Lista kontrolna punktu 37: Jak tworzyć treści, które zwiększą Twój ruch do jutra rana

content checklist

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy treść, którą piszesz, jest do bani? Jeśli nikt nie lubi Twoich treści, nie otrzymasz żadnych udziałów społecznościowych, linków zwrotnych ani ruchu.

Niezależnie od tego, czy piszesz treści dla witryn B2B, czy B2C, tworzenie treści jest sztuką.

Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, a zwiększysz prawdopodobieństwo udostępniania treści, co pomoże Ci generować ruch.

Oto 37-punktowa Lista kontrolna, która pomoże Ci tworzyć świetne treści:

Ogólne wskazówki dotyczące pisania

Niezależnie od tego, czy piszesz dla odbiorców B2B, czy B2C, oto kilka ogólnych wskazówek dotyczących pisania, które musisz przestrzegać, aby upewnić się, że Twoje treści są świetne:

  1. Użyj słów ” ty “i”ja” – użycie słów ” ty ” i ” ja ” w Twoich treściach stworzy uczucie rozmowy między tobą a Twoimi czytelnikami, które utrzyma ich dłużej w zaangażowaniu.
  2. Keep it simple – nie próbuj używać wymyślnych słów w swoich postach. Jeśli piątoklasista rozumie twoje słownictwo, dobrze ci idzie. W przeciwnym razie stracisz wielu czytelników.
  3. Przejdź do rzeczy – nikt nie lubi czytać puch. Im szybciej dojdziesz do sedna, tym lepiej.
  4. Użyj podtytułów – korzystanie z nagłówków w swoim poście sprawi, że treść będzie bardziej skimmable.
  5. Spraw, aby twój nagłówek przyciągał wzrok – od tworzenia poczucia pilności do tworzenia ciekawości lub składania obietnicy, upewnij się, że nagłówek jest wystarczająco atrakcyjny, aby ludzie chcieli przeczytać resztę Twoich treści.
  6. Ogranicz swoje akapity – idealnie, Twoje akapity nie powinny być dłuższe niż 5 do 7 linii. Dzięki temu Twoje treści będą łatwe do odczytania.
  7. Obraz mówi tysiąc słów – cały tekst bez zdjęć sprawia, że treść jest nudna.
  8. Spraw, aby Twoje zdjęcia były odpowiednie – nie używaj zdjęć ze względu na ich użycie. Upewnij się, że są one odpowiednie dla Twoich treści.
  9. Stwórz oczekiwanie w swoim wstępie – gdy ludzie przeczytają wstęp, powinni wiedzieć, czego się spodziewać po reszcie Twojego postu.
  10. Pozwól swojej osobowości zabłysnąć – od wrażliwości do humoru, pochwal się swoją osobowością. Niech czytelnicy Cię poznają.
  11. Pogrubienie, kursywa i podkreślenie – jeśli próbujesz podkreślić punkt, rozważ pogrubienie, kursywę lub podkreślenie niektórych zwrotów.
  12. Opowiedz historię – historie przyciągają czytelników i zapewniają im rozrywkę.
  13. Wrap it up – upewnij się, że czytelnicy dostaną twój punkt, zanim zakończą czytanie Twojego posta.

B2B writing tips

Pisanie na blogu B2B różni się od pisania na blogu B2C. Oto niektóre z rzeczy, które musisz śledzić, jeśli chcesz tworzyć wyjątkowo dobre treści skierowane do firm:

