Jak rozwijać swoją firmę, robiąc mniej pracy z UGC

Mam pomysł.

Usiądź wygodnie i obserwuj rozwój swojej firmy, nie wydając pieniędzy ani nie wkładając zbyt wiele wysiłku.

Brzmi zbyt pięknie, żeby było prawdziwe?

Treści generowane przez użytkowników, znane również jako UGC, to doskonały sposób na promowanie Twojej firmy.

Ta koncepcja Promocyjna pomoże Ci zdobądź klientów bez wydawania pieniędzy.

Oto najważniejsze zalety UGC:

  • niedrogi
  • nie zajmuje dużo czasu.
  • wymaga minimalnego wysiłku

Łatwe, prawda?

Chodzi o to. Oczywiście będziesz musiał wydać trochę pieniędzy i włożyć maksymalny wysiłek w inne obszary swojej działalności.

Więc nie jesteś całkowicie wolna.

Ale UGC pozwala rozwijać firmę bez zajmowania czasu lub rani konto bankowe.

Po prawidłowym wykonaniu może rozwinąć wykładniczo Twoją firmę.

Jak to działa?

Przyjrzyjmy się, jak UGC wpływa na kupujących online.

image1 8

Tych liczb nie można zignorować.

Skorzystaj z okazji, aby nawiązać kontakt z klientami.

Jest to również skuteczny sposób na poprawę ogólnego doświadczenia klienta, co zwiększa postrzeganą wartość Twojego Obsługa klienta.

UGC oznacza, że Twoja marka jest przyjazna.

Jesteś przyziemny, sympatyczny i przystępny.

Klienci to doceniają.

Na podstawie danych 65% klientów zgadza się, że UGC jest bardziej interesujące niż treści tworzone przez marki.

UGC jest również doskonałą okazją do dotarcia do różnych segmentów rynku.

Twoja marka będzie narażona na konsumentów, którzy mogą znajdować się poza twoją grupą docelową.

Konsumenci chętnie uczestniczą i generują treści dla Twojej marki.

Daje im szansę wyrażenia swoich opinii, wartości i przekonań.

W zależności od Treści, może również generować pewną świadomość dla określonej przyczyny, o której konsument mocno myśli.

Jest to również świetna szansa dla nich, aby wygrać nagrodę lub zdobyć nagrodę.

Pokażę Ci najlepsze sposoby na rozwój firmy z UGC.

Zachęcaj do recenzji na każdej platformie

Recenzje są jedną z najlepszych form UGC.

Opinie klientów wpływ na decyzję o zakupie w pozytywny sposób.

image3 8

Spójrz na powyższą grafikę.

Istnieje sześć opcji, a tylko jedna z nich pochodzi z UGC: opinie klientów.

Również w rankingu najwyżej w porównaniu do innych form słuchu o nowym produkcie lub usłudze.

Ile kosztują cię opinie klientów?

Absolutnie nic.

Treść jest w całości wytwarzana przez konsumenta.

Wszystko, co musisz zrobić, to dać swoim klientom jak najwięcej opcji, aby napisać recenzję. Gdzie?

  • Twoja strona
  • Facebook
  • Yelp
  • Trip Advisor
  • Opinie Klientów Google

Jeśli masz więcej opcji, jest to najlepszy sposób, aby zwiększyć szanse na uzyskanie większej liczby recenzji.

Klienci nie zawsze będą wychodzić z drogi, aby zostawić opinię, chyba że mieli naprawdę świetne lub naprawdę złe doświadczenia.

Oczywiście nie chcesz mieć złych opinii na temat swojej firmy w Internecie, ale czasami jest to nieuniknione.

Sztuką jest przekonanie klientów, którzy mieli dobre doświadczenia do Przejrzyj swoje produkty i wygeneruj dowód społeczny.

Jak ty to robisz?

Daj im zachęta.

image4 8

Jeśli zostawią recenzję, automatycznie wprowadź je w promocji, aby wygrać nagrodę.

Ułatw swoim klientom pozostawienie recenzji.

Jeśli dokonają zakupu online, Wyślij im link bezpośrednio do strony recenzji.

A nawet lepiej, niech wypełnią formularz w interaktywnej wiadomości e-mail.

Nie każ im szukać stron z recenzjami.

Zajmie to zbyt dużo czasu i są szanse, że nie przejdą przez te wszystkie kroki.

Musisz dać klientowi wskazówki.

Skonfiguruj profil na jak największej liczbie platform recenzujących, daj swoim klientom powód do napisania recenzji i ułatw im to tak łatwo, jak to możliwe.

Ta strategia UGC będzie rozwijać swój biznes.

