Wyzwanie pisania o Sethu Godinie.
Proces: napisz 12 akapitów żenującej papki. Usunąć Zastanów się.
Napisz jeszcze 12 akapitów naprawdę. żenująca papka. Usunąć Rozpacz.
Ponieważ “Seth Godin jest niesamowity” to straszny banał marketingowy. I jak wiele stereotypów, jest ku temu dobry powód.
Wokół wirtualnych biur Copyblogger Media, byliśmy squeeing all over our shoes bardzo miło jest dowiedzieć się, że Seth Godin będzie keynoting naszego pierwszego dużego wydarzenia NA ŻYWO, Authority Intensive, odbędzie się 7-9 maja 2014, w pięknym Denver, Kolorado.
Desperate for material Ciekawi, co mają do powiedzenia, poprosiłem naszą redakcję o ich ulubione cytaty Godina — te, które są nabazgrane w Moleskines, zapisane w Evernote lub wytatuowane na różnych częściach ciała.
Oto co wymyślili:
Robert Bruce
Uparty jest cnotą:
Możesz przetrwać innych, jeśli spróbujesz. Jeśli trzymasz się rzeczy, które je nudzą, to narasta. Kroplówka, kroplówka, kroplówka wygrywasz. ~ z bloga tajemnica sieci
Chris Garrett
Czy” zasady”, którymi się kierujesz, mają jakiś sens?
Zamiast zastanawiać się, kiedy są następne wakacje, może powinieneś założyć życie, od którego nie musisz uciekać.
~ Plemiona
Kelton Reid
Podczas gdy inni pontyfikują, sprawiają, że coś się dzieje:
Podczas gdy już pragnąc inspiracji, aby rozpocząć coś wielkiego, tysiące przedsiębiorców wykorzystali panujące poczucie niepewności, aby rozpocząć naprawdę niezwykłe firmy. ~ z bloga szansa życia
Demian Farnworth
Pragmatyzm nie musi być nudny:
Najlepszym sposobem, aby zmotywować małpę, oczywiście, jest użycie banana. ~ Wielki Czerwony Fez
Beth Hayden
Wiedzieć … naprawdę wiem dlaczego robisz to, co robisz:
Z mojego doświadczenia wynika, że ludzie mają obsesję na punkcie szczegółów taktycznych, zanim zaakceptują strategię … i w rezultacie, gdy taktyka zawodzi, zaczynają kwestionować strategię, której nigdy nie przyjęli. Następnym razem, gdy spędzisz 8 godzin na taktyce i 5 minut na udoskonalaniu strategii, zrozumiesz, o co chodzi.
~ z wpisu na blogu gdy taktyka zagłusza strategię
Brian Clark
Rdzeń tego, co sprawia, że Twoja historia marketingowa działa:
Ludzie nie wierzą w to, co im mówisz. Rzadko wierzą w to, co im pokazujesz. Często wierzą w to, co mówią im przyjaciele. Zawsze wierzą w to, co wmawiają sobie.
~ Plemiona
Spędziliśmy prawie 8 lat tworząc treści, które pozwalają naszym odbiorcom opowiedzieć sobie i innym historię o Copybloggerze i o tym, jak uczyć inni ludzie (czyli ty) jak to zrobić.
Sonia Simone
Dostaję dwa, bo napisałam post. (Dlatego nazywają mnie różowowłosym tyranem.)
Zanim stworzę coś dla mojej publiczności, (być może bolesną) rzeczywistość:
Jako marketer nie możesz już zmuszać ludzi do zwracania uwagi. ~ Wszyscy Marketerzy Opowiadają Historie
Również z Wszyscy Marketerzy Opowiadają Historie (Dawno, dawno temu pt. Wszyscy marketerzy to kłamcy):
Kiedy znajdziesz historię, która działa, przeżyj ją, Uczyń ją prawdziwą, autentyczną i poddaną kontroli. Wszyscy marketerzy to gawędziarze. Tylko przegrani są kłamcami.
Zapisz datę
Więc tak, każdy w naszym zespole był w różnych czasach wpływ, wyzwanie, i inspirowane przez Setha Godina. I poprowadzi nasze pierwsze wielkie wydarzenie na żywo w Denver w Kolorado. Oczywiście, jesteśmy podekscytowani.
W dniach 7-9 maja 2014 r. połączymy się twarzą w twarz z wybraną grupą poważnych, inteligentnych, pełnych pasji i kreatywnych marketerów online. Będziemy rozmawiać o podstawowych strategiach, inteligentnych taktykach … i odrobinie inspiracji.
Może jesteś jednym z nich?
Co dalej:
Będziemy oferować 400 biletów na imprezę Authority Intensive, a kiedy ich nie będzie, nie będzie ich. Członkowie Authority, naszej tętniącej życiem społeczności online marketerów treści, otrzymają pierwszą szansę na bilety na wydarzenie na żywo, nasze absolutnie najniższe ceny i oczywiście pełny rok edukacji marketingowej i networkingu.
Oto link do rozpoczęcia.