  1. Utwórz kopię zapasową swoich punktów – Statystyki są wszystkim. Jeśli nie możesz wykonać kopii zapasowej swoich danych, nikt nie potraktuje cię poważnie. Upewnij się, że źródła, których używasz, są wiarygodne.
  2. Zaprezentuj swoje osiągnięcia – gdzieś w treści lub w polu bio autora musisz pochwalić się swoimi osiągnięciami. To udowodni, że jesteś autorytetem, który pomoże kultywować następujące osoby.
  3. Spraw, aby Twoje treści były użyteczne – ludzie powinni być w stanie czytać Twoje treści i wiedzieć, co robić dalej. Od postów instruktażowych po listy postów, im bardziej możesz działać, tym lepiej jesteś.
  4. Użyj filmów instruktażowych i obrazów – w świecie B2B korzystanie z obrazów lub filmów, które pomagają prowadzić ludzi przez kroki, które muszą podjąć, aby osiągnąć określony wynik, jest łatwym sposobem na zapewnienie większej wartości.
  5. Daj im więcej – na końcu artykułu rozważ zaoferowanie dodatkowych zasobów lub przewodników. Na przykład posiadanie pliku PDF do pobrania lub listy kontrolnej pomoże zwiększyć wartość treści.
  6. Użyj statystyk w nagłówkach – nagłówki wspierane danymi mają tendencję do uzyskiwania większej liczby kliknięć i generowania większego ruchu.
  7. Twórz nagłówki oparte na wynikach – jeśli nagłówki mają wyraźną korzyść, Twoi odbiorcy są bardziej skłonni do przeczytania posta.
  8. Nie zapomnij o spostrzeżeniach branżowych – pisanie użytecznych treści to za mało. Przegląd Twojej branży jest zawsze cenny. Pomyśl O Forrester Research. Taka treść pomaga ustanowić przywództwo myślowe.
  9. Skoncentruj się na wiecznie zielonych treściach – treści, które nie starzeją się po roku lub dwóch, mają tendencję do radzenia sobie lepiej w świecie B2B.
  10. Skoncentruj się na tematyce długiego ogona – im bardziej szczegółowo przedstawisz swoje treści, tym więcej linków zwrotnych i akcji społecznościowych wygenerujesz.
  11. Rozwiąż problemy Twoich klientów – nawet jeśli problem nie jest związany z Twoim produktem, rozwiązanie go za pomocą treści zwiększy prawdopodobieństwo powrotu Twoich klientów.
  12. Regularnie aktualizuj duże porcje treści – twoja wiecznie zielona zawartość nie pozostanie wiecznie zielona, chyba że będziesz ją aktualizować. Umożliwi to również redystrybucję treści za każdym razem, gdy ją aktualizujesz.
  13. Spice it up – Treść B2B jest na ogół sucha i nudna do czytania. Nasycając swoje treści emocjami, możesz utrzymać zaangażowanie czytelników.
  14. Zamień swój tekst w wizualizacje – Zawartość B2B zazwyczaj ma wiele statystyk i danych. Rozważ użycie infografik zamiast tekstu dla postów bogatych w dane.

B2C writing tips

Teraz, gdy podzieliliśmy się, jak pisać świetne treści dla firm, przejdźmy do tego, jak zrobić konsumenci love your writing:

  1. Nie zapomnij o emocjonalnym pęknięciu – konsumenci mają krótki czas uwagi, znacznie krótszy niż czytniki B2B. Utrzymuj zawartość wypełnioną substancjami krótką i ostrą.
  2. Bądź trendy – w świecie konsumentów modne treści mają tendencję do czynienia lepiej niż wiecznie zielone. Modne treści są zazwyczaj bardziej społecznie napędzane.
  3. Czas jest wszystkim – im szybciej złamiesz historię, tym więcej czytelników i ruchu dostaniesz. Bądź na bieżąco z trendami na Twitterze i Google, aby zobaczyć, co jest gorące.
  4. Wizualizacja jest ważniejsza niż tekst – konsumenci wolą wizualizacje (obrazy i filmy) niż tekst.
  5. Połącz swoje treści z popkulturą – jeśli możesz włączyć to, co dzieje się na świecie do swoich treści, otrzymasz więcej akcji społecznościowych.
  6. Użyj emocjonalnych wizualizacji – od humoru po smutne historie, wizualizacje, które wywołują emocje, mają tendencję do zdobywania bardziej społecznościowych udziałów. Po prostu pomyśl. Trzy najbardziej popularne emocje do wywołania to: podziw, śmiech i rozrywka.
  7. Testuj zawartość hybrydową – od podcastów i filmów po tekst, spróbuj użyć mieszanki formatów treści w swojej witrynie, aby zobaczyć, co najbardziej przemawia do odbiorców.
  8. Ilość ma znaczenie – w świecie B2B, można uciec z delegowania tylko raz w tygodniu. W świecie konsumentów musisz publikować wiele razy dziennie, jeśli chcesz wygenerować dużą grupę odbiorców.
  9. Konsumenci chcą uczestniczyć – 8 z 10 najczęściej udostępnianych artykułów w Internecie to quizy. Konsumenci uwielbiają angażować się i uczestniczyć. Rozważ tworzenie quizów.
  10. Utrzymuj atmosferę światła – konsumenci mają tendencję do czytania treści podczas ich przestojów. Zachowaj lekkość treści, aby nie czuli się przytłoczeni.

Wniosek

Tworzenie świetnych treści to tylko połowa sukcesu. Promując to jest druga połowa, którą złamałem na początku tego tygodnia.

Zanim rozważysz promocja jednak Twoje treści skupiają się na pisanie świetna treść. Nie dostaniesz go idealnie od razu,ale ponieważ nieustannie doskonalisz swoje umiejętności pisania, zauważysz wzrost ruchu.

Piękne jest to, że powinieneś zobaczyć wyniki od razu!

Total
0
Shares
Related Posts