentruje się na treści “ja też”, która oferuje niewielką lub zerową wartość.

Eksperymentuj z różnymi formatami informacji, np. filmem z trzema najważniejszymi wskazówkami dotyczącymi wykonania zadania związanego z Twoją branżą, wiadomościami poufnymi, które otrzymują od Ciebie jako pierwsze, lub humorystycznym spinem na temat związany z Twoją firmą.

Kluczem jest zapewnienie czytelnikom angażujących i użytecznych treści, które mogą teraz zastosować w swoim życiu.

Nie plagiatuj innych treści. Weź temat trendów w swojej branży i znajdź sposób, aby był wyjątkowo Twój.

GrooveHQ rozpoczął swój blog przy minimalnym ruchu, ale teraz krążą po nim z mnóstwem zaangażowania.

Jak oni to zrobili? Zabrali standardową treść ho-hum help desk, wzmocnili ją i sprawili, że była ekscytująca. Zaczęli rozdawać wartości.

image06

SumoMe wykonał świetną robotę ze swoimi przewodnikami. Przewodniki te, często przekraczające 10 000 słów, robią duży splash w swojej branży.

image03

Chodzi o wartość. Ludzie to pokochają i podzielą się tym, a ty na tym skorzystasz.

Uruchom konkurs

Zwłaszcza, gdy dopiero zaczynasz swój blog, musisz go mocno promować i uzyskać go przed właściwymi czytelnikami.

Nie ma nic złego w tworzeniu małego szumu na temat nowego bloga, zachęcając czytelników do odwiedzenia Twojego bloga.

Kilka razy prowadziłem konkursy. Szczególnie udały się na Instagramie, gdzie rozdałem setki słuchawek i innych nagród.

Nawiązałem również współpracę z innymi firmami, aby promować swoje prezenty. Za każdym razem był to absurdalny sukces.

Uruchom konkurs, Rozdaj darmowy łup, Uruchom konkurs ciekawostek w mediach społecznościowych. Te taktyki to świetne sposoby na zachęcenie nowych użytkowników do sprawdzenia bloga. Pamiętaj, że wszyscy kochają darmowe rzeczy.

Aby uzyskać puls na aktualnych prezentach w swojej niszy, wypróbuj jedną z funkcji Buzzsumo.

Korzystając z Buzzsumo, wpisz słowo kluczowe dla swojej niszy. Użyję “content marketing.”

image10

Upewnij się, że odfiltrowałeś datę, aby nie pozyskiwać starych konkursów, które już się zakończyły.

image11

Teraz filtruj typ zawartości przez ” Prezenty.”

image02

Jeśli są jakieś ostatnie konkursy, zobaczysz je w wynikach.

image00

Możesz pójść o krok dalej, przeglądając uczestników dla każdego prezentu.

image15

Jeśli w przeszłości współdzielili konkurs, prawdopodobnie podzielą się również Twoim.

Możesz wysyłać wiadomości do uczestników bezpośrednio w Buzzsumo, prosząc ich o udostępnienie i promowanie prezentów.

image07

Publikuj udostępniane obrazy i Grafiki

Wszyscy wiemy o mediach społecznościowych, że uderzające zdjęcia i grafika przyciągają uwagę ludzi.

Nigdy nie umieszczam postów na żadnej platformie—stronie internetowej, blogu lub mediach społecznościowych—bez jakiejś wizualizacji.

To też twój cel. Fotografia Może wywoływać szczęście, śmiech, frustrację—niezależnie od emocji, które pasują do tego, co próbujesz komunikować na swoim blogu.

Na przykład moja strona główna na NeilPatel.com zawiera wideo:

image13

Większość moich długich artykułów (3000 + słów) zawiera dziesiątki obrazów.

Świetnie jest również tworzyć grafikę z udostępnianych cytatów lub statystyk, które są znaczące dla grupy docelowej.

Istnieje wiele darmowych aplikacji, które mogą pomóc ci tworzyć cytaty.

Spróbuj Recite.com.

Najpierw napisz cytat.

image04

Następnie wybierz obraz.

image05

Możesz go zapisać, udostępnić i dodać do swojego bloga.

image09

To jest to! Oto mój gotowy produkt. Pięć sekund pracy.

image14

Ten dodatkowy wizualny skwierk może znacznie ułatwić udostępnianie i angażowanie artykułu.