Stwórz szum wokół swojej marki

Niech ludzie mówią o Twojej marce.

Uruchom promocję lub konkurs, który stworzy szum.

To świetna okazja do zwiększenia zaangażowania klientów.

Dodatkowo klienci będą mogli porozmawiać o Twojej firmie nawet gdy nie robią zakupów.

Jak ty to robisz?

Poprowadź kampanię zachęcającą do zamieszczania zdjęć Twojej marki i logo.

Starbucks prowadził kampanię, która jest tego doskonałym przykładem.

Nazywała się # WhiteCupContest i zachęcała zaangażowanie klienta.

image5 8

W ciągu 3 tygodni w kampanii wzięło udział ponad 4000 osób.

Koncepcja była prosta.

Zaprojektuj Swój własny Starbucks cup i opublikuj go w mediach społecznościowych z hashtagiem # WhiteCupContest.

Pomyśl o tym w ten sposób.

Załóżmy, że każda z tych 4000 osób miała 100 przyjaciół w mediach społecznościowych.

To by oznaczało, że Starbucks został wystawiony na 400,000 ludzi w ciągu zaledwie kilku tygodni.

I nie kosztowało ich to ani grosza.

To genialne.

Możesz podążać za nimi i prowadzić podobną promocję dla swojej firmy.

Znajdź wyjątkowy sposób, aby zachęcić ludzi do rozmowy i podekscytowania dzieleniem się Twoją marką z przyjaciółmi i obserwatorami w mediach społecznościowych.

Jest to okazja, aby dotrzeć do potencjalnie setek tysięcy ludzi w krótkim czasie.

Zacznij burzę mózgów.

Pozwól zespołowi kreatywnemu opracować kampanię zachęcającą użytkowników do udostępniania treści w Internecie.

Interakcja z klientami w mediach społecznościowych

Powinieneś stale angażować się ze swoimi fanami za pośrednictwem tych platform.

Lubię ich posty.

Skomentuj ich zdjęcia.

Odwdzięczą się.

Zachęć swoich obserwujących do dzielenia się swoimi treściami ze znajomymi.

Jeśli chodzi o Obsługa klienta, konsumenci kochają media społecznościowe.

image2 8

Użytkownicy chcą wchodzić w interakcje ze swoimi ulubionymi markami.

Jeśli uczynisz zaangażowanie w media społecznościowe częścią swojej regularnej rutyny, UGC zadba o siebie.

Jeśli uważasz, że to strata czasu, pomyśl jeszcze raz!

Carbon6 Rings zbudował biznes o wartości 1,7 miliona dolarów, zapewniając najwyższej klasy spersonalizowaną obsługę klienta.

Gdy klient polubi lub skomentuje Twoją stronę, pojawi się ona w wiadomościach znajomych, nawet jeśli ci przyjaciele nie podążają za tobą.

To też proste.

Możesz kontrolować swoje strony mediów społecznościowych z aplikacji mobilnych na telefonie komórkowym w dowolnym momencie w ciągu dnia.

Kłaść nacisk na efekty wizualne.

A znaleziono najnowsze badania że ludzie zachowują 65% informacji trzy dni później, jeśli zostały sparowane z obrazem.

Ludzie zapamiętują tylko 10% informacji trzy dni później bez dołączonego obrazu.

Angażuj się w zdjęcia swoich klientów na ich stronach w mediach społecznościowych.

Jeśli opublikują epickie zdjęcie o Twojej marce, udostępnij je.

Thule robi to na ich Instagramie cały czas.

image6 8

Niesamowite ujęcie, prawda?

Zobacz, do czego to prowadzi.

Ich zwolennicy mogą zobaczyć, że firma publikuje zdjęcia użytkowników.

Zachęca to również do wysiadania i robienia zdjęć ze swoim sprzętem Thule.

Użytkownicy zamieszczają zdjęcia, oznaczają Thule i komentują z odpowiednim hashtagiem, generując darmową reklamę dla firmy.

Interakcja z klientami na platformach społecznościowych Promuje UGC.

Wyznacz konkretny obszar swojej witryny dla treści generowanych przez użytkowników

Zachęcaj klientów do tworzenia treści bezpośrednio na swojej stronie.

  • Fora
  • Fora dyskusyjne
  • Zgłoszenia zdjęć użytkowników

Są to wszystkie świetne sposoby na zaangażowanie klientów.

Właśnie omówiliśmy znaczenie zdjęć w mediach społecznościowych

Zajmijmy się tym tematem.

Klienci mogą również przesyłać zdjęcia bezpośrednio na twojej stronie internetowej.

Oto przykład z West Elm.

image10 8

Wszystkie zdjęcia na tej stronie pochodzą bezpośrednio z zgłoszeń klientów.

