Zapytaj o content Marketing Know-it-All

Jeśli masz bloga, będziesz wiedział, co mam na myśli-niektóre z najciekawszych, prowokujących do myślenia materiałów na twojej stronie często pochodzą z pytań czytelników w komentarzach.

Czasami to same pytania. I czasami jest to reakcja, którą generuje – od twojej społeczności i w twoim własnym myśleniu. (Dlatego blogi są jedną z najwcześniejszych i najpotężniejszych form mediów społecznościowych.)

Otrzymuję ogromną wartość od naszych pytań czytelników, więc pomyślałem, że odpowiem szczegółowo na kilka komentarzy z ostatnich postów Copybloggera dla kolumny “zapytaj sprzedawcę treści” tutaj na Copyblogger.

Jeśli okaże się to przydatne, możemy zacząć umieszczać go jako regularną funkcję na blogu. Więc bądź pewny i daj nam znać.

Dość intro, przejdźmy do pytań:

Czy istnieje formuła treści?

19 marca Vicky zapytała:

W naszym planowaniu treści i forcastingu zastanawialiśmy się, czy istnieje “magiczna formuła” na liczbę postów, które powinieneś napisać w różnych kategoriach? Widzieliśmy artykuł 70% -20% -10%, ale znowu brak konkretnych dowodów na to, że jest to dobra strategia, z którą należy iść, gdy planujemy treści. Zastanawiasz się, czy masz sugestie dotyczące % zawartości cornerstone vs. zawartość hmmm vs. newsjacking? Rozumiemy, że nie ma magicznej liczby, ale są przepisy na sukces!

Sonia Simone: Zawsze chcesz pamiętać, że każda kombinacja tematu, publiczności i marketera jest wyjątkowa. Tak więc “formuła”, która działa genialnie dla jednej firmy, spadnie na drugą … nawet biorąc pod uwagę ten sam temat, Rodzaj produktu i publiczność.

Zawartość kamienia węgielnego – rodzaj użytecznej treści, która rozwiązuje problemy czytelnika i określa podstawowe podstawy dla Twojego tematu-powinien być na miejscu od samego początku. Dlatego jest to twój kamień węgielny — Wszystko inne opiera się na tej podstawowej wiedzy.

Będziesz chciał spojrzeć wstecz na to z czasem i upewnić się, że pozostaje trafny i cenny. Większość witryn powinna regularnie publikować treści z kamienia węgielnego. (Jeśli możesz zacząć utwór od słów Jak, to prawdopodobnie zawartość kamienia węgielnego.)

Pamiętaj: treść nie jest Wikipedią! Powinno być ciekawe i wciągające. “Użyteczny “to nie to samo co “nudny”.”Dla wielu marketerów treści będzie to stanowić większość twoich treści.

Co nazwaliśmy “Hmmm content” to miejsce, w którym jeszcze bardziej wyłamiesz się z pudełka. Możesz skłonić czytelników do zastanowienia się nad swoją tożsamością w kontekście twojego tematu, tak jak zrobiliśmy to z moim oryginalnym postem na temat trzeciego plemienia. Możesz użyć analogii, która znajdzie nowych członków publiczności, jak ten post na Firefly i kreatywność zrobił. Albo możesz po prostu zrobić coś zupełnie poza lewym polem.

Treść” Hmmm ” trochę trzęsie. Może odkryć nowe skrzyżowania, nowych odbiorców i nowe kierunki dla ciebie.

Newsjacking to coś, co zrobisz, gdy nadarzy się okazja. Nie możesz tego zaplanować, możesz być gotowy tylko wtedy, gdy nadarzy się okazja. Kiedy Twoje placówki w mediach społecznościowych brzęczą na określony temat, masz szansę wskoczyć i wejść w rozmowę, tak jak zrobiłem to z moim postem na temat tego, czy Facebook był nadal opłacalny dla marketerów treści.

Prawdziwy newsjacking to tak samo sztuka jak nauka. Pamiętaj, aby przeczytać (i naprawdę wchłonąć) książkę Davida Meermana Scotta Newsjacking, jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać technikę.

Ostatnia myśl na temat newsjackingu, która nie powinna być konieczna, aby powiedzieć, ale jest: nie newsjack tragedie. Jeśli ktoś umrze, nie wtrącaj się do historii.

Jak mogę poznać moich odbiorców?