Budżet na reklamy

Jeśli masz budżet, wypróbuj płatne reklamy w kanałach społecznościowych.

Wiele platform mediów społecznościowych wybiera to, co widzą użytkownicy, ale inwestując trochę pieniędzy w ukierunkowaną reklamę, możesz wybrać, kto z grupy docelowej może zobaczyć Twoje wezwanie do działania i wiadomości.

Moją preferowaną platformą jest Facebook. Poziom kierowania i zasięgu jest doskonały.

Nie sądzę, że trzeba płacić za reklamy cały czas, a nawet często. Ale jeśli masz trochę pieniędzy, aby grać, Jest to skuteczna taktyka kierowania odbiorców w bardzo konkretny sposób.

Stwórz zespół ambasadorów

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że możesz uzyskać dużo wolnej ekspozycji, dzieląc się znaczącymi treściami z ludźmi, którzy są gotowi podzielić się nimi ze swoimi kręgami wpływów.

Ta strategia może rozpocząć się organicznie. Możesz zidentyfikować lojalnych klientów, którzy są aktywni w mediach społecznościowych.

Możesz je oznaczyć na Twitterze lub Facebooku, aby sprawdzić, czy naturalnie udostępniają Twoje treści.

Z czasem możesz sformalizować proces i zaprosić ich do dołączenia do oficjalnego zespołu ambasadorów, którym możesz powierzyć zadanie dzielenia się swoimi treściami.

Pokaż, że można ci ufać

Nie mogę zaoferować Ci lepszej lub ważniejszej wskazówki, aby nie tylko przyciągnąć ludzi do Twojego bloga, ale także zachęcić ich do powrotu: musisz zbudować zaufanie. Aby to zrobić, należy stworzyć społeczność online, której użytkownicy mogą zaufać.

Kiedy widzisz swoich czytelników komentujących Twoje posty na blogu lub zadających pytania, wskakuj tam i porozmawiaj z nimi.

Stwórz z nimi relację i daj im informacje, które są prawdziwe i prawdziwe. Zaczną cię podziwiać, ponieważ będą cię postrzegać jako eksperta, któremu mogą zaufać.

To ostatecznie trafia do kwestii personal brandingu.

image08

Personal branding może być potężnym narzędziem do uruchamiania bloga dla szerszej publiczności. Wykorzystaj to, co już masz, aby promować to, co budujesz: swój blog.

Jeśli nie masz osobistej marki, nadaj swojemu blogowi osobowość, aby stał się miejscem do dzielenia się i angażowania.

Noah Kagan użył swojego osobistego bloga, aby pomóc mu zbudować kilka firm:

image12

Jego blog jest nadal pomocnym miejscem, w którym można spędzać czas i zdobywać świetne informacje, ale jest również przydatnym narzędziem do innych poszukiwań Noah.

Wniosek

Jeśli zarządzasz blogiem, ale nie wykorzystujesz mediów społecznościowych, aby przyciągnąć więcej odwiedzających, tracisz realne i bezpłatne narzędzie.

Dzięki 1,7 miliardowi aktywnych użytkowników na Facebooku, masz szansę uzyskać najlepsze treści przed największą możliwą grupą docelową.

Dodaj reklamy na Facebooku, a będziesz miał jeszcze większą kontrolę nad kierowaniem reklam do odbiorców niszowych, którzy będą chcieli przeczytać Twojego bloga.

Twój blog jest kluczową częścią twojej strategii content marketingowej. Możesz go użyć, aby przekazać odbiorcom istotne wiadomości na temat twojej branży, udostępnić listy profesjonalnych porad, które pomogą im w codziennych zadaniach, i publikować filmy wideo, które opowiadają o tym, jak Twoja firma robi różnicę.

Cały czas spędzany na tworzeniu doskonałych treści, musisz upewnić się, że Twoja lojalna baza klientów—a także nowi użytkownicy—zobaczy tę treść.

Zapamiętaj te sześć porad ekspertów, aby zmaksymalizować wpływ platform mediów społecznościowych na docieranie do odbiorców i angażowanie ich oraz wskazywanie nowych odwiedzających na twój blog.

Będziesz zadowolony, że to zrobiłeś, gdy zobaczysz wzrost ruchu na blogu.

Czy próbowałeś generować ruch na nowym blogu? Jakich metod używałeś w mediach społecznościowych?

Total
0
Shares
Related Posts