To daje klientom świetny powód, aby pokazać nowy projekt swoich domów z meblami zakupionymi od West Elm.

Gdy potencjalni klienci zobaczą tę część witryny, może to dać im inspirację do dokonania zakupu.

Ci przyszli klienci mogą również być skłonni do udostępniania swoich zdjęć po skonfigurowaniu pokoju.

Nie ograniczaj zaangażowania zdjęć na platformach społecznościowych.

Skonfiguruj stronę w swojej witrynie również dla UGC.

Szukaj filmów wykonanych przez twoich klientów

Co jest lepsze od zdjęć?

Filmy.

Zwróć uwagę na swoich fanów.

50% konsumentów powiedzmy, że UGC jest bardziej niezapomniany niż treści wytwarzane przez samą markę.

image11 7

Zachęć swoich klientów do tworzenia filmów.

Jest to świetny sposób, aby klienci mogli zachować informacje i zapamiętać Twoją markę.

Ludzie kochają filmy.

W rzeczywistości, 43% konsumentów chcesz zobaczyć więcej treści wideo online.

Dodanie słowa” wideo ” do tematów wiadomości e-mail spowoduje zwiększ otwarte stawki o 19% i CTR o 65%.

Co możesz zrobić z tymi informacjami?

Wyślij e-mail do swoich klientów z prośbą o przesyłanie filmów podczas korzystania z produktów.

GoPro robi to na swojej stronie internetowej.

image8 8

Mają sekcję poświęconą zgłoszeniom użytkowników.

Zobacz, jak łatwo jest przesłać swój film?

Wystarczy kliknąć przycisk “Wyślij” w prawym górnym rogu.

Oczywiście, GoPro produkuje kamery, więc koncepcja filmów użytkownika może być bardziej odpowiednia I odpowiednia dla ich marki.

Ale nadal możesz wymyślić kreatywne sposoby generowania przez klientów treści z domowymi filmami.

Pobierz te filmy na swojej stronie internetowej lub platformach społecznościowych.

Wyślij wiadomość do obserwujących zachęcającą do tworzenia wideo.

Wysyłaj darmowe rzeczy do osób o dużej społeczności

Kim są twoi najwięksi fani w mediach społecznościowych?

Jeśli zauważysz, że ci sami ludzie stale publikują zdjęcia o Twojej firmie, wyślij im darmową wiadomość.

Jestem pewien, że w podziękowaniu zamieszczą zdjęcie swojego prezentu.

Może to zachęcić ich zwolenników do zrobienia tego samego.

Mogą pomyśleć: “hej, jeśli zacznę pisać o tej marce, może wyślą mi również prezent.”

Zamienia się to w bezpłatną reklamę dla Twojej firmy.

Koszt rozdawania niektórych prezentów jest minimalny w porównaniu do ekspozycji, którą da Twojej firmie.

Postaraj się, aby niektórzy celebryci lub ambasadorzy marki dołączyli do Twojej firmy.

Zobacz jak Zegarki MVMT czy to z profesjonalnym surfer i Sports Illustrated swimsuit modelu Anastasia Ashley.

image13 4

Anastasia ma ponad 1 milion obserwujących na Instagramie.

Więc wysłali jej darmowe zegarki i dostali ogromną ekspozycję dla swojej marki.

Zachęci to innych do tego samego.

Przejrzyj więc swoje wzmianki w mediach społecznościowych.

Dowiedz się, kto jest twoim największym fanem.

Spójrz na ich społeczne naśladowanie.

Jeśli masz fanów z dużą listą obserwujących, wyślij im darmowy prezent.

Jest to szybkie, łatwe i niezwykle tanie.

UGC tworzy dowód społeczny.

Kiedy widzisz ludzi w dużej liczbie robiących coś, automatycznie zakładasz, że to jest słuszne.

Im więcej osób możesz pozyskać do generowania treści dla Twojej marki, tym większy efekt dowód społeczny będzie na innych konsumentów.

image7 8

Ostatecznie dowód społeczny zwiększy udział i ruch na stronach mediów społecznościowych.

Prowadzenie kampanii skupiającej się na świadomości społecznej

Czy Twoja marka ma związek z jakimś ruchem społecznym lub charytatywnym?

Jest to znakomity sposób na uzyskanie UGC.

Jeśli ludzie myślą tak samo o twoich celach, będą promować Twoją markę.

Dzielenie się tymi samymi celami charytatywnymi może nawiązać emocjonalny związek z publicznością.

Stwórz swoją kampanię, a reszta niech się sama o siebie zatroszczy.

Spójrzmy na przykład z Buty TOMS.

image15 2

Ich koncepcja jest prosta.