27 marca Darin L. Hammond powiedział,

Z pewnością trudno jest mi poznać publiczność, gdy większości moich klientów i czytelników nigdy nie spotykam. Jakieś pomysły lub sekrety na poznanie niewidzialnego?

Sonia Simone: Naprawdę zrozumienie odbiorców jest kluczem do każdego rodzaju marketingu. Jeśli nie wiesz, co ich dręczy, co ich przeraża i co ich zachwyca, nie możesz tworzyć treści, które przemawiają do tych problemów, obaw i pragnień.

Twoje własne komentarze na blogu powinny zawsze być twoim pierwszym przystankiem-tam otrzymasz bezpośrednią reakcję na to, co mówisz i jak to mówisz. Ale jeśli twój ruch nie jest wystarczająco wysoki, aby dać ci jeszcze wiele komentarzy, istnieje wiele innych miejsc, w których można zrobić rozpoznanie publiczności.

Sieć społecznościowa to najlepsze narzędzie do badania rynku, jakie kiedykolwiek wynaleziono … o ile można pielęgnować trochę cierpliwości. Będziesz chciał wyjść z własnego kręgu przyjaciół i znajomych. Dołącz do grup, społeczności Google+, forów i innych spotów online, w których gromadzą się ludzie.

Pamiętaj, że słuchasz:

  • Problemy
  • Lęki
  • Pragnienia

A jeśli zdarzy ci się znaleźć czytelnika lub klienta, który jest w pobliżu, lub jeśli podróżujesz do innego miasta, zrób wszystko, aby usiąść na kawę (lub piwo) z członkiem publiczności. Jest coś w interakcji twarzą w twarz, która wydobywa wszelkiego rodzaju subtelne i interesujące punkty, które mogą być trudne do zdobycia w Internecie.

Czy autentyczność jest kluczem do sukcesu w marketingu online?

Rob Schneider zauważył:

Rozumiem, skąd pochodzicie i zgadzam się, ale myślę, że sekretem długofalowego sukcesu jest autentyczność. Zawsze mogę powiedzieć (lub myślę, że mogę, w każdym razie-co naprawdę się liczy), gdy pisarz próbuje brzmieć autorytatywnie, gdy nie jest lub naśladuje styl innego pisarza. Ostatecznie najlepszą radą pisarską, jaką kiedykolwiek otrzymałem, był wiersz Charlesa Bukowskiego, Więc chcesz być pisarzem. Oto kilka pierwszych linijek:

jeśli nie wybuchnie z Ciebie
na przekór wszystkiemu
nie rób tego.

Sonia Simone: Po pierwsze: wierzę, że autentyczność jest ważna w Internecie, zwłaszcza teraz. Im więcej czasu ludzie spędzają w Internecie, tym lepiej mają tendencję do wąchania klonów i oszustów. I to po prostu ma sens biznesowy – jedynym elementem Twojego biznesu, którego nikt nie może ukraść, jest … ty.

Ale jest jedna rzecz, która moim zdaniem ma jeszcze większe znaczenie: użyteczność.

Wszyscy mamy swój ulubiony wrak pociągu w Internecie-ten osobnik, który jest tak przezroczysty, że trochę się martwisz, że rozpadnie się na kawałki. A jeśli to, co masz do sprzedania, jest przezabawnym i Ostro napisanym pamiętnikiem, to może działać pięknie.

Ale 99% z nas nigdy nie będzie miało tak wspaniałego szaleństwa jak Jenny Larson. Albo równie dobrze jak Louis C. K. czy Ricky Gervais. To znaczy, że potrzebujemy czegoś innego niż ty, żebyś był sobą. Potrzebujemy również, żebyś był użyteczny.

Więc tak, bądź autentyczny w tym sensie, że nie jesteś słabą kopią kogoś bardziej niezwykłego. To nigdy nie zadziała.

Ale bądź autentyczny przydatne. Daj mi kogoś, kto może rozwiązać przyziemny, ale irytujący problem nad genialną, ale kruchą” autentyczną ” osobą każdego dnia.

A Ty?

Chcesz zobaczyć więcej takich postów? Masz własne pytanie dotyczące treści lub marketingu internetowego, które chcesz, abyśmy rozważyli w przyszłej kolumnie?

Daj nam znać w komentarzach poniżej. Zawsze uwielbiamy słuchać, co ci chodzi po głowie.

Total
0
Shares
Related Posts