Kup parę butów, a oni podarują parę butów ludziom w potrzebie.

TOMS pozostaje istotny w kwestiach społecznych.

Spójrz na jedną z ich ostatnich kampanii na stronie internetowej.

Wspierają ofiary huraganu w południowej części Stanów Zjednoczonych.

Jeśli ludzie mają przyjaciół lub członków rodziny dotkniętych tymi tragicznymi burzami, mogą być bardziej skłonni do podzielenia się tą wiadomością od TOMS.

Użytkownicy mogą promować Twoją firmę, jeśli mają emocjonalny związek z Twoją sprawą.

Sprzedam styl życia

Sprzedawaj więcej niż tylko produkt lub usługę.

Promuj styl życia.

Lululemon robi to z ich kampanią o nazwie # TheSweatLife.

image14 3

Jasne, Lululemon sprzedaje modne ubrania sportowe.

Ale ta kampania posuwa ich markę o krok dalej.

Promuje zdrowy styl życia.

Użytkownicy mają szansę podzielić się swoimi historiami o fizycznych i emocjonalnych zmianach w ich życiu w oparciu o podróż fitness.

Jest inspirująca i zachęca innych do dzielenia się swoimi historiami.

Wszystko to tworzy pozytywne postrzeganie firmy.

Ostatecznie to rozwinie biznes i zachęci ludzi do kupowania większej ilości ubrań.

Zabawna historia.

To mi przypomina jak wydając $162,301.42 na ubrania zrobiłem $692,500.

Nie skupiaj się na swoich produktach.

Podkreśl to, co reprezentuje Twoja marka i sprzedaj styl życia.

Pomoże Ci to uzyskać Treści generowane przez użytkowników dla Twojej firmy.

Tablice pytań i odpowiedzi

Pozwól swoim klientom komunikować się ze sobą na twojej stronie internetowej.

Tablice pytań i odpowiedzi są tego doskonałym przykładem.

Zamiast kontaktować się z zespołem pomocy technicznej, klienci mogą tworzyć dyskusje i otrzymywać odpowiedzi od innych użytkowników.

Społeczności Wsparcia Apple są doskonałym przykładem tego pojęcia.

image9 8

Zachęca to klientów, którzy są doświadczeni technologicznie, do wnoszenia wkładu i pomagania innym użytkownikom, którzy mogą mieć problemy ze swoimi urządzeniami.

Pozwala również ludziom stać się autorytatywnym źródłem na określone tematy.

Jeśli ludzie mają szansę rozwiązać swoje problemy bez kontaktowania się z zespołem obsługi klienta, zwalnia to pracowników, aby pomóc innym klientom.

Skróci to czas oczekiwania osób, które chcą zadzwonić lub porozmawiać z agentem pomocy technicznej online.

Apple jest pionierem i wyznacznikiem trendów w społeczności cyfrowej.

Zawsze dobrym pomysłem jest skorzystanie z porad firm o wysokim wskaźniku sukcesu.

Weź stronę z playbooka Apple i utwórz na swojej stronie wygenerowaną przez użytkowników tablicę pytań i odpowiedzi.

Zwiększy to ruch na twojej stronie, pomagając Ci rozwijać swoją firmę.

Wniosek

Treści generowane przez użytkowników to jeden z najlepszych sposobów na rozwój firmy bez wydawania pieniędzy lub nadmiernego wysiłku.

To proste.

Pozwól swoim klientom promować swój biznes za Ciebie.

Daj im wiele opcji na wielu platformach Sprawdź swoje produkty.

image12 7

Interakcja z klientami w mediach społecznościowych.

Prowadź kampanie promocyjne, które zachęcają ludzi do publikowania zdjęć i udostępniania treści znajomym.

To nie będzie cię nic kosztować, ale może odsłonić Twoją markę tysiącom osób spoza grupy docelowej.

Nie ograniczaj tych kampanii tylko do zdjęć.

Filmy są bezcenne.

Rozdawaj niektóre produkty za darmo, zwłaszcza jeśli masz fanów z dużymi społecznościami.

Ta strategia UGC tworzy również Społeczny dowód koncepcji.

Nie sprzedawaj produktu. Sprzedam styl życia.

Pozwól swoim klientom dzielić się swoimi historiami na twojej stronie.

Skonfiguruj stronę, która jest wyłącznie dla treści użytkownika.

Możesz nawet utworzyć tablicę pytań i odpowiedzi, która jest w pełni obsługiwana przez użytkowników.

Jeśli chcesz rozwijać swoją firmę, nie wydając pieniędzy lub próbując zbyt mocno, musisz od razu zacząć wdrażać strategie UGC